Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dat heb ik ook meegekregen bij cesartherapie lisette.
    en ik heb dus ook isschias, maar sinds kort ook heel erg last van mn rug.
    zo erg dat ik als ik 's avonds wil koken, dat ik 's middags sowieso geslapen moet hebben en weinig heb gedaan, dan lukt het.
    ook langer zitten gaat niet meer.
    vervelend hoor!
    vanmiddag eens ff met mn lieve mannetje het eerste pakje voor na de geboorte uitzoeken.
    is wel bijzonder als het een door ons uitgezocht pakje is vind ik.
    maandag voor de 2e keer de 20 weken echo! ik heb mn ma opgebeld of ze mee wou, dat vond ze heel erg mooi.
    dus nu gaan we lekker met zn drietjes..

liefs wendie

2. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje wat een vervelende verhalen van die bekkeninstabiliteit. Gelukkig kan ik daarover (nog) niet meepraten en ik hoop eerlijk gezegd dat ook niet te hoeven doen, maar je weet natuurlijk nooit.

Ik wil in elk geval iedereen met die klachten heel veel sterkte wensen. Hopelijk blijft het allemaal een beetje "dragelijk".

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Kom maar op met die foto's ML, we zijn benieuwd :)

Leuk he, dochter krijg een camera met haar verjaardag en moeders neem hem in beslag hahahahaha ;)

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Whahaha sjah :( Ik heb er wat kleertjes ingezet, ook die trappelzak met die rompertjes diek gister gekocht had :p

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik ga even een tukkie doen, tot straks.

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Mooie, stoere kleertjes ML. En wat heb je al veel!
    Ik ga er van uit dat ik heel veel kleertjes krijg als ons kindje is geboren :D

Slaap lekker Senninha!

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ook al belachelijk veel gekocht, maar even drie dingetjes uit de kast gehaald en een foto van in mijn album gezet..

ML, ik ben helemaal verliefd op dat grijze setje van jou..met die romper, sokjes en schoentjes erbij :confused: die is ZOOOO cute!

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    ML, nog even een vraagje..waar heb jij die baby Von Dutch vandaan gehaald? :D

Seninnha, geniet lekker van je middagslaapje!

9. monkeylove

Jah goed he, die heb ik van MP voor maar 7,50 ziet er allemaal onwijs goed uit nog. Die schoentjes heb ik er apart bij gehaald...

10. monkeylove

Ik heb ook zown dombopakje alleen dan een soort pyjaamaatje zeg maar in het lichtgeel.
    Die had ik in het beginm gekocht omdat mijn ex me altijd dombo noemde haha

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihihihi een koosnaampje ofso :)

Owww die vind ik echt stoer zeg!

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Jij hebt ook al leuke kleertjes Patries! Ik vind dat Mexxmutsje heel stoer!

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel Veraatje..! :D
    Ja dat mutsje, ik moest en zou hem kopen :oops: ach in de zomer kan het 's avonds ook koud zijn :)..nu zag ik op de site dat ze ook de vest hebben maar die heb ik hier niet in de Mexx store kunnen vinden :( Misschien eens naar Rdam toe, daar zit een grote winkel van Mexx.

14. monkeylove

Zow ze hebben nu weer een pakje in de collectie van mexx, ik ben egt verliefd egt!
    MAar jah met al die verjaardagen heb ik even geen geld hahaha... Hopelijk hangt ie er nog als ik weer geld heb...

15. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,831
    884
    113
    Noord Holland
    hey goedemorgen/middag allemaal

ik had vanmorgen helemaal buikpijn van de zenuwen om mijn baas af te bellen. nu heeft mijn mannetje gebeld en ze stonden volgens mij vreemd te kijken aan de andere kant. boeit me niet echt meer, ben wel blij dat t gebeurd is :)
    ik kom dus net mijn bed uit :oops: maar heb voor t eerst weer een keertje goed geslapen. zonder wakker te worden van de pijn maar moet ook zeggen dat ik ook echt uitgeput ben aan t einde van de dag met zon moeilijk lijf.
    ik heb ook mijn ma meegevraagd met de 20 weken echo en ze mag ook mee. vind t zo leuk vooral omdat dit waarschijnlijk de laatste echo is.
    jeroen en ik gaan vanavond ook ff kijken bij een beddenzaak omdat wij van ons vakantie geld een nieuw bed gaan kopen dus een betje orienteren kan geen kwaad toch.?

nog ff wat anders
    als ik ga shoppen doen ik t alleen in de avond uren, dan kan ik meteen mijn bed in als ik tevee pijn heb, gister met mijn ma nog 2 leuke rompertjes gekocht ij de hema :) vond ze zo schattig dat ik ze niet kon laten liggen
    ik ben er weer ff vandoor dus tot laters en een fijne dag allemaal

liefs susanne

16. de hans textiel heeft nu ook leueke rompertjes in de aanbieding. heb er gisteren 2 gekocht, een witte met een octopus erop en een witte met groene/grijs/blauwe streepjes... 2 voor €3
    erg leuk
    ook ik krijg van de kids in de klas veel kleertjes en wacht ook even tot de 20 wekenecho
    voor de gene die thuis moeten liggen, sterkte! leef mee!

rensie

17. monkeylove

Jah die staan bij mijn foto's met die bijpassende trappelzak haha, zijn echt leuk he?

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik moet echt ff gaan kijken bij de Hans naar die rompertjes..!
    Ik heb helaas nog geen leuke slaapzak gevonden voor de kleine, maar dat zijn een van de weinige dingen die ik nog moet hebben.

Ik heb trouwens ook een luierwrapper gekocht met vulling voor de luiers, heeft iemand er al ervaring mee..?

19. monkeylove

Ik heb bij de Hema en trappelzak gekocht. Hij is wit en een beetje badstofachtig in maatje 56/62 en die ik gister bij de hans gekocht heb is maat 70...

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja had hier bij de Hema wel slaapzakjes gezien, maar alleen nog maar wintercollectie, en aangezien het ook een lakentje in bed heeft wil ik een dunne slaapzak hebben, katoen ofso..dus niet van badstof of velours.

Share This Page