Mijn camera was kapot maar gister heeft Michelle een nieuwe camera voor haar verjaardag gehad dus ik ga morgen weer even foto's maken want de batterijen zijn alweer op
hallo allemaal. hier weer redelijk geslapen vannacht. het gaat hier niet zo lekker. ik kan nog maar weinig lang achter elkaar zitten. heb continu pijn onder in mijn rug. wie weet wat dit is? ik heb er ook last van als ik me 's avonds in bed om wil draaien. vervelend hoor! maar nu al last van mijn rug? en ik heb het gevoel dat het steeds erger wordt! fijne dag allemaal! liefs wendie
Ik ben dus een echte leek op het gebied van zwanger zijn, dus zijn er weer 2 nieuwe vragen bij me komen opspelen en dus plaats ik ze hier in de hoop dat er weer mensen antwoord hebben: 1) Een vriendin die gisteren hier was, vertelde me dat toen zei zwanger was van haar dochter (3 jaar geleden) je je borsten niet met zeep mocht wassen als je van plan was borstvoeding te gaan geven. Ikzelf had dit eerlijk gezegd nog niet gelezen/gehoord en zij wist niet of dit misschien inmiddels achterhaald was. Weet iemand hier het? 2) Dit is er weer eentje in de categorie stomme vragen, maar toch wil ik even een bevestiging of mijn gedachtegang juist is. De vraag is nl".: kan je je baby afklemmen of verstikken door strakke kleding. Ik verklaar me nader: ik had gisteren een rok met panty aan (en natuurlijk mijn onderbroek). Nou zaten 3 banden op dezelfde hoogte voor mezelf niet lekker, dus heb ik de band van mijn onderbroek teruggeslagen tot onder mijn buik, ter hoogte van mijn schaambotje. Aan het einde van de dag kreeg ikzelf daar last van, want het zat strak en dus niet lekker meer. Maar heeft mijn kind daar gevaar aan ondervonden? Persoonlijk vermoed ik niet dat hij zo laag zit, maar toch twijfel ik een beetje . Wie kan me helpen? Bedankt.
Essie, Alleen tijdens de borstvoeding is het beter om je tepels niet met zeep te wassen en met bodylotion in te smeren omdat je kindje daar aan drinkt en het dus eraf sabbelt, maar nu kun je dat allemaal nog wel gewoon doen hoor. En afknellen moet wel heel extreem zijn voordat het gevaarlijk is voor je kindje. Wel kan het zorgen voor meer harde buiken, hoe prettiger jij je voelt hoe prettiger het ook voor het kindje is moet je maar denken. En dan nog even een vraagje van mij: - wat voor kleding kopen jullie nou voor jullie kindjes? Lange mouwen en broekjes? Of ook zomerkleding? Vind het erg lastig wat ik nou moet kopen.
Graag gedaan, alleen ben ik bang dat ik teveel zon jouw kant opgestuurd heb, want hier is inmiddels geen zon meer
Ik lees graag met je de antwoorden mee.. Heb al wel wat pakjes met lange mouw en lange broek. Vooral voor de eerste dagen... Maar ik weet ook niet zo goed wat ik moet kopen..
Ik weet het zelf ook niet zo goed. Ik heb van beide nu wat, maar voornamelijk zonder of met korte mouw.
Ik heb veelal lange kleding gekocht, wat dikkere en ook wat dunnere stofjes. Daarnaast heb ik ook 3 pakjes met korte mouwen/pijpen. Ik heb ergens gelezen dat je die wel een aantal moet hebben. Maar vooralsnog heb ik veelal lange zomerkleding gekocht zoals ik schreef.
Ik heb veel broekjes van mexx want die hebben dunne stof voor de zomer, ook wat shirtjes met lange mouwen en ook t-shirtjes. Ik ga alleen geen truien enzo kopen. Trouwens keek even hoe snel Leroy uit maatje 56 was, Hij was bij de beboorte 50 cm en in minder dan een maand 8 cm gegroeid :s Dus ik koop nu niets meer in maat 56, heb meer dan zat hahaha...
Ik heb nu dus alleen nog maar dunne longsleeves met katoenen lange broekjes. Ik heb niet zoveel gekocht in mt 50/56 omdat ik dat bij Damian amper heb gebruikt want die was 54 cm met de geboorte. Maar ik heb dus nog een excuus om meer te gaan shoppen maar dan voor zomerkleertjes
Mama v perine gefeliciteerd met de goede uitslag en met je dochter!! Lientje wat een rotstreeks van je werk! Succes met het schrijven van een goede reactie. Ik heb een lekker druk weekend acher de rug. Zaterdag ochtend heerlijk wezen "knolhobbelen" Ging echt super! Daarna naar burgerhout geweest voor een kinderwagen. Eigenlijk alleen om te orrienteren (voor de 3de keer ) maar we hebben er uiteindelijk toch een gekocht! Het is een bugaboo cameleon geworden. Deze vonden we eigenlijk te duur, maar ze hadden er een in de winkel staan met heel veel korting. De wiegbak had nml in de showroom gestaan en de blauwe kleur van deze bak gaat er uit. Daarom moest deze dus weg, maar ze hadden geen showroom onderstel meer over dus hebben we 'm met een geheel nieuw onderstel gekregen. Daarbij de buggie slaapzak, muggen en regenkap etc. Helemaal compleet voor 650. Het blijft een hoop geld, maar zelf mijn vriend was verliefd. Hij zei gelijk dat het een buitenkansje was en we het maar moesten doen. Nou daar ga ik natuurlijk niet tegenin! We hebben 'm dus nu al thuis en de kat heeft 'm ook al goedgekeurd Daarna nog bij schoonzus nr 1 gaan eten en 's avonds een feestje. Nu net is schoonzus nr 2 weer weg dus ben lekker gaar, maar wel tevreden. Lee
ik heb een aantal broekjes met korter pijpje tessa lag namelijk ook zo in augustus met 30 gr en wat dingen met lange mouw en lange broek en dan ook wat dingen dikker en dunner kwa stof.... leuk wat spul van noppies zomer uitgezocht en dan ook al wat dingen maat 62 want als deze knul net als zijn zussen doet wordt het weer geen kleintje.....gr heidi
hoi allemaal, bedankt nog voor de felicitaties van gisteren ! mv Perine: fijn dat alles goed was!Leuk ook hoor, weer een meissie Ik ben gisteren alvast erg verwend. We vieren de verjaardag pas 8 maart (m'n man is de 11e maart jarig) , maar nu kwamen de meiden van m'n team + de ouders langs. Van mijn ouders hebben we een babybadje met standaard gehad + 3 shirtjes. 2 wat jongensachtig, 1 wat meisjesachtig maar ze kon ze niet laten liggen. Het meidenachtige shirtje was echt superleuk! Maarja, ik moest me dus wel inhouden met m'n reactie omdat zij dus niet weten wat het wordt! Van m'n schoonmoeder hebben we 2 lakentjes en een hoesje voor het aankleedkussen gehad (zelf uitgezocht) en voor mezelf nog een pakketje met lavendel badschuim e.d. lekker , hoewel ik momenteel graag de natusan bedtime gebruik eigenlijk voor de baby, maar ik vind hem zelf zo lekker! Van m'n team nog een bon van de prenatal gehad + het babyboek van 'raad eens hoeveel ik van je houd' + een knuffeltje, bewust in de kleur die bij de kamer past, dus dat is wel leuk. Die gaat straks in de wieg! Maar al flink verwend dus. Erg leuk. Het was ook erg gezellig, maarja, zo'n avond gaat snel om jammer genoeg en dan vandaag weer werken. Maar ook daar werd vooral door 1 collegaatje goed op me gepast . Echt zo lief! maar oke.. ik ben helemaal op.. dus ik hou het hierbij fijne avond verder! liefs athina
Hallo dames, op de vraag of er lange of korte kleding gekocht is, denk ik eigenlijk dat het niet zoveel uit maakt, als het maar luchtig is. Laat dat kind toch lekker in body en pamper in de schaduw spartelen! Waarom martelen met kleding? Voor de visite? Kleed jij je voor elke visite sjiek aan? Natuurlijk is het leuk om met dit aankleedpoppetje te spelen (vind ik ook hoor) Maar wie is belangrijker kind of de afkeurende visite (er is altijd wel iemand die mekkert is mijn ervaring!) Wat ik heb? een hele grote parasol, een grote pot kinderzonnebrand crème en kleding waarin een kind zich vrij kan bewegen!
Wij hebben rompers zonder mouwen, veelal shirts met korte mouwen, en een aantal vestjes omdat het hier in NL nogal snel kan afkoelen als de zon eenmaal weg is. -Iemand vroeg naar de zeep voor de borsten, kan je gewoon doen tijdens je zwangerschap alleen tijdens de borstvoeding raden ze het af. -Strakke kleding is niet echt fijn voor je baby, druk maar met twee handen op je buik (zoals het effect van strakke kleding) je baby zal gaan protesteren. En zelf zal het denk ik ook niet echt lekker zitten, bij mij in ieder geval niet..je heb trouwens bij H&M speciale panty's voor zwangere vrouwen, die zitten wel erg comfortabel. Ennuh stomme vragen bestaan niet Hier heerlijk gegeten bij mijn schoonouders, het was zo gezellig dat wij maar naar huis zijn gegaan..mijn ouders zitten er nog hahahaha maar ik wil dat Björn wel gewoon op tijd naar bed gaat al is het vakantie, want hij is gelijk 2 dgn van slag als hij later naar bed gaat.