Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Oke het is inderdaad aerosleep haha, muts ben ik ook he. Ik had nog een discussie met iemand dat ik me gewoon wat aan had laten praten en dat het onzin was. Maar die test die die verkoper deed was echt duidelijk. Oke bedankt voor je uitleg nog over het dekbedje!

Senninha wat schrikken zeg! Ik hoop dat het meevalt! Succes ermee!

2. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Bd81, een bedzeltje is toch zodat plas enzo niet in het matrasje trekt. Hoe werkt dat dan bij de aerosleep? ( heb me er nog helemaal niet in verdiept, maar ben erg benieuwd)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb ook geen medische achtergrond maar het hoofdpijn verhaal kreeg ik dus net pas te horen. Als ik dat zaterdag wist dan had ik haar met een ambu laten ophalen omdat ik dan ook een hele andere conclusie zou hebben getrokken op dat moment. Maar ja ze hadden testjes met ogen en mond en lopen gedaan en die waren goed volgens hun.
    Jullie horen het nog wel.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.861
    3.373
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb me ook in de airosleep verdiept... maar het loopt er juist doorheen en de laag eronder vangt het op. Als je een zeiltje op het matrasje doet, doe je juist de ventilerende werking te niet.
    Nadeel is alleen weer dat je dus ook geen gewone waterkruiken mag gebruiken bij de airosleep, omdat bij lekkage het hete water dus in die laag er onder blijft staan.
    Wij hebben uiteindelijk besloten het niet te doen, maar ik heb het op de beurs ook gezien en die ventilerende werking waardoor ze dus kunnen ademen als ze op hun buik komen te liggen was wel overduidelijk, dus wat betreft dat aan laten praten, dat is zeker niet waar.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.861
    3.373
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    jee ik kan me voorstellen dat je nu in de stress zit senningha.. sterkte meid!

6. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    @ Susanne en Patricia...Ik denk wel dat het door het koud lamineren zal komen..De mijne word nl warm;lees heet...lol
    Daar zal het wel inzitten vrees ik...

Susi ;)

7. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Sterkte Senninha!

Susi ;)

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    ja precies. koud lamineren is ff anders als warm/heet lamineren. hij gebruikt ook geen laminaatfolie maar gewone transparante autofolie met plaklaag om dus in t 9maanden dagboekje te kunnen plakken. ik vind t wel handig. want nu kunnen de fotos ook niet meer per ongeluk dubbel gevouwen worden. aangezien we t boekje elke week gebruiken.

nou tot laters

groetjes susanne

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ons werd weer verteld dat de goedkope katoenen dekentjes in een dekbedovertrek hetzelfde effect hebben als een dekbedje. Alleen de duurdere Vellux deken zou dan wel weer goed ademend zijn, maar ja dat kreng kostte maar liefst € 85,- op ledikantformaat.
    Uiteindelijk hebben wij gekozen voor normale dekentjes met lakentjes.
    Moet je nagaan: bij enkele winkel krijgt iedereen weer iets anders te horen :( .

10. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Essie...ik heb daar inmiddels ook mijn twijfels bij..Er zal best verschil in veiligheid zijn,en een dekbed lijkt me idd niet wijs..
    Maar wat de rest betreft en als ik het verschil lees wat ze overal zeggen....riekt het bij mij naar verkooppraat... :(
    Hier hebben we dus ook gewoon lakentjes en katoenen dekens...
    Echt HEMA..lol

Susi ;)

11. kwebbels

Ja ik stond gister ook met mijn vriend in de winkel en ik zag door de bomen het bos echt even niet meer..die verkoper zei allemaal dingen maar ik snapte er ff geen bal van. maar goed ik hoef er dus geen bedzeiltje op te doen en de deken heb ik dan al van mijn schoonmoeder gekregen. Ik dacht dat het een soort plaid achtig ding was die je boven op het dekbedje moest leggen als het heel koud was. Maar dat dekentje moet dus gewoon in de hoes :oops: :rolleyes:

12. kwebbels

ja de hema heeft echt leuke dingen hoor vind ik, nog leuker als bij de prenatal hier. Ook ik ben van plan om daar mijn lakens te kopen.

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Persoonlijk vind ik dat je naast dat je een hoop geld moet hebben, ook nog eens niet al te klein behuisd moet zijn als je deze stoel wilt kopen! Wij hebben hem vrijdag ook zien staan, maar hij is zo vreselijk groot: je kan hem niet even makkelijk onder de tafel schuiven ofzo zodat ie uit het zicht is.
    Daarom hebben wij voor de Stokke Tripp Trapp gekozen: ook duur (maar wel goedkoper) en niet zo groot en opzichtig. Daarnaast moet ik toegeven dat wij persoonlijk de bloom oerlelijk (sorry) vinden, maar gelukkig heeft iedereen een eigen smaak.
    De Stokke is trouwens bruikbaar vanaf het moment dat ze kunnen zitten tot bij wijze van 88 jaar, want wij hebben er als volwassenen ook op gezeten en hij zit echt prima!

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Senninha, dat is schrikken van je moeder! :eek:
    Maar zoals jij het vertel lijkt het voor 90% op een tia (hersenbloeding), mijn moeder heeft hem een aantal jaren geleden gehad, en die had dezelfde symtonen die jij net omschreef. Hopelijk kan ze snel bij de neuroloog terecht en zal er waarschijnlijk een MRI scan worden gemaakt..sterkte meid!

Susanne, dat zal dan wel het verschil zijn. die van mij word ook echt heet tijdens het lamineren.

ML, wil je de naam niet met ons delen? ;) :oops: *nieuwsgierig*

15. kwebbels

Ik vind het een heel mooi stoeltje, ik vind die andere kinderstoeltjes echt ondingen. Maar goed iedereen heeft inderdaad een verschillende smaak ;) Hij is wel echt duur maar goed zoals ik al eerder zei denk ik dat je na al die jaren dat geld er ook wel weer uit gehaald heb ;) ;)

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Snap alleen niet waarom het nu verschil maakt of je het dekentje in het dekbed doet of een lakentje en een dekentje op het ledikantje legt. Volgens mij is dat dus echt hetzelfde.
    En ja ze vertellen je in iedere winkel wat anders, vooral in hun voordeel!
    Moeilijk als je nog geen ervaring in de kids hebt!

Verhaal over bedzeiltje en de aerosleep is inderdaad goed verwoord door athina! Door bedzeiltje kan het niet weglopen.

Senninha sterkte meid! Is echt even schrikken!

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

T wordt : Mayron Raphaël

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Dat is een gave originele naam..!
    Hoe kom je op Mayron..? Heb ik echt nog nooit van gehoord, echt cool!

19. Senninha, jemig wat schrikken :( Dit lijkt mij ook geen bijholte ontsteking. Hoop dat je moeder snel terecht kan en dat de uitslag goed is.

Susanne gefeliciteerd met je goede echo :)

Wij zijn vanmorgen met Steijn naar de ha geweest. Vorige week begonnen ze op het kdv over dat hij een verdikking/knobbeltje had op zijn balletjes. Van het weekend werd het groter en roder en kreeg hij er ook nog luieruitslag bij. Ik was helemaal in de stress van het weekend, wat als het wat ergs is. Dus vanmorgen direct gebeld en het blijkt een extreme vorm van eczeem te zijn en hij heeft een zere droge huid over de rest van zijn lichaampje. Dat klopt. Ik smeer hem nu al elke dag in met zwitsal voor het droog huidje in. Moet ik mee stoppen, veel kleintjes schijnen er allergisch op te reageren. Nu hebben we een neutrale zalf gekregen voor zijn lichaam en een andere zalf voor het eczeem op zijn balletjes.
    Hopelijk gaat het snel weg.
    Daarna nog even bij mij op het werk wat gedronken en hij moest direct weer overal 'kaiken?' (=kijken)...over de afdeling gelopen met hem en hij overal aankloppen. Die studenten hier lopen met hem weg en hij vindt het allemaal wel best..lacht naar iedereen. :)

Penny dank je voor de leuke reactie bij de foto van Steijn op hyves :) hij heeft inderdaad 'mega' wimpers, wordt menig vrouw jaloers op :)

Leuke en aparte naam ML :)

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Echt grappig maar Leroy kwam ermee na de pretecho en toen dacht ik jah leuk maar toch even verder kijken, maar uiteindelijk was deze naam toch doorslaggevend ook al lijkt ie best wel op Yaron. Alleen komt Mayron uit de griekse oudheid. Leroy had m trouwens op tv gehoord haha...

Deel Deze Pagina