Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou meiden,
    ik ga ervandoor! ga lekker brandje blussen! Hopelijk rook ik de kleine niet uit :D

oh ja vergeetachtigheid kan ik nu ook achter mijn naam plakken! het si echt heel erg :D

liefs rensie

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ben ik ook weer ffies :D
    Björn een zetpil gegeven en weer even laten slapen, hij heeft hele rode wangetjes..hopelijk is dit niet bij alle tandjes zo, want hij heeft nog een heel gebit te wisselen :(

Ik heb zelf niet het idee dat iemand hier het 5de wiel is in de groep, denk ook dat het aan je eigen instelling ligt en dat het niet uitmaakt hoevaak je hier komt. Alle dames word op gereageerd, dus heb niet het gevoel dat iemand hier op negeer staat.Kijk soms komt er een vraag voorbij waar iedereen dan op reageer, en vervolgens 3 dgn later komt er iemand die nooit online is en niet terug lees en die stel precies dezelfde vraag...logisch dat er dan minder op word gereageerd, maar denk dat niemand kwade bedoelingen heeft hoor :(
    Dus gewoon allemaal lekker blijven beppen hier :D

Senninha, blij dat je moeder wat aan de betere hand is. Heb je al een klacht ingediend bij de HAP?

Ikkuh = ook jaloers op MamavanPerine :p

Ml, wat een mooie foto van je dochter..! En ik snap je idee wel, bij de Pfaff's hadden Debby en Nicolai ook zon geboortekaartje maar dan met Keano die een tattoo van zijn broertjes naam op zijn onderarm had.
    Ik wacht trouwens nog op mijn proefdruk :D

Niesje, arrghhh irritant zeg als je overal de kriebels heb! Hopelijk heeft de dokter iets kalmerends voor je huid, want je kan je nog lelijk openkrabben in je slaap!

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    :) blusse rensie!

4. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Vergeet helemaal te vertellen dat het vanochtend weer prima was bij de vlos! Hihi, baarmoeder zit al iets boven m'n navel en het hartje klopte ook weer prachtig, heerlijk gevoel!

Volgende week dinsdag de 20 weken echo, oooooo kan niet wachten.

Heidi, je moet je echt niet buitengesloten voelen. Ik kan soms ook een paar dagen niet op het forum door m'n werk. En omdat ik een van de laatste juli-mama's ben voelde ik me in het begin ook niet echt bij de "groep" horen, hihi een beetje het spuit11 gevoel.
    Maar toch ben ik heel blij dat we op deze manier met elkaar kunnen kletsen over onze zwangerschap-belevenissen, pijntjes, verdriet, mooie momenten, aankopen en alles eromheen.En natuurlijk de super tips! Ik heb bij de Vlos eigenlijk nooit echt iets te vragen omdat de meiden hier het allemaal ook meemaken.
    Naja, wat ik wil zeggen is; ik hoop dat je toch nog langs komt, want we maken met z'n allen iets heel bijzonders mee.

5. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Ik vind het ook heel gezellig hoor! ;) Daarom kijk ik elke dag ook!
    Vind het leuk te lezen hoe iedereen het ervaart..
    Maar ik snap het gevoel wel.. Maar ik blijf lekker komen hoor!

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat is goed nieuws Penny! Heerlijk om dat treintje weer te horen he :D
    En voor je het weet is de week voorbij en mag je voor de 20 weken echo gaan!

Hoe gaat het trouwens met je ontsteking(en)..?

7. Goedemorgen allemaal.

Eindelijk weer eens een nacht heeerlijk doorgeslapen.
    Het gaat hier wel lekker vind ik eigenlijk, ondanks de rugpijn.
    Krijg wel heel vaak te horen dat ik er pips en een beetje ziek uit zie.
    Zijn er meer die dat hebben?
    Terwijl ik me gewoon goed voel!
    Fijne dag allemaal...

Liefs Wendie

8. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ontstekingen zijn nog steeds pijnlijk maar gelukkig begint het al wat beter te gaan. (zal jullie de vieze praatjes besparen).
    Voel me altijd zo waardeloos lelijk als ik het weer heb. Gisteren op de Hiswa gingen mensen ook vragen of ik gestoken was ofzo? Harggrgrg, voel ik me opeens weer 15 qua onzekerheid.

En jij met je oog? Al helemaal beter, of knijp je nogsteeds een oogje toe?

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ga ik ook echt wel doen, doe ik trouwens al :D .

Ik ga dat maar hetzelde doen als toen met de uitnodigingen van onze bruiloft. Ik heb toen al mijn ooms en tantes een kaart gestuurd (ook degenen die ik nauwelijks spreek, om geen boze gezichten te krijgen). Maar omdat ik alleen al aan mijn vaders kant zo'n 30 tot 40 neven/nichten heb (en dan heb ik de aanhang niet eens meegerekend), hebben die niet allemaal een kaart van ons gehad. Alleen degenen waarmee we regelmatig ook afspreken buiten de familiefeestjes om. Dat zal ook nu wel weer het geval zijn. Gelukkig heb ik de lijst van kaarten van de bruiloft nog ergens liggen, dus dat is makkelijk! Wat namen verwijderen, nieuwe contacten toevoegen en klaar.
    Voor de familie van mijn man hebben we trouwens hetzelfde gedaan hoor, niet dat alleen mijn familie maar was uitgenodigd ;) .

10. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Nou zal ook even reageren op het vijfde wiel aan de wagen gevoel ;) Ik had het gisteren ook wel een beetje hoor. Ik kom bijna elke dag op het forum, maar het is soms gewoon niet haalbaar om alles bij te lezen. Er zijn soms wel 6 nieuwe pagina's ofzo... Overal op reageren lukt dan gewoon niet en dat vind ik weleens lastig en voel me daar dan weleens lullig over. Gisteren stelde ik een vraag over mijn heupen er werd vervolgens 3 pagina's verder nog steeds door niemand op gereageerd. Ik heb toen mijn eigen vraag gequote en daar heeft Patricia toen op gereageerd, maar verder niemand en we zijn nu weer tig pagina's verder. Dus ik had dat gevoel ook een beetje van erbij hangen, maar dat werd gisteren voor mijn gevoel wel bevestigd...

Dit is niet om lelijk te doen, helemaal niet juist, maar hopelijk verduidelijkt het een beetje mijn gevoel. Ik kom hier graag omdat ik dingen van jullie op kan steken, maar de drempel om te reageren of iets te vragen wordt wel iets groter zo...

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Tutti op jouw vraag specifiek heb ik geen antwoord omdat ik het zelf nog niet heb meegemaakt en er ook geen oorzaak of oplossing aan kan hangen.

Ik vind het erg jammer dat aan aantal van jullie je het 5e wiel aan de wagen voelen of misschien minder gewaardeert voelen omdat er niet direct een antwoord op een vraag komt. Ik ben juist altijd blij om juist van degene die iets minder vaak online zijn iets te horen.
    Ik zit nu gewoon al 8 weken thuis waardoor ik weinig om handen heb en thuis niet veel kan doen waardoor ik maar ga forummen voor de afleiding.
    Voel je alsjeblieft niet bezwaart om iets neer te zetten. Jullie kunnen er ook niets aan doen dat je de hele dag moet werken en dan snap ik best dat je niet van 10 pagina's kunt onthouden wat er allemaal geschreven is. Ik heb al moeite met 2 pagina's. :oops:

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    hey hallotjes

ik heb vandaag dus de VK proberen te bellen maar net als gister totaal niet te bereiken. ik kan daar zo van balen.
    helemaal nu ik ze zo nodig heb :( ik heb nog niks van mijn baas gehoord want die zou vandaag bellen dus dat wacht ik rustig af. ik ben wel erg blij dat jeroen mij wel begrijpt en steunt in alles wat ik doe of juist eerder gezegd laat. :oops: ik heb gister niks in t huishouden gedaan omdat ik dus zelfs nu last heb van mijn linker been en voorheen alleen mijn rechter dus ik merk gewoon dat t met de dag erger lijkt te worden. probeerde ook ff te gaan slapen in de middag. belt eerst jeroen op omdat ie wat met zijn baas over mij situatie besproken had met wat ik t beste kan doen. was ik weer weg gedommeld belt mijn broertje op :evil: hup weer wakker. had ik eindelijk mijn draai weer gevonden gaat de buurman met een betonboor tegen onze muur aan boren :evil: serieus ging gewoon na een half uur weer gefrusteerd mijn bed weer uit. lekker he. was er helemaal klaar mee. vandaag gelukkig wel ff uit kunnen slapen alleen na een uurtje wakker te zijn heb ik t weer in mijn rug en benen.
    sorry dat ik de laatste dagen zo gezellig ben maar ik kan t aan niemand anders kwijt

liefs susanne

13. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja TuttiFrutti, sorry maar omdat ik ook (nog) geen ervaring heb met last van m'n heupen reageer ik daar ook niet op, al is dat niet zo aardig van me, ookal kan ik er niet met je over mee praten had ik je in ieder geval stekte kunnen wensen, sorry daarvoor. Is niet m'n bedoeling geweest en ik weet eigenlijk wel zeker dat dat voor alle meiden hier geld.

14. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    oja ook nog vergeten te zeggen.
    hoe bedoel je iedereen last van dementie hier haha.

ik reageer niet altijd op dingen omdat ik zelf niet helemaal goed in mijn vel zit de laatste keren. ik weet gewoon dat ik, als ik me zo voel, erg verkeerd uit de hoek kan komen dus dan hou ik me netjes in maar ik wil zeker niemand t gevoel geven dat ze niet welkom hier zijn ofzo.
    ik zelf weet ook van mezelf dat ik me ook zo kan voelen, als t 5de wiel aan de wagen. maar hier heb ik dat helemaal niet. vind t juist erg leuk om hier te komen en net zoals semmina(schrijf t fout i know :oops: )zegt. voor mij is t ook een deel van afleiding omdat we toch maar thuis zitten al lijkt dat voor mij weer verleden tijd.
    ik heb zelfs soms onenigheid met jeroen over wie er op de comp mag haha. hij zit vaak op t forum van ameikaanse fietsen en ik hier en in de avond gaat dat lastig op 1 comp

nou dit was t wel volgens mij haha

liefs susanne

15. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben nu toch ook maar een beetje aan het kijken naar geboortekaartjes.
    Wow, echt lastig. Er zijn zoveel leuke. Omdat ik in de fotografie zit verwachten mensen waarschijnlijk dat het iets met een foto zal worden, maar ik vind zonder foto ook zo leuk.

Kwam deze tegen.
    http://geboortedorp.com/collectie/geboo ... A_MuisjesM

Wat vinden jullie ervan? Vind hem stoer maar toch ook lief. Of vinden jullie hem niet echt baby-like? Beetje te afstandelijk?

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    ik vind m erg leuk alleen zou ik m zelf niet kiezen. dat is t mooie van verschillende smaken die mensen hebben he.
    ik zelf heb een gruwelijke hekel aan roze. dat is ook t enige nadeel dat ik een meisje krijg. al die roze kleertjes. ik probeer dat echt te voorkomen. roze in de kast.
    maar als jij m helemaal top vind moet je t gwoon doen toch?

groetjes susanne

17. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik vind het ook jammer dat mensen zich 5e wiel aan de wagen voelen.Ik vind het erg moeilijk om alles bij te houden want als je een dagje niet komt zijn er gelijk 10 pagina s bij(wat alleen maar goed is natuurlijk, want het is hier gezellig :D ) ik lees meestal alles wel na maar soms vind ik het gewoon moeilijk om te antwoorden omdat ik bang ben dat het verkeerd over komt omdat het toch internet is. Ik vind het hartstikke leuk om van iedereen te lezen hoe het gaat en wat ze allemaal mee gemaakt hebben ook al reageer ik dus niet altijd op die berichtjes! Ook van de mensen die dus wat minder komen vind ik het hartstikke leukl om te horen dat het goed met ze gaat!

Penny: Laatst heb ikdat geboorte kaarte ontvangen van een familielid. Was een erg leuk kaartje inderdaad..Ik zou er zelf niet voor kiezen want ik hou mee van simpel. Vanmiddag ga ik de boeken op halen!

18. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Tuttifrutti, ik begrijp het wel hoor, ik heb het ook wel dat ik het soms jammer vind als er op iets van mij niet gereageerd word, maar daarentegen ben ik ook wel realistisch, het lukt mij ook niet om op iedereen te reageren.
    Als er op het einde van de dag 10 pagina's zijn te lezen zijn er maar een paar dingen die ik weet te onthouden om er op te reageren.

Penny, ik vind het doosje op zich wel een grappig idee, maar ik zou het zelf niet doen.
    Ik ga juist wel voor een fotokaart, zoiets als dit bijvoorbeeld:
    http://www.geboortedorp.com/collectie/g ... 003B_Lieke

Maar dan een jongensversie ;) Vind het leuk dat je dan meerdere foto's kunt gebruiken en de symbolen waarmee je gewicht en lengte aan kunt geven vind ik wel origineel.
    Maar ik heb mijn zus de vrije hand hierin gegeven, zij is ook (beginnend) fotografe en dit is dan weer een mooie opdracht voor haar portfolio.
    Dus ik ben benieuwd naar haar ideeen.

Ik heb de dokter niet kunnen bereiken. Mijn moeder kwam net langs en die schrok zich rot toen ze me zag, ik zie er uit als een gevlekte panda :(
    Ik heb nu mentholgel gekocht voor mijn lichaam tegen de jeuk, maar dat mag je weer niet op je gezicht smeren.
    Dus als iemand nog een goed jeukstillend middeltje weet?

19. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

20. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik heb vanmorgen de drukkerij hier in de stad gesproken en als ik s ochtends door geef dat de kleine er is dan hebben ze ze smiddags al klaar.. Met uitzondering van zaterdag want dan word er niet gedrukt. Lekker snel dus! Ook mag je de enveloppe eerder op halen zodat je ze kunt gaan schrijven. Was ik zelf niet eens op gekomen :oops:

Deel Deze Pagina