welkom Athina, wat gaaf voor jullie! Hier ook erg lang moeten wachten en dan ineens is het zover! Bloem ik zou je huisarts bellen en dan vragen of er een echo gemaakt kan worden! Roze hoeft ook helemaal niets te betekenen..heb je misschien sex gehad of moeite met de stoelgang? Ik duim voor je dat het lekker helemaal weggaat! Hier trouw mijn drankje genomen en maag gaat op en af! Ik heb het idee dat de granules van VSM best een beetje helpen! Dus hoop dat maag snel volgt! Silla irritant he die dokters bellen..ik krijg ze als ik het een keer nodig heb ook nooit aan de telefoon! Is het nu al gelukt? Zijn er hier trouwens meer meiden die last hebben van hun maag? xx Nina
Hoi Kon het niet laten toch nog even te gluren Is toch al bijna weeeeekend! Heb geen last van m'n maag, op wat buikpijn en steken na helemaal geen kwalen. Hoewel Mandy die buik heb ik ook haha. Als ik opsta ist'ie okay maar hij zet gedurende de dag helemaal op Zit nu ook lekker met m'n broek los achter de pc. Ben zo blij dat ik met jullie kan kletsen! bij ons weet alleen mijn behandelcoordinator het en vanaf volgende week mijn leidinggevende. Moest namelijk nu al wat aangepast worden... Wel gek om die het eerder te vertellen dan m'n ouders en vrienden, maar goed....nog even op m'n lip bijten!
quote: Heb de hele middag al buikpijn en steken links zijkant bah. Hoop dat dat die banden zijn ofzo! Maar verder nog niets geks, 1000 keer plassen en maar checken... oei herkenbaar! die steken en krampen allemaal, zo eng! en idd telkens maar checken.
last van m'n darmen wel, maar van m'n maag gelukkig niet. Darmen rommelen veel en af en toe echt darmkrampen. Overigens geen verstopping hier, maar eerder het tegenovergestelde! En dat terwijl ik daar normaal wel erg voor uit moet kijken. @nina: hopelijk helpen de capsules echt en gaat het alleen nog maar bergopwaarts...!
Hallo allemaal, Allereerst welkom nieuwe julie mama's en van harte gefeliciteerd! Ik heb alles gelezen, maar volgens mij begint hier de zwangerschapsdementie toe te slaan, want ik ben de helft al weer kwijt Wel herinner ik me knellende BH's. Die had ik vanmorgen voor het eerst ook. Eentje die ik de afgelopen weken niet meer had gedragen past gewoon niet meer! Wel om mijn lijf heen, maar de cups worden te klein...hahaha zag er heel stom uit. Oja, chocolade letters is een heel leuk idee. Maar mijn moeder is niet zo'n snoeper, dus ik heb hetvolgende plan voor 2 december als wij sinterklaas vieren hier: (gepikt elders van het forum) Een fotolijstje met daarin alleen een gedichtje, zoiets als: Je kunt me nog niet horen Je kunt me nog niet zien Ron 6 juli wordt ik geboren Mag ik dan in dit lijstje misschien? Ik krijg al bijna tranen in mijn ogen als ik mijn moeder voor me zie, die dit uitpakt.... Ik ben er alleen nog niet uit of mijn zoontje het dan ook al mag weten, want die snapt dan natuurlijk ook meteen hoe het zit. Verder heb ik een nieuw symptoom, heel bekend voor mij van de eerste keer. Mijn lontje wordt steeds korter en ik word veeeeel assertiever. Normaal ben ik erg sociaal en plooibaar, maar nu... Hahaha, heb medelij met degene die mij tegenspreekt! Nou ja zo erg is het ook weer niet hoor, maar mijn geduld is onmiskenbaar vele malen minder dan normaal. Hebben jullie dat ook? Liefs, Lientje
Uh nou lientje ik denk dat ik dat ook heb. We moesten gisteren de weg zoeken en ik wilde bij een bord kijken en erheen lopen. M'n vriend ging keren en dichterbij staan. Ik meteen geirriteerd doen terwijl hij alleen maar hielp! Heel gek, zo ben ik normaal nooit! Borsten passen nog keurig in m'n bh...Hoewel ik ze iedere avond groter kijk hahaha. Evenals ik constant denk uh ben ik nu misschien misselijk hihi.
Ja hé..! Vertelde het net tegen mijn vriend, nu baal ik dat de mijne het al weten hahaha gggrrr kom ik op zon leuk idee en wat doe ik: hoi mam met mij, alles goed? ja, oke. Trouwens je word weer oma. (LEKKER AFGEZAAGDDD) p.s. ik heb momenteel een "Tofifee" tik, word echt link als er maar iemand in huis al naar het doosje kijk..! Schaam mij kapot, maar bewaakt ze met mijn hele ziel..Mijn Mijn Mijn! Ik heb al een week niet gekookt, gelukkig is mijn vriend echt een SCHAT en heeft hij nu elke dag na zijn werk gekookt. Ga nu mijn uiterste best doen om nasi klaar te maken, maar moet steeds rennen naar de WC van alle geurtjes ale: Iedereen alvast smakelijk eten (voor zover mogelijk) en nog een prettige avond, ik ga na het eten lekker douchen en met mijn mannetjes de nieuwste Harry Potter film kijken!
Bij mij passen m'n bhs nog wel, maar ik vind ze gewoon niet lekker meer zitten. Dus ik draag veel hemdjes en alleen op m'n werk als ik dus een shirtje aan heb, trek ik m'n bh aan. Maar verder dus hemdje, shirtje en dan een trui of vest niemand die het ziet dat idee van 'zou de misselijkheid nu komen' heb ik ook meermalen gehad, maar tot nog toe heb ik nergens last van gelukkig wat dat betreft!
Oh nou, gisteren had ik nog zoiets van; Ik wil ook wel misselijk zijn! Maar nu geloof ik het wel, dat het echt is, dus laat het maar weg blijven. Heb alleen erg veel last van mijn onderrug.
Dat is ook een leuk idee. Jammergenoeg heb ik het mijn ouders al verteld. Dit keer heb ik het gewoon telefonisch gedaan, de vorige keer zijn we op bezoek geweest met een kadootje, een rompertje. Zo'n emotioneel moment toen mijn moeder het uitpakte, ze moest zo huilen! Nou daar had ik vandaag heel erg veel last van. Alles liep mij tegen vandaag en dat hebben een paar mensen moeten ontgelden! Het toppunt was wel een vader die kwam zeuren over zijn zoon die gepest zou worden. Zo irritant: ouders die er heilig van overtuigd zijn dat hun kind een lievertje is en dat het allemaal aan anderen ligt. Deze vader wilde even dat ik andere kinderen ging straffen en dat ik de ouders van de 'pesters' op school uitnodigde en hen flink de waarheid vertelde. Pffff, ik stond echt te trillen op mijn benen van woede. Heb mij gelukkig nog redelijk netjes gehouden. Maar wat een enorme *** Dus na deze behoorlijke rotdag, wordt het nu tijd voor ontspanning! Alle nieuwe meiden hier van harte gefeliciteerd!
Nou dames bedankt voor jullie reactie's Als ik me morgen weer zo onzeker voel bel ik gewoon ik ben gewoon niet zo dokterbellerig, voel me dan zo'n zeur . Dat roze was wel na mijn grote boodschap zeg maar, hahaha. Vandaag voor het eerst dat ik me echt een beetje misselijk voelde op werk. Vanmiddag mijn eerste bijna jankbui en last van mijn rug en voel me ellendig, wat dat betreft zijn het goede tekenen toch En ik ben zoooo moe en heb ook een kort lontje hoor Ook dat assertieve hebben mensen mee mogen maken vandaag bij mij
Zo'n lijstje heb ik ze vorig jaar met kerst gegeven. Ik had alleen geen datum alleen : "in Juli hoop ik te worden geboren" Ik zal ze vragen of ze het lijstje weer tevoorschijn willen halen Ik heb tot nu toe alleen zere tepels en ben wat duizelig. S 'morgen om 05.00 u wakker! Heb dus net lekker even een uurtje geslapen, heerlijk was dat. Groetjes Minka
Je mag wel in bad hoor bloem82, alleen niet te warm, kinderbadje van 37 graden met je elleboog voelen, kun je vast oefenen voor je beebjes badje straks Dat van dat korte lontje ken ik...had al een aanvaring met de leidster van de kinderopvang van mijn zoontje afgelopen maandag. Normaal blijf ik heel kalm en vriendelijk, nu echt kattig (eindelijk zeggen wat je denkt).
waarom mag een warm bad niet? Ik lig zelf iedere avond lekker met de pittezak op m'n buik en rug voor de pijn en om lekker te ontspannen. Een warm bad is toch heel anders dan in een sauna ofzo? of heeft het ergens anders mee te maken?
Zo, wat betreft dat koken, ik ben eigenlijk ook te misselijk mahjah, als ik het niet doet doet niemand het... Heb nu nog steeds niets in de keuken gedaan haha, ga zo maar s kijken wat ik ga maken, maar het kost me moeite hoor... En dat misselijk haha, ik keek net op mijn trap en zag iets bruins liggen, dus ik dacht getver iets wat de kat heeft achtergelaten.... Ik kokhalzen, over m'n nek gaan, m'n dochter kwam aan met papier om het op te ruimen, was het een opgerold herfstblaadje whahaahahah
Hallo dames, Ik mag me bij jullie aansluiten. Ik moet als alles goed gaat 10-07-2008 bevallen. Ik heb ook van die krampjes in mijn onderbuik, is iederdaad van de baarmoeder, die aant groeien is. Pijn aan mijn borsten, heel erg veel, ik ben blij als ik mijn BH uit kan doen, ik heb op mijn werk ook al mijn broek open. Misselijk ben ik wel met vlagen, maar nog niet hoeven te braken gelukkig. Wie heeft dat ook, die onzekerheid, van gaat alles wel goed? Wij zijn via ICSI zwanger geraakt, de eerste keer raak. Groetjes Angele
Ok, ik zou bijna zeggen " gelukkig " maar. Wij mogen volgende week vrijdag 16 november naar het ziekenhuis voor onze 1ste echo. Groetjes Angele
Wij krijgen een half Duits kindje en een half Nederlands kindje. Mijn man is Duits en ik Nederlands. Groetjes Angele