Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Super Suzanne!

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Gefeliciteerd met je goede echo suzanne! :D

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    ow op die manier Kwebbels ;)
    Ja schitterend babykamertje hoor, je kan er alle kanten mee op, knus maar lekker strak design!

ML, tip tegen zeeziek, pleister achter je oor plakken als je het voelt opkomen ;) Aangezien je waarschijnlijk nu die tabletjes niet mag
    slikken, is dat een goed alternatief! En in Engeland heb je ook zulke schattige babyspulletje :oops: Mijn schoonzus is Engels, en die shop
    er nog regelmatig hihihi

Susanne, gefeliciteerd met de goede echo :D opluchting he nu je weet dat alles tiptop in orde is, lekker genieten meid!

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Lamineren...?
    Ik heb juist gehoord dat je echofoto's niet kan lamineren door het speciale papier en inkt zouden ze door de hitte van het lamineermachine gaan vlekken :confused:
    Als het toch is gelukt, geef het dan eventjes door ajb? :D Ik heb namelijk een lamineerapparaat thuisstaan maar nooit gedaan omdat ik dat gehoord dat van iemand

5. monkeylove

Ow thx voor de tip, dan gaak maar een pleister achter m'n oor plakken ahahahah....

6. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Kwebbels leuke kamer, bijna dezelfde die wij hebben. goeie service bij de babydump vonden we.

Suzanne gefeliciteerd met je mooie echo.

Voor de andere met echo's of afspraken bij de vlos heel veel succes.

Ik ga vandaag even klagen op mn werk, dat het me allemaal te zwaar wordt. Ik wil een afspraak bij de arbo arts die heb ik nog steeds niet gehad terwijl ik vanaf de 9e week al halve dagen werk. Alles begint me zeer te doen, maar het zijn zulke lullo's op mn werk dat ze geen rekening met me houden.

7. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,832
    886
    113
    Noord Holland
    ja echt een enorme opluchting maar dat komt denk ik ook omdat ik me nog steeds niet zwanger voel. ze heeft alleen niet naar haar lipje kunnen kijken of die gesloten was of niet maar dat vond ze niet zo heel erg. die kleine draaide steeds haar hoofdje om of die duim ging er weer in. :) dus ze kon t toch niet zien of ze nu wilde of niet haha,

groetjes susanne en voor degene met controle of echo succes.

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,861
    3,373
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Miss etam? Daar heb ik gisteren een wat nettere bruine broek gekocht en ook mijn spijkerbroek komt daar vandaan. Ik vind die hele smalle pijpen zelf helemaal niks. Maar dat komt door mijn grotere schoenmaat.. met van die smalle pijpen valt dat helemaal zo op ;) . Maar bij miss etam ben ik dus al 2x geslaagd..

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Fijn Susanne dat ales goed was. :D

Kwebbels mooi kamertje maar wat een prijs. :confused:
    Maar hij ziet er dan ook echt mooi uit.

Ik maak het bedje altijd als volgt op (en volgens mij doet toch iedereen het weer anders), een Molton bedzeiltje, een hoeslaken en daarop het dekentje in een beddekovertrek. Ik heb een 4 seizoenen dekentje die uit 2 lagen bestaat.

ML mooie aankoop en dat alleen voor een gescheurde verpakking! :D

10. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,861
    3,373
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    gefeliciteerd suzanne!

11. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,832
    886
    113
    Noord Holland
    ja lamineren. mijn vriend heeft de eerste 4 echo fotos ook gelamineerd op zelfklevend laminaat en ze zijn geen van alle gaan vlekken. hij heeft dan er wel eentje van 2.5 m op zijn werk staan maar ga ervan uit dat t niet veel anders werkt.
    ik bel m straks nog er wel ff over en dan laat ik t je weten.

groetjes

12. kwebbels

Ja precies dat heb ik dus ook, heb maat 42/43 :( En met die smalle pijpen lijkt het wel alsof ik maat titanic heb :rolleyes: Dus ik heb ook altijd wat wijdere pijpen die over mijn schoenen heen gaan. dan valt het tenminste niet zo op ;) ga ik wel ff bij miss etam kijken

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja is een oude tip, je hoef geen hele lap Hansaplast te gebruiken he ;) :) :) :) gewoon een klein pleistertje, het helpt je evenwichtsorgaan met stabiliseren.
    Ook even een goede broodmaaltijd van te voren eten doet wonderen,
    en als je echt zeeziek word en je pleister zit erop..bovendeks blijven, en eventueel naar de horizon kijken zodat je evenwichtsorgaan weer een vast punt krijgt te zien..enne niet puzzelen/lezen enz.

Hahaha ik kom uit een zeemansfamilie,maar ben de enige die echt doodziek word op zee ;) vandaar dat ik die tip weet, mede door mijn
    broer heb ik de terugtocht rooskleuriger meegekregen dan de heenreis :pale:

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb je al bij H&M gekeken? Ik heb daar twee spijkerbroeken vandaan, eentje met uitlopende pijpen..

15. monkeylove

Nou ik ga cker een pleister plakken, want ik ken mezelf :pale:
    En neem wel Sultana's en broodjes en alles mee in mijn tas, we zullen dan wel zien hoe het gaat...
    Maar met jou tips zal het vast schelen...

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Graag want dan ga ik vanmiddag ook eventjes aan de slag..! :D

17. monkeylove

Ik heb ook een spijkerbroek van de Hennes met uitlopende pijpen...

18. kwebbels

Ja hij was in de aanbieding maar nog steeds erg duur. We hebben ook nog een hemeltje erbij gekocht en toebehoren en het matrasje was ook nog eens erg prijzig. Het was het aller nieuwste matrasje wat heel goed geventileerd word. Een earosmith ofzoiets ? naja het gaf mij wel een heel goed gevoel, die verkoper deed ook testjes met die matrasjes waardoor je echt verschil zag in ventilatie!

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    ja oei want je kan echt beroerd zijn als je zeeziek ben, ik dacht dat ik doodging :) nu kan ik er om lachen, maar toen.. :oops:

Zo de maartmama's zijn al lekker van start gegaan zeg! :D

20. monkeylove

Ik ga trouwens sowiesow niet helmaal los op kleren kopen voor mezelf hoor, moet nog ongeveer 17 weken, koop denkik nog wat shirtjes en dan vinket wel best, ik heb met een vriendin afgesproken dat we elke maand geld apart gaan leggen en dat we dan in Augustus ofzow ff helemaal losgaan met kleren kopen :p

Share This Page