Hee meiden, weer lekker veel gekletst vandaag! Selma welkom hier! Esther en beastie gefeliciteerd met jullie goede 20 weken echo. Vergo wat een ontzettend leuk kamertje en vooral die smurfen! susanne85 sterkte met de bekkeninstabiliteit en ichias. Echt balen dat je er zo veel last van hebt! Senninha lachen dat Sven dacht dat ie ook een baby in zijn buik heeft na het horen van zijn hartslag! Athalia en Patries, sterkte met de hoofdpijnen. Vind het wel knap hoe jullie ermee omgaan. Ik zelf heb een lichte vorm van migraine dus kan er niet over meepraten. Mijn zusje daarin tegen heeft het wel erg. Is onder behandeling bij een neuroloog en staat op de wachtlijst voor de hoofdpijn kliniek bij het LUMC. Hopelijk vinden ze daar ook iets voor haar, want zij kan echt niet veel op het moment. Heeft min. 3 aanvallen per week. Wij zijn nog helemaal niet uit namen. hebben wel wat namen voor jongens en meisjes, maar niets wat er echt uitspringt. Wat betreft begin letters willen we liever niet dezelfde letter als de eerste letter van de achternaam, maar verder had ik er nog niet overnagedacht. Groetjes, Lee
***** Break in***** Ik blijf aan het inbreken zo hahahaha Misschien helpt het als je buik opmeet met de centimeterband heidi? Kan je het aantal centimeters mooi in de gaten houden per week... Ja er staan weer een paar mooie dagen voor je in de planning... caravan... echo... Leuk joh! En wij samen binnenkort nog naar de babywinkel hahahahahah...
Grappig, wij zijn tot nu toe ook met drie D's hier. Iedereen denkt dat ons kindje ook een D naam gaat krijgen, maar tot op heden hebben we nog geen idee hoe we ons jochie gaan noemen. Vanochtend mijn collega gebeld en samen even zitten janken aan de telefoon. Er is een cyste (of iets dergelijks) gezien bij de blaas, het kan vrij onschuldig zijn, maar ook een afwijking aan de geslachtsorganen, niertjes of darmen. Ze word nu doorverwezen naar het AMC. Ik heb de hele dag aan haar en dr kindje moeten denken Ook stond ik nog eens alleen op de groep (werk in jeugdhulpverlening met kindjes van 0-3 jaar) en ben nu dus helemaal kapot. Ga lekker in bed tv kijken. 4 echo's morgen, meiden hopelijk komen jullie allemaal met mooie berichten terug!
Niesje ik hoop dat het niet ernstig is en dat ze in het academisch ziekenhuis haar kunnen helpen! Kan me voorstellen dat je daar nu de hele tijd aan moet denken! voor de namen zijn wij er wel uit... ik ga ze hier ook niet noemen omdat je maar nooit weet... voor de jongensnaam wil mijn man graag vernoemen. Alles generaties hebben die naam maar de roepnaam wordt wel anders dat was mijn voorwaarde... Ben net in bad geweest dacht even lekker ontspannen maar ik had het zo benauwd...pff terwijl het bad niet eens zo warm was!
pff wat hebben jullie weer een hoop afgekletst de afgelopen dagen. Ik kan het officieel niet meer bijhouden hoor op de dagen dat ik werk! las vanalles over namen. Wij zijn in elk geval inmiddels uit de 1e namen uit. de doopnamen van het meisje staan er nog van de vorige keer, maar voor een jongen moeten we het er nog over hebben, evenals over de peetouders. Komt wel.... las dat Daisy twee gezonde meiden in haar buik heeft. Vind ik toch erg fijn om te lezen na alle spanning en ellende die zij gehad heeft. Niesje sterkte voor je collega. heb net oppas geregeld voor Nick voor donderdagmiddag zodat wij met zijn tweetjes alle tijd hebben om naar ons ukkie te gaan kijken tijdens de echo. Moet zeggen dat ik telkens 'vergeet' dat het donderdag al is, blijf maar zeggen tegen iedereen volgende week, maar dat roep ik dus al anderhalve week....Het is nu toch echt al snel. Zou ik dan toch echt zwangerschapsdementie hebben? ik was namelijk al voor vrijdagmiddag oppas aan het regelen.... Veraatje: ja mag overigens bij mij al wel een vraagteken zetten in de lijst, want wij willen het toch niet weten....
Hey allemaal, ben een dagje weggeweest maar er is weer mucho geschreven haha... Ik ben al uit de naam van de kleine maar wil ook een 2e naam dus daar moet ik mijn gedachten nog maar eens over laten gaan. Wow! De banner geeft alweer 22 weken aan Dat gaat snelsnelsnel....
Goedemorgen allemaal, Oh wat goed om te horen dat Daisy twee gezonde meiden in haar buik heeft. Daisy als je het leest, gefeliciteerd! Namen vind ik ook echt lastig, om iets leuks origineels te verzinnen. Waar je geen gekke afkortingen van kan maken en ook niks raars in combinatie met je achternaam... Gisteren bij de verloskundige geweest, ben in totaal nu 3 kilo bijgekomen, dus ben daar heel blij om. (Was bang dat het iets meer was, heb wel wat gesnoept de laatste week ) Vanmiddag de 20 weken echo. Zag dat er nog een stel moesten vandaag, dus dames jullie ook heel veel succes! De zenuwen beginnen bij mij al te komen, maar hopelijk mogen we allemaal heerlijk genieten! Fijne dag, het ziet ernaar uit dat het een goed dagje wordt!
Goedemorgen dames! Hier zijn we weer! Het is alweer woensdag wat gaat het toch snel, de helft van de vakantie zit er al haast op zeg.. Vandaag een dag voor mezelf, mijn nicht komt straks Björn ophalen want ze gaan naar een overdekte speeltuin. Ze doet dat iedere vakantie met alle kids van haar man's kant, en Björn is ook uitgenodigd dus ik ga straks op mijn 'gemak' boodschappen doen en ik wil nog voor een nachtlampje kijken voor onze slaapkamer. Mijn mannetje heeft gisteren na het douche nog een foto genomen van mijn buik met zijn telefoon, ik schrok er gewoon van..wat issie gegroeid in twee weken tijd Zal vragen of hij hem vanavond even op de PC zet..!
Moge... OOwwww dat maakt de dag weer goed, erg slecht geslapen namelijk 2 nachten achter elkaar alweer, maar Daisy heeft dus 2 gezonde dames in d'r buik! Heerlijk! Mijn echo's van gister staan in me album 8)
Helemaal vergeten! Senninha, van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!!!!! Beastie, wat een mooie echofoto's zeg!
Ook een heel goedemorgen zonder zorgen. Nog 10 minuten dan vertrekken we voor de 20 weken echo. Heb er echt zin in. Een berichtje namens Daisy. Ze is heel blij en opgelucht en wil graag iedereen bedanken die aan haar en Lars gedacht hebben tijdens deze moeilijke tijd. Het heeft haar erg goed gedaan. Als ik thuis kom zal ik verslag doen van de echo, maare eerst ga ik straks lekker verjaardagstaart eten. Jammie.................
Ik heb Daisy gister ff een pbtje gestuurd, ben zo blij voor haar en haar vriend! Senninha gefeliciteerd met je 30ste! Ik vier vandaag zelf ook een "bescheiden" jubileum:::: Ik ben vandaag alweer 15 jaar moeder!!!! Michelle is 15 jaar geworden... Zie me daar nog liggen 15 jaar geleden in het ziekenhuis, nu nog met dikke buik en weeen, ze is om 17:07 geboren via de keizersnede, dus had nog wel ff te gaan
Meiden met een echo vandaag heel veel succes en kijkplezier. Senninha gefeliciteerd met je 30ste verjaardag! Enne het leven begint bij 30.. !
Nope, had echt veels teveel pijn, maar ik weet denk ik al wat ik wil maar ik ga evengoed volgende week nog even kijken hoor Kan toch pas behangen als die wastafel weg is, dus vandaag maar weer eens even de wbv bellen wanneer ze van plan waren dat te komen doen want wil nu toch wel echt verder met die kamer. Wil hem echt afhebben voor ik 30 weken ben... Hebben jullie een limiet?