Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja bij de hennes wil ik ook gaan kijken maar die zit hier niet in de buurt dus ik hoop te slagen bij de miss etam

2. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Uhhh...Echofoto's niet lamineren ajb..Ik heb dat met die van 7 weken gedaan..En dat werd één grote zwarte vlek.. :confused:
    Beter in een gewoon mappie doen hoor wil je er nog vaker naar kijken.. :)

Alle dames met echo vandaag..heel veel succes! Heerlijk om die frummels weer te zien

Enne Susanne...super dat alles weer goed is he...Heel anderd gevoel..
    Zelf mag ik vrijdag weer(de 7e echo of zo...lol)....en toch is het elke keer weer zenuwen..

Susi ;)

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Je kan ook ff online kijken, heb ik ook gedaan een broek gekocht...
    MissEtam vind ik persoonlijk niets, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders...

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

ML: ik heb nog steeds mijn eigen fijne heupbroekjes van indian rose aan. Die zitten mij als gegoten, ik kan ze nog steeds aan omdat ze echt heel laag zijn maar als ik zit dan zit die knoop in mijn buik en dat geeft niet een goed gevoel. Dus ik wil er nou toch wel 1tje hebben. Ik heb van mijn schoonzusje ook zwangerschapsbroeken gekregen maar die zijn pas voor later in de zwangerschap ;)

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    :confused: Dat had ik dus vaker gehoord..
    Ik heb trouwens nog de echofoto's van Björn (gewoon ingeplakt) en die zijn nog helemaal duidelijk, zelfs het testje toendertijd van MvM.
    Heb jij het zelf gelamineerd Susi..? Want Susanne dr vriend gebruik dik lamineer, en ik heb thuis alleen dunne lamineer liggen..zal daar ook een verschil inzitten?

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    dan weet ik niet hoe jeroen t doet maar mijn fotos zijn allemaal nog zupr mooi van kwaliteit en mijn eerste foto is toch al 10w geleden gelamineerd. ik vraag t wel ff na want ik ind t vreemd dat jullie fotos zo erg er aan toe zijn terwijl die van mij juist zo mooi duidelijk blijven :(

ik laat t in ieder geval wel ff weten. t kan ook zijn dat hij ze koud lamineerd.

groetjes susanne

7. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai meiden,

Jeetje wat hebben jullie weer een hoop gekletst. Gelukkig voornamelijk leuke dingen. Veel meiden weer ebij gekomen! Staat nu bijna gelijk he.
    Wat een leuke spulletjes hebben jullie allemaal gekocht, heerlijk.
    Meiden met de mooie echo's gefeliciteerd,

Patries, gefeliciteerd met jullie urgentieverklaring, eindelijk joh.
    Hoop dat jullie een super appartement krijgen.

Heb helaas weer het hele weekend moeten werken op een beurs. En morgen fotograferen op de Hiswa, brrr, ben echt kapot, heb geen voeten meer over. Moet echt goede laarsjes gaan kopen.

Zaterdag avond was echt heel raar. Zijn na de beurs naar de dorpskroeg gegaan, daar trad een bluesbandje op. Maar zodra de muziek begon werd de kleine zo druk in m'n buik. Voelde hem steeds bewegen en het voelde niet prettig. Heb nog even een vest tegen m'n buik gedrukt in de hoop dat dat de zware bas geluiden zou dempen. Maar ik werd er niet gelukkig van, had echt het gevoel dat de kleine het vreselijk vond, dus na een kwartiertje maar weer naar huis gegaan :( . Hebben jullie ooit zoiets gehad? Of heb ik het me verbeeld?

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Nee dat verbeeld je je niet Penny :D
    De kleintjes kunnen al duidelijk aangeven wel geluiden ze wel of niet op prijs stellen :)
    Heb op een personeelsfeest een x een optreden van De Johnny's gehad, nou Björn begon te bewegen en te trappen..ben toen naar een rustige zaal gegaan en hij was rustig. Als Björn nu loopt te rennen en te gillen door het huis word de kleine ook drukker met schoppen enz.

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    nou ik ben er dus achter hoe hij t doet.
    hij lamineerd de boel koud en gebruikt daar transparante plakfolie voor auto's voor. hij heeft zon grote machine die koud kan lamineren zonder dat er bellen enzo onder komt.
    dat vrklaart dus een hele hoop.

groetjes susanne

10. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Over de echo foto's. Ik scan ze in en laat ze bij de Albert Heijn afdrukken. Ziet er super uit.

11. monkeylove

Haha jah dat heb ik ook gehad Penny, ik zette gloofik naar mening van die kleine, iets te enthousiast System of a down op...
    Hahha die heeft me egt wat rotschoppen gegeven om me tot stilte te manen...

Ik ben trouwens uit de naam! Zow egt beter!
    Zijn 2e naam is tog joods want sjah, tis toch een deel van zijn "roots" maar ben er zelf erg content mee...

12. monkeylove

En ze eerste naam lijkt heel veel op zijn vaders naam :( maar dat heb ik niet expres gedaan, vond het gewoon een leuke naam...

13. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Gelukkig Patries, dacht even dat ik gek aan het worden was :(
    Toen ik vanuit de kroeg thuis op de bank ging liggen werd het inderdaad direct rustig.

Thanx

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.861
    3.373
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik had het gisteravond, op een verjaardag. Ik zat thee te drinken en had de thee gewoon laag, bij m'n buik en zat te roeren met het lepeltje ;) daar kwam ook reactie op. En later s avonds toen er druk gepraat werd reageerde de baby ook. Op een gegeven moment zo duidelijk dat ik m'n schoonzusje vroeg of ze even wou voelen ;) . Vond ze wel erg leuk, maar toen we stilletjes zaten te wachten gebeurde er niets meer. Dus ik zei al; we moeten wel blijven praten! En ja hoor... zodra het geluid weer toe nam kwamen er weer schopjes. Erg leuk! Dus geluid wordt echt belangrijk nu!

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jongens ik moet even van mij afschrijven.

Zaterdag middag belt mijn moeder mij op dat ze op de HHP was geweest.
    Ze had last van duizelingen en haar gezicht tintelde aan haar rechterkant, ook praatte ze raar alsof ze en verdoving van de tandarts had gekregen.
    Op de HHp zeiden ze dat ze waarschijnlijk een bijholteonsteking had gehad die herstellende was en dat het op de zenuw in het gezicht was gaan zitten of dat ze een beknelde zenuw in haar nek had. Om 19.45 uur bel ik haar op om te checken hoe het ging. Ze zei dat de tintelingen waren uitgestraalt naar haar arm en hand. Op mijn advies heeft ze weer de HHP gebeld en die zijn langs geweest. Ze vonden dat er niet zoveel aan de hand was en dat als de klachten niet erger werden ze maandag naar de HH moest. Daar is ze vanmorgen geweest, mijn zusje ging gelukkig mee, en de HH was niet te spreken over haar. Ze wordt binnen nu en een uur gebeld of ze op het spoed spreekuur van de neuroloog kan komen. Wat ze mij echter niet verteld heeft is dat ze enorme hoofdpijn gehad heeft voordat de tintelingen begonnen. Mmm dan ga ik toch iets heel anders denken dan dat ze op de HHP hebben verteld. Mijn zusje denkt dus dat ze misschien een beroerte heeft gehad.
    Nou maar afwachten wat de neuroloog zegt. En als het is wat mijn zusje denkt dan zijn ze bij de HHP nog niet van mij af.
    Weet ook niet wat ik nu moet voelen, voel me best verdrietig en ook boos en onzeker, ik weet het even niet meer.........

Sorry voor dit ego bericht maar moest het even kwijt. :oops:

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    jezus. das ff schrikken als je zoiets te horen krijgt. t zijn echt een stel zielenpoten bij de huisartsenpost.
    hopen dat t meevalt maar als ik t hoor lijkt t wel of jullie gelijk hebben, veel sterkte ermee.

liefs susanne

17. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Jeetje Senninha, das wel heel slecht als het inderdaad zo is geweest. Maar ook als het niet is geweest, klinkt het toch wel verdacht. En dan vind ik het ook raar dat ze haar er niet op gecheckt hebben. Mijn vader hebben ze toen hij een hartinfarct had ook afgescheept met dat het wel een griepje zou zijn. Lag een dag later wel op de IC. Alles goed na laten kijken hoor! En je niet zomaar weg laten sturen. Nou heel veel succes ermee.

xxx

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Zo net terug van de echo. Alles was helemaal goed :D
    En ja het was nog steeds een jongen (ja je weet maar nooit natuurlijk).
    Alle organen functioneerde zoals het moest. We hebben een hele leuke echo foto waar een voetje op staat. Zo schattig!
    Van top tot teen is meneer nu ongeveer 25 cm.

Mijn neefje is echt klein; 2600 gram. Is 11 dagen "te vroeg" geboren, maar ja wat is te vroeg. Alles is in een mega rap tempo gegaan. half acht evrloskundige gebeld (ze voelde toch wel iets) en om kwart over tien is het geboren! Super snel dus!

Kwebbels: het matrasje wat je hebt is van Aerosleep. (en niet aerosmith...dat is die band ;) ). Hebben wij ook. Is inderdaad duur, maar is wel weer het nieuwste van het nieuwste wat betreft veiligheid.
    Ons werd afgeraden om een dekbedje te gebruiken het eerste jaar omdat een baby nog niet echt kan zweten. Daarom moet je in een dekbedovertrek een gewoon katoenen deken doen. Gister geslaagd bij actiebaby (2 dekentjes die je aan elkaar kunt doen; 1 is voor de zomer en 2 aan elkaar met klitteband is voor de winter. Prijs € 25,-!).
    Op je matrasje hoef je ook geen bedzeiltje te doen (als je aerosleep gebruikt dan!) Gister expres nog even nagevraagd.

19. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje Senninha, da's schrikken.

Moet eerljk zeggen dat ik na de tekst:
    Ze had last van duizelingen en haar gezicht tintelde aan haar rechterkant, ook praatte ze raar alsof ze en verdoving van de tandarts had gekregen.
    Niet een tekst over bijholteontsteking zou verwachten :( Heb helemaal geen medische achtergrond, dus mag eigenlijk niets zeggen. Maare... het klinkt in ieder geval niet goed.

Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Hoop dat ze snel goed bericht krijgt.[/i]

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Bd81 fijn dat je een goede echo had, super.

Deel Deze Pagina