Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Athalia, ik heb dagelijks harttabletten en voor de aanvallen heb ik injecties, als ik een injectie gebruik ben ik binnen 3 min geheel van de wereld..erg vervelend als ik met de kleine thuis ben, maar dan bel ik even bij de buurvrouw aan. Nu kan ik alleen gebruikmaken van mijn zuurstofinstallatie, en dan blijf hij gewoon thuis. Björn is het inmiddels gewend en die weet ook wat er gebeurd als ik druk ga bewegen, hij blijf dan bij mij op bed en praat zachtjes tegen mij...lief he!
    Ben wel in oktober met gillende sirenes van huis gehaald omdat ik dus uit het raam wilde springen tijdens een cluster en dat heeft hem erg aangegrepen om mama in de ambulance mee te zien gaan..maar ik kan er niets anders van maken, ik heb nu eenmaal een ziekte..maar hij gaat er goed mee om hoor:)

2. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Allereerst Welkom Selma!

@Vergo..Prachtige babykamer zeg!Leuk die bedinhoud..
    Nog ff wat dingetjes qua verbouwing hier en ik kan ook verder met inrichten... ;) Met de gordijnen ben ik bezig..Aardig wat werk met de applicaties maar heb toch tijd genoeg nu.. :oops:

@Patricia..Migraine is bij mij een hormomenkwestie de oorzaak;sinds 7 jaar nu..3 dagen voor mijn menstruatie steeds migraine gehad.Dat was toen ook meteen één van de aanwijzigen toen ik twee keer zwanger was..Geen migraine die keren.Dus nu al vanaf october geen migraine meer..Zalig eerlijk gezegd... :)
    Kan bij mij straks wel in alle hevigheid na de bevalling terug komen...Waarschijnlijk krijg ik dan een mirena spiraal,dan zou ik oogeen migraine meer moeten krijgen..
    Vooralsnog geniet ik van geen migraine te hebben.... ;)

@Bloem..Ook ik zit Daisy te volgen.crisis wat spannend..Hopelijk heeft ze net z'on uitslag als mamavanperine... ;)

Susi ;)

3. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Enne wij zijn ook uit de namen...Ze blijven nog voor ons tot de grietjes er zijn... ;)
    Wel iets niet typisch nederlands...meer zeg ik niet...lol

Susi ;)

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Susi dat is lekker zeg..!
    Ja dan is het 9 maanden genieten voor jou zeg, net als dat ik nu geniet om even niet meer ongesteld te worden...mis het absoluut niet :D

Zekers Vergo, hier ook een compliment voor jullie meubeltjes..leuk leuk!

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik wil het eigenlijk ook niet weten maar manlief wil het persé wel.
    Dus vind ik dat of je weet het allebei zodat je samen plannen kunt gaan maken mbt de geboortekaartjes, kleding, namen enz. Of je weet het allebei niet zodat je er samen over kunt fantaseren.
    En ik heb uiteindelijk toegegeven aan manlief. Bij Sven en Maarit wisten we het ook.

Ik weet niet hoe laat Dais de uitslag krijgt.

Klein detail we hebben weer zoveel gekletst dat we de juni mama's voorbij zijn. :D

6. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Patricia: Gelukkig dat je mannetje er zo goed mee om gaat. Op een gegeven moment weten ze ook niet beter. Wel sneu dat hij die heftige dag mee heeft moeten maken. Heb inderdaad gehoord dat je van Clusters helemaal door kan draaien. Sterkte ermee.

Ik heb een mirena spiraal gehad en was er niet gelukkig mee. Heb er erg veel pijn van gehad mijn lichaam stootte het gewoon af. Maar heb er ook een heleboel goede berichten over gehoord. Mijn migraine was niet weg met die spiraal het is dus niet alleen hormonaal bij mij.

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb ook een mirena spiraal gehad maar behoorde helaas niet tot de 80% van de vrouwen die niet meer ongesteld wordt. Wel was mijn menstruatie een stuk minder want dat was een hele week met nachtmaandverband lopen! :(

8. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Ik wilde zelf eigenlijk graag de 2 Koreaanse namen van mijn man erin hebben. Hij is Koreaan en geadopteerd en heeft van zijn (adoptie)ouders een Nederlandse naam gekregen maar daarachter zijn 2 koreaanse namen. Het leek mij mooi om voor een jongen zijn namen erin te verwerken en voor een meisje die van zijn biologische zus, maar hij vond dat het Koreaanse ergens moest stoppen en dat we het niet moesten doen.

Maar ben nu erg tevreden met de namen die we hebben.

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Even over de namen nog.
    Wat vinden jullie?
    Staat het raar als je initialen (3 stuks) hetzelfde zijn als de eerste 3 letters van je achternaam?

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Senninha, bedoel je zoiets als : J.O.N Jong ...?

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als ik het zo zie, of voor me probeer te zien, dan ziet het er wel wat vreemd uit denk ik... Als er echter toevallig nog een 'de' of 'van de' ofzo tussenzit, dan maakt het alweer een stuk minder uit qua zicht...

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja precies Patries alleen is onze achternaam een heel stuk langer.

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    hey meiden

ik kom net uit mijn werk vandaan en loop voor de verandering weer eens krom van de rug en bekkenpijn :cry: ik heb de VK gesproken en die vertelde me dus dat ik nu al vrij ernstig last heb van bekkeninstabiliteit en ichias :evil: nu moet ik morgen om 08.30 bij mijn huisarts zijn voor fisiotherapie en waarschinlijk mensendiecktherapie en morgen middag heb ik een afspraak bij mijn arbo-arts want de VK wilt dat ik me tot mijn bevalling laat afkeuren.
    belde mijn mannetje om t te vertellen en barste gewoon in tranen uit. :confused: echt niet normaal meer. kan gewoon niks hebben op t moment.

nou ik ben morgen vroeg als ik bij de dokter geweest nog hier maar ben pas laat thuis omdat ik bij mijn ma in almere ga eten dus laat thuis ben, zij gaat ook mee naar de arbo want zij weet ook hoe ik mij voel.

spreek jullie later

groetjes susanne

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Susanne, wat vervelend nou, dit is denk ik niet hoe je je zwangerschap had voorgesteld. Doe rustig aan want je hebt maar 1 lijf.

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Oke nieuwe poging..:)

S.P.R. Springinhetveld ....? :)

Ja wat Athina zeg, het staat wel een beetje raar maar wanneer gebruik je dat nou volledig..? Ja in je documenten, en op brieven zal het zo staan..tsja moeilijk, maar hoe kom je in vredesnaam aan drie initialen die ook de beginletters van je achternaam zijn? hahahaha wel knap gedaan :)

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje Susanne, misschien had je een andere voorstelling erbij maar je kan beter het advies van je VK opvolgen. En goed dat je iemand meeneem naar de ARBO, en ze moeten je wel afkeuren gedurende de zwangerschap want je VK staat hoger dan de ARBO arts ;)
    Als je VK zeg dat jij beter niet meer kan werken tot de bevalling dan mag de ARBO daar niet eens tegenin gaan, dus zal morgen zeker vertellen dat je het op advies van je VK doet, en de naam en tel. van je VK geven..succes ermee meid!

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kwam er bij toeval achter was niet eens opzet.

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    het scheelt wel vind ik.. ook dat niet uit te spreken is deze variant. Doordat er dus geen klinkers in zitten ;) en als de achternaam wat langer is, valt dat meer op dan die 3 voorletters misschien? in deze variant wel in elk geval...

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Want het wordt nog erger als we de tweede naam niet gebruiken dan krijg je een vies woord als je de twee initialen en de eerse letter van de achternaam achter elkaar zet. Dus wordt het waarschijnlijk een andere tweede naam. Vind ik wel jammer want een deel van de naam is de naam van het overleden babytje van mijn mans nichtje die twee weken voor Sven werd geboren.

Maar goed als mijn gevoel juist is wordt het een meid en hoef ik er niet verder over na te denken. ;)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wij hebben dus K.L.A. en dan de achternaam die met dezelfde 3 letters begint. De achternaam is in totaal 11 letters lang.

Moet om 17.00 uur bij de vlos zijn dus ben er straks weer............

Deel Deze Pagina