Nee die zat wel in die boeken maar ik heb denkik geen zion om al die foto's te plakken ahahha... Dus die heb ik er maar uitgelaten
Hoihoi iedereen, Even zeiken hoor, ik heb zo'n drama nacht achter de rug. Ik zit van top tot teen onder de uitslag die echt verschrikkelijk jeukt Ik dacht laat ik maar een afspraak maken met de HA maar na een uur en 9000 telefoontjes later ben ik zo pissed off, zo irritant steeds in gesprek. Ik wil zeker weer proberen borstvoeding te geven. Ik heb er helemaal geen koe beelden bij, het is gewoon zo als de natuur bedoeld is. Maar dat betekent niet dat ik tegen kunstvoeding ben hoor, Damian heeft er ook dankbaar gebruik van gemaakt na 9 mnd borstvoeding. Ik dacht trouwens ook dat ik veels te preuts zo zijn voor het voeden in het openbaar, maar ik vond het eigenlijk harstikke makkelijk, je hebt het altijd bij je op de juiste temperatuur en met een hemdje en een hydrofieldoek zie je er helemaal niks van. Maar iedereen moet maar lekker doen wat zij zelf prettig vind. Gelukkig hebben wij die keuze
Ik ben wel al met de geboortekaartjes bezig... wil hem zelf ontwerpen of bestaand ontwerp aanpassen.. ben op geboortepost.nl bezig kun je ze vanaf daar opsturen... hoef je niet thuis adressen te schrijven en te plakken... makkelijk! weet niet meer wie hetr was, maar een dagje vrij nemen voor jezelf is alleen maar goed hoor! ook echt aan je zelf blijven denken... de komende maanden worden we toch geleefd... rensie
moggel ik ga gewoon flesvoeding doen is mij bij de andere dames ook prima bevallen en doe het lekker weer.... verder is hier alles goed echo was goed afgelopen maandag en pretecho gisteren was erg leuk.. Ik denk dat ik komende tijd minder vaak hier aanwezig zal zijn wegens dat ik wat meer rust moet nemen en ik me er een beetje bij aan voel hangen hier......sorry...... op de echo bleek trouwens dat de kleine al een week voorloopt kwa groei maar we houden gewoon de 18de aan aangezien ik een positieve ovutest had dus weet wanneer ik mijn eisprong had door de test een middenbuikpijn etc..dus het is gewoon al een grote knul de verloskundige denkt dat als hij zo doorgaat dat het wel een 8 ponder wordt of wat meer.....dus we zullen wel zien..... nou dames die nog echos moeten succes.....gr heidi
niesje gats wat rot die jeuk! hoipelijk krijg je je ha snel te pakken! Ik word al gek van die jeuk op mijn beuk en rug en die is af en toe (wie heeft dit ook trouwens?) en dat is nog niet eens met uitslag...
morgen Dames! Ook hier gaan we voor borstvoeding. Lijkt me heerlijk dat moment met je kleintje! Wat fijn patricia dat je oog weer beter is! Beterschap met je kleine man! En Kwebbels geniet van je dagje! Senniha wat fijn dat het al iets beter gaat! Niesje wat vreselijk die jeuk! Hoop voor je dat het gauw over is1! Verder gaat het hier allemaal goed! Af en toe echt ontzettend last van mijn rug.. Even een warm water kruikje er tegen aan heerlijk! Vanmiddag weer werken.. Tot 23uur.. Meiden een fijne dag!
Goed voor jezelf zorgen is nu gewoon het belangrijkste! Maar wel jammer dat je je hier er bij voelt hangen, vind het wel deels herkenbaar hoor maar het komt denk ik ook omdat het zo'n grote groep is die hier komt. Ik hoop dat je je snel weer wat fitter voelt en weer met ons mee komt kletsen.
Goede morgen allemaal. Waar ik velen al over heb horen praten de afgelopen weken, mag ik nu eindelijk zelf zeggen: Ik ben 20 weken onderweg \/ , dus officieel op de helft! Jippie. Als er nog mensen zijn met echo's ofzo vandaag, allemaal natuurlijk weer heel veel suc6 en plezier. Zeg dat uitkoken van flesjes en speentjes, dat kan je toch ook doen met een magnetronsterilisator. Dan hoef je toch niet te koken in pannetjes toch? Nou ik moet weer even aan het werk. Prettige dag vandaag dames.
He meid, Wat naar voor je dat het voelt alsof je erbij hangt.. Ik moet zeggen dat ik het wel een heel klein beetje herken..ik reageer ook niet altijd.. Maar goed.. Meid denk goed om jezelf he!
Essie, gefeliciteerd met je 20 weken nu kan je gaan aftellen... Nah, ik ga maar even liggen want ik was net in me huis aan de gang en in ene zag ik zwarte vlekken en begon te zweten en ben onwijs over mijn nek gegaan... BAH! Tot laterrrssss!
herken het gevoel wel hoor! als je niet iemand ben die dagelijks hier kan komen (of de hele dag door...) heb je snel minder contact... het is denk ik niet een opzettelijk iets, maar kan best het vijfde wiel aan de wagen idee geven... hoop dat alles goed met je gaat
Heej dames, ik dacht dat we het gezellig hadden samen. En ook dat er met iedereen lekker geklets werd. we hebben tenslotte niet voor niks al zoveel geschreven ! Ik heb ook wel ooit dat ik niet reageer op wat er gezegd wordt, maar vind het toch wel heel erg leuk om met meiden te doen te hebben die in hetzelfde schuitje zitten als ik. Al is het dan alleen maar om het te lezen. Vind het jammer dat er meiden zijn die zich "een 5e wiel" aan de wagen voelen. Gezellig blijven kletsen hoor, anders wordt het maar een saaie boel . Dikke knuffel dan voor die dames die zich zo voelen . xxx
het is ook gezellig! en blijf ook zeker kletsen hier! bedoelde alleen dat ik begreep hoe ze zich voelde! niet bedoelt om hier mensen af te zeiken hoor
Essie: De tijd vliegt he? Geniet er maar van voor we het weten is het voorbij en hebben we een klein hummeltje Ik ga de geboortjekaartjes bij een drukkerij bestellen. Over internet bestellen/ontwerpen vind ik best wel eng. Het kan altijd anders uit vallen dan je gedacht had. En aangezien ik ook niet zo creatief ben is zo een map met allerlei geboortekaartjes erg makkelijk Ik vind het wel erg moeilijk over wie i allemaal een geboortekaartje moet sturen. Tantes en ooms die ik nooit spreek? Maar ik heb ook tantes en ooms die ik wel spreek en ook altijd trouw tot mijn 16e op mijn verjaardag kwamen. Dus dan zou ik de ene tante wel iets sturen en de andere weer niet Net zoals met neven en nichten. ik heb jarenlang met een neef gewerkt en een nicht. Dus die zou ik wel een kaartje sturen maar dan heb ik ook weer neven en nichten die ergens 2 uur vandaan wonen en ik ze dus ook nooit zie, behalve op familiefeestjes. Ik vind het erg moeilijk Hoe doen jullie dat?
Heidi77 doe lekker rustig aan en pas goed op jezelf. Ik weet niet of ik bv ga geven. Bij Steijn kwam het helemaal niet op gang, misschien ook deels mee te maken dat ik helemaal kapot was na de bevalling en ik mocht hem de eerste 24 uur niet eens aanraken. Maar dat mijn vriend hem ook een fles kon geven was geweldig en hij genoot er ook van. Vandaag werken en dan morgen vrij. Steijn moet naar het CB en krijgt zijn BMR prik. Andere moeders hier ervaring met die prik? Ik krijg op mijn werk alleen maar horror verhalen te horen over oppassen voor hoge koorts en stuipen enzo
Nee joh, ik geloof echt wel dat het niet is om mensen af te zeiken. Maar ik hoop gewoon dat de rest ook blijf kletsen! Ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen blijft gaan, dus is ook een beetje eigenbelang hoor . Ik ben zo stom geweest.... Ik moest vorige week vrijdag naar de VK, wist alleen niet meer hoelaat (ben niet zo van de kalenders en agenda's). Dus belde ik donderdagmiddag op om te vragen hoelaat, bleek dat ik woensdag had gemoeten .....Schandalig Slecht he? Maar nou mag ik lekker morgen om half 12. Daarna heeft Nyala een "uitvoering" op school en daarna met mijn schoonzusje naar de gyn....Leuke drukke dag dus! xxx
Mrietje: Ik heb ook van die stomme acties hoor. Zoals maandag had ik om 5 uur een afspraak met iemand. En ik weet niet hoe ik er bij kwam maar ik dacht om 6 uur Terwijl ook in mijn agenda 5 uur stond(maarja daar heb je niet zo veel aan als je er bijna niet in kjikt ) dus ik was gewoon een uur te laat Ik ben zo warrig aan het worden, echt heel vervelend. Zo heb ik deze week mijn vriend vergeten ze toilet tas mee te geven voor zijn werk(hij is de hele week weg ik pak zijn tas altijd in) Ook erg vervelend voor hem En sommige afspraken vergeet ik gewoon helemaal. En aangezien ik nooit echt een agenda heb gebruikt omdat het zonder ook wel lukte heb ik er nu toch maar eentje, maar ja dan moet ik er wel in kijken natuurlijk
Hihihihi, nou ja we kunnen het afschrijven als zwangerschapsdementie . Sani is gisteren naar voorburg geweest. Hij maakt muziek en nu hadden ze een afspraak met Joke Bruijs. Joehoeeee, en ze gaan een tour met haar maken! Ben er wel helemaal blij mee. Nu spelen ze heel vaak met Jan Vayne, maar dat is bijna afgelopen. Staat er in ieder geval weer iets nieuws op het programma \/....
*Ik ben al 4 dagen aan het beloven foto's te plaatsen op een MSN groep waar ik lid van ben.. Steeds vergeet ik het.. en zo kan ook ik nog ff doorgaan..Ik vrees ook cement te worden.. Susi
Senninha, ben blij dat je moeder nu in ieder geval in goede handen is en dat haar klachten serieus genomen worden. Het blijft natuurlijk schrikken en afschuwelijk dat de huisartsenpost haar zo hebben afgescheept. Hoop dat zij minstens hun excuses aan zullen bieden. Heel veel sterkte voor de hele familie. Love31, Nannie & Minka gefeliciteerd met jullie goede echo's! En twee meiden erbij, hihi het is nu wel een hele spannende race aan het worden. Susanne, hoop dat je verloskundige het nou eens echt duidelijk kan maken aan je baas en de Arbo! Schoften zijn het. De Arbo denkt echt niet met je mee hoor, die doen alles voor je baas. Heel veel sterkte meis, het zou belachelijk zijn als jij ontslag zou moeten nemen omdat zij zich niet aan de regels houden. Mama van Perine, wauw, hulp in de huishouding en een nanny! Oei ben wel een beetje jaloers hoor Maar kan me ook voorstellen dat jij daar verder geen familie hebt waar je eventueel hulp aan kunt vragen. Zou zeggen; geniet maar lekker van de hulp. Lee, hoop dat je een (leukere) werkplek kan krijgen met minder reistijd. (en internet zodat je stiekem soms hier even om de hoek kan kijken ) Niesje, gaat het al wat beter met je uitslag?