Ik merk dat ook heel erg dat ik mn vader meer mis nu ik zwanger ben. Ik had zo graag gewild dat hij dit nog mee kon maken Kan me je emoties dus zo goed voorstellen.
Lijkt me verschrikkelijk om dit niet met je ouders te kunnen delen. Is een super leuke periode en daar had je hun graag bij gehad. Sterkte meiden, zal niet altijd even makkelijk zijn. We gaan morgen lekker een strandwandeling maken en dan heerlijk ff wat eten aan de boulevard. Heb er zin in. Lekker nog even samen weg!
Goedemorgen allemaal, Veraatje wat vervelend allemaal voor je! Patricia gefeliciteerd met jullie nieuwe auto. ik kan me voorstellen dat je even bent ingestort... Het is echt weer heerlijk weer, op naar buiten
Hoi meiden, Gisteren hartstikke ziek. De hele nacht liggen overgeven en was zo vreselijk moe. Gistermiddag dacht ik dat het wel weer ging, maar was 5 min beneden en viel flauw. Mijn vriend heeft me weer naar bed gebracht en daar heb ik de rest van de dag gelegen, kon mijn ogen niet meer openhouden. Mijn vriend heeft alles gedaan gister, huishouden, boodschappen, Steijn verzorgen. Mijn moeder zei al dat ik het toch echt is een keer rustiger aan moet gaan doen, anders ben ik helemaal kapot aan het eind van de rit. Miscchien moet ik ook maar is met de gyn of de ha praten? Ik kan me niet weer 2 dagen ziek gaan melden, toch? Ik krijg al zo veel opmerkingen op mijn werk. Oh ben je nu al weer ziek? Vandaag ook maar lekker rustig aan doen en toch even naar buiten want het is veel te mooi weer. even met mijn mannen naar de geitjes kijken. Morgen begint mijn yoga (zwangerschaps) hoop dat dat me ook gaat helpen om wat te ontspannen. Liefs, Christie
Morgen meiden, Gisteren beetje laat thuisgekomen, mijn schoonouders waren ook mee naar mijn moeder..beetje zitten kletsen enz. En dan krijg je opmerkingen (goedbedoeld) als: ja, maar je vader zie je wel enz. Maarrr dat is heel anders, ik wil hem gewoon weer kunnen bellen dat ik de kleine heb voelen spartelen enz, of Björn tandje zit los..ppffff Het is nu 2,5 jaar geleden en heb het er nog zooo ontzettend moeilijk mee, ik kan er gewoonweg geen rust mee hebben! Denk dat ik met het trouwen en de bevalling de grootste klappen gaat krijgen, als dan iedereen erbij is van de ouders, en ik moet mijn vader missen..verschikkelijk! *sorry van het ego bericht* Christiea, doe je wel rustig aan meid. Flauwvallen is niet niets hoor, goed op jezelf letten en gelukkig heeft je mannetje gisteren al de taken op zich genomen..dat is wel lekker, dan heb je ook niet zon schuldgevoel als je opsta en het is nog een rommeltje en de boodschappen zijn niet in huis. Vandaag 19 weekjes, tjeee nog anderhalve week en dan de echo weer..ff naar ons ventje spieken!
Tuurlijk is het heel fijn om je te bedenken dat je vader het heus wel ziet, maar het is idd toch niet hetzelfde he. Ik zou ook zo graag de telefoon willen pakken en m vertellen wat ik allemaal voel en beleef en m de film van de echo laten zien en m dan trots zien zitten glimmen. Maar goed, het kan helaas niet, dus we zullen het er mee moeten doen zoals het is. Hier is het nu anderhalf jaar en een beetje geleden, maar ik geloof niet dat het verschilt in tijd wat je hierbij voelt. Missen is missen toch. Sterkte Patricia!
Dank je wel Sann, jij ook sterkte en we slepen elkaar er gewoon een beetje doorheen Het is ook zo, het is nu eenmaal een feit en terugdraaien kan niet, en dat is soms heel moeilijk om te beseffen.. Mijn mannetje heeft vanmorgen een foto van mij gemaakt met zijn mobiel, schrok er zelf van...wat gaat die buik opeens groeien Heb de foto in mijn album gezet, maar hij is niet echt scherp.
ik voel hetzelfde als jullie eigenlijk. ook ik moet al vanaf mijn 15e mijn vader missen en dan is het weleens moeilijk om hem zoiets niet te kunnen vertellen.. maar ondanks dat kan ik er gelukkig toch wel van genieten, want ik weet dat hij er wel bij is, hoe dan ook. terwijl je het hem wel even wil vertellen natuurlijk...
hey dames, hier ook van die vervelende zwangerschaps broeken die wijder worden en dus afzakken grrr. Verder heb ik ineens een tik van augurken haha! slaat nergens op maar ze zijn onwijs lekker, klopt dat bakerpraatje dan toch ? Verder verlies ik heel veel vocht en ben ik best bezorgd, ik ben bang dat ik net als bij me dochter een scheurtje heb in de vurchtzak, heb ook paar X last gehad van buikpijn hele nare steken. Miss. omdat ik te druk ben ivm verhuizing maar ik bel morgen toch maar de gynecoloog denk ik. Meiden mijn vader is overleden toen ik 9 was en ik mis hem nu ook nog steeds. Wat zou ik graag willen dat hij mijn kinderen ziet oprgroeien, hij was echt een top opa! de kinderen van me zus waren gek op hem. Helaas heeft hij ze niet lang mee mogen maken.
Hoi Meiden, Ben ik ook weer eens een keer. Sorry heb de laatste tijd niet echt van me laten horen. Zat ook ff in de lappenmand. Blaasontsteking en op het werk wil het ook nog steeds niet echt lekker lopen. Zat er ff doorheen... Maar goed het zonnetje dit weekend maakt veel goed. Gister waren we in de buurt van Schiphol dus daar ff bij Starbucks langsgegaan. Ben een echte starbucksfan en de Hazelnut/Mocha was dan ook weer super lekker. Knap je dan toch weer ff van op. Kweet klinkt gek... Heb niet alles kunnen lezen, maar geloof dat er meerdere in de lappenmand zitten momenteel. Balen. Hopelijk komt het voor iedereen weer snel goed. Het maakt inderdaad echt niet uit hoe lang het geleden is dat iemand is overleden. Mijn zus is op haar 23ste overleden. Dit jaar alweer 13 jaar geleden en ik mis haar nog steeds. Zeker nu ik zwanger ben. Zij wilde ook heel graag kinderen dus had het echt met haar willen delen. Ik heb ook last van afzakkende zwangerschapsbroeken, maar heb 1 goede gevonden. De meeste broeken van mamalicius hebben aan de binnenkant ter hoogte van je riem een elastieke band (n dus niet helemaal bovenin). Dat zit echt super. Kreeg van een vriendin nog een leuke tip wbt geboorte kaartjes. Bij http://www.mamamila.nl/ kun je standaard kaarten bestellen, maar ook eigen ontwerpen met eigen foto's. Liefs, Lee
hey meiden jeetje wat is het mooi weer zeg... net heerlijk een uur lang met de hond gelopen door het park enz. straks maar weer even.. krijg ik tenminste wat lichaamsbeweging haha lijkt me heel moeilijk patricia helemaal rond deze periode die komen gaat dat je dat zonder je vader moet doen... Ook voor de andere meiden natuurlijk. misschien is het mooi dat je vader genoemd kan worden met bruiloft zodat hij in ieder geval een beetje aanwezig is.maar goed dat veranderd natuurlijk niks aan je gevoel. @ christiea rustig aan doen en zeker niet schuldig voelen. Je voelt je nog meer schuldig als je er niks aan doet en straks helemaal plat moet liggen! @mila zeker eventjes bellen... als je er bang voor bent dat er ergens een scheurtje zit lijkt me dat niet goed.
Meiden wat een verdrietige berichtjes van iedereen. Moeilijk hoor om in deze periode (of eigenlijk altijd maar nu is het gemis des te groter) iemand te moeten missen. Voor mij of eigenlijk voor Damian ook niet zo'n leuke dag. We waren lekker aan het wandelen en toen viel Damian plat met zijn gezicht op het asfalt. Eerst dacht ik nog een tandje door zijn lip maar het bloed spoot er echt uit, raakte toen wel lichtelijk in paniek. Ik met hem tillend snel naar het huis van mijn ouders ondertussen allebei helemaal onder het bloed. Daar bleek dat zijn tong voor de helft gespleten was. Dus snel naar de huisartsenpost. Daar wisten ze even niet wat ze nou het beste konden doen. Toch besloten het niet te laten hechten omdat hij daarvoor onder volledige narcose moest en dat is toch wel weer heftig voor zo'n kleintje bovendien laten hechtingen in de tong snel weer los. Nu ligt hij met een paracetamol te slapen arm ventje. Ik hoop dat zijn tong weer helemaal aan elkaar groeit. Sorry hoor moest even spuien, ben zo geschrokken.
ah niesje wat zielig zeg... dan is hij ook raar gevallen! Hoop dat ie een beetje kan slapen en dat zijn tong inderdaad weer goed aan elkaar groeit! Beterschap!
Jeetje Niesje, dat is ff flink schikken zeg! Ze zeggen geloof ik dat de tong heel goed in staat is zichzelf te genezen, dus hopelijk komt het snel weer goed. Liefs, Lee
Klopt helemaal San. Mijn vader overleed drie maanden voor mijn eerste zwangerschap en ik vond het zo oneerlijk en moeilijk. En nu 8 jaar later ben ik weer zwanger en ik voel bijna weer hetzelfde. Wat zou ik dit graag met hem delen! Toch zorg ik dat hij "levend" blijft in het gezin. Chris mijn zoontje praat ook wel eens over opa in de hemel en we eten hier regelmatig macaroni ala opa. Mijn zoontje heeft hem nooit gekend, maar praat over hem alsof dat wel zo is. ( Ik hoop dat ik het goed uitleg zo, het is niet iets zwarts of engs hier in huis, dat bedoel ik eigenlijk) Ik vind dat heel fijn. Liefs, Lientje
Jeetje Niesje das schrikken zeg! Ik hoop dat zijn tong weer helemaal geneest. Beterschap met hem. Jeetje wat zijn er veel meiden die hun vader al hebben verloren. Ik heb gelukkig deze ervaring niet (ben opgegroeid zonder vader) maar ik kan me een voorstelling maken dat je iemand dan erg mist in speciale tijden zoals zwangerschap en bruiloft etc. Weet dat ze over jullie en de kleintjes waken Mila ik zou zeker even de gyn bellen morgen. Die onzekerheid is ook niet fijn. Ik heb vanmiddag even lekker een tukkie gedaan. Sven is nog steeds ziek en ik ben er vannacht weer diverse keren uitgeweest dus dat was wel even lekker. Jammer van het mooie weer maarja de kinderen gaan voor hè. Ik heb het er graag voor over hoor. Klein voordeeltje kan morgen wel uitslapen omdat hij niet naar school hoeft. Nog iemand Idols gekeken gisteren. Ben zo blij dat Neil is opge.... Was zo pissed dat vorige week een van mijn toppers naar huis moest. Volgende week mag van mij Nigel naar huis, de week erna Nathalie en de finale tussen Charlene en Nikki met Nikki als winnaar.
ach niesje wat zielig voor die kleine knul van jou hopelijk doet het niet te veel pijn.... hier ook weer een slechte nacht gehad sliep bij mijn ouders met de meiden aangezien mijn mam alleen was mijn pap is weg naar zwitserland en ik graag even bij haar wou zijn en dan ook nog even naar mijn opa zou gaan vandaag....die was namelijk weer thuis. ja was weer thuis want hij is vannacht weer met spoed opgehaald met ambulance....hij had zijn zuurstof eraf gehaald en was zo weggezakt was niet meer aanspreekbaar.Er was hem duidelijk gezegd dat hij de zuurstof in moest houden maar ja eigenwijs....dus oma lag in bed hij stiekum de boel eraf en toen gebeurde er niks en is hij langzaam weggezakt buurman kwam nog even langs raam lopen en zag dat het niet goed ging dus die naar binnen met sleutel en hij wou niet meer echt bij komen dus 112 gebeld en die kwamen met alles erop en eraan en gingen dus ook weer weg met mijn opa met alles er op en eraan...Hij had zijn urine bijna zwart en ze vroegen of ze mochten reanimeren als dat nodig was,,,dus werden wij afgelopen nacht om 23.55 uit bed gebeld....en ik mijn mam weggebracht na ziekenhuis om 0.30 zelf om 01.00 weer in bed en toen om 6.00 haar weer opgehaald...alles is weer onduidelijk hoe het verder zal gaan...Ik baal zo dat mijn opa zo eigenwijs is hij had wel dood kunnen gaan....en nu de volgende keer zijn we misschien wel te laat.....nou dames ik heb dus weinig kunnen genieten van de zon vanmiddag even met de meiden en mijn mam de bos tegenover het huis van mijn ouders in geweest en nu vroeg op bed...gr heidi
Ach jeetje Niesje! Wat kunnen die kindertjes toch een smakkerds maken he, en dan nog wel op asfalt ow ow ow...hij zal er nog wel veel last van houden, tijd voor ijsjes voeren hihihi Heel veel beterschap meid, en als je twijfel gewoon naar de HP gaan he, want hij heeft een smak gemaakt dus kijk uit voor een lichte hersenschudding of verhoging..sterkte meid! Senninha, dat had ik dus ook Van bovenaf lijk het nog niet zo kollosaal hahahaha maar vanaf de zijkant..wow!