Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Dat is raar...als ik 'voorbeeld' doe dan zie ik het plaatje wel, maar zodra ik hem plaats dan zie je een kruisje :( ADVIES! ADVIES!

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dames klets vooral lekker verder ik ga nog even bankhangen en dan duik ik mijn mandje in.

Bis morgen.

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Moet dat iemand anders zijn spuug zijn, heb geen behoefte om een rochel van mijn aanstaande man in mijn ooghoek te krijgen :)
    *word melig hier*

5. monkeylove

Mwah nee denk t niet hahahaha...
    Je zou het eventueel kunnen voorstellen offie ff flink in je oog wilt kwatten maar lijkt me niet egt fris :p

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hangse Senninha, en hopelijk kan je straks een beetje lekker slapen!
    Hou je ons op de hoogte over je mams..?

7. monkeylove

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Als ik dat zo voorstel, kwat hij straks wat anders in mijn oog! :)

9. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    senninha gelukkig dat het wat beter gaat... hopelijk knapt je moeder snel weer op!

ML gefeliciteerd jeetje 1000 berichtjes alweer dan moet ik nog wel even! :confused:

patricia even in t oog kwijlen lijkt me ook niet zo lekker haha. en tranen zullen nu wel prikken! Rustig aan maar...

10. Susi

Susi Bekend lid

Mar 19, 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Lief dankje...al voel ik me wel een megakip soms...lol

Susi ;)

11. monkeylove

Ik voel me soms net zown eend hoe ik loop... egt lomp man!

12. Susi

Susi Bekend lid

Mar 19, 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Ik zou beslist niet opvallen tussen de eenden hier vlakbij aan de beek... :)

Susi ;)

13. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Dames misschien een stom iets hoor maar begin ineens zo te twijfelen over borstvoeding. In het begin was ik er heilig van overtuigd, maar nu.... begin steeds meer te twijfelen. Oke het is dan misschien super goed, maar het lijkt me erg onhandig (als je weg wilt (en preuts bent als mij) dan moet je altijd een apart hoekje op gaan zoeken, fles meenemen is altijd makkelijker en daarnaast zijn mijn borsten normaal al wat gevoelig en nu dus helemaal......
    Hmmmmmmmmmm ben er dus nog niet over uit..... (hormonen :) )

14. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hee Meiden,

Hier ook weer eens een berichtje van mij. Sorry, heb al weer ff (door omstandigheden) niets van me laten horen en heb ook niet alles kunnen teruglezen.

Gelukkig tot nu toe alle 20 weken echo's goed geloof ik! En de meiden staan gelijk met de jongens! Wie had dat gedacht. Helaas ook wat meiden met problemen op het werk. Echt zo stom dat sommige bazen zo reageren.

HIer ook ff wat geklaag van mijn kant..Bij mij loopt het ook niet heel erg soepel op het werk. Ik zat nog in een reintegratietraject ivm mijn ziekte en nu ik zwanger ben weten ze geloof ik niet zo goed wat ze met me aan moeten. Eerst hebben ze me van mijn eigen vestiging gehaald en nu wordt er van verschillende kanten aan me getrokken onder het mom van dat het het beste voor mij zou zijn. Uiteindelijk gaat het natuurlijk om zakelijke belangen en zit ik nu op een lokatie met een reistijd van ruim een uur... Voel me net een pion die maar overal neergezet wordt..Tot overmaat van ramp het ik op mijn huidige lokatie ook geen toegang tot internet dus kan niet meer ff stiekem op het forum spieken...:) Maar goed ik voel me gelukkig wel goed en daar is ook een hoop voor te zeggen! Dus ik hou maar weer op met klagen!

Liefs,
    Lee

15. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Tja preuts ben ik ook nogal. Met kerst hadden we een etentje bij mijn schoonmoeder en haar man. We waren daar met 11 volwassenen en 3 kinderen. Ik stiefzus van mijn man ging daar gewoon borstvoeding zitten geven. Ik zou dat absoluut niet kunnen! Of een vriendin van ons die ging in een broodjeszaak gewoon borstvoeding geven. Dat durf ik al helemaal niet! Op die momenten zal ik echt moeten gaan kolven en daarna een flesje geven. En persoonlijk vind ik een flesje geven helemaal super! En dat gevoel heb ik bij borstgeven (nog) niet. Maar misschien verandert dat nog wel.

16. monkeylove

Ik ben niet van het kolven maar ook niet van norstvoeding geven in het openbaar haha...
    Maar wil sowiesow de eerste 6 weken borstvoeding geven maar komt wel goed...
    Komt tijd, komt raad... Zie het dan wel weer allemaal... Komt wel goed...

17. Susi

Susi Bekend lid

Mar 19, 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Ik wil ook borstvoeding gaan geven...ook al zijn het er twee.. :D
    Ik ben niet echt preuts in principe.Heb niet z'on boodschap aan hoe mensen over me denken,maar wie weet hoe ik dan ben. :) . De verpleegkundige van het ziekenhuis heeft een drieling met borstvoeding gevoed .Zij vond borstvoeding makkelijker toen één van de drie tijdelijk een flesje moest.Ze vond het ineens een gedoe met uitkoken van spenen e.d
    Maar tis net wat Monkeylove zegt...gewoon afwachten;wijst zich vanzelf...

Susi ;)

18. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,831
    884
    113
    Noord Holland
    ik wilde ook eerst borstvoeding geven maar nu heb ik voor flesvoeding gekozen. denk dat ik pas na de geboorte er pas uit ben met wat ik ga doen wat voeding betreft.

hey allemaal een hele fijne avond ik duik zo mijn bedje in omdat ik helemaal kapot ben van t gezeur met die klootzak van een baas en mijn lijf vraagt ook flink wat energie met die pijn in mijn rug en heupen/bekken. je blijft t toch continu voelen al doe je helemaal niks. t zeurt nog al wat.

ik ben er morgen weer

slaap lekker

liefs susanne

19. monkeylove

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Morgen dames..!

Zo heb mijn oog weer open hihi
    Meiden die vandaag een echo/controle hebben, succes en geniet ervan :D

Ik ben ook niet zo van in het openbaar borstvoeding geven,maar als ik op visite was mocht ik meestal wel even van iemands slaapkamer gebruik maken om daar Björn te drinken te geven. En ze hebben ook bij (volgens mij) H&M speciale shirt waarvan de onderkant los zit. Dus mocht je ergens wat zitten eten (buitenshuis) kan je zo makkelijk een voeding geven en ik deed dan altijd even een (komen ze weer :)) een hydrofiele luiers over mijn schouder en hoofdje van Björn zodat niemand tegen je tiet aan zit te kijken :)

Hier weer een zieke in huis :( Björn is begonnen met wisselen van zijn tandjes maar is er erg beroerd onder! Diarree en lichte koorts,heeft iemand misschien een tip?

Share This Page