Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zo daar zijn we weer.

Nog iemand de Mol gekeken gisteravond?
    Mijn molletje ging er vorige weeek uit maar mijn reserve Mol zit in de finale. Op Telegraag.nl staat een heel stuk over wie de Mol is. Dit is uitgelekte info van iemand die z'n mond niet kon houden. dus als je het niet wilt weten dan niet lezen. ;)

Vannacht heerlijk geslapen tot 04.30 uur toen stond Maarit in ene naast mijn bed en voor dat ik het wist lag ze op me. Waarschijnlijk had ze niet zo fijn gedroomd. Dus schone broek en weer in bed gelegd en daarna tot 08.00 uur heelijk geslapen. Dank je Veraatje.

Liesje wat fijn dat je geen suiker hebt. Kun je lekker blijven eten waar je trek in hebt.

Silla overwerk je jezelf niet? Je rust nemen is belangrijker dan je werk hoor en straks moeten ze het ook zelf doen als je met verlof bent.

Ik moet jullie van Daisy allemaal de hartelijke groeten doen. Ze hoopt dat iedereen lekker aan het genieten is van de zwangerschap.
    Van de week heeft ze een vruchtwaterpunctie gehad en op de echo was te zien dat een van de 2 kindjes te weinig vruchtwater heeft wat kan duiden op het twin to twin syndroom. Volgende week krijgt ze te horen of er Down aanwezig is en over een paar weken de rest van de uitslag. Zullen we allemaal duimen voor haar voor een goede uitslag? Dat heeft ze wel verdient na alles wat ze heeft meegemaakt. Hier brand in ieder geval een kaarsje.

2. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

Jan 13, 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hallo allemaal,

Ik kan ook al heerlijk genieten van het getrappel, ik ga het steeds meer op de dag voelen...

Wij willen waarschijnlijk ook voor de quinny buzz / speedy gaan. het is inderdaad lastig. Leuk hoor al die keuze, maar waar doeje nou goed aan *zucht* ;)

Liesje wat fijn dat het geen suiker is, zal een hele geruststelling zijn...

Wat een mooie 20 weken echo's allemaal, hoop zo dat ie bij ons ook goed is, ben echt op van de zorgen :(

Balen Silla, ik ken dat probleem, heel fijn al die techniek! Gewoon het raam uitflikkeren :D

Nou ik ga maar eens wat in huis doen, even mijn gedachten verzetten ;)

Doei doei

3. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Penny, dat hebben wij dus ook. Eerst moet de badkamer af, dan moeten we uit de toekomstige babykamer nog kasten en heel veel spullen ergens anders in huis plaatsen. We weten wel al hoe, maar nu ook nog doen... :D

Wbt kinderwagens. Ik vind het inderdaad wel belangrijk dat er wat ruimte is voor boodschappen en dat ie wendbaar is enzo. Ook willen we er in het bos mee kunnen lopen. De bugaboo voldoet uiteraard, maar is ook wel wat duurder. die Adventure Quick Silver klinkt ook wel goed. morgen ook maar ff naar kijken! Leuk dat iedereen hier trouwens op reageerd! Thanks!

Net kwam een vriendin onverwachts langs met haar tweeling. ze worden volgende week 1 jaar. echt zo schattig hoe die twee kleintjes op elkaar reageren enzo!

4. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

Jan 13, 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Nou ik duim zeker mee voor Daisy. Heb haar niet gesproken hier, maar wel laatst haar verhaal gelezen. Bah sommige mensen krijgen ook alles ineens voor hun kiezen! Veel sterkte gewenst van deze kant!

5. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Niet de bak is groter geworden bij de Buzz, maar er zitten 2 kinderwageninzetten bij. Echter alleen de stof zit wat smaller, maar het zit alsnog in hetzelfde ijzeren frame als het kleine zitje. Je krijgt dus 1 frame, met 2 stoffen hoezen: een dikkere voor de beginperiode en een smallere voor als je kind groter is. Dus ons werd weer verteld dat dit een leuke oplossing lijkt, maar dat je er dus toch weinig mee opschiet.

6. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hee Senninha, ja gister ook de mol gezien. Voor het geval er og mensen zijn die het nog moeten zien zal ik ff diplomatiek blijven net als jij :) Mijn mol zit er nog steeds in. Ben beniuwd of ie het ook is. Wil het niet weten tot volgende week dus ga maar niet op de telegraaf.nl kijken. Vond het wel een leuke aflevering gister. Ik weet niet of ik dat gedurfd zou hebben in die grot.

Lee

7. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    hey meiden

ben ik ook weer ff. moet zo naar men werk toe maar heb er geen puf voor. wil t liefste weer mijn bed inkruipen om vanavond rond 18.00 uur er weer uit te komen :oops:
    wij hebben voor de kinderwagen x-adventure quick silver gekozen. bordeax rood. vond t een hele fijne wagen met mooie luchtbandjes. ik heb soieso een afkeer van kinderwagens met 4 wielen. vind dat zo lelijk dus er vielen er al snel een hoop af haha.

oja ik ben vandaag 18 weken op weg. weer een weekje dichter bij juli. :)

ik kreeg net van mijn ma een telefoontje, ze was gebeld door mijn broerje om ff mede te delen dat een tante van mij op sterven ligt. maar ik heb geen kontakt meer met mijn pa dus ik weet nu echt niet wat ik doen moet. wil hem zo graag helpen maar hij wilt pas weer kontakt met mij als ik breek met mijn moeder, zo lastige keus. wil eigenlijk dat hij gewoon zijn kleinkind kan zien en dat ie mij ziet als ik ga trouwens maar zo is t maar net, jammer dat hij zo doet. :cry:

nou ik ben er ff van tussen
    ga maar naar mijn werk toe, dan heb ik t maar weer gehad he

groet susanne

8. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    sluit ik me volledig bij aan!

9. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou lijkt het uit bij bovenstaande stukje alsnog ik tegen de Quinny Buzz ben, in tegendeel: ik was helemaal verliefd op de Quinny Buzz en ik wist al jaren: dit moest hem worden! Totdat manlief even vroeg welke wagen nog kleiner is als hij ingeklapt is. Toen werden we gewezen op de Bugaboo Cameleon. Oeh wat vond ik hem lelijk zo op het 1ste gezicht: de bak staat zo vreselijk laag op de wagen, maar uiteindelijk is het hem wel geworden. Okay: hij is duur, want alleen de Stokke is duurder, maar hij heeft veel voordelen:

* heel wendbaar
    * grote boodschapppenmand
    * de kleinste wagen ingeklapt
    * de wanderwagenbak kan je na gebruik tot een pakketje van ca. 10 cm hoog vormen: makkelijk op te bergen
    * je kunt door de duwstang te verzetten de grote wielen voor krijgen waardoor hij "bos-proof" is
    * als je de kleine wielen eraf haalt en je trekt hem achter je aan, is ie "strand-proof"
    * stiekem is ie toch wel leuk

Wat verder voor ons heel belangrijk was: omdat ik zo klein ben (1.65 m) kreeg ik zelf zonder hulp de Quinny Buzz niet ingeklapt en ook de bak kreeg ik niet op de wagen gezet aangezien die nogal hoog moet worden opgetild en hij is (zeker gevuld) toch redelijk zwaar. Dat waren een aantal punten die een verkoper mij even liet uittesten.

Dus vandaar dat wij van de Quinny af zijn gestapt.

10. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje Susanne, da's inderdaad en flink lastige situatie. ik zou zo snel ook niet weten hoe je dit moet aanpakken, maar vind het wel raar dat je pa wil dat je met je ma breekt. je moet toch met beide om kunnen gaan lijkt mij. nou ja in ieder geval sterkte!

Lee

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik vind het op zich al jammer dat een ouder je voor die keuze stelt. Maar ik kan me voorstellen dat je in een lastig pakket zit op zo'n manier. Veel sterkte met je tante in ieder geval.

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik geloof dat we dezelfde gedachte hadden. :D

13. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    ja en ook nog op het zelfde moment. :)

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    dankjullie dames voor het medeleven

wij zijn allebei erg blij dat het geen suiker blijkt te zijn en ik ben blij dat ik lekker alles kan blijven eten :)

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Je mag een kind nooit laten kiezen tussen de ouders :(
    Wat er ook gebeurd is tussen ouders, kind mag er nooit slachtoffer van worden lijkt mij...
    Rottige en lastige situatie, bah waarom moeten mensen het toch altijd zo moeilijk maken voor een ander.
    Ik vind ook wel dat je vader zelf contact met jou op moet nemen in dit geval maar jah, als hij zulke hoge eisen stelt .... sterkte ermee....

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ja vervelend dat je als kind zijnde tussen je vader en moeder komt te staan :( Maar dat zeg meer over je vader als over je moeder, want zo uit je verhaal op te maken vind je moeder het geen probleem als je contact met je vader zou hebben. Kan mij voorstellen dat jij in een heel lastig pakket zit, hoop dat je tot een oplossing kan komen..en heel veel sterkte met je tante..!

Jeetje, Daisy krijg het wel allemaal voor haar kiezen :(
    Krijg je de uitslag, en dan moet je weer zon tijd wachten voordat je meer hoort..kan mij voorstellen dat haar zwangerschap nu een beetje in de
    schaduw staat, want zo kan je nog niet genieten. :(

17. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat een gedoe Susanne, vreselijk voor je. Er is waarschijnlijk al heel wat aan vooraf gegaan, maar ben het met ML eens dat je je kind nooit moet dwingen om voor een van de ouders te kiezen. Sterkte met je tante en met het hele dilemma.

Wij willen juist absoluut een kinderwagen met 4 wielen. Onze tuin bestaat uit meerdere hoogtes met stenen (lees: het is gewoon vreselijk verzakt echt dramatisch) Ben dus als de dood dat de wagen omvalt als je hem net niet helemaal goed neer zet, en met 3 wielen is de kans op omvallen gewoon groter.

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Wat een vervelende situatie, Susanne! Ik vind het ook niet kunnen dat je vader je zo laat kiezen. Sterkte met de situatie!

Ik duim al heel lang mee voor Daisy. Ik vind het zo erg dat ze dit allemaal mee moet maken!

Ik heb het wel gelezen/gezien Senninha bij de Telegraaf en daar baalde ik enorm van. Maar aan de andere kant, zo gaat het toch altijd? Vorig jaar werd de hele tijd geschreven dat Renate Verbaan de mol was en die was het ook niet. Ik trek me er dus gewoon niets van aan en blijf bij mijn ene mol, die ik vanaf het begin al had. Maar ik moet zeggen dat ik gisteren één van die anderen wel erg mollerig vond doen bij de eerste opdracht!

19. Athalia

Athalia Actief lid

Nov 15, 2007
    489
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben net heerlijk wezen shoppen. Echo was goed en we gaan het roze team versterken. Dus de voorspellingen komen niet uit. Ben de eerste met een echo na alle meiden en het is dus weer een meid.

Heerlijk om te horen dat alles goed is het is een schoonheid.

Papa is ook helemaal trots op zijn 2 meiden.

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Super Athalia, een meisje! Van harte gefeliciteerd!
    Heb je leuke dingen gekocht?
    En vind je het goed als ik het op de lijst vermeld?

Share This Page