Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Maar wel erg origineel en pas nog leuk ook bij Michelle en Leroy. :D

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Senninha, da's schrikken van je moeder zeg. Klinkt inderdaad meer als een beroerte dan een ontsteking. Sterkte met je moeder.

Onze dochter heeft in eerste instantie onder een lakentje met dekentje gelegen. Toen ze krap een half jaar was kroop ze daar steeds onder vandaan en vanaf dat moment heeft ze een slaapzak aan.
    M'n schoonmoeder vindt dat ze onderhand maar weer eens onder een dekentje of dekbedje moet, maar voor ons werkt het prima, zo'n slaapzakje.

En met deze kleine zullen we het niet anders doen. Ook in eerste instantie onder een lakentje met dekentje en als hij er onderuit gaat kruipen, dan wordt het ook weer een slaapzakje.

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Senninha heel veel sterkte met je moeder, ik zit eigenlijk meteen te denken aan angina pectoris. Als er iets met het hart is kan het uitstralen naar linkerarm...maar idd verlamt gevoel weer een beroerte, nou we duimen allemaal dat het meevalt, het kan zoveel verschillende oorzaken hebben, maar goed dat het nu uit word gezocht en jullie je niet met een kluitje het riet in laten sturen...

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Gaaf bedacht hoor, ik dacht eerlijk gezegd zelf bedacht en gemixt maar blijk nog een griekse oudheid te zijn ook.

Ik dacht de eerste twee letters van jouw naam,en dan de A van yaron eruit en vastplakken.

Marjoleinyaron

Snappie hem nog? :)

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En als het rechts zit kan ik dan het hart uitsluiten?

6. monkeylove

Nou ik kan natuurlijk niets gaan zeggen warvan ik het niet cker weet, maar angina pectoris straalt naar links uit, dat weet ik cker...

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    sennniha sterkte!

Mk leuke naam, Mayron. ik ken de naam wel, komt wel in boeken voor enzo.

En mijn vriend heet Byron, dus dat lijkt er wel op ;) Misschien dat ie me daarom sneller opvalt bij dingen..

hier is het getwijvel toch weer begonnen over de naam :( dachten we dr uit te zijn... maar is het toch niet echt HET ik stelde al voor om het maar gewoon kind 2 te gaan noemen :)

Groetjes!

8. monkeylove

Jah haha zo'n combinaam maar daar hou ik persoonlijk niet echt van hhahah, tis puur toeval :(

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij een lichte hartaanval zit de pijn hoofdzakelijk links, bij een zware hartaanval kan dat ook rechts zitten maar dan heb je direct medische hulp nodig en kan je niet uit jezelf herstellen.

Heb je moeder nu nog symptonen?

10. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hee meiden,

Senninha, sterkte en wat hoor je vaak dat ze op de huisartsenposten je naar huis sturen met zoiets echt onbegrijpelijk!

Sann, Ik heb ook een voorliggende placenta en ik voel nu wel steeds vaker dingetjes maar om het nu echt te onderscheiden van schopjes of iets is nog eigenlijk best moeilijk! Mijn verloskundige gaf aan dat dat echt door de placenta komt! Het is een extra dubbele laag waardoor die heen moet schoppen!
    Ze gaf wel aan dat je het nu wel jammer vindt maar op het einde het erg prettig zal vinden! hihihi

Morgen hebben we een pretecho en ben erg benieuw of we net als anders van die mooie plaatjes mee naar huis zullen krijgen! De kleine moet natuurlijk wel meewerken!

Silla die hoofdpijnen in het weekend herken ik ook...ze geven ook wel eens aan dat je lichaam merkt wanneer je in een ontspannende bui bent juist die momenten gebruikt om te uiten dat het het best een beetje zwaar heeft!

Hel leuk weekend gehad.. we hebben vrijdag onze nieuwe auto gekregen echt heel cool!

liefs Nina

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Anno niem, kind 2 is ook een goede optie als jullie er echt niet uitkomen :)

Monkeylove, nou dat is dan echt toevallig zeg hahaha

Nog niets van de andere meiden vernomen he die een 20 weken echo hebben/hadden vandaag...ben benieuwd! Weet nu iedereen onderhand wat het geslacht is? Of niet willen weten?

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Hahaha kind 2 ja dat is ook een optie hihi.

Mayron is een erg leuke naam! Origineel ook!

Vind het zo moelijk om mijn mond te houden. Nou ja niet om mijn mond te houden, maar ben bang dat ik 'm voorbij praat haha.

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Mooie naam hoor ML! Wij zijn er nog steeds niet echt uit..
    Ik heb volgende week een afspraak bij de lactatiekundige, heeft iemand die al gehad of weet iemand wat ik me daarbij voor moet stellen?

14. monkeylove

Haha echt ik vertel het gwoon aan iedereen :( Bij Michelle en Leroy hield ik alles angstvallig geheim, wou ook niet weten wat het geslacht was, maar nu ben ik er behoorlijk open over zeg maar :(
    Ach jah, voor Mi en Lee is het natuurlijk ook zo spannend en misschien ook wel bijna niet te doen als ze hun mond erover moeten houden ahaha...
    Dus vind het wel best zo...
    Maar zet het bv niet op mijn Hyves ofzow of als ik een kennis tegekom, dat dan weer niet, maar als mensen ernaar vragen wel...

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat is wel grappig,want ik ben nu ook opener als bij Björn.
    Björn weet wel hoe zijn broertje gaat heten maar die houdt wonderbaarlijk goed zijn kaken op elkaar, zelfs als opa en oma
    hem proberen uit te horen :)

Bd1 dus wij mogen het echt niet weten? ;) :p

16. monkeylove

Die vervelende stalker (gzx) is trouwens eindelijk geband gisteren... werd tijd...
    Denk dat ie beter een site kan opzoeken met "lotgenoten" met dezelfde psychische aandoening... dat wouk ff kwijt...

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik hoorde net van mijn zus haar vriend dat ze nu op de 1e hulp zitten.
    Haar klachten zijn verder niet vermindert behalve dat de hoofdpijn weg is geloof ik.

Ik wacht het even af.
    Ben zo blij dat ik het bij jullie kwijt kan.
    Wil manlief niet wakker maken.
    Ik ga ook de familie nog niet inlichten want ik wil eerst duidelijkheid anders maak ik mensen maar onnodig ongerust en moet ik iedereen weer bellen dat het wel meevalt misschien.

18. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nope moet nog wachten tot 13 maart en dan maar hopen dat de kleine mee wil werken. Maar vooralsnog vind ik voor de 13de eerst een goede uitslag belangrijk! Na die vaststelling willen we ook heel graag het geslacht weten.
    Echter of we het op het forum zetten, daarover zit ik nog even in dubio. Voor zover ik weet, zitten hier geen bekenden van me, maar ja ik weet natuurlijk niet alles! Maar ik heb nog 12 dagen om de knoop door te hakken.

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ja was ook blij dat is weg is, die man had echt een bord voor zijn kop.
    Wilde het gisteren hier niet neerzetten i.v.m. besmetting van onze pagina.

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dat hoef ik bij Sven niet te doen die is zo eerlijk dat hij overal antword op geeft. Maar hij krijgt waar hij om gevraagd heeft. Wat waar hij het al twee jaar over heeft.

Share This Page