Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. goedemorgen
    patries fijn dat je weer kan zien!

hier al een dag last van mijn heup... gisteren met fietsen deed het echt pijn! wat kan dat nou weer zijn... :confused:
    ik wil wel borstvoeding geven, maar ben ook niet zo dat ik 'de jongens' er in het openbaar te voorschijn floep!
    :oops:

heb vandaag bhv cursus... reanimeren en lekker brandjes blussen! echt leuk! (blussen dan)

even een vraagje trouwens... ik had in de kerstvakantie mijn haar geverfr, toen hoorde ik van collega dat dat niet mocht in zwangerschap... ik kan daar niks over vinden en ben volgende week kleurmodel bij kapper en krijg weer een kleurtje (en nog gratis ook :D ) maar wie weet of het misschien toch niet mag...?

fijne dag vandaag rensie

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Goedemorgen,

Rensie, je mag je haar rustig verven. Mijn vk zei toen dat sommige vrouwen alleen niet tegen de sterkte geur van het verf konden en daar misselijk van werden, maar je kunt het gewoon verven.
    Veel plezier bij BHV, ik heb dat vorig jaar gedaan maar vond het best eng, de brandjes blussen.

Patries, fijn dat je oog weer open is! Ben blij dat ik al een voorraadje hydrofiele luiers van de hema heb, want zo te horen zijn ze overal handig voor! :D

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Rensie, ik laat mij ook kunstmatig blondmaken en volgens mij kapster kan het hedendaags niet kwaad voor je kindje. Ze gebruiken hoofdzakelijk natuurlijke producten bij je kapper (even navragen), blondeerspullen zijn wel schadelijk maar dat is ook wel te ruiken :)
    Gebruik je gewoon haarverf moet dat geen kwaad kunnen hoor..

Ja er gaat weer een wereld voor mij open, het voelt nog wel geirriteerd aan maar een nachtrust en goed druppelen doet dus wonderen. Hopelijk is het morgen met de ondertrouw een stuk minder :(

4. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Wow, snel gaat het he Monkey!

Ik ga ook borstvoeding geven, maar wil eigenlijk een combinatie. Hoop alleen dat het lukt. Nyala heb ik een jaar bv gegeven en Mikey 2 jaar. Ze wilden niet stoppen ;). En dat zie ik nu niet echt zitten.

Hoe gaat het eigenlijk met je fotoshoot Patricia?

Meiden met echo of controle vandaag (weet niet eens of die er zijn) veel plezier!

xxx

5. 2 JAAT BORSTVOEDING! auw! doet dat niet onwijs pijn met tandjes enzo?

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Wauw twee jaar borstvoeding :confused: jij bent een die hard! :)

ja gaat goed met de fotoshoot, hij is alleen een maand opgeschroven want de fotograaf is druk in zijn nieuwe koophuis aan het klussen..dus als alles volgens planning gaat dan is het eind april, nu hopen op een zonnetje! Over een paar weken heb k zelf ook nog een shoot staan, met dikke buik :)

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah leuk, Michelle kan heel mooi foto's maken 9vind moeders dan :p)
    Ze heeft een foto van zichzelf gemaakt en zo gaat ze ook een foto van mij maken als ik 30 weken zwanger ben, precies in dezelfde houding als haar maar dan met mijn dikke buik en mijn armen om mijn buik heen en dan laat ik op mijn onderarm met tattooletters MAYRON zetten.. haha vatten jullie m nog? :(
    Als ie mooi genoeg is word dat het geboortekaartje...
    Ik zal die foto van Michelle in me album zetten zodat jullie een idee krijgen...

Hoe kwam ik hier op :( Ow jah haha die fotoshoot van Patricia waar ik overigens wel onwijs nieuwschierig naar ben...

8. monkeylove

Zow die staat erin... zucht... blabalblalaba

9. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    Ik heb even lekker een dagje vrij genomen, Gisterochtend werd ik wakker met een beetje hoofdpijn maar verder op de dag niet echt last meer van gehad maar gisteravond rond een uur of 7 kreeg ik opeens echt heeel erg krampen in mijn buik :( kon zowat niet rechtop lopen. Ben naar huis gegaan en ik had echt heel erg last van diaree(sorry :oops: ) en ik moest ook heel erg overgeven. Zou het misschien kunnen komen doordat ik wat verkeerd gegeten heb? Ik maak me best wel zorgen nu, ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Zat gister gewoon echt te janken van de buikpijn/krampen. Iemand een idee?

10. monkeylove

Ik heb ook wel eens onwijse buikkrampen gehad en dat is idd een rotidee als je zwanger bent, maar als ik het zo hoor heb je gewoon idd iets verkeerd gegeten of iets...
    Lekker rustig aan doen vandaag ;)

11. kwebbels

Oke gelukkig maar, kon er gisteravond ook niet goed van slapen. Heb nu niet ergens meer last van maar ik heb me afgemeld. Ik ben de laatste tijd nogal erg druk en gestressed en ik kom bijna niet meer aan mezelf toe. Vandaag zou ik om half 9 hier van hhuis weg moeten en voor half tien vanavond niet thuis zijn. Dat is niet elke dag zo maar zo een dag wou ik er dus gewoon nu niet even bij hebben. Of klinkt dat stom dat ik nu ff een snipperdagje neem om dit? :oops:

12. kwebbels

ACh god. Mijn vriend zit nu in Kroatie en ik kreeg vanacht nog een super lief bericht: Hey schone slaapster..Ik hou van jou! en van ons dochtertje die nu nog lekker warm in je buik ligt.. Xxx
    Lief he :)

13. monkeylove

Echt niet, juist beter af en toe een off-day, anders hol je jezelf maar voorbij...
    Ik deed het zelfs af en toe toen ik nog niet zwanger was omdat ik het gewoon nodig had af en toe om weer op te laden...

14. kwebbels

Mooie foto hoor ML! En ook een hele mooie dochter ;) Zou erg leuk zijn als je zo een soort foto van jezelf op het geboortekaartje zou zetten!
    Zijn jullie al bezigmet geboortekaartjes? Ik wou deze week ff gaan kijken als ik tijd heb maar aangezien ik nu een dagje lekker voor mezelf heb ingepland kan ik me daar ook wel mee bezig houden misschien!

15. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Denk dat als je er diaree en overgeven bij hebt gehad, je er echt wel vanuit kunt gaan dat het niet met je beebje te maken heeft, maar bv eerder een buikgriepje is geweest. Zou me er niet te druk om maken kwebbels!

16. monkeylove

Ik heb laatst echt 10 boeken ofzow doorgespit en 4 kaartjes gevonden diek wel wat vond...
    Heb ze wel even opgeschreven dus zie het wel...

17. kwebbels

Nou ik ga nog even lekker de herhaling kijken vn ATWT. Heb het al zo lang niet meer gezien door tijdgebrek :(

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hier wil ik me maar geen voorstelling bij maken.

Patries voor jou info i.v.m. het plaatsen van de foto's:
    Als je ze hier wilt plakken,dan moet je de URL ( pak je rechtermuisknop op plaatje,dan eigenschappen) tussen [ img] [ /img] tekentjes zetten klaar!! sommige doen het alleen niet omdat ze beveiligd zijn!

Fijn dat het met je oog wat beter gaat.

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    goede morgen!

T is hier winters :D

Ik ga flesvoeding geven, bij jor ook gedaan en het beviel me prima.
    Ondanks dat ik best weet dat borstvoeding het "beste" is, zie ik het totaal niet zitten, ik weet niet ik ben geen koe :p haha

Groetjes

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik heb echt heerlijk geslapen.
    We lagen om 21.15 in bed en ben er 1x uitgeweest om te plassen en toen werd ik om 6.30 net voor de wekker wakker.

Net mijn moeder gesproken en het lijkt wel wat beter te gaan.
    Ze praat wat beter en ze begint weer wat gevoel terug te krijgen.
    Nu hoopt ze dat ze voor het weekend naar huis mag. Daar ik heb ik maar niets over gezegd.
    Hoop vanmiddag een behandelend arts te spreken want de verpleegkundigen mogen ook niets zeggen.

ML leuke foto van Michelle.
    Bij je foto kaartjes zit daar het kaartje nog bij die je hier al eerder hebt laten zien. Wat geloof ik een piramide/driehoek en kon je een foto op de voorzijde plakken. Die vond ik erg leuk.

Ik ga geen borstvoeding geven.
    Met Sven heb ik dat een paar weken gedaan en bij Maarit helemaal niet.
    Ik vond het wel prettig dan kon ik manlief er 's nachts ook uitschoppen voor een voeding en het kost mij minder tijd.
    En ja dat je dan moet uitkoken, ach je gooit het in een pan en het kookt zich zelf uit. Ik ben meer tijd kwijt met kolven en voeden met de borst dan dat ik een flesje maak en 1x per dag de boel uitkook.
    En met borstvoeding val ik gigantisch af. Ben nu eindelijk op het gewicht wat ik wil hebben en zit er niet op te wachten dat ik weer graatje mager ben want het kost me echt maanden om er een kilo bij te krijgen.

Share This Page