Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Niet alles naar Patries hoor ook wat naar het midden van het land graag :)

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Let op:
    Ik zend jullie wat zon door..........................zon zon zon zon zon :)

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Veraatje zodra de zon doorbreekt ben je de eerste die het hoort!

Vanmiddag krijgenwe er een nieuwe poes bij. Niet omdat we zo graag wilde maar meer uit medelijden met het beestje. Zal wel oorlog worden met de andere katten. :rolleyes:

4. Susi

Susi Bekend lid

Mar 19, 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Jarige Dames...Proficiat! :thumup:
    En ML...echt niet gek hoor...Je mist dat "stukje"denk ik gewoon...

Me maag is wat rustiger hier...sinds ik afgelopen donderdag de Antagel van de HA kreeg....Knonne zoveel last van het maagzuur en brandende slokdarm...(beebs zitten al relatief hoog dus.. :( )

Enne hier...breekt de zon ook langzaam door...Heerlijk hoor..
    Was is buiten gehangen en straks lekker de deur ff achter open...

Susi ;)

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik heb alleen 's avonds last van maagzuur. Op de een of andere manier begint het na het avond eten en laat ik meer boertjes en als ik eenmaal op bed lig dan moet ik gewoon gaan zitten als ik een boer moet laten want anders krijg ik een hele slok maagzuur in mijn keel. :-&

Wat ruikt het toch lekker hè als je net gehaktballen hebt staan braden.
    Vandaag een keer de kerrie variant gedaan en nu ruikt het hele huis er naar, mmmmmmmmmmm. Ben nu ook alvast de aardappels aan het koken en die ga ik dan vanavond heerlijk opbakken. Sperzieboontjes erbij en dan heelijk smullen.

6. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Athina en mrietje gefeliciteerd!\

Ook hier schijnt lekker de zon!

Verder last van mijn rug auw.. Echt van gemene steken af en toe.. Wat kan dit zijn?
    Moet dinsdag toch naar de vk.. Zal het even doorgeven..

7. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Athina en mrietje: Van harte gefeliciteerd!

Esther: Kunnen best de banden zijn hoor. En alles wordt weker, dus zal het best gevoeliger kunnen zijn denk ik ;)

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik zat ook aan de banden te denken. Ik heb het zelf ook vooral als ik te snel opsta.

9. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Dank u dames!

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik denk dat de zon in de vakantie file staat of zo. Het is nog steeds erg grijs en grauw en over de weilanden mistig. Wordt er niet echt vrolijk van. :(

11. hier breekt de zon ook nog niet echt door.

gefeliciteerd aan de dames die jarig zijn vandaag.

en dat 30 zou vast niet zo erg zijn hoor, mijn ma is alweer 50 geworden vandaag!
    dus groot feest. dus je hoort niet meer van me vandaag denk ik...

allemaal een hele fijne dag gewenst en ik zie trouwens dat de dames een inhaalslagje aan het maken zijn.
    zou mij benieuwen...

liefs wendie

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Gefeliciteerd voor de jarigen onder ons!!!

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ja we hebben veel vissen om ons heen geloof ik, ach het is ook goed sterrenbeeld. ;)

14. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Athina en mrietje gefeliciteerd met jullie verjaardag en maak er een leuke dag van.

Susi bij mij zitten ze ook al hoog en ik heb ook al last van maagzuur eet veel rennies dat helpt een beetje.

Veel jongens en meiden erbij van harte gefeliciteerd met de goede echo's.

Vandaag gaan we de babyspulletjes uit het kamertje halen, want maandag komt de kamer joepie heb er zo'n zin in.

ML logisch hoor je gevoelens en je hormonen doen ook veel met je.

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zo ik ben ook weer thuis (gelukkig) bah ik kan helemaal niet meer zo lang achter lopen :(

Boodschapjes zijn binnen, nieuwe hondenmand gehaald voor onze lieve Angel, naar de Tuinen geweest voor mijn biologische shampoo, Lego gekocht voor Björn bij de Bart Smit (dus die is al druk aan het bouwen :D ) en nu eindelijk thuissssss

Vanavond lekker wokken hhmmm helemaal zin in! En een filmpje gehuurd, dus lekker relaxen.

Morgen mijn moeder en stiefvader ophalen en dan eten we bij mijn schoonouders, mijn ouders en schoonouders kunnen het onwijs goed met elkaar vinden, ben ik wel erg blij om want scheelt toch wel een stuk als ze ook met elkaar kunnen opschieten.

Hier nog steeds geen zon te bekennen hoor :( Senninha jij heb toch niet alle zonnestralen ingepikt he ;) :)

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik ben ook weer thuis!

Heb even een voedingskussen gekocht en de bh van de hema en we hebben een vloertje geregeld voor onze zolderkamer!
    En vanmorgen alle ramen beneden even heerlijk schoongemaakt.

En nu ben ik weer behoorlijk moe!

Straks ws nog even bij mijn schoonouders langs voor een kopje koffie en vanavond lekker idols kijken!

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik zou niet durven! ;)
    Het begint wel wat minder grijs te worden maar daar is ook alles mee gezegd.

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Klinkt goed Patricia, hier moeten de boodschappen nog gehaald worden :(

Mrietje en Athina: VAN HARTE GEFELICITEERD!
    Een hele fijne dag gewenst.

ML, nog een keer ten overvloede, het is helemaal niet gek dat je nog vanalles voor je ex voelt hoor. Zou eerder raar zijn als het niet zo was. Zeker nu met de gierende hormonen in je lijf. In ieder geval wens ik je heel veel sterkte met de hele situatie en ik hoop dat je dit alles snel een plekje in het verleden kan geven.

Liesje, fijn dat de uitslag goed was!

Vera, zo'n voedingskussen moet ik ook nog halen. Waar heb jij m gekocht?

De zon is hier eindelijk ook doorgebroken. Gelukkig maar, want ik ben niet zo erg happy vandaag. Van de week had ik een vreemd en zeer onverwacht gesprek met mijn baas die me vertelde dat hij mij een brief ging sturen over de toekomst. Hij wil me niet meer in mijn oude functie terug en misschien helemaal niet meer, want hij vindt dat ik straks als de baby er is minder tijd en betrokkenheid bij het bedrijf zal hebben.
    Hij zei ook dat hij dat niet in de brief mocht zetten van de wet.
    Vandaag de brief gehad, die wat vaag meldt over dingen die afgelopen tijd anders zijn gegaan dan zijn wens was. Met daarin een paar dingen die helemaal niet kloppen!
    Conclusie is dus dat ze op mijn plek een full time manager neer willen zetten (ik werk nu 32 uur en blijf dat doen maar eerst met 4 uur ouderschapsverlof een tijdje).

Ben er nu nog een beetje verdrietig en geschrokken van, want dit komt echt uit de lucht vallen. Natuurlijk kunnen ze niks doen nu ik zwanger ben. En dan nog, ik functioneer goed, dus ze hebben weinig poten om op te staan. Ik begrijp het niet goed. Het gaat puur om het feit dat ik nu zwanger ben.
    De bozigheid zal ongetwijfeld nog wel komen, maar nu ben ik alleen maar verdrietig.

Liefs,
    Lientje

19. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik was er helaas nog niet zo vroeg bij met kokkerellen, maar de boeuf bourguignon en de stoofpeertjes staan heerlijk te sudderen. Ik heb er echt zin in, alleen moet ik maar niet zoveel van de peertjes nemen vanwege de kaneel. Maar ach normaal eet ik nauwelijks kaneel.
    En ik was nog ff bang voor de rode wijn in de boeuf, maar dat is maar 150 ml en die alcohol is na 4 uur sudderen helemaal vervlogen, dus ik geloof dat die geen kwaad meer kan.

Athina en Mrietje allebei van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

ML inderdaad een vervelende situatie, heel veel sterkte toegewenst.

Lientje10: wat een fijne vreselijke brief en reactie van je baas. Daar zit je nu echt niet op te wachten. Heb je een rechtsbijstand verzekering? Ik zou gewoon eens informeren of dit wel allemaal legaal is. Want je baas geeft zelf al aan dat ie bepaalde dingen niet in de brief mag zetten, omdat het niet mag van de wet. Dus volgens mij klopt er iets niet helemaal.

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Die hoeveelheden kaneel wat er in je stoofpeertjes zit kan ook geen kwaad. Je moet er echt grote hoeveelheden van eten voordat het schadelijk zou kunnen zijn.

Share This Page