Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oke kep ff een oppepper nodig!

Vanmorgen opgestaan met MEGA pijnlijke (.)(.) en nu...nada, noppes, nothing....maar dat hoeft toch niets te betekenen.

Heeft hier iemand wel een nierbekkenontsteking gehad, ik heb nl het vermoeden dat ik dat heb (ipv een blaasontsteking die vorige week geconstateerd was). Ik heb lage rugpiijn, pijn in beide zijden van mij lichaam (boven "Bekken") welke doorstraalt naar mijn heupen?

Ik ga zo maar ff de HAassistente bellen.

Groetjes

2. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Christie, gelukkig ben ik niet de enige....
    haha...

3. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    Heej ladies hou het ff kort want ik ben kapot en heb hoofdpijn dus ik ga ff liggne zo, maar die chocoladeletters voor opa en oma zijn BRILJANT :)

4. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Silla, ik heb2 x nierbekkenonsteking gehad. Daar was ik echt doodziek van.
    Bel inderdaad maar even de HA.
    Laat je even weten wat ie zei.?
    Sterkte..

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kep net gebeld maarre ze zijn weer (eens) niet bereikbaar ga het zo nog ff proberen.
    Maar komen mijn syptomen overeen met die van jou?. Ik ben verder niet ziek ofzo.

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mijn kindje zal kwart israelisch worden, het is niet veel hahaha, maar mijn ex is best donker dus ben benieuwd wat eruit komt (als alles goed gaat... zucht)

7. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Silla, bij mij begon het met en blaasonsteking die niet over ging na een aantal kuurtjes. Ik had toen erg veel pijn in mn zij en rug. Komt aardig overeen met jou klachten. Ik zou blijven bellen...

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Pffffffffff ik bel me gek maar krijg dat @!$#@ antwoord apparaat. Volgens mijn moeder zal de ass. tot 14:00 uur bezig zijn met andere zaken maar daarna zou ze bereikbaar moeten zijn. Nou probeer het nu dus al 10 min.!
    Grrrrrrrrrrrrrrr

9. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Nou lekker dan.!

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hmmm zie ineenkeer dat ik niet meer in de lijst sta :S

Zometeen mezelf nogmaals toevoegen ;)

Maar ik had gisteren wat gevraagd, maar geen antwoord gekregen (geeft niks ;) ) Maar ik had gisteren weer een beetje roze in mijn afscheiding, kan ik ook de dokter bellen ipv de vk voor een eerdere echo? De dokter had mij verteld dat als ik iets had haar moest bellen en het is allemaal nieuw voor mij dat ik het ook niet meer weet.

11. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @bloem, ik zou het niet weten wat die roze afscheiding betekent. Heb het nl zelf nooit gehad. Ik zou ff de dokter bellen. Dan wordt je gerust gesteld. Nu zit je ook maar in onzekerheid.

12. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    Nierbekontsteking is super pijnlijk. Kreeg het een keer toen ik blaasontsteking had. ik dacht dat ik het wel weg kon drinken met water maar het werd alleen maar erger en toen werd het een nierbekontsteking. Kan trouwens erg gevaarlijk zijn!

bloem, hoop voor je dat het niks te betekenen heeft. Is wel goe dat je voor de zekerheid ff belt.

gr mayo

13. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Silla heb je de HA al te pakken gekregen?

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nee nog steeds niet!
    Pffffffffffffffffffffffffffff en morgen moet ik naar een bruiloft dus heb ik ook weer niet echt de tijd om te bellen!

ECHT IRRI hoor!

15. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Bloem je kan de huisarts bellen. Deze kan je doorverwijzen voor een echo in het ziekenhuis. Succes Nin0

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.815
    3.343
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi meiden,
    ik zal me ook eventjes voor stellen ;) . Ik ben athina, in verwachting van ons eerste kindje na 17 maanden klussen :) . We zijn dus helemaal gelukkig.
    Vandaag is er iemand van MvM geweest en ik ga dus morgen beginnen hiermee.
    Net als enkele andere ben ik uitgerekend op 10 juli 2008 en ik vind het allemaal zoooo spannend :)
    4 december hebben wij onze intake bij de vlos, een week eerder dan de bedoeling was omdat we de week erop in Disney zitten :) .

Verder is niemand hier nog op de hoogte, maar houd ik wel in het geheim een weblogje bij, zodat ze het straks wel terug kunnen lezen ;)

We zijn er overigens nog niet uit wanneer we het gaan vertellen, maar ik denk nadat we bij de vlos zijn geweest, het voelt prettiger om het te vertellen voordat we naar Disney gaan, hoewel ik graag had willen wachten tot de 1e echo en dus tot kerstmis, maar oke. Eerst maar eens zien of we tot 4 december ons mond kunnen houden, zeker nu ik ook met MvM mee doe ;)

maar oke, vind het erg leuk om te zien dat er hier zoveel moeders zijn die nog maar net zo kort zwanger zijn als ik!

17. anne75

anne75 Lid

27 okt 2007
    80
    0
    0
    Rotterdam
    Hoiii welkom alle nieuwe juli mama's!
    Wat gaan we hard zeg de lijst groeit lekker door..
    Zit stiekem op het werk even bij te lzen.. heb vanavond weinig tijd en anders mis ik zoveel.
    Heb de hele middag al buikpijn en steken links zijkant bah. Hoop dat dat die banden zijn ofzo!
    Maar verder nog niets geks, 1000 keer plassen en maar checken...
    We zijn bijna allemaal op de helft van deze onzekere 12 weken..

Wij krijgen ook een beetje een mix. M'n vriend is half indo, dus wie weet een klein tintje.
    Dat choco letter idee klinkt goed! ga ik denk ik doen! kan niet wachten..

Doeii moet echt weer even verder!

Oh en silla sterkte, hoop echt niet dat je nierbekkenontsteking krijgt, is pijnlijk, beter dat je de dokter nog even te pakken krijgt voor morgen anders loop je ook niet fijn rond!

18. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey meiden,

jeetje heb ff een daggie oevrgeslagen en kan gelijk 12 pagina's bijlezen!

Alle nieuwe mama's feli!

Bij ons weten het....
    ouders,broers, zussen, al mijn collega's, mijn beste vrienden, hahahaha
    Wij zijn namelijk heel open over het feit dat wij in het ziekenhuis lopen voor behandelingen.. en als je dan ineens niet meer hoeft en 's avonds zo'n PENS hebt, ja dan kan je dat niet meer verbergen...

en..

wat je kan delen met vreugde, kan je ook delen met verdriet!

liefs mandy

19. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    ik kan het dus gewoon niet voor me houden!

20. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    en lijk na 4 uur wel 13 weken zwanger....

( heb gewoon maatje 38....maar na 4 uur niet meer heur!)

Deel Deze Pagina