Met het weekend voor de deur..gaan jullie nog iets leuks doen? Er is hier een kleine kermis van het weekend, denk dat we morgen even met Björn gaan kijken..heel eventjes maar, want het kost handen vol met geld joh Verder via MP een fietsstoel voor achterop de fiets gescoord, zodat ik op de fiets naar het centrum kan (mijn schoonouders wonen ook in het centrum)..parkeergeld is echt hoog daar ( 2,00 per uur), terwijl ik met 5 min op de fiets ook in het centrum kan zijn Ik ga de komende tijd onze uitgaves onder de loep nemen, en onzinnige uitgaves proberen te schappen.
Heb ik iets gemist? Mannen? Geen plannen dit weekend. Ik moet nog veel voor school doen Wil alleen nog even langs mijn oma, want die gaat hard achteruit. En moet nog kadootjes voor mijn mam shoppen, want die is volgende week jarig.
Ik ga niets leuks doen dit weekend. Zelf kan ik niet zo veel en Niels heeft nachtdienst dus die slaapt overdag. Wat betreft de uitgaven. Ik heb een lijst in Excell gemaakt waarin onze vaste lasten staan met daarnaast de incidentele uitgaven voor die maand. Middels een rekensom van ons inkomen minus de uitgaven weet ik precies iedere maand hoeveel ik te besteden heb en of er extra dingen gedaan kunnen worden. Ook als er iets wordt afgeschreven dan zet ik in Excell een sterretje erachter zodat ik in 1 oog opslag kan zien wat er aan vaste lasten nog afgeschreven moet worden.
Ja ik schrik echt als ik zie wat er allemaal uitgaat. Gelukkig komen we iedere maand goed uit, wat al een wonder is in deze dure tijden maar als ik zie dat ik al 10 tot 15 per week aan parkeergeld kwijt ben, kan ik best proberen om gewoon lekker op de fiets naar mijn schoonouders of het centrum te gaan. Kijk 's avonds en zondags is het gratis, dan is het geen probleem om de auto te pakken..maar vind het echt onzin uitgaves om niets.
Net een stukje over die GZr gelezen...Eng hoor... Mijn man komt hier niet meelezen... so dont be afraid. Met pc's en internet heeft ie niet zoveel.... Maar doordat het een open forum is...heb ik nog steeds niet mijn woonplaats erbij staan en andre privédingen.In het verleden al eens meegemaakt dat iemand heel irritant ging doen op een forum waar je gegevens zo opstonden...als iemand van hier van wil weten....dan krijg ik wel een PB..lol Vandaag heb ik niet veel meer op t progam..Vanmorgen ff samen met mannetje booschappen gedaan..Straks ff naar de fysio.. En vanavond een etentje van m'n man's werk..Hij was daar gisteren voor t laatst en begint maandag op een andere plek... Morgen weet ik nog niet wat ik ga doen..Moet nog wat beebspullen hebben dus als ik me goed voel ga ik wel shoppen... Susi
hoi meiden, even een kort snel berichtje (kep ook geen tijd gehad om terug te lezen) maar omdat we het gisteren zo over hans textiel hadden, las ik net toevallig dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=83233 dus ik ga vanavond nog even rompertjes heb ik toch nog nodig, ik heb gisteren effe alles nageteld enzo
Bedankt voor de tip Athina! Ik voel de baby ook af en toe. Vooral s'ochtends en s'avonds in bed. Heel apart gevoel, maar wel heel bijzonder. Soms heb ik ook een hele bult op mijn buik. Denk toch dat meneer dan even dwars wil liggen. (zal ie vast van mama hebben want die kan ook niet stil liggen.)
Ik las net dat met de kleine van Minka alles goed is. Ze moest lang wachten want ze liepen erg uit. Nu is ze aan het genieten van haar weekendje weg. Ze zal volgende week zelf vertellen wat het wordt.
Goedenmiddag Ik heb nog niks teruggelezen hoor, dus ben nog niet op de hoogte, behalve van die man in het februari topic Nou: ik vind het net een wijf zeg, dat aandachttrekkerij om 3 topics te openen... Pfff, verder weet ik niet wat hij in het februari topic allemaal heeft geschreven dus of het allemaal terecht of onterecht is, geen idee Het zal mij een zorg zijn of er mannen meelezen of schrijven. Maar wat ik me wel afvraag: wat heeft een man nou aan een bevallingstopic waarin we klagen over bekkeninstabiliteit, rugpijn, schimmelinfectie's en dergelijke ik zie mijn man al meeschrijven in zo'n topic. En dan ook nog een man, die niet eens een vrouw heeft die zwanger is. Dan kun je beter een topic openen om lotgenoten te zoeken die hetzelfde hebben gedaan als hem, lijkt mij toch? Ow ja, ik heb gisteren of eergisteren nog een paar echo foto's in mijn album geplaatst
een hele goedemiddag. ik heb gister toch eindelijk die kleine goed gevoeld. viel me al op dat ze goed bewoog maar kreeg t nooit eht mee van binnenuit zeg maar. en gister voor t slapen gaan legde ik mijn hand nog ff op mijn buik en toen was t raak. voelde haar gewoon een schop geven alsof ze zeggen wou dat t allemaal wel komt ben er best blij mee. alleen dat gekriebel binnenin vind ik wat minder omdat ik daar niet oed tegen kan. is ff wennen denk ik . ik heb dit weekend genoeg te doen. morgen hebben we eerst een afspraak in anna paulowna om bij iemand een muurschildering te doen. dan als we thuis zijn dan gaan we naar de praxis om verf te halen, daarna dus t hele huis verven. dan rustig in de avond bankhangen en zondag middag komt mijn hele schoonfamilie langs om kados af te droppen omdat ik vorige week jarig was en hun geen tijd hadden om te komen.(wonen 150km verderop) dus erg leuk maar ook vermoeiend weekend. ik ga ff boodschapjes doen dus ik ben er vanmiddag nog ffies groetjes susanne
Senninha: dank je wel , die van jou zijn ook mooi Heb je mijn laatste foto ook gezien, daar ging ie zijn nekje helemaal achterover gooien, hihihi, wel apart
Mooie foto's Bloem Zal van het weekend even een foto maken van mijn 20 weken echo, daar lag die kleine te duimen en heeft de echoscopiste snel een foto van gemaakt..echt heel gaaf om te zien!