Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hoi Meiden,
    wat een boel tekst vandaag zeg!

2 meiden erbij, leuk zeg! ben ook benieuwd!

Kun je in de zomer de baby niet alleen in een slaapzakje? of moet er daar ook een dekentje overheen?

ga nu eerst eten...

rensie

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dames goedenavond,

Ik ben weer thuis en helemaal total loss.
    Met mijn moeder gaat het aardig naar omstandigheden.
    De klachten die ze had heeft ze nog steeds en zijn uitgebreid naar haar been. Ze heeft gelukkig niets in kracht verloren maar wel in gevoel.
    Ook verslikt ze zich in dranken zoals water, thee, sap enz. Nu moet je het verdikken met gelei. Morgen komt de logopediste langs, de fysio en krijgt ze een echo van haar vaten in haar nek.
    Ze oet nog wel even blijven maar ze is in goede handen en stabiel. Het had erger kunnen zijn zoals ik vandaag gezien had bij haar op zaal. Die beste man had echt een goede CVA gehad en aan 1 kant helemaal verlamd.

Morgen ga ik met de HHP aan de slag want mijn gevoel zegt me dat ze geblundert hebben.

Nogmaals iedereen bedankt voor de lieve woorden. Lief dat jullie zo meeleven.

Susanne wat is je baas toch een klootviool :)
    Ik hoop dat je snel de vk kunt bereiken en haar een verklaring laat schrijven dat dit zo voor jou niet te doen is.

Ik zag weer twee meiden erbij, dames gefeliciteerd!

Patries hoe is het met je oog?

Wow wat een bijzondere foto van die baby van 23 weken.
    Manlief vond het een raar idee dat ons kindje er nu ook zo uitziet maar eigenlijk nog gewoon in de buik hoort.

Verder weet ik het even niet meer, ben ook zo moe na zo'n dag als vandaag.

Meiden die morgen controle hebben veel succes!

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Goededag :D

Net even vlug weer door een aantal bladzijdes heengelezen.

Patries, hoe is het nu met je oog? Ik hoop wat beter. Ondertrouw stelt idd niet veel voor, ik was er toen ook niet zenuwachtig voor. Maar dat kan nog wat worden met jou, als je nu al zenuwachtig bent, dan ben je er vast nog erger aan toe als het 26 maart is :D

Anne, dat was even schrikken! Doe het maar even rustig aan, ben blij voor je dat alles goed is!

Handig om te lezen dat je het beste de borstkolf kunt kopen na de bevalling. Ik was wel zo'n iemand die het anders van te voren had gekocht.

Love31 en Minka gefeliciteerd met jullie meiden!

Ik hoop voor je dat de badkamer gauw klaar is Sann, want zo lang zonder zitten is vast niet handig.

Alvast gefeliciteerd met je mannetje Lovelykids en een fijne dag toegewenst morgen.

Susanne, wat een vervelende situatie! Probeer rustig te blijven en je er niet te druk om te maken. Denk aan je kindje! Sterkte ermee!

Ik zal het veranderen Nannie. Fijn dat de echo weer goed was![/b]

Fijn Senninha dat het weer aardig goed gaat met je moeder. Zeker fijn om vandaag even bij haar te zijn?

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    De stand jongens - meisjes staat nu gelijk, want ik heb Love31 niet op de lijst staan. Als je er nog op wilt, mag je mij wel een pb sturen!

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Whajoooow! De stand is gelijk :p

6. monkeylove

Hmz... nog 2 berichtjes dan zit ik op m'n 1000ste... wat een jubileum dat moet ik even groots aanpakken....

7. monkeylove

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Nog eentje dan........

9. monkeylove

ALLE LIEVE ZWANGERE KIPPETJES!
    BEDANKT DAT IK MET JULLIE AL MEER DAN DE HELFT VAN MIJN ZWANGERSCHAP AL MIJN LIEF EN LEED KAN DELEN!
    IK WENS IEDEREEN UITERAARD NOG EEN GOEDE, GELUKKIGE ZWANGERSCHAP TOE ZONDER AL TEVEEL KWALEN EN ZONDER GEZEIK VAN BAZEN ETC. :p
    WE ZIJN NOG EEN HELE TIJD VEROORDEELD TOT ELKAAR WANT OOK NADAT WE ONZE MOOIE, LIEVE, ZACHTE, KNUFFELIGE SCHATJES HEBBEN GEKREGEN GAAN WE DOOR MAAR DAN IN HET WE-ZIJN-MOEDERTOPIC :)

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Senninha, gelukkig dat het al wat beter gaat met je moeder en hopelijk herstel ze goed :D

Met mijn oog heb ik nog geen verbetering,maar ben vanmorgen pas begonnen met druppelen dus hopelijk morgen/overmorgen wat verbetering :( Het prikt en kriebelt heel erg, dus mijn mannetje moet mij steeds waarschuwen dat ik er vanzelf moet blijven :)
    Zeg net tegen hem: Jij heb mij gewoon een mep gegeven vannacht he? Geef maar toe! ;) :) :p

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat een lief berichtje..! :cry: ja hoor de waterlanders komen :oops: :rolleyes:

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    ML Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    Gefeliciteerd met je 1000e berichtje.
    Jij natuurlijk ook bedankt voor al raad en bemoedigende woorden.
    :D
    Natuurlijk kletsen we verder bij de mama's als onze kleintjes er zijn.

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En wat zei hij? :)

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Goed zo dan kan gelijk je ontstoken traanbuis even doorgespoelt worden met zoutwater. ;)
    Enne afblijven hè!

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Mooi en lief gezegd! :D
    Gefeliciteerd met je 1000e berichtje!

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    ML, van harte gefeliciteerd met je 1000ste berichtje...! :)

17. monkeylove

hahaha sjah...
    Michelle had toen ze geboren werd ook oogontsteking en toen moest ik het met spuug schoonmaken omdat er bepaalde enzymen inzitten die de ontsteking remmen... misschien een tip...

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hij ontkende het nog ook..l*llig he :) :)
    Ja ff een avondje huilen, doorspoelen hahaha gaat er alleen maar meer van prikken bbrrr misschien moet ik wantjes dragen dat ik niet kan krabbelen :)

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland

20. wow 1000 berichten, gefeliciteerd!

suus, wat een rotbaas zeg! bah!

jemig even eten en gelijk zijn jullie 2 blz verder...

liefs rensie

Share This Page