Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Proficiat met je zoon Monkey! Ik mag zo meteen al weg, heb er zoon zin in...en dan lekker naar de stad. Vanavond dus pas bericht. Was vanmorgen weer om half 6 wakker. Toch een beetje de zenuwen denk ik. Voordeel wel dat ik al helemaal klaar sta ;).
    Nyala is nog steeds ziek en Mikey is ondertussen zun grote boodschap wel kwijt. Heb wel echt met hem meegehuild gisteren. Hij was zo zielig. Net toen ik terug kwam van de apotheek met microlax, had hij zijn pamper viesgemaakt. Wel erg he, hij wordt volgende maand 4, wil hij weer pampers aan voor de grote boodschap :oops:. Maar ja als dat hem nou een beetje helpt. Hij zal wel niet tot zun 40e pampers dragen :D.
    Zow, ik ga ervantussen. Doeidoei, fijne dag allemaal!

xxx

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    ML gefeliciteerd met Leroy..! :D

Mrietje, als hij weer luiers wil dragen voor de ontlasting betekend dat hij bang is geworden om te poepen op de WC. Je hoort het wel vaker bij kleine kinderen, dat ze hun grote boodschap opeens niet meer in de WC wil doen. Ik zou het wel in de gaten houden, anders krijg je straks de periode dat je helemaal opnieuw moet beginnen met zindelijk krijgen voor het poepen..Je zal al weg zijn, maar succes he! We horen het vanavond van je :D

3. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Hoeraaaaaaaaa, 20 weken vandaag!

@Ml: gefeliciteerd
    @Mrietje: succes en veel plezier vandaag!

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Sann met je 20 weken..! :D

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    ML gefeliciteerd met Leroy's 11e verjaardag!
    Wel een beetje rustig aan doen hè, je bent niet voor niets op non actief gezet.

Zit er iemand toevallig de VK- Praktijk te kijken?
    Ik dacht goh laat ik het ook eens een keer zien voor de verandering en jawel mijn eigen praktijk op de buis met in de hoofdrol mijn 2 liefste verloskundigen. De een (Martine) die daar ging trouwen heeft ons begeleid tijdens de miskraam en de ander (Ans) die doet volgende week op mijn verzoek de 20 weken echo. Alleen jammer dat het een herhaling is uit 2005.

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik heb het net zitten kijken :D
    Wat toevallig dat precies jou VK praktijk aan de beurt is hihihi

Vond die vrouw die aan het bevallen was wel eng, die ogen leken net of ze eruit plopte hahahaha. Zo te merken wisten ze ook niet het geslacht, want het was echt: OOWWW EEN MEISJE!

7. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    hey meiden

ik kom net bij de VK vandaan en alles was okay.
    hartje klopte goed en ze vond mijn buik wel aan de grote kant voor mijn aantal weken en mijn eerste zwangerschap. ik denk dat ik daar wel blij mee mag zijn alleen ben ik nog niks aangekomen. haha 8) misschien hoef ik dan niet zo heel veel af te vallen na de bevaling.
    ik ga nog heel ff slapen want heb een beroerde nachtrust gehad dus ik ga ff wat slaap inhalen

spreek jullie later weer

groet susanne

8. Etje

Etje Actief lid

Oct 13, 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Gaat er iemand nog meer 15 april a.s. naar de inlichtingsavond poliklinisch bevallen in het ziekenhuis?

(Elkerliek Ziekenhuis te Helmond)

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou haha, met me ex is alweer voorbij t wil gwoon niet. Nou krijg ik weer een smsje (Niet gefeliciteerd met Leroy ofzow) nee, hij wilt op vakantie, ik bdoel dat kind komt er uiteraard ook wel zonder hem en denk niet dat hij het zonodig wilt zien. Hij doet of ik gek ben dat het raar is dat ie op vakantie gaat in die periode.
    GRMBL!

10. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    ML, gefeliciteerd met (tot nu toe) de leukste zoon! Balen van die ex van jou zeg. Spoort echt niet als je het mij vraagt..

Niesje, hoop dat alles goed was.

Gisteravond bewoog mijn buik voor het eerst! Ik voelde wel al langer plopjes enzo, maar nu kreeg ik echt een trap tegen mijn hand! zo kikke! Moest het ff kwijt!

Ga weer snel aan het werk.

Lee

11. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik mag straks ook naar de VK.
    Ik heb alleen geen afspraken van me in de afsprakenlijst staan.
    Veraatje je mag bij 13 maart wel mijn 20 weken echo noteren of moet ik daar een PB voor sturen? (heb je nu (=12:59 uur) inmiddels al een PB gestuurd)

Tot nu toe moest ik ook elke keer bij de VK op de weegschaal. Maar thuis sta ik er thuis sowieso ook elke week op. Zal ook nu wel weer aangekomen zijn t.o.v. het laatste VK bezoek. Gemiddeld kom ik bijna elke week 200 gram aan, maar er zijn ook weken dat er niks bijkomt.
    Afgelopen zondag was wel ff schrikken: 1 kilo in 1 week :confused: . Maar ik moet wel zeggen dat ik in die week weinig naar de WC ben geweest (op geen van beide fronten). Dus misschien is het a.s. zondag weer bijtrokken.

ML gefeliciteerd met je zoon en inderdaad een vreemde vraag van je ex en lullig dat hij je inderdaad niet eens feliciteerd met Leroy.

12. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik had gisteren over de hele dag heen diverse keren "plopjes" in mijn buik. Er volgen er dan een aantal achter elkaar aan en daarna kan het zomaar weer een tijdje rustig zijn.
    Nog steeds twijfel ik wel of het Frummel is, want het is zo hoog voor mijn gevoel. Maar mijn mannetje zei al "hij kan daar toch ook trappen, weet je wel hoe lang ie is inmiddels!?"
    Kan hij wel eens gelijk in hebben.
    De plopjes zijn in elk geval krachtiger als degenen die ik enkele weken geleden dacht te voelen. Dus misschien is het Frummel toch wel.

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    ML, rare reactie van je ex zeg. Hij kon je toch op z'n minst even feliciteren met neem ik aan jullie zoon? Of nu de liefde voor jou bekoeld is is ook de liefde voor Leroy en Michelle bekoeld. Ik hoop dat ze er niet al te veel last van hebben.

Essie, hoe je het omschrijft is het wel te degelijk de kleine die je voelt. Geniet er maar lekker van. Niet dat ik voor Veraatje wil antwoorden maar volgens mij heeft ze de afspraken het liefst in een PB. Stel dat ze nou niet kan bijlezen dan kan ze toch je afspraak in de lijst erbij zetten en hem zo up to date houden.

14. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik hoop het ook zo! Ik zal het vanavond nog eens bij de VK checken.
    En ik heb Veraatje inderdaad maar een PB gestuurd, want ik meende ook al te herinneren dat ze dat liever had.

15. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja die heeft het weer druk nu, met al die nieuwe afspraken! Maar ik vind het echt top dat je het zo bijhoud! Ik blijf het leuk en handig vinden die lijst! Ik zag toevallig in een andere maand een zelfde lijst, andere vormgeving, maar vond die van ons toch wel veel duidelijker en overzichtelijker!

16. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    ML lekker dan zo'n reactie! had je het wel beetje verwacht zo? ik bedoel had je er na jullie etentje enz goed hoop in?
    Gefeliciteerd met Leroy...! Maak er leuke dag van ;)

essie ik denk idd dat het je kleintje is... zo begon het bij mij ook... dacht eerst ooks teeds van "kan dat wel"maar dan voel je het steeds vaker...

susanne dat is lekker niks aankomen maar je buik is wel te groot... :( wat zei ze dan wat daar de oorzaak van kan zijn?

ik heb zo enorme zin om te winkelen als ik sommige van jullie dan hoor... zoveel heb ik nog niet gekocht behalve de "grote" dingen zoals de babykamer en wagen.
    Denk dat ik volgende week of zo toch maar s ff moet gaan haha...

17. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi; kan ik nog iemand blij maken met een mutsje met naam?
    Topic aangeboden.
    Groetjes Mensi.

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    SPAM SPAM SPAM :eek:

19. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    sorry een tijdje niet geschreven, maar dat komt omdat ik s'avonds zo uitgeput ben. Gelukkig ben ik sinds maandag 2 uur per dag minder gaan werken, dus begin ik weer een beetje mens te worden. Er is bij mij bekkeninstabiliteit geconstateerd, maar ja eigenwijs als ik ben, toch doorgaan alsof er niets aan de hand is. Als ik me aan de richtlijnen van de fysio hou, dan ben ik gelukkig bijna de hele dag pijnvrij, maar dat ging niet met een 40 urige werkweek. Arbo arts deed niet moeilijk hierover. Afgelopen woensdag de 20 weken echo gehad en alles was goed met de kleine, en het wordt een jongen. Dat gevoel had ik al de hele tijd.
    Gaat het verder allemaal goed met iedereen?

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    gefeliciteerd met de goede 20 weken echo Sas7! En nog een KNUL in ons midden, leuk leuk :D

Share This Page