Goedemorgen iedereen! Lekker wakker worden he met zo'n zonnetje erbij, het is alleen steenkoud brrrr. Zit te twijfelen of ik met Damian naar Artis zal gaan of niet, dan moet ik alleen met bus en tram naar Amsterdam omdat Dennis vandaag wéér moet werken. (maar goed 200% uitbetaald dus dat is wel weer lekker meegenomen.) En Patricia (en de andere) gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal, wow ook al weer op de helft, wat gaat het hard!
Hallo allemaal, Ik heb dit forum pas net ontdekt Leuk zeg, en lekker druk ! Heidi; zag ik nou dat jij op de beurs een echo heb gehad? Waar kon dat dan? Ik ben gisteren geweest en liep helemaal geirriteerd rond door de drukte haha, de enige stands die ik echt leuk vond waren van de echo maar wist niet dat je die daar kon laten maken ! Voel me nu echt stom dat ik niet meer info heb gevraagd dan had ik 't misschien nu al geweten haha Nou ja.. morgen een echo bij de gyn.. misschien ziet hij het.. Zijn er nog meer mensen die de 9maandenbeurs nou niet zo geweldig vonden? Misschien kwam 't omdat ik bijna alles al had, dus de kinderkamers, wagens, draagzakken enzo kon ik overslaan haha
Niesje, wel lekker met het zonnetje naar Artis. Damian lekker dik aankleden, en ik denk dat het een schikte dag is voor de dierentuin Mirjam, gefeliciteerd en welkom op het forum! Maassluis, dan woon je haast naast mij hahahaha ik kom uit Vlaardingen Succes morgen met je echo
dames even een bericht van mij dat alles goed gaat! Dat ik zoveel water / vocht verlies schijnt dus volkomen normaal te zijn en kan geen vruchtwater zijn maar ik wordt wel extra in de gaten gehouden voor mijn eigen gemoedrust. Ik voel de kleine iedere dag wel eventjes. Niet echt schopjes maar wel bewegingen en dan gaat me buik ook duidelijk omhoog. Woensdag weer een echo! daar kijken we weer erg naar uit
Hoi Mirjam welkom hier! Ik vond de 9mnd beurs niet vernieuwend ofzo maar wel leuk. Maar het scheelt een stuk denk ik dat ik donderdagochtend geweest ben, het was toen eigenlijk niet echt druk, kon goed bij elke stand rondneuzen. Mila, gelukkig dat het allemaal meevalt en laat ze idd maar goed je extra in de gaten houden voor de zekerheid. Veel meiden die deze week hun 20 weken echo hebben, leuk! Ik heb donderdagochtend mijn echo
Goedemorgen, Wat een hoop jongens, echt leuk hoor. We kunnen alvast een naamverzinnen voor het voetbalelftal Christiea heel veel sterkte met je zoon en oma, weet je al wat meer? Niesje ben jaloers, heerlijk met dit weer naar de dierentuin! Degene die de 20 weken mijpaal heeft bereikt, GEFELITEERD! ik begin de kleine nu ook echt te voelen, voel hem echt schoppen nu, heerlijk! Weet hier iemand wanneer de mamamazzeldagen zijn bij prenatal, dan is er 20% korting... ? ... Fijne dag allemaal
goeiemorgen allemaal ! welkom hier mirjam . Over de beurs; wat jij beschrijft heb ik de eerste 10 minuten wel gehad, maar daarna zijn we heel bewust naar de rustigste kant gelopen (de overkant smorgens omdat veel mensen toch gelijk vooraan begonnen) en toen hebben we lekker rondgekeken. Maar het fijnste vond ik het aan het einde van de middag , toen het heeeeeerlijk rustig was. Toen heb ik dus ook pas m'n dekentjes gekocht bij de stand met spulletjes van o.a cottonbaby. Eerder op de dag was het daar megadruk. Maar ik vond het dus wel leuk, vond de sfeer gewoon erg prettig enzo. Verder hebben wij ook al vrij veel, maar had ik diverse dingen die ik wilde hebben en ook die we nog even wilde zien. Zo hadden we een klein beetje problemen met onze quinny, waarvan we niet zeker wisten of het een probleem was, of aan ons lag, dus dat hebben we uitgezocht bij de stand van quinny. En ook de hangwieg die ik wil bestellen hebben we even in het echt bekeken. Zo waren er dus diverse doelen, dus dat scheelt wel denk ik. @ patricia: leuk een hamster haha ) @mila: fijn dat alles goed blijkt te zijn meid ! Maar ik kan me voorstellen dat je nu helemaal uitkijkt naar woensdag! Verder heb ik vanacht gelukkig heerlijk geslapen. Afgelopen maandag en dinsdag 2 nachten gewoon het grootste deel wakker gelegen en daar knap je nou niet echt van op... Dus vanacht was ik ook weer blij dat het alweer 3 uur was toen ik de eerste keer wakker werd . Nu we weten wat het wordt, zijn we trouwens echt bezig met de naam. Nouja ik, en ik vind dat m'n man dat ook moet doen. Dus gisteravond in bed nog een hele discussie over de schrijfwijze van de meisjesnaam die we hebben. Maar we zijn beiden nogal koppig haha, dus we kwamen er niet uit. Daarom dus maar de namenboekjes weer opgezocht, voor dan een andere naam, maar ook dat leverde niets op. Dus ik heb maar een polltje weer gestart in overleg met hem, kijken wat jullie mening is ))) . Als we uit de voornaam zijn, begint de discussie over de 2e naam die heb ik hier ook al eens voorbij laten komen, ik heb ze beiden 'verzonnen' maar vind de 2e nu veel mooier dan die ik eerst had, maar m'n man dus absoluut niet... dus dat wordt nog wat haha, maar eerst de voornaam maar en hopen dat we die dan niet alsnog zat worden voor de geboorte http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 22#2142122
@Athina, ik heb gereageerd op je topic.! Fay vind ik erg mooi, waarom ik niet voor Fee zou kiezen heb ik ook gemeld, en als je Faye neem als naam, heb je snel de kans dat mensen het gaan uitspreken als Feije..maar dat is helemaal mijn mening hoor, vind het wel een erg mooie meisjesnaam! Knuffelkonijn, is het niet op de site van Prenatal te vinden op welke dagen dat is...?
thx voor het stemmen patries. Ik geef m'n eigen mening nog ff niet . Ik wil het echt helemaal 'open' laten, zonder beinvloeding van de stem van mij of mijn man. @tuttifrutti: Volgens mij de 2 of 3e maandag van de maand...
Athina ik ga mee met de mening van Patricia, vind dat ook het mooist! De tweede maandag van de maand is mama maandag ofzo, dan is er 10 %korting... De mamamazzeldagen zijn er alleen in maart en april, maar ze wilde niet vertellen wanneer (of ze wist het nog niet). Maar had van iemand hie rin het topic de tip gekregen dat ze eraan kwamen, dacht misschien weet zij ook de datums Maar bedankt voor jullie reactie
oja, das waar ook.. dat heb ik toen ook gehoord. Ik heb toevallig gisteren bij de prenatal nog een shirt gekocht, maar toen niets gehoord of gezien...
Ik heb ook gestemd hoor Athina. En wat die mamadagen van prénatal betreft, gewoon even lid worden van de nieuwsbrief via hun site en je krijgt een mailtje wanneer het weer kortingsdag is...
thx meiden ! De stand is voorlopig vrij duidelijk... das op zich wel prettig voor ons, want als het 50/50 is weet je nog niets even een ander vraagje. Zijn er meiden die op de beurs het hangwiegje van kindekeklein hebben gezien? (www.wiegje.nl) Wij willen deze namelijk gaan bestellen, maar nu lees ik dat je 15 procent korting op de aankoop krijgt als je de kleur van het hemeltje weet wat er bij hing.. shit.. geen foto's gemaakt... . Ik neig naar lichtblauw... Ik heb het notabene nog in hand gehad, om de stof te voelen *zucht* . Hier iemand die een idee heeft? of iemand die een buddy heeft die vandaag naar de beurs is ?
Jeetje ik heb het wel gezien maar welke kleur het had weet ik echt niet meer toch dementie. Wij waren donderdag naar de beurs het was wel druk maar je kon alles goed zien op de 9 maandenbeurs dan in de vreetschuur was het niet normaal zo druk. Voor iedereen die de 20 weken hebben behaald gefeliciteerd weer een mijlpaal. En leuk veel echo's volgende week. Gisteren voor het eerst echt goed voelen bewegen ik had mn hand op mn buik en die schoof helemaal heen en weer. Mannetje geroepen te laat haha.
Hallo allemaal, Gelukkig is mijn meisje niet meer alleen in de dameshoek! Maar de meiden zijn nog wel in de minderheid. Dat wordt fijn met dansles later... Ik ben donderdag ook naar de beurs geweest met een zwangere vriendin en ik vond het best leuk. Was nog nooit naar zoiets geweest. Ik heb niet zoveel gekocht trouwens. Alleen een oranje en een rood hoesje voor het aankleedkussen en een rood hoeslakentje. Oja en een houten speeldoosje. Maar dat was bij de houtenspeelgoedstand op de huishoudbeurs. Gisteren hebben we de uitslag van de vruchtwaterpunctie gehad en er zijn GEEN afwijkingen gevonden! Pfff, nu morgen de 20 weken echo nog. Hopelijk is daar ook alles ok. Liefs, Lientje
Oei lastige vraag van het wiegje. Ik dacht ook meteen lichtblauw, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Lientje
thx meiden . M'n man zei net ook lichtblauw. Dus die gok gaan we maar wagen . Fijn lientje dat de punctie goed was! Deze week wordt nog een drukke week ook geloof ik he, met echo's spannend ! En gewoon ook superleuk om je kindje weer eventjes te zien! @ vergo: heerlijk he, je beebjes zo mijn man is ook meestal te laat hoor . Hoewel ze gisteren een heel druk dagje had bleef maar bewegen! Ik dacht nog even dat het aan de muziek lag, omdat het die dag 2x was dat ik achter de computer de muziek aan had, maar nee, vandaag gebeurde er niets (zelfde muziek) dus dat was een toevalstreffer, of moe van gisteren . Maar zo'n apart gevoel he !
HOi meiden, de 9 maande beurs was echt vreselijk druk gister, niet echt relaxed... hebben het ook niet lang uitgehouden... wel onze wandelwagen er gekocht! de stokke xplory in het turquoise! erg mooi rensie
Hoi meiden, Dank voor de lieve berichtjes. Met mijn oma gaat het weer een stuk beter, ze hebben niets kunnen vinden. Vorig jaar heeft ze een maand in het ziekenhuis gelegen omdat ze een hartstilstand had gehad en er een scheurtje bleek te zitten in een grote ader in de rug (niet te aorta dacht ik). Nu valt ze af en toe gewoon weg en weet het dan niet meer. Met kerst heeft ze het ook gehad bij mij thuis. De artsen denken nu dat haar bloeddruk ineens te snel daalt en dat ze dan gewoon wegvalt. Ze heeft een nachtje op de hartbewaking gelegen maar mag vanmiddag weer naar huis. We hebben andere medicijnen meegekregen en nu hopen dat het beter gaat. Met Steijn gaat het ietsje beter. Hij heeft gister de rest van de dag geslapen, we hebben hem alleen om half 8 een klein flesje gegeven, maar toen we later bij hem kwamen was dat er ook al weer uit. Kon ik hem slapend vasthouden en Miq zijn bed verschonen. Vanmorgen tegen half 8 schrok ik wakker (normaal is Steijn dan al een uur op) en direct naar zijn kamer gelopen want dat ken ik niet van hem. Maar hij was wakker en lag een beetje voor zich uit te staren en strekte zijn armpjes naar me uit toen hij me zag We hebben hem een klein flesje weer gegeven en die is er in gebleven en hij heeft er ondertussen weer 2 gehad in de afgelopen uren. Hij is alleen wel nog heel erg sloom en moe en wil daarna direct naar bed. Maar hij heeft al wel weer meer kleur op zijn gezicht en zijn oogjes staan ook niet meer zo dof. Dus we hebben goede hoop. Morgen hou ik hem lekker thuis en neem ik vrij. Dinsdag blijft Miq een halve dag thuis bij hem en mijn moeder ook nog een halve dag. Ik ga nu is even bijlezen En ik ben vandaag op de helft joepie.Vanmorgen zag ik mijn buik voor het eerst omhoog komen na een trap