Ja het lijkt wel of de ene epidemie op de andere volgt, met gevolg dat hij nu weer zo beroerd is. Maar ik wil hem echt niet weer ziekmelden, straks gaan ze nog denken dat ik hem expres thuishoud. Dus morgen breng ik hem maar naar school, en als hij echt beroerd blijf dan bellen ze me maar. Ik heb hem net getempratuurd, en was 38.2 dus hopelijk gaat het niet hoger worden.
Fijn hoor al die goeie 20 wekenecho's.Inez, fijn dat de punctie goed ging. Hier heel rustig aan gedaan vandaag, zodat mn bekken morgen hopelijk een beetje bestand is tegen slenteren op de 9 maandenbeurs. Ik heb ook maar weer s een buikfoto gemaakt. hij staat in mn album.
Oke meiden hier mijn poging om het hier bij te houden hihi bd81, super nog meer versterking van het mannelijk geslacht Daantje, wat leuk een vrouwelijke tegenhanger voor al die boys hier En veel succes morgen met de extra controle hopelijk stelt het niets voor. Patricia, ohhh die chocolade tas klinkt zwaar verleidelijk jammie, beterschap met Bjorn, vervelend dat hij zo veel ziek is geweest de laatste tijd. ML, super dat je ex een beetje interesse begint te tonen in de kleine, hopelijk is hij for real! uhhh en verder weet ik het nu echt even niet meer, zwaar irritant die vergeetachtigheid. Oja hier wel een wiegje/mandje, gehad van mijn zus bij Damian. Was niet van plan om hem te gebruiken maar Damian vond het nog niet prettig in het ledikant na ruim een week in zo'n klein ziekenhuisbedje. In het wiegje ging het stukken beter. WIehoee ook ik ben vandaag 20 weken zwanger! Ik heb trouwens vandaag ontzettend veel last gehad van harde buiken, nog meer meiden hier last van?
ja ik ook vandaag, maar dat kwam doordat ik iets te fanatiek aan het paardrijden was! Zijn er hier nog meer meiden die rijden? ben ik wel benieuwd naar!
13 feb Silla om 09.20 uur 20 weken echo + gyn 13 feb Athina om 09.45 uur 20 weken echo 13 feb Lee74 om 10.30 uur 20 weken echo 13 feb Vergo om 11.00 uur 20 weken echo 13 feb Lientje10 vlos morgen weer 4 echo's! Allemaal lekker vroeg dus dan hoeven we niet zo lang te stressen! Op het info vel dat ik gekregen had stond dat het ongeveer een half uurtje duurt. Zou wel super zijn, zo lang naar ons kindje kijken !
ja nu nog meer meiden komen. die extra controlle zie ik maar als ik me mag me meisje nog een keer zien.
ik heb ook al af en toe harde buiken vooral als ik te veel doe in huis achter elkaar aan... verder is alles wel goed ja kids en ziek is hier ook veel geweest verkouden dan vooral en dan koorts erbij en tessa's longontsteking...Nu ben ik erg men best aan het doen ze even niet ziek te krijgen...waterpokken heerst op school maar dat hebben ze al gehad gelukkig en verder veel buitenspelen met jas sjaal muts en handschoenen vandaag weer...en verder veel fruit eten en ik zit zelf aan de mama pillen en echinaforce... nou dames ik ga lekker vroeg mijn bedje in..men hele huis ruikt naar de net gebakken cake heerlijk en de houtkachel lekker aan....zo nog een kopje chocolade melk met slagroom en dan lekker slapen,.....heerlijk....gr heidi
Diaantje...GEFELI met je meid! Eindelijk nog een baby-girl. Hier slecht nieuws mijn jongste (ongecastreerde) kater is nu ruim 24 uur foetsie! Alles zit tegen, briefjes kan ik nog niet doen want cartridge is op niet genoeg print papier. Als je rondjes gaat lopen krijg je alle katten achter je aan behalve je eigen! IK BEN ZO VERDRIETIG tis mijn RockyBaby en nu is ie weg! Kep vannacht ook op de bank geslapen om maar te hopen dat hij weer terug komt! Dierenambu is ook al op zoek ik vrees het ergste.
Oh, wat erg Silla! Wel blijven hopen, hoor! Mijn kat is ooit ook 24 uur lang weggeweest, was ook al totaal in paniek, allerlei instanties ingeschakeld en ineens kwam meneer er weer aan lopen met zijn kop vol spinnenwebben. Waarschijnlijk heeft hij ergens opgesloten gezeten. En je kater is wel ongecastreerd, dus wie weet zit hij achter een vrouwtje aan!
Ja ik heb er ook zin in, alleen moet ik nog 1 dagje extra 8en. Maar morgenavond wel naar de musical Fame, daar heb ik ook heel veel zin in !
wat sneu silla! hoop dat hij snel terugkomt en wie weet zit hij ergens opgesloten of zo en komt hij vandaag of morgen weer aangelopen! iedereen die naar de 9maanden beurs gaat veel plezier!
He Silla, dat is minder zeg Hopelijk zit hij achter de chickies aan buiten...en zal hij zich snel weer melden om lekker op de bank te hangen. Tsja Björn vertelde mij daarnet dat ze vanmiddag buiten mochten spelen ZONDER jas van de juffrouw Het zonnetje schijnt, maar dan wil ik nog niet dat hij met dit weer alleen in een longsleeve buiten gaat rondrennen Dus zal dat morgen ook wel eventjes tegen haar zeggen Ik plof weer op de bank, House afkijken. Meiden die morgen controle/echo hebben, succes en geniet ervan als je naar je kleintje kan gluren
@silla, jeetje wat balen zeg! ik kan het me helemaal voorstellen dat je op de bank hebt geslapen, die van mij was ook pas een hele dag en nacht weggbleven en toen liep ik om 2 uur in mn pyama'tje buiten, tot mn mannetje me naar binnen kwam slepen, of ik last had van op hol geslagen moedergevoelens! Maar goed, die van mij kwam de volgende dag ook weer terug, had opgesloten gezeten in de schuur van de buurman! heel veel sterkte ermee, ik zal meeduimen dat hij gewoon achter de chickies aanzit!
Ongecastreerd? Jah die komt waarschijnlijk pas terug als ie de eeeh... daad heeft verricht Die van mij liep ook weg omdat ie hitsig was en 2 dagen later vondt ie het wel weer eens tijd om te komen, zelfs eten is dan niet belangrijk....
Pfff, net een hele kast opgeruimd. Nu begint mijn keel weer zeer te doen Vier dames die morgen een 20-weken echo hebben? Heel veel succes en geniet er maar van!
Ik moet echt stoppen met het lezen van dit soort verhalen [-X . Net vond ik er weer eentje met ongeveer dezelfde lijn qua verhaal. Ik maak mezelf alleen (vooralsnog) onnodig bang ale: . Vooralsnog zijn hier alle 20 weken echo's nog in orde, dus laat ik me daar maar aan vasthouden en niet aan de foute aflopen ervan.
Morgen de 20 weken echo spannend, op mn papiertje staat dat het ruim drie kwartie a een uur zal duren ivm een tweeling leuk hoor zolang koekeloeren. Ben erg benieuwd wat het wordt. Ik zal later in de middag pas hier bericht, want we gaan eerst naar de ouders en schoonouders. Ik las weer een jongen en een meid erbij van harte gefeliciteerd. Donderdag naar de 9 maanden beurs, ik hoop dat ik minder pijn heb dan vandaag (vreselijke bandenpijn) dan kan ik het nog een beetje uithouden anders is het snel bekeken helaas. Ga zo mn bedje opzoeken truste allemaal
Iedereen maakt zich een beetje gek door internet hoor, toen ik zwanger was van Michelle en Leroy was er geen/nagenoeg geen internet en toen maakte ik me dus ook echt nergens druk over. Jah tuurlijk, je weet wel dat er dingen mis kunnen gaan maar je denkt er echt niet zoveel over na als je er ook weinig van hoort. Haha zo'n andere tijd joh! Bijna niemand wou toen ook weten wat het geslacht was (inclusief ik) en de kleertjes waren vrij neutraal... Voordeel nu is wel dat je medezwangeren op internet treft, toen had ik wel zwangerschapsgym, maar ik vond het vreselijk oubollig en truttig ahah en jah, nog 1 voordeel: MARKTPLAATS en EBAY! \/