Nee, behalve Niels en ik, de vk en jullie weet niemand het. En als ze er naar vragen zeg ik gewoon dat we het voor onszelf willen houden. En gewoon in de vorm blijven praten waarin de dat de laatste weken ook gedaan hebt. Wij hebben altijd in de hij vorm gepraat en dat blijven we doen. Met Maarit zijn er dus een hoop ingestonken.
Ik vertel het aan iedereen die het maar horen wilt, maakt me niets uit. Krijg ook allemaal leuke dingen nu voor een jongen Maar ik zou zelf ook geen reden weten om het geheim te houden, maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen redenen om het voor zich te houden....
IK BEN HAPPY Daarnet kom mijn mannetje met de post naar boven toe, ennnnn de verlossende brief van de woningbouwvereniging en de gemeente! September 2008 krijgen wij een stadsvernieuwingsurgentie Dit betekend dat wij niet hoeven te tobben met twee kids op 1 kamer enz! Dus hopelijk voor het einde van dit jaar krijgen we er een mooi nieuw appartement met 3 slaapkamers ervoor terug, en Ā5.500 oprotpremie..! Nou mijn weekend kan niet meer stuk
Dank je Rensie *maak even een dansje hier* Coming true, pregnant lady in tha house *schud met dr preitjes op dr dijtjes*
Fijn Patries, hou er echter wel rekening mee dat ze het nog weer kunnen uitstellen. Mijn moeder heeft tot 3x toe zo'n brief gehad en iedere keer werd het weer uitgesteld. Maar ik zal voor je duimen dat het bij jullie niet zo is.
Das lekker Patricia! En Rensie, echt heel normaal om je kindje op het begin niet elke dag te voelen. Ik denk echt wel dat het toch je beebje is geweest hoor . Diavolo, proficiat met je meisje. Ik weet het niet niet meer zo goed , maar heb je er dan 2? Ben net ook naar de Hans Textiel geweest. Oooow, wat is winkelen toch leuk....en zeker voor zoon kleintje, alles is zo lief. Heb 1 strampelpakje (hihihi, zo heet het vast niet, maar zo zeggen wij het altijd. Zoon pakje met van die drukknoopjes) 2 setjes van broekje, truitje, rompertje, mutsje en slofjes, nog 4 rompertje, een heleboel sokjes en de grijze trappelzak voor 30 euro. xxx
Nee nee stond ook in de brief vermeld Ze hebben het meerdere x-en verschroven (maar nooit een definitieve tijd aangegeven,meestal stond er medio eind 2007 krijg u nader bericht) maar nu zijn de bouwtekeningen goedgekeurd en alles door de gemeente goedgekeurd. Alles is nu op 12 februari bij de gemeente getekend door diverse partijen. Ze gaan hier blokken eengezinswoningen maken, en appartementen met een grote garage eronder. Maar probeer mijn hoofd koel te houden hihihi eerst de geboorte van ons tweede wondertje, en dan zien we wel verder..!
hihi ik heb ook net voor 32 euro geshopt . 3 broekjes, 5 rompertjes, 2 vestjes/jasjes, 2 shirtjes erg leuk zo hihi
Wat fijn voor je Patries! Weer een zorg minder! Ik heb besloten dat ik het ook eens ga proberen bij dat topic met voorspellingen. Ben benieuwd. Alleen is mijn man nu bang dat ik mij daar helemaal op vast ga pinnen. O bah, nu begin ik weer te twijfelen of ik het wel moet doen.....
ook hier is vanmiddag driftig gesjopt, helaas geen hans textiel in de buurt, maar de quelle en bon prix bestelboekjes + internetsites zijn toch aardig leeggesjopt en straks in Mei komt Oma op bezoek en die sturen we noch ff langs kukeluusje..... dus het komt wel goed met kleertjes voor onze dame (s)
en ik had hem ook maar van het forum hier gejat . Maar fijn dat meerdere meiden er gebruik van gemaakt hebben. Het is gelukkig al niet zo'n dure winkel en veel dingetjes moet je TOCH hebben, dus toch wel mooi meegenomen, een hoop bespaard denk ik.