@Patricia groot gelijk Mijn bh's knellen ook al..maar durfde mijn zwangerschaps bh's nog niet aan te trekken denk dat ik ze toch maar weer ga aantrekken en mijn kleding maar is ff uit de kist halen en kijken wat ik nog leuk vindt moet wel wat nieuws bij natuurlijk. Ga lekker een uur eerder weg, heb het kdv ook al gebeld dat ik mijn mannetje eerder ophaal straks.
Heej Marieke, jij moet de 13e naar de vk toch? Krijg je dan ook meteen een echo? Hoop dat het gewoon "oud" bloed is wat je verliest. Zo kun je er inderdaad helemaal niet van genieten. Hopen maar dat we die weken goed doorkomen en dan moet je er maar dubbel van genieten! Succes in ieder geval, xxx een andere Marieke
Over emo dag gesproken... BEN ZOOOO KWAAD op een collega (zit mijn werk ONTERECHT te controleren! Terwijl ik het goed gedaan heb maar HIJ vind zichzelf zo belangrijk dat hij vindt dat dit aan de baas gemeld moet worden)... Anyway ik it nog steeds met tranen in mijn ogen. Andere collega's, die het ook niet met hem eens is en mij gelijk geven, proberen mij te kalmeren maar IK KOOK echt van woede (krijg nu weer last van mijn rug en onderbuik)
Wij hebben het nog aan niemand verteld. Of jawel, mijn man aan zijn baas. Het is maar een heeel klein bedrijfje, mijn man is de enige werknemer namelijk. Maar hij had het verteld omdat hij afgelopen dinsdag mee wilde naar de huisarts, en toen moest ie volgens hem wel vertellen waarom. Gelukkig houdt hij zijn mond voorlopig wel even. Wanneer we het vertellen aan onze ouders, zussen en aanhang doe we in de week vóór sinterklaas. 1 dec. hebben we namelijk surprise bij schoonouders, dan willen we het vertellen, en de dag erna willen we het vertellen bij mijn ouders. We weten alleen nog niet een leuk smoesje zodat mijn ouders ook die dag wel thuis zijn? We willen namelijk gewoon die dag bellen en vragen of ze thuis zijn, zoja dan gaan we langs. Maar mijn ouders zitten vaak volgepland. Hebben jullie ideetjes? Ook heb ik vanmorgen de verloskundepraktijk gebeld, en 10 dec. heb ik een afspraak. Het wordt nu echt!
Rustig blijven Silla. Denk maar dat als jij jouw werk goed hebt gedaan en hij het aan je baas gaat melden, hij voor lul staat! Is nog veel leuker dan dat jij boos op hem wordt..... Werk ze, xxx Mrie
Sooo jullie gaan hard met tikken hier allemaal...loll (Bij voorbaat al excuses als ik niet op iemands vraag reageer... ) Gisteren een behoorlijke vlaag van misselijkheid gehad;net toen ik moest gaan koken....En bedankt(not...was er eigenlijk heel blij mee) Gisterenavond en nu ook trouwens,veel last van m'n benen en onderrug... We willen het goede nieuwe gaan vertellen tussen Klaas en Kerst;Liefst met Kerst maar als je het al eerder ziet kan je er niet omheen... Susi
Helemaal eens met Mrietje. Laat die collega zijn eigen kuil maar graven. Als jij rustig blijft dan scoor jij punten en hij niet. En dan in bijzijn van baas en irritante collega nog even vragen wat de reden van dit alles is. Staat hij waarschijnlijk met z'n mond vol tanden. Maar bovenalles. Jouw gezondheid en dat van je kindje is prio 1! Sterkte! Wij proberen het ook een kerstkadootje te laten zijn voor familie. Dat is waarschijnlijk het eerste moment dat we aan beide kanten iedereen bijelkaar zien. Ze zitten nogal verspreid over deze aardbol.
01-07-2008, Go4baby, Amsterdam, 33 jaar , 1e kindje Droom Veraatje, Groningen, 30 jaar NinaVI , Rotterdam, 26 jaar 1e kindje Nin0, 43 jaar Mother Nature, 24 jaar, 1e kindje Goudvis22 1e kindje Triessie, 28 jaar, 1e kindje > 02-07-2008 < Claud27, brabant, 26jaar, 2e kindje Monkeylove, DenHaag, 33 jaar, 3e kindje Kristine, Belgie denderleeuw, 27 jaar > 03-07-2008 < Senninha, Utrecht, 29 jaar, 3e kindje Sas7, Brabant, 36 jaar, 1e kindje Vergo, Weesp, 32 jaar,1e kindje > 04-07-2008 < Niesje1980, Noord Holland, 27 jaar, 2e kindje Mandy80, Overijssel, 27 jaar, 1ste kindje, 3 vlinders Marieke15, Gelderland, 38 jaar, 1e kindje Phemme, Friesland, 26 jaar, 2e kindje Lobj, Aalst, 1e Kindje > 05-07-2008 < Anno niem, 24 jaar, 2e kindje Memoiikke, 23 jaar, zuidholland, 1e kindje > 06-07-2008 < Lientje10, 38 jaar, 2e kindje Kwebbels, 1e kindje Christiea, 33 jaar, 2e kindje > 07-07-2008 < daantje86, utrecht, 21 jaar, 2de kindje Mirre, 1e kindje Freesia, Hulst, 35 jaar, 1ste kindje Marieke, brabant, 29 jaar, 3e kindje Caro73, 34 jaar 1e kindje > 08-07-2008 < Susi, 1e kindje. Sann, Brabant, 34 jaar, 1e kindje. > 09-07-2008 < Patricia01, 28 jaar, Vlaardingen, 2de kindje > 10-07-2008 < Anne75, Rotterdam Esthertje80, Beverwijk Miniro, 2e kindje Jusi, 24 jr, 1e kindje, Noord-Brabant > 12-07-2008 < Ramoontje, Noord-Brabant, 30 jaar, 2e kindje Beastie, Lagedijk, 32 jaar, 1e kindje Joki, Gelderland, 30 jaar, 2e kindje > 13-07-2008 < Liesje76, Enschede, 30 jaar, 1e kindje Sassa25, Amsterdam, 25 jaar, 2e kindje >14-07-2008< maudmorris, coevorden, 27 jaar, 3e kindje > 15-07-2008 < Diavolo, Flevoland, 24 jaar, 2e kindje Silla, Noord Holland, 29 jaar, 1e kindje Pluys, Gelderland, 27 jaar, 1e kindje >19-07-2008< Mayo, Hengelo, 1e kindje Controle lijst: 12 nov Nina 1e echo 12 nov Sas7 1e echo 12 nov lobj 1e x vk 13 nov Mirre gyn/1e echo 13 nov go4baby gyn/vk 1e echo 13 nov Marieke15 vk 16 nov Freesia HA 16 nov maudmorris huisarts 19 nov veraatje eerste echo 19 nov Sann eerste echo+gyn 20 nov claud27 vk 20 nov Phemme 1e echo gyn 20 nov Triessie vk intake 21 nov mandy80 1ste echo gyn 21 nov Anne75 Vk 21 nov Monkeylove 1ste echo 22 nov christiea vk 22 nov Esthertje80 1e echo gyn 22 nov Patricia01 1e gyn + echo 22 nov Anno niem 1e vk + echo 23 nov Lientje vk + eerste echo 26 nov daantje86 eerste echo 27 nov niesje1980 gyn 27 nov lobj gyn 1e echo 29 nov Senninha vk+ 1e echo 29 nov Vergo zh+ 1e echo 30 nov Mandy80 intake VK 03 dec Kwebbels 1e echo 03 dec Liesje76 1e echo 03 dec Triessie 1e echo 04 dec Liesje76 vk 06 dec Beastie vk 07 dec Diavolo 1e echo 10 dec Jusi vk 11 dec Diavolo intake VK 12 dec Kwebbels vk 12 dec kristine 1e echo 19 dec Memoiikke, 1e afspraak vk + echo 27 dec daantje86 vk 03 jan maudmorris 1e echo
Hoi meiden hier even een ego berichtje.... Ik kan wel janken zo ellendig voel ik me de laatste dagen...Ik ben de hele dag door zo misselijk en gisteren naar de huisarts geweest had scherpe stekenden pijn! Bleek mijn maag te zijn die door de missselijkheid in opstand is gekomen! Daar heb ik nu een drankje voor wat je tijdens de zwangerschap mag hebben! Echt blehhhh ik hoop dat het snel minder mag worden! Heeft iemand trouwens ervaring met zwangerschapsgranules van VSM Puur mama? liefs nina
Ja dat is niet zo prettig.. maar beter dit symptoon dan helemaal geen symptoon maarre als het goed is gaat het met een paar weken wel minder worden... suc6 ermee hoop dat het drankje beetje werkt...
Balen, maar toch wel een bevestiging van je zwangerschap toch? Ik heb die granules wel in huis, die kreeg ik gratis bij de zwangerschapsvitamines. Maar ik heb ze nog niet hoeven gebruiken. Ben ook wel benieuwd naar ervaringen van anderen. Sterkte
Er vroeg net iemand hoe zij het beste haar ouders kon lokken voor Sinterklaas om het te vertellen...schoot mij iets leuks te binnen (weet nie of jij het leuk vind) Bel je ouders een avond van te voren of s middags en zeg dat Sinterklaas een klein cadeautje voor hun hebben bezorgd bij jullie. Koop voor je vader in chocoladeletters OPA en voor je moeder OMA..zes chocoladeletters, ieder drie...wedden dat ze het woord zo hebben geraden ..
Heel veel sterte daisy! Nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Ik heb het alleen nog maar aan mn zusje verteld, de rest doen we denk ik na de 1e echo (als die goed is ) Maar vind het wel erg moeilijk mn mond te houden, vooral tegen over mn ouders, maar jah.. ik wil eerst wat meer zekerheid. Groetjes
Hey Meiden, Jee een dag niet geweest en veel gemist. Alle nieuwe zwangere gefeliciteerd. Bij mij weet iedereen het al maar dat komt omdat we ivf hebben gedaan. Dus we konden niet zeggen dat we niets weten. Pff het duurt nog zo lang voor de echo nog drie weken, ik ben dan 9 weken vindt het best laat maar ja. Fijne dag allemaal
Ik vroeg mij af hoeveel moeders hier een halfbloedje verwachten..? Ik ben zelf Duits en mijn vriend is Spaans... wat een combinatie he, maar krijg dus een mooi tweede getint kindje erbij.
@Marieke, dat genieten in de 1e 12 weken blijft moeilijk. Zelfs in mijn vorige zwangerschap is dat niet gelukt. (tewijl ik al met 6 en 8 weken een echo heb gehad) We slepen elkaar er wel doorheen.. @Goudvis, ik ga het denk ik pas in januari vertellen aan mijn baas. Als ik het tenminste voor me kan houden. Is me de vorige x niet gelukt. @Mayo, mijn ouders en schoonouders weten het al. De reactie was erg positief. Ik was daar wel een beetje bang voor, ivm het kleine leeftijdsverschil van de ukkies. Weer zorgen om niks gemaakt. Zoals altijd.. @Christie, Belachelijk zo'n opmerking. Wat moeten ze wel niet bij mij zeggen dan. @Phemme, Stom zeg dat mensen dat vragen.. @Silla, wat een kl*** collega.. @Nina, hoe gaat het nu met je? Voel je je al wat beter.? Hopelijk werkt het drankje. @de rest, dikke knuf.. Ik heb weer rare dingen. Was ik in de supermarkt kreeg ik ineens enorme zin in knakworsten. Gisteren al in eierkoeken. normaal eet ik die dingen nooit..! Hebben jullie dat ook.?
Ik krijg geen "halfbloedje" maar wel een mixie! Ik ben zelf half NL/Surinaams en mannetje is kwart Indo. (maar ziet eruit als een Mediteraans type). Ik ben zelf nog al wit (jaha echt waar) en mannetje is licht getint, ik hoop stiekum dat het kindje ook ietwat getint is. Groetjes
@Joki...hihi ken ik, maar ik had het van de week met een quarter pounder van de Mac mijn vriend is het nog gaan halen ook voor me hahahaha de schat! Tijdens Steijn had ik trek in aardappelsalade en chocolademelk! Heb het mijn baas net verteld, hij had al een vermoeden zei hij, maar vindt het hartstikke leuk voor ons en vindt het ook helemaal niet te vroeg (vertelde van die opmerking die ik had gekregen), hij vond het juist handige planning....hij heeft er zelf vier en daar zit ook steeds nog net geen 2 jaar tussen.