Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

    Patricia01 VIP lid

    31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    @Veraatje, het nieuwe buddystelletje was volgens mij:
    Athina <---> Penny
     
  2. tonca

    tonca Actief lid

    3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    Hier wordt er niet aan valentijnsdag gedaan.
    Het klinkt even niet zo goed tussen ons. :(
    Dus ik verwacht niks en hij hoeft al helemaal niks te verwachten.
     
  3. Patricia01

    Patricia01 VIP lid

    31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Jeetje, dat is minder Tonca..hoop dat jullie er snel uitkomen samen :(
     
  4. Niesje1980

    Niesje1980 VIP lid

    21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Vergo geweldig twee jongens!
    En Athina, dat word dus straks wel lekker aan de tutterijtjes :)

    Tonca, dat klinkt niet leuk meid, tijdens je zwangerschap kan je wel wat anders aan je hoofd hebben dan relatieproblemen.
     
  5. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames, daar was ik weer een keertje

    van de week weer controle gehad van de vk en alles was goed, beebje was heel druk en zwom elke keer weg als ze het hartje wou luisteren.
    dus we mogen over 4 weken weer terugkomen.
     
  6. Patricia01

    Patricia01 VIP lid

    31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik krijg de koorts momenteel nog niet naar beneden bij Björn, dus ik geef mijn 3 kaartjes voor de 9 maanden beurs weg.
    Als iemand interesse heeft, stuur maar een PB, ik heb ook een oproep onder : Te koop aangeboden, geplaatst:

    Goedemorgen,

    Tijd geleden bij Kruidvat 3 kaartjes gehad voor de avondopening van de 9 maanden beurs. Nu was het de bedoeling dat wij morgenavond hier naartoe zouden gaan, maar ons zoontje is ziek geworden en nog steeds niet van zijn koorts af. Dus helaas, wij moeten dit uitstapje overslaan! :(

    Je mag de kaartjes gratis hebben, ze zijn eventueel af te halen in Vlaardingen (regio Rotterdam) en anders zou ik ze vandaag kunnen opsturen en als alles goed verloop heb je ze dan morgenmiddag nog binnen. Hoop dat ik er iemand anders een plezier mee kan doen!
     
  7. Dombo

    Dombo VIP lid

    12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wij doen eigenlijk nooit aan Valentijn. De eerste jaren wel, maar het is een beetje in de vergetelheid geraakt. En ach, eigenlijk is het toch iedere dag Valentijnsdag?

    Tonca, wat vervelend dat het even niet zo botert tussen jullie. Hopelijk komen jullie er snel samen uit.

    Wat een jongetjes zijn er inderderdaad al zeg. Wordt zelf ook wel erg nieuwschierig naar het geslacht van de kleine met al dat gepraat over jongetjes en meisjes. Nog een paar weekjes geduld en dan weten we het ook.
     
  8. vergo

    vergo Fanatiek lid

    3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
  9. hoi allemaal.

    wat vervelend patricia dat je niet heen kan.
    jou zoontje is de laatste tijd wel vaker ziek he?
    al naar de huisarts geweest?
    hier doen we eigenlijk ook niks aan valentijn, maar mijn man zei maandag ineens dat hij al een cadeau voor me had.
    dus ik heb een giga mooie schommelstoel gekregen!
    die stond vorige week bij de praxis en ik was er helemaal verliefd op, maar ik wist dat hij bij ons op was.
    nou heeft hij zijn zus in groningen gebeld en die heeft er 1 opgehaald, dus straks heb ik een heerlijke schommelstoel op de babykamer!

    lief he?

    iemand nog een origineel ideetje voor een valentijnsdinertje die je zelf in elkaar kan flansen?

    kom maar op...

    liefs wendie
     
  10. Penny

    Penny Bekend lid

    18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Athina, gefeliciteerd met je goede echo! En natuurlijk heerlijk voor je dat het toch is wat je stiekem hoopte!

    Liesje, fijn dat de controle goed was, altijd toch weer een lekker geruststelling.

    Toen ik vanochtend op de zaak aankwam stak er een rode enveloppe door de brieven bus met daarop geschreven "Kruimeltje"! Zo leuk, een kaart van m'n beste vriendinnetje voor de kleine, met een hele lieve tekst van haar, moest er gewoon van huilen. Jeroen en ik doen niets aan valentijn, zijn meer van de spontane acties.

    Voor diegene die vandaag naar de beurs gaan veel plezier!
     
  11. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Zo, we zijn weer goedgekeurd bij de vk. Hij maakte nog even een korte echo om naar het hartje te luisteren, dus kon lekker ff gluren. uk lag lekker met de rug naar ons toe te slapen en was weer goed gegroeid.
    Moet wel naar de fysio ivm mn bekken, want dat gaat niet zo goed. Kan vanmiddag om half 4 al terecht.
     
  12. lee74

    lee74 Fanatiek lid

    24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hee Meiden, Happy Valentines!

    Sann, fijn dat alles goed is

    Hier doen we eigenlijk ook nooit veel aan valentijn. Mijn mannetje zei wel dat ie een kaart voor me had gekocht, maar die ligt nog op zijn werk en hij is al een paar dagen ziek thuis. Wel lief dat ie er aan gedacht had.

    Ik heb een paar 20 wkn echo foto's en buikfoto in mijn album geplaatst. Mijn buik is de afgelopen dagen echt enorm gegroeid!

    Vanmorgen bij een kinderdagverblijf wezen kijken. Leuk hoor al die kroelende baby's. Gek idee dat er straks een van ons tussen zit! Hebben jullie nog eigenlijk tips waar je op kan letten bij een kdv?

    Groetjes,
    Lee
    [/b]
     
  13. Froukje

    Froukje Lid

    14 dec 2007
    8
    0
    0
    Stewardess
    Overijssel
    Hi dames,

    Athina wat leuk dat je al weet wat het wordt! Heerlijk tuttespulletjes kopen dus! :D Ik krijg morgen een echo, misschien is er al wat te zien... Anders met de 20 weken echo weer een kans. Ben wel heel benieuwd, denk dat ik zwaar aan het shoppen sla zodra ik het geslacht weet haha.

    En Tonca wat vervelend uitgerekend met valentijn onenigheid. Hoop dat jullie er samen uitkomen.

    Weet iemand of je ook automatisch de nieuwste berichtjes eerst kan krijgen op deze pagina? Ik krijg elke keer de oudste berichtjes eerst en dan kan ik het elke weer opnieuw in gaan stellen... :evil: Totaal geen wereldprobleem ofzo, maar word er wel een beetje kriegel van!

    Nog dames met geheime aanbidders vandaag? ;) Ik had vannacht in mijn droom een geheime minnaar en voelde me zelfs toen we samen helemaal verhit op een hotelkamer belandden totaal niet schuldig :p ! Wel als ik er aan terugdenk :oops: Maar ach het was maar een droom...
     
  14. Patricia01

    Patricia01 VIP lid

    31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Lee, wat een leuke echofoto's! :D Grappig he, ze passen niet eens meer op het scherm :)
    Je buik begin lekker te groeien he! Is die foto pas gemaakt..?

    Sann, fijn om te horen dat alles weer goed was bij de VK, en lekker even kunnen gluren leuk leuk :D

    Ik ben erg benieuwd, is jullie VK of Gyn. een man of een vrouw..?

    Ik heb een mannelijke gyneacoloog, met Björn een vrouwelijke VK en met de bevalling een vrouwelijke Gyn.
     
  15. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    zo dames wat een hoop zonen in aantocht! maar gelukkig is er ook nog een dochter op komst. Het is nu wel echt de tijd van te weten komen zeg, het gaat hard.

    Veraatje van Dik Hout leuk geweest?

    Tonca dat klinkt vervelend. HOop dat jullie snel weer samen door de deur kunnen...

    Patricia beterschap met Bjorn. Mijn VK is een vrouw, Gyn een man.

    Knuffelkonijn, een lekkere visschotel wellicht?

    Penny wat een lieve actie van je vriendin.

    Froukje geen idee wat je bedoelt met oudste berichtjes. wat een lekkere droom!

    wij zijn dinsdagavond bij onze toekomstige gastouder geweest. Een en ander doorgesproken en nu moeten we via het gastouderbureau nog een keer formeel de zaken regelen. Fijn idee dat dat goed komt. We gaan Nick vanaf juni naar onze nieuwe gastouder brengen zodat hij ook een poosje kan wennen. Ook in mijn verlof gaat hij gewoon naar haar toe, dan heb ik ook wat tijd met onze nieuwe beeb alleen.

    Volgende week op een dag naar de Gyn en de VK. beetje overdreven eigenlijk...Naar de Gyn moet ik rond de 20 weken i.v.m. vorige keizersnede en doorspreken van traject nu na 36 weken en VK is gewoon reguliere controle. en dan de week daarna pff 22 weken echo...
     
  16. tonca

    tonca Actief lid

    3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    Dames wat lief dat jullie zo meeleven.
    Of we er wel of niet samen uit komen dat maakt mij op het moment niet zoveel uit. Belangrijkste is de uk in mijn buik en het ukkie wat nu op schooltje is!

    Ik heb wel een lieve valentijnskaart van een vriendin gehad
     
  17. Nannie

    Nannie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    athina gefeliciteerd met jullie meisje!
    en nu maar inkopen doen heerlijk... :D

    patricia mijn gyn is een man... de mannen hebben hier in het ziekenhuis volgens mij ook de overhand!

    Froukje... haha rare dromen heb je hoor... maar wel leuk ;)

    iedereen die wel valentijn viert... veel plezier! :D wij doen er niet aan
    hebben vanavond een verjaardag en man is niet zo van het commerciele... en ach hij heeft ook wel gelijk!

    Hij heeft gister ukje gevoeld trouwens!
    kleine was heel rustig en ik lag in bed met hand op mijn bui... daar werd gelijk op gereageerd dus ik heb het nu ook van de buitenkant gevoeld!
    En mannetje dus ook die wou zijn hand wel hele avond op buik houden haha!
     
  18. Nannie

    Nannie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Toch is het voor jezelf wel fijner natuurlijk! Het belangrijkste zijn die twee inderdaad maar cijfer jezelf niet weg...!
     
  19. tonca

    tonca Actief lid

    3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    Ja ik ben ook wel belangrijk
    Ik wil er verder niet al te veel over uitwijden hier openbaar maar goed ik heb hem de keuze gegeven te doen wat hij wil/voelt.
    Mijn liefde is niet tegen elke prijs!
     
  20. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    effe vraagje trouwens: ik heb regelmatig 's nachts als ik op mijn buik/zij lig dat ik wakker wordt omdat mijn borsten onwijs gespannen zijn. Herkenbaar voor iemand? heb dit bij Nick niet gehad volgens mij.
     

Deel Deze Pagina