Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    884
    113
    Noord Holland
    hey meiden

wij hebben ook een leuk weekend gehad. lekker dingen voor mezelf gehad voor mijn vrjaardag nog dus heb meteen t boeltje onder de douche uitgeprobeerd :) lekker lekker haha.
    ik heb morgen mijn 20 weken echo en vind t best spannend. ik weet niet wat ze allemaal zal gaan bekijken dus ff vreemd voor me. laat t ff weten dan kan ik me alvast voorbereiden. :oops: ben zo bang dat ze enge afwijkingen zal hebben ofzo maar hoop t tuurlijk niet he.
    steken jullie een kaarsje voor ons allemaal op? zal vast goed doen.
    hey weltrusten en ik laat t snel weten. ben al om 09.30 uur aan de beurt,

liefs susanne

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen dames!

Hier heerlijk geslapen vannacht! :D

Meiden die vandaag controle/echo hebben, succes en geniet ervan!

Bd1, gefeliciteerd met je neefje..wat klein zeg! Is ze eerder bevallen?
    Gelukkig gaat het allemaal goed met ze :D

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou Veraatje ik heb dat gevoel bijna elke zondag hoor. Echt balen, zo tegen de avond word ik me daar een partijtje ongezellig en chagrijnig. Heeft bij mij in elk geval te maken met het feit dat ik de dag erna weer moet werken en ik het weekend zo f***ing kort vond :( .

Iedereen met echo's e.d. veel plezier en suc6!

Susanne85 ik weet niet of je al weg bent, maar misschien heb je hier iets aan. Deze folder kreeg ik van mijn VK mee op papier, maar hij staat ook op het internet http://www.verloskundigeninnederland.nl ... i_2007.pdf

Niet vreemd hoor dat je bang bent voor enge afwijkingen, heb ik ook. Maar ik moet nog even wachten voor ik mag. Maar ik heb zoiets van "bij iedereen is het goed gekomen de 20 weken echo, maar er zal er toch eentje bij moeten zitten die niet goed is, dus de kans wordt steeds groter dat wij dat zijn". Op zich onzin natuurlijk, want waarom zou bij de juli mama's niet iedereen een goede echo kunnen hebben? Maar goed de angst is er nog wel een beetje hoor.............

4. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Wauw leuk Bd81! Proficiat en nu kun je vast een beetje oefenen ;). Dat lijkt me nou zo leuk aan een zus hebben. Ik heb alleen 2 broers en ik denk dat mijn schoonzussen in hun zwangerschap toch eerder naar hun eigen familie toetrekken. Dat zie ik tenminste altijd om me heen. Ben dus een beetje jaloers :rolleyes:...

Iedereen met een echo: heel veel plezier!

xxx

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo net Björn naar school gebracht, en alle nieuwtjes weer gehoord ;)
    We waren met drie zwangeren moeders bij Björn in de klas, eentje is vorige week (in de vakantie) met 38 weken bevallen van een gezonde dochter, de andere is 29 weken en die heeft een week in het ziekenhuis gelegen door bloedverlies (heeft haar placenta voor haar uitgang liggen) alles gaat goed en ze is gewoon thuis, ze zal wel een KS krijgen tzt. Nou dan blijf ik als enige over en ik heb gelukkig een rustige vakantie meegemaakt :) hopelijk blijf dat ook zo! :D

6. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Goedemorgen allemaal,

Degene die vandaag echo/controle hebben succes en genietze ;)

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Dames met een echo vandaag veel succes!
    Hier zijn ze bezig om de eerste tegels in de badkamer op de muur te plakken. Ben zo benieuwd hoe het wordt

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal...
    Bd81 gefeliciteerd emt je tanteschap :p
    Lekker weekendje gehad hier, wel erg laat geworden maar owkee...
    Nu moek de boel gaan opruimen hier want het is egt een teringzooi haha...
    Ow mooi zow, de WBV heeft net gebeld dat ze eindelijk die wastafel komen verwijderen dus ik kan eindelijk doorgaan met de babykamer daarna... WHIJOEEEEE!

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou dat is lekker om te horen ML, geduld is een schone zaak :)
    Hoef je dan alleen nog maar te behangen..? Of ook de vloer er nog in?

10. monkeylove

Neh, vloer ligt er gelukkig al in al zal ik waarschijnlijk nog wel een stuk laminaat moeten leggen waar de afvoer van de wastafel zat, maar gelukkig heb ik nog een pak liggen dus dat scheelt. Geverfd heb ik al, alleen de plinten nog niet maar dat is zxow gebeurd, en dan kan ik eindelijk gaan inrichten...

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow dat is wel fijn, dan hoef je niet te haasten en heb je nog tijd om te gaan inrichten..dat is het allerleukste van de babykamer! :D

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goedemorgen,

Iedereen die vandaag voor controle moet of een echo heeft heel veel succes en veel kijkplezier.

ML fijn dat je dadelijk kunt gaan inrichten.

Bd81 gefeliciteerd met je neefje! :D

13. monkeylove

Zow cker wel! Ga na het weekend meteen kijken voor behang!
    ak weekend zit ik in Engeland, dus daarna meteen gaan kopen. En als dat klaar is gordijnen.
    Ow heb gister bij de prenatal een hemel gekocht die af was geprijst van 70 euro voor 15 euro omdat de verpakking gescheurd was :(
    Maar psies de goeie kleur en het was de enige hahaha, dus die heb ik ook!

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    € 55,00 goedkoper omdat alleen de verpakking gescheurd is? :confused: Dat is zeker een koopje!
    Oww gaaf naar Engeland! Ga je met de boot..? Mijn jongste broer (46 jaar :rolleyes: ) werkt op de P&O, die vaart vanuit Europoort naar Hull.

15. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo goedemorgen :D Gisteren een heerlijke dag gehad. we hebben de babykamer besteld met toebehoren..wat geeft dat een lekker gevoel zeg :D Ze komen hem begin mei bezorgen en in elkaar zetten. Dit is hem geworden http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&doel=product&id=948&groep_id=2&merk=2&m=109
    Ook heeft mijn ventje gister voor het eerst de baby gevoeld en hij zat de hele dag op zijn roze wolkje en hij bleef maar vragen of dat ik haar weer voelde :) en ik moest gisteravond écht beloven dat als ik haar weer zou voelen dat ik hem wakker zou maken, de schat :D

Niesje1980: de babybloom is inderdaad prijzig maar ik wil hem toch hebben. Hij lijkt mij zo handig en ze kunnen er tot een jaar of 12 in liggen dus dat geld heb je er dan wel weer uit denk ik maar ;) Voor degene die benieuwd zijn naar de babybloom: http://www.bloombaby.com/collection/main.php?sID=19

Oow ja nog een vraagje, ik snap niet hoe dat nou allemaal met het matrasje meot zeg maar, met een molton dingetje ofzoiets en een onderlaken en je mag alleen een katoenen dekbedje gebruiken hoorde ik gister :( Wie kan mij even duidelijk uitleggen wat er nou allemaal bij moet en welke volgorde etc?

16. kwebbels

Degene die vandaag een echo hebben, veel succes :D

Wij hebben er ook een hemel bij gekocht ML. Wat zijn die krengen duur zeg, ik wilde er eerst geen maar mijn vriend vond het juist wel leuk en toen hebben we een hele leuke uitgezocht, we hebben er ook de lamp in dezelfde kleur bij gekocht en het dekbedovertrek! Nu weet ik gelijk welke kleur ik op de muur wil doen, groen :D

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    tot 12 jaar? :)
    Björn krijg ik niet eens meer in een buddy, denk als je dat tegen een kind van 12 jaar zeg, dat hij je voor gek verklaar :) :)

Wel een ontzettend gave kamer zeg! :confused:

18. kwebbels

Hahaha maar je kan hem verstellen zeg maar, in allerlei standen. Dus ik denk dat je er wel lang mee zal doen hoor ;)
    Mooi is die kamer he, ik ben echt helemaal in mijn sas ermee :D We hebben alleen de hang plank er zeg maar neit bij omdat de commode onder het raam komt.
    Wie kan mij trouwens een tip geven voor een leuke zwangerschapsbroek. Ik heb gister bij de babywinkels broeken gepast van het merk noppies maar mijn god wat zijn die verschrikkelijk :( Ik wil gewoon een broek met uiteenlopende pijpen maar tot nu toe nog niet gevonden :( Iemand tips?

19. monkeylove

Jah ik gah met de boot vanuit IJmuiden, hoop maar niet dak zeeziek wordt :(
    Maar wel leuk...
    Jah een koopje is het he die hemel... Echt goed man, wel grappig zitten ook belletjes bij enzow dus wel grappig....

Leuke babykamer Kwebbels... Ik heb m al zolang staan die van mij pfff kan egt niet wachten tot die kamer klaar is, ik ga ook neits meer kopen, eerst die kamer klaar en dan kan ik het afmaken, moet nog aankleedkussen enzow, allemaal van die kleine dingetjes...
    Bedje maak ik als volgt op: Ik heb bij de Hema een molton bedzeiltje gekocht, daaroverheen een molton lakerntje en daaroverheen een gewoon lakentje en klaar...

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    884
    113
    Noord Holland
    hey meiden.

en hele goedemorgen. ik heb net mijn eho gehad en alles was tiptop in orde, dat geschijt van mij was gelukkig weer voor niks. ze ligt goed op schema en t blijft een meisje haha, we hebben 5 fotos meegekregen waarop een paar dat ze aant duimzuigen is. :) ik blijf t bijzonder vinden. en gelukkig weet ik nu ook waarom ik haar nog zo weinig voel en dat komt dus omdat ik een voorliggende placenta heb.
    mijn uitgerekende datum staat nog steeds op 25-07-08 dus ik vind t best haha. mijn dag kan iig niet meer kapot.
    jeroen heeft ze nu mee naar zijn werk en gaat ze daar ff lamineren zodat ze niet kunnen beschadigen en zodat ik ze ook in kan plakken. altijd leuk.

nou ik ben er weer ff vandoor dus tot laters

groetjes susanne

Deel Deze Pagina