Hihi ik nu ook Verder nog rompertjes voor Damian en de beeb. Slaapzakken voor beiden. En nog wat kleertjes voor de baby. Dusseh Athina bedankt voor de tip hoor! Duikster lief fotootje! Ik heb vanavond voor het eerst een zwangerschapding gedaan. Bij Damian nooit gedaan ivb met drukte op het werk, maar omdat dit de laatste zwangerschap zal zijn wil ik er volop van genieten. Dus ben ik gaan zwangerschapszwemmen, was erg gezellig en best pittig. Ik ga straks nog strakker de zwangerschap uit dan in En nu ben ik moe dus ga lekker in bed tv kijken.
Nou het is een beetje laat, maar ik kon het niet laten om toch nog even iets te schrijven. Ten eerste Diavolo gefeliciteerd met jullie meissie! En Patricia ook proficiat met het nieuws over je huis. Tot slot heb ik ook een koopmanie gehad vandaag. We hebben onze shoplijst bij Babypark weer uitgebreid en ook een aantal dingen direct meegenomen. Zo hebben we alvast een buggy gekocht (Quinny Zapp) en een kinderstoel (Stokke Tripp Trap), puur omdat we nu nog die staffelkorting hebben. Beiden heb ik in mijn album gezet. Daarnaast hebben we de lakentjes en dekentjes voor het ledikantje en de Bugaboo gekocht en een hele lieve grote zachte beer voor aan het voeteneind in het ledikantje. Ook hebben we nog geprobeerd om bovenop de 15% korting die we al hebben nog die 5% korting te krijgen van de cheque die we op de negenmaandenbeurs meenamen. Nou officieel deden ze dat niet, omdat alles al vanaf voor de beurs in bestelling stond, maar uiteindelijk hebben ze gezegd we delen het. Dus nu hebben we op alles 17,5% korting en dus ook op de dingen die we al in bestelling hadden en op wat er nog komt. Onze totale korting is dus inmiddels al opgelopen naar ca. 680,- Super mooi dus ! En nu ga ik echt slapen.......
Goedemorgen, Iedereen de storm overleefd? Ik heb mede door de storm echt een rot nacht gehad. Voornamelijk de rug maar 3.45 uur heb ik nog gezien. Om 7.15 uur was een heel gek moment. Ik lag in bed en het leek net of mijn bed heel even schudde. Toen was het 2 seconde weer normaal en toen gebeurde het nogmaals, echt heel vreemd. Ik ga lachen als straks in het nieuws blijkt dat er in de buurt een aardschok o.i.d. is geweest. Duikster mooie foto. Niesje ik wou dat ik ook kon zwangerschaps zwemmen. Maar dat is maar 1 moment in de week en omdat manlief onregelmatig werkt is het bijna niet te doen. Hebben jullie op dit moment ook zo'n slecht conditie? Ik sport niet en zit al 7 weken thuis omdat ik met mijn rug moeilijk uit de voeten kan en ik merk gewoon dat ik niet eens even het stadje in kan zonder buiten adem te raken en helemaal naar te worden omdat dat zelfs al een te grote inspanning is. O ja en door het shoppen van gisteren (en dan ben ik maar naar 1 winkel geweest) heb ik de hele avond last van harde buiken gehad als straf. En ik denk dat mijn harde buiken te wijten zijn aan mijn slechte conditie. Essie das weer mooi meegenomen die extra korting. Wij hebben ook een mooie deal gehad afgelopen week. Maarit is nu bijna 3 en begint aardig uit haar auto stoel te groeien. Dus waren we voor haar op zoek naar een zelfde auto stoel die Sven heeft. Bij de dealer kost ie maar liefst 200,- en omdat Niels er gewerkt heeft kreeg hij dan nog 20% korting. Maar goed 180,- blijft toch een hoop geld. Nu hebben we precies dezelfde stoel op MP kunnen kopen voor 5 tientjes. Zo en dat verschil kunnen we mooi weer voor de baby besteden.
Goedemorgen! Toch gisteravond nog naar de hans textiel gegaan met hubbie! hebben een mutsje, sokjes, rompertjes en 2 van die pakjes met pijpjes eraan (hoe heet dat?) een slaapzakje (de rode met 101 dalmatiers, wat wel heel cool is omdat de 101 dalmatiers de film is waar mijn man en ik voor het eerst gezoend hebben , tsja ik was 15 en zat in de bus uit disneyland waar ik hem ontmoet heb ) en heb ook een blikje gekocht waar je een hand of voet afdruk mee kunt maken... hier trouwens ook de storm overleefd. had wel het idee dqat het balkon weg ging waaien... Gisteravond lekker relaxed samen alles is liefde gekeken met een glaasje wijn (alcoholvrije wijn hoor, voor iedereen gaat stuiteren ) Fijne dag vandaag! rensie
goedemorgen dames... ik zat net even bij maart mama's mee te lezen en zag dat wij hun al bijna in halen.... vandaag even laatste dingen halen voor caravan dan kan die morgen naar mijn ouders toe gisteren hem opgehaald bij de caravanshop.... vanmiddag even lekker zwemmen met de meiden..... en dan morgen naar mijn ouders.....en maandag mijn echo van 20 wkn en dan dinsdag pretecho en woensdag verloskundige...... gr heidi
Goedemorgen... Heb ook niet zo'n beste nacht gehad. Wist mijn draai niet te vinden, kan niet op mijn buik liggen en ben ook niet echt een rugligger. Uiteindelijk een kussen onder mijn been gelegd maar ook dat was wennen dus heb lekr veel naar de storm kunnen luisteren ... pfffff .... Maar jah zo maar even een bak koffie achteroverslaan en een douche nemen want krijg vanmiddag een vriendin te slapen. Dus dat is wel weer gezellig
Morgen dames! Hier ook van de storm een halve nacht wakker gelegen Nu is het ook zon raar weer, het zonnetje schijnt maar het stormt verschikkelijk hard buiten Dus weet niet of we nu naar de kermis gaan anders kan ik Björn continue bij zijn jas vasthouden hahahaha Duikster wat een schattige foto
Zon : Hier niets anders dan bewolking. De brandweer is hier net gearriveerd omdat er een boom dreigt om te waaien. En dan eentje die flink dik is en ik schat zo'n 10 meter hoog.
ik heb hier strak blauwe lucht, maar idd flinke wind! Patricia, misschien is kermis niet zo geslaagd, tenzij je met je kleine man wil gaan vliegeren! (mag hij vlieger spelen )
Ow hier is het gelukkig niet bewolkt, dat maak de storm nog een beetje dragelijk hahahaha Hahaha Rensie, ja dan moet ik hem echt bij zijn jas vast blijven houden! Misschien dat morgen de storm is gezakt, anders pech gehad..kermis zal zo ook niet veel winst maken met dit weer
Patricia, even in je album gekeken... ik ben helemaal verbaasd over je buik! wat zie je het al goed! ik ben bijna 19 weken en je ziet het wel, maar alleen de mensen die het weten zien het, anders niet wel mooie buik hoor
hier was ik ook weer... gister laminaat gekocht voor babykamer! Ben er zo blij mee. zwager is er nu om de boel af te verven en dan volgende week gaan we het laminaat leggen! duikster en bloem wat een lieve echo's! Bloem die met duimpje is ook schattig zeg! diavolo geleficiteerd met jullie meisje! las wat over slaapzakjes, aangezien wij volgende week gaan shoppen was benieuwd wat voor maten jullie halen? Nml heb ik ook gehoord om het onderste gedeelte van slaapzak bij bed in te stoppen zodat kleine niet kan draaien maar dan zou je toch maatje groter moeten nemen of niet?
Hi ladies, kep niet alles gelezen maar Patricia...gefeliciflapstaart met je nieuwe woning! Diavolo...gefeliciteerd met je MEISSIE! Hier gister FLINK geshopt, Hans Textiel, Hema, Prenatal het is echt te BELACHELIJK voor woorden hoe je als a.s. moeder kunt doorslaan in het shoppen! Rompertjes heb ik nu wel genoeg hihihih, boxpakkies, gewoone kledingsetjes, luiertas, parasol voor de kinderwagen, speentjes enz enz. Vandaag om 14:30 uur (beetje rot tijd maar goed) hebben we de PRETECHO! Ben erg benieuwd naar "Drukke Dicky" (onze zoon )daar kwam een collega mee, ik moest v/d week ff rustig zitten terwijl wij de lunch aan het maken waren want de beeb was erg druk in mijn buik. Dus toen zei ze "Zo is Drukke Dicky mama even aan het pesten". Ik lag helemaal dubbel van deze nickname, dat het thuis dus nu ook een nickname geworden is hihihi. Nou ben net mijn bed uit, ik dacht dat mannetje de afwas gedaan had maar helaas dus heb ik net ff staan doen. Nu maar ff een broodje eten. By the way...ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar al 3 weekenden lang sta ik op met hoofdpijn en dit gaat door tot maandagochtend. Dan ben ik er de rest v/d week af en dan zaterdagochtend begint de ellende weer? Herkent iemand dit?
Nannie goede vraag. Had gister ook een slaapzakje in mijn handen maar vroeg mij af idd welke maat, en is dat nou al nodig zo net na de geboorte?
He meiden, Ook hier dikke storm.. Vandaag de 20 weken bereikt! Hoera! \/ Had gisteravond late dienst.. tot 23:15 En moest vanmorgen weer beginnen.. Heb ik me niet verslapen? Ja dus.. moest eigenlijk om 8 uur beginnen.. Maar had met een collega afgesproken dat ik om half 8 bij haar zou zijn.. Schrok ik pas om 7 uur wakker.. terwijl ik ong 30 min a 45 min moet rijden.. grrr.... Nou ja heb het gered.. Groetjes
Essie gefeliciteerd met je 20 weken. Silla, kan het niet zijn dat je door de weeks te druk bent en daar in het weekend als je rust hebt de naweeën van hebt wat zich uit in hoofdpijn?
By the way! Nog een shoptip! WIBRA! Rompertjes (lange + korte mouw) 2 voor 3,99! Vond het zelf erg goedkoop dus kep vanalles wat...overweeg nu ook om de wat grotere maatjes te gaan halen...of is dat raar?