Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik vind hem ook leuk, maar zou er ook niet zelf voor kiezen. Inderdaad niet echt baby-achtig en misschien wel iets te commercieel voor ons.

2. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Niesje 1980

Ik had eerst ook best last van jeuk maar smeer me nu elke dag in met een flinke lading baby olie en het is al een stuk minder.. misschien dat dat bij jou ook helpt? Zag er niet uit als een gevlekte panda.. klinkt bij jou dus iets ernstiger misschien dat je van je huisarts anders een goede creme kunt krijgen kan ook helpen..

liefs lisette

3. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Niesje, ik heb wel eens yoghurt gebruikt als ik een hele jeukerige en droge huid had. Dat verlichtte voor m'n gevoel wel.
    Zelfs een keer gebruikt bij een schimmel, eehh ja daar ja.

Heel veel succes meis.

4. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Ik had trouwens bij mijn verloskundige een heel leuk soort van geboortekaartje gezien alleen dan in de vorm van een shirtje, hij was ook van stof.. zou alleen niet weten waar je dit zou kunnen bestellen, weet iemand dit misschien?

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik kan niet meer terug vinden wie het volgende aan mij nl of ik al een klacht bij de HHp had gedaan n.a.v. mijn moeder.
    Heb ik nog niet.
    Wilde vandaag eerst een behandelend arts te spreken krijgen en daarna de huisarts (die ga ik morgen bellen want ik val om en ga zo even mijn mandje in). In overleg met hem ga ik een klacht indienen. Zal wl ee gesprek uitkomen en ik ben er ook niet op uit dat iemad zijn baan kwijt raakt maar wil ze het meer als een leermoment laten zien zodat iemand anders in mijn moeders situatie niet hetzelfde overkomt.

Penny, ik vind hem wel origineel het kaartje.
    Dan vind je deze ook vast wel leuk.
    http://specialcollection.nl/index.cfm?f ... 2&entry=16

Fijn dat alles goed was bij de vlos.

Niesje voor de jeuk: talkpoeder of mentholpoeder?

Kwebbels, ik stuur aan al mijn ooms en tantes een kaartje en aan de neven en nichten waarvan ik een adres heb. Toevallig heb ik ze i.v.m. mijn moeder allemaal weer gesproken van de week. Neven en nichten die verzuimen een adreswijziging te sturen die schrap ik van mijn lijst.
    Hetzelfde zoiets als op het werk, stuur ik 1 algemeen kaartje of aan het hele team (16 man). Niels werkt op een afdeling met 80 man dus dat wordt gewoon 1 algemeen kaartje.

Susanne, raas hier maar lekker uit hoor lucht alleen maar op.
    Je zou maar een keer echt wat hebben en je kan ze niet bereiken.

Essie gefeliciteerd met je 20 weken!

Patries beterschap voor Björn.
    Sven zijn tand is er vorige week uit gegaan maar heeft nergens last van.
    Maar moet ik wel bij zeggen dat zijn grote mensen tand al door was voordat zijn melktand eruit was. En toen was de week ervoor ook ziek met diaree en verhoging dus misschien had het ook daar mee te maken.
    Geef hem maar een dikke knuf.

Iemand vroeg over ervaringen met de BMR prik. Die van mij hebben er nooit zo last van gehad. Ze hebben alleen ongeveer een week na de enting wat last gehad van flinke verhoging maar dat was na 2 dagen weer over. Het is maar net hoe heftig een kindje er op reageert.

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    ik kan de VK wel op hun 06 bellen maar dat is igenlijk alleen bedoeld voor bevallingen of ernsigere zaken. niet zoals voor mij problemen met de baas. en dat ze met spoed een briefje moeten schrijven.
    erg lastig allemaal en ik wordt er niet rustiger op, omdat ik nu niet weet wat ik verwachten kan. beetje balen. maar blijkbaar moet ik t kunnen handelen want anders was t niet gebeurd denk ik. ik denk namelijk altijd dat je krijgt wat je aankan. maar goed ik ga zo ook weer liggen want ik voel de pijn in me benen alweer aankomen. leuke dag zo he haha.

tot laters

groet susanne

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Dat bedoelde ik met je eigen instelling, jij verwoord het helemaal goed Niesje :D Je kan ook nooit op iedereen reageren, maar dan kan je ook niet verwachten dat jij overal een reactie op krijg. Niets aanvallends naar jou bedoeld hoor,maar jij verwoorden het precies zoals ik bedoelde daarnet.

En als je een vraag stel en iemand heeft er geen ervaring mee is het logisch dat je geen antwoord krijg, ik heb ook een paar pagina's geleden gevraagd of iemand advies heb voor de wisseling van tanden..op deze pagina word er pas op gereageerd door Senninha. LOGISCH want zij heeft kids, ik voel mij nu echt niet gelijk achtergesteld :(

Senninha, ik was diegene die de vraag stelde of je al een klacht had ingediend bij de HAP. Heb het zelf een paar jaar geleden gedaan via de medische tuchtcollege van betreffende ziekenhuis, maar je hoef er niets van te verwachten want ze dekken elkaar allemaal in. Hoogstens een sorry kan er vanaf maar het is wel lekker dat je eventjes je ei kwijt kan.

Lisette, dat shirtje kan je haast bij iedere drukker gewoon bestellen hoor volgens mij is het van Hallmark maar moet je even Googlen :D

Wij hebben express geen druk kaartje genomen omdat wij ruimte wilde voor een gedichtje uit Björn's naam. Gelukkig heb je tegenwoordig 1001 keuzes, dus voor ieder wat wils..en anders lekker zelf aan de slag gaan, dat is nog het origineels :D

Susanne, vervelend zeg met je VK. Dat zou niets voor mij zijn, want ik zou gelijk de kriebels krijgen met zon VK..zo van; Stel ik moet bevallen, krijg ik haar gewoon niet te pakken :(
    VK moet toch bereikbaar zijn, of in ieder geval binnen een paar uur terugbellen als je vragen heb ofso.!?!

8. Susanne dat is lekker! Een vk die niet te bereiken is. Mobiel is dus geen optie zie ik. Email? Antwoordapparaat? Frustrerend zeg en helemaal als je al niet lekker voelt. :(

Niesje: ik dacht direct aan mentho10 (gel en talk). Die heb ik nu ook weer omdat mijn buik af en toe ook weer begint te jeuken.

Hier ook een geheugen als een zeef en ik heb wel een agenda, maar die moet dan wel kloppen! Steijn moet dus naar het cb morgen (Senninha dat was ik van de BMR spuit en thnx voor je antwoord :) ) en op de kalender thuis staat 9.20 uur en in mijn agenda 10.30 uur...dus welke is het nou?
    Ik op mijn werk op zoek naar het nummer van het cb! Denk je dat je dat kan vinden online? NOT! Ik heb gegoogled, ge-telefoongidsed! Maar helemaal niks. Toen de livio (zorgcentrum/thuiszorg) zelf maar gebeld en die konden me doorverbinden met het secretariaat daar. Die vrouw moest heel hard lachen toen ik het vertelde :oops: en hij moet dus om 9.20 uur :) Ze weten ook nog niet dat ik weer zwanger ben, want de laatste keer dat ik er was, was ik net 7 weken ofzo en dat vond ik nog wat te vroeg.

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wow, mooie foto zeg

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoi ladies!

Ik heb WEER heel veel gemist volgens mij, kreeg geen berichtjes in mijn hotmail!
    Anyway alvast 1000x excuses dat ik niet op de hoogte ben van de voorderingen e.d. maar zit niet goed in mijn vel (LETTERLIJK)
    Vandaag voor "gewone" controle bij de gyn. Bloeddruk opgemeten..VERHOOGD! Klachten, hoofdpijn/rugpijn (onderrug en tussen de schouders). Gyn maakt zich zorgen moest gelijk urine inleveren en bloedprikken, ze vermoeden (gezien mijn bijklachten) het HELLPSyndroom.
    HEB IK DIT!? Het kan bij mij ook nooit goed gaan. Deze hele zwangerschap verloop (ondanks mijn doodsangsten van uitslagen van onderzoeken e.d.) prima. Maar het zou toch weer te mooi om waar te zijn dat het zo zou blijven gaan! Mijn nicht heeft (bijna 7 jr geleden) ook het HELLPSyndroom gehad en heeft uiteindelijk haar kindje verloren. Met dat in mijn achterhoofd ben ik nu helemaal gespannen en onzeker. Zit nu op mijn werk maar kan elk moment in JANKEN uitbarsten (al 2x gehad vandaag). I'm scared! Hopelijk hoor ik vanmiddag van hoe of wat. Duimen jullie voor me dat het allemaal met een sisser afloopt.

Sorry voor het ego berichtje maar maak me gewoon zorgen!

Groetjes Silla

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Waar zit die hyvespagina eigenlijk?

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje Silla, dat is verschikkelijk schrikken voor jou!
    Het zit je ook niet mee hé?
    De eerste weken had je doodsangsten of het goed zou blijven gaan, toen je VP en de 20 weken echo..uiteindelijk allemaal goed nieuws en dan nu dit :(

Meid ik ga echt heel erg hard voor je duimen dat alles goed komt en blijft,want jij MAG gewoon niet weg :D

"Lieve baby van Silla en mannetje, lekker gezond bij mama in dr buik blijven zitten, daar is het nog veels te gezellig! Rond juli willen we pas je
    snuitje op de foto's zien!
    " :D

13. Jezus Silla wat een nieuws :( wanneer krijg je de uitslag?
    Ik ga ook heel hard duimen voor jou en wat Patricia al schrijft we willen je kleine kindje pas in juli zien.
    Dikke knuffel, Chris

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Thanks moppies!

Ik krijg HOPELIJK over 1 uurtje de uitslag duim duim duim duim duim

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zow jeetje Silla, dat is niet niks, ik kan me zo goed voorstellen dat je bang bent, cker na wat je al weet met je nicht...
    Ik duim voor je dat alles goewd is en goed blijft gaan!

16. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ohhh Sila, ik kan me voorstellen dat je helemaal ondersteboven bent.
    Is het wel verstandig dat je nog werkt dan?
    Ik ga hard voor je duimen dat alles "meevalt".

Christiea, ik was bij Damian ook bang voor de BMR, hij had al eerder raar gereageerd op een inenting, maar tot mijn grote verbazing heeft hij niet eens verhoging gehad. Hopelijk valt het bij Steijn ook mee.

Ik heb nu toch stiekem de mentholgel op mijn gezicht gesmeerd (idd mentho10), en alhoewel mijn ogen het niet heel fijn vinden verlicht het wel.
    Het helpt alleen niet tegen de uitslag helaas, ik zit echt helemaal onder de rode vlekken en bultjes.

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Kom je dan ff op het forum om te vertellen hoe of wat..?
    Ik zal het uurtje heel hard met je meeduimen!

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah en mocht t niet lukken sms me dan als het lukt...

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Niesje, ja kijk je wel uit met dat methol bij je ogen :confused:
    Loop je straks net als ik hahahaha :)
    Arghhh dat traanbuisje kriebelt zo erg, maja niet krabbelen want
    het is heel dun huid dus maak ik het alleen maar erger mee..makkelijker
    gezegd dan gedaan :rolleyes:

Over exact 24 uur gaan we in ondertrouw...whieeeee \:D/

20. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Damn Silla.....das ff iets wat erin hakt.. :(
    Ga van hieruit in elk geval meeduimen...en hopelijk horen we snel een goede uitslag ;)

Susi ;)

Deel Deze Pagina