Senninha, van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag! Een hele mooie leeftijd! ML, jij gefeliciteerd met je dochter!
Ja ik wil ook echt alles klaar hebben met 30 weken, vorige x was het vanaf 30 weken feest bij mij ziekenhuis in,uit,in,uit..werd er gek van en moest alles tussendoor nog regelen en doen. Dus dit keer wil ik ook alles voor de 30 weken klaar hebben.
Senninha PROFICIAT! En jij ook Monkey met je dochter. Wij hebben geen limiet. Ik weet alleen dat we waarschijnlijk eind maart of anders in april de kamer krijgen. Maar wij hebben voor het beebje Mike zijn kamertje en daar zit nog blauw behang op de muur (en precies de kleur die wij willen), er ligt nog prima laminaat en er hangen blauwe luxaflex. Dus heel veel hoeven wij niet te doen . Patricia, waarom is Bjorn ook alweer eerder geboren. Geloof dat je het wel ooit verteld hebt, maar ik weet het niet meer . Heb je er nu weer veel kans op dan? xxx
hey meiden ik kom net bij de HA vandaan en die wilt dat ik voor 50 % ga werken. die zit dus lekker op 1 lijn met de VK. dus dat komt nee op 1 uurtje per dag werken haha . ik moet vanmiddag naar de arbo en ben benieuwd wat die ervan zeggen ik heb net nog naar t hartje geluisterd maar wat mij opviel was dat t leek alsof t hartje oversloeg. kan dat of ligt t aan de angelsound. maak me nu best wel zorgen en heb volgende week maandag pas mijn 20 W echo tot laters groet susanne
Senninha gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel suc6 en plezier bij je echo! ML gefeliciteerd met je dochter. Ik heb voor het kamertje wel een beetje een limiet, maar mijn mannetje heeft zoiets van doe maar rustig aan, we hoeven niet vreselijk veel te doen. Vooralsnog hebben we de meubeltjes voor levering in mei staan, maar als we a.s. vrijdag weer daar gaan shoppen wil ik dat sowieso vervroegen naar ergens in april. Het is niet zozeer dat ik vind dat het kamertje af moet, maar des te meer dat ik het ZO LEUK vind om eraan te beginnen!
Maak je geen zorgen, er zijn zoveel verschillende geluiden in je buik en wie weet was het wat anders, maar als je echt twijfelt bel je je vk en leg je het uit, dan kunnen hun ook even luisteren, anders zit je je maar op te vreten, dus gewoon doen, daar zijn ze voor
Ik heb dat ook eens gehad (nouja dat idee) , volgens mij komt het omdat je kindje hoger gaat liggen en dichterbij komt en als het dan nog druk is ook... Ik schrok toen ook wel eventjes hoor. Gewoon morgen nog een keertje luisteren. Nu is het wisselend. Bij mij was met de 20 weken echo alles prima, dus ook het hartje. @ ML: gefeliciteerd met je dochter ! Ik was vanochtend weer vroeg wakker. Kon niet meer slapen, hongergevoel in m'n buik... en die kleine bleef maar schoppen . Dus ik was er om kwart voor 8 al uit... Wordt dus een lange dag , maar misschien dat ik er zo nog wel eventjes inkruip. Vanavond gaan we hier het kamertje 'verf-klaar' maken. Dus afplakken en spulletjes afdekken enzo. De andere avonden hebben we wat minder tijd en dan kan m'n man lekker zaterdag de muur gaan verven. Metallic - brons is het geworden... Ik ben zoooo benieuwd!
hallo allemaal Nog een uurtje en dan heb ik de 20 weken echo.........vind het super spannend. Duimen jullie voor me? gr mayo
Susanne, dan moet je eens lezen bij de vragen aan de verlodkundige. Daar heeft iemand precies dezelfde vraag als jij gesteld. Is in ieder geval heel gewoon, niet te druk maken dus! xxx
Woehoeoeoe, ik ben de eerste die terug is van de echo en alles was goed We hebben heerlijk genoten hoofdje lag bij de blaas, als dat altijd zo is is dat dus de schuldige aan mij toiletbezoekjes . Hij was heerlijk aan het bewegen heeft nog de hik gehad en de duim gezogen. Ondertussen ook nog maar gedraaid . Door het bewegen en het armpje wat voor schaduw zorgde, duurde het even voor het duidelijk te zien was of het hartje goed was, toch wel spannend dan hoor, dat was het laatste wat ze nog moest controleren en hij werkte maar niet mee, hihihi. Maar we hadden een hele leuke vrouw die er ook de tijd voor nam en zolang doorging zodat wij ook konden zien dat het goed was Bij de controle van de blaas (dacht ik) hebben we netjes de andere kant opgekeken, alhoewel het wel moeilijk is dan hoor dus we weten niet wat het wordt. Ik ga lekker verder genieten
ow wat goed bloem ! hihi die kleine hier lag ook zo laag met de echo in het begin.. Echt ook een beetje schuin omlaag. Deed me denken aan de beelden die ik gezien had van het indalen echt zo in het kommetje onderin je baarmoeder. Maar echt super dat jullie zo veel gezien hebben ! En natuurlijk dat alles goed was!
Senninha happy birthday to you... een hele fijne dag en welkom bij de 30-ers ML jij ook gefeliciteerd met je dochter en een hele fijne dag. Bloem fijn dat je echo goed was gefeliciteerd. Mayo en de andere meiden die vandaag moeten veel succes met jullie echo's en controles. Ik heb nu lekker vrij tot maandag. Vandaag mama-zoondag en morgen gaat de kleine man naar oma en heb ik wat tijd voor mezelf af en toe best lekker, al moet ik wel zeggen dat ik dan ergens in de middag zo iets heb van..kom Steijn maar weer brengen. Veel gekletst over namen las ik wij zijn er ook uit, en hij krijgt net zo'n oud hollandse naam als zijn broer en meer zeg ik niet.
Bloem gefeliciteerd met je mooie echo! Ben ook blij, een vriendin van mij had net haar eerste echo (9 weken zwanger) en alles was goed!
Goedemorgen meiden, jeetje wat hebben jullie weer een hoop gekletst Beastie, Esther en Bloem gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Geweldig. Selma, welkom bij de juli-mama's. We lopen bijna gelijk op en ook ik heb 11 maart de 20 weken echo, zo spannend. Senninha 30 gefeliciteerd! En ML jij gefeliciteerd met Michelle. Namen zijn wij ook nog niet uit. Wilde zo graag een aliteratie (beginletter voor en achternaam het zelfde) maar kan voor een meisje echt niets leuks vinden met een G. Voor een jongen twijfel ik tussen Guus en Gijs maar Jeroen is het daar nog niet helemaal mee eens. AAarrhg, blijft super lastig. Meiden die vandaag een echo hebben heel veel succes en plezier.
Goedemorgen allemaal. Ben er weer van de Vlos. Zag er allemaal goed uit. Hartje was ontzettend duidelijk te horen! Was eindelijk 2 kg aangekomen in 4 weken, dus wel netjes zei ze! VANDAAG 20 WEKEN! Heerlijk.. Lekker op de helft nu... Maandag weer voor de 2e keer de echo. Heb er nu alweer zin in! Mijn zus en haar dochtertje waren vandaag ook mee. Haar dochtertje is 3 jaar en die ging bij de verloskundige op een krukje staan en ging ook haar handjes warm wrijven en nog even tegen de baby praten. Geweldig.. En een ogen dat ze had toen ze het hartje hoorde! Leuk man! Was echt gaaf! Iedereen nog veel succes vandaag!
ML GEFELICITEERD met je dochter! Senninha GEFELICITEERD! Bloem wat fijn dat alles goed was. Hoelang duurde bij jouw de echo? Knap hoor dat je niet ehtb gekeken. Moet zeggen dat het geslacht me nu niet boeit, wil weten of alles goed is, maar als ik die bevestiging heb, ben ik denk ik wel heel nieuwsgierig!
Iets langer dan een half uur en 5 foto's meegekregen Het was voor mij op dat moment ook moeilijk hoor om toch niet mee te kijken naar het geslacht. En degene die de echo maakte wist nu natuurlijk wel wat het was, dus dan heb je bijna de neiging om te vragen, hihihi. Ach, het is voor de verloskundige ook leuker als zij na de geboorte mogen zeggen wat het is
Senninha gefeliciteerd met je verjaardag. Ml gefeliciteerd met je dochter. Bloem gefeliciteerd met je goeie echo knap hoor dat je niet keek. Voor de andere heel veel succes vandaag ik ben benieuwd.