Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    jeetje silla! Ik wist niet eens dat je
    helpp syndroom al zo vroeg kon hebben in de zwangerschap! Ik hoop dat het meevalt en je met rust weer opknapt zonder al die enge toestanden!

Ik denk aan je!

Voor alle dames die zich soms beetje buitengesloten voelen dat herken ik dus ook en ik ben blij dat er iemand is geweest die dat zo eerlijk op tafel heeft gegooid want nu weet je dus dat je niet de enige bent die dat zo ervaart en ook gelijk van heleboel meiden hoort dat dit absoluut niet opzettelijk gebeurd!

Dus ik hoop dat we met z'n alle lekker blijven kletsen!

Semminah( volgens mij ook verkeerd geschreven moeilijke naam) ik zou inderdaad echt een gesprek aangaan bij die post wie weet wie je er allemaal meehelpt voor in de toekomst!

Patricia vervelend dat je mannetje weer niet lekker is...grote vent worden gaat niet zonder horden en stoten!

Susanne ik zou echt iets zeggen over de beriekbaarheid van je verloskundige! Mag dan wel geen bevalling zijn maar ze moeten wel eens telefonisch bereikbaar zijn voor vragen! Ik zou wel lekker op mobiel bellen en vragen wanneer ze weer bereikbaar zijn voor "normale vragen"!

Gisteren was de echo helemaal supers! Ventje lag veel met armpjes voor gezichtje maar met wat trucs toch goede foto's gekregen! zwijmel zwijmel!
    Morgen afspraak verloskundige en dan hoop ik dat ze me kunnen helpen met pijn in de rug! Dat is echt om verdrietig van te worden maar ja!

kusssss Nina

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Silla wat een rotnieuws. Ik ga voor je duimen dat de uitslag goed is [-o< .

Ondanks de vele vervelende verhalen van vandaag moet ik het volgende leuke toch even kwijt:
    Ik zat net gewoon te werken. Ineens kreeg ik een trapje van Frummel. Op zich niets vreemd aan, want dat gebeurt dagelijks wel een keer. Ook ditmaal zocht ik met mijn hand de plek op waar ik de trap kreeg. Vervolgens kreeg ik toen ik mijn buik indrukte direct daarna nog 4x een trapje tegen mijn hand (elke keer met enkele secondes ertussen). Toen ik mijn hand een cm of 2 tot 3 verplaatste kreeg ik er ook daar weer eentje. Ik werd helemaal blij :D : het is de eerste keer dat Frummel op mijn hand reageerd. Van buiten af voelde ik het trapje helaas nog niet (dat komt nog wel), maar van binnenuit voelde het extra krachtig omdat ik natuurlijk mijn buik dichter tegen hem aanduwde.
    Ik ben echt zo in mijn nopjes! Ik heb gelijk mijn mannetje gebeld. Die hoopte natuurlijk dat hij van buitenaf ook snel de kleine kan voelen.

Dat was mijn happy verhaal.

3. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Ahh Essie....leuk he... :D
    Hier voelde mijn vriend gisteren ook aan mijn buik en kreeg een aantal schopjes terug..zo mooi was dat...
    Nu schoppen ze tegen m'n maag aan blijkbaar...krijg nl weer last van zuur... :)

Susi ;)

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Leuk is dat he Essie? Nou bereid je maar voor want straks gaat je hele buik op neer, dan zijn het geen trapjes meer hahaha....

Ik heb trouwens echt zown onwijze pijn aan, ik denk, mijn banden...
    Het doet echt pijn,maar voelde net in die buurt een schopje dus misschien gebruikt de baby m als hangmat :s haha weet niet of het kan maar voelt helemaal beurs aan...

5. Ik blijf ook duimen en hopelijk heb je straks snel goed nieuws.

:( Niesje mentho10 op je gezicht? Doe je wel voorzichtig? Misschien heb je er niet zoveel last van, maar mijn mond begint al te branden als ik blistex erop smeer :)

Patricia in ondertrouw, dan ben je officieel verloofd! :) Jullie dag schiet al op :)
    Wij zijn het al (in ondertrouw bedoel ik), zonder dat we het wisten trouwens, we hadden wat spullen getekend voor de gemeente en een week later stond het in de krant! En werden we gebeld door kennissen. 'oh jullie zijn in ondertrouw, wanneer is de grote dag?' EEHHH excuse me!?

Essie leuk he dat getrappel, bij mij kun je het nu ook af en toe van de buitenkant zien :)

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou kep zelf maar ff gebeld want ik zit me hier op te vreten!
    Uitslagen waren nog niet binnen, maar die MUTS van een assistente snapte er ook geen @$#@ van.
    Maar nu gaat ze het met de Gyn bespreken en als ik NIETS hoor zijn de uitslagen goed? En anders wordt ik gebeld?
    LEKKER IRRI!

7. monkeylove

Nou jah zeg!
    Dus als de uitslagen goed zijn hoor je niets?
    Lekker onckere uren ga je dan tegemoet, ik zou er geen genoegen mee nemen.

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Is dat zo...? Ik dacht dat je verloofd was op de dag van het huwelijksaanzoek :) hahaha goed dat ik het weet ;) dat kost hem dan gelijk een etentje :) :)

Jeetje helemaal niet door gehad dat zoveel meiden het reageren op elkaar dwarszit..! Ik zal vanaf nu minder gaan posten op het forum want krijg haast het idee dat sommige van ons (waaronder ik) TE VEEL posten waardoor andere zich buiten gesloten gaan voelen omdat ze aan het werk zijn of geen tijd hebben.
    Het is de bedoeling dat iedereen het hier leuk vind, dan maar 3x per dag posten zodat minder-onliners zich niet zo buitengesloten voelen.

9. Hey tuttifrutti.

Ik heb ff teruggezocht waar je je berichtje neer had gezet.
    Maar ik heb dus ook ontzettend last gehad van 1 heup en heb het nu nog steeds, vooral 's avonds en als ik net in bed lig.
    Bij mij hebben ze dus gezegd dat dat zwangerschapsischias kan zijn en dat het kan komen door het extra gewicht dat je nu meedraagt.
    Misschien dat je er wel niks aan hebt, maar wou er toch ff op reageren.

Liefs Wendie

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Jemig Sila, wat een doos zeg die assistent, nu weet je nog wat je moet verwachten en zit je nog in de onzekerheid, bah!

Niet doen hoor Patricia!
    Dat is toch zeker mijn bedoeling niet in ieder geval.
    Zoals ik al eerder schreef is het denk ik omdat we ook met zoveel meiden schrijven dat je ook gewoon niet kunt reageren op iedereen.

Essie, heerlijk gevoel he om al op die manier contact te hebben met je kleintje.

Oja een groot deel van de positiespijkerbroeken van de miss etam zijn nu met 10 euro korting!
    Heb nu twee broeken gekocht voor maar 59 euro.

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hoi hoi

Silla, heel veel sterkte! ik loop vast weer achter, maar ik duim heel hard voor jullie

net bij de vk geweest, alles was weer prima

En ik weet niet of ik moet reageren of niet op het
    5e wiel verhaal... Maar ik herken het wel, maar weet ook dat ik zelf net zo schuldig ben.. Ik heb soms dus ook gewoon geen reactie, en soms vind ik het jammer dat er niet op dingen gereageerd worden.. Maar ik snap het wel.

En buddie, Ik vind dat iedereen zoveel mag posten als wat ie zelf wil, er zijn toch geen max aantal post per dag regels? en anders Moeten anderen die dus minder vaak posten (door tijd ed) ook 3x pd posten, want tjah, anders post de een nog meer dan de ander...

Niet te druk om maken allemaal ;) dat is slecht voor jullie bloed druk en kindje! t is maar een forum... geen levensbedreigend iets ofzo :p

12. monkeylove

MWah ik blijf gwoon lekker posten zoals ik het nu doe hoor...
    Ik weet niet heb het ook helemaal niet door, want ik vind het leuk als iedereen post en al is het nou meer of minder dat boeit me niet echt.
    Ik denk echt niet van ow daar heb je haar ook weer eens een keer :)
    Dat zit gelukkig niet in mijn aard om te gaan "schiften"
    Maar ook eigenlijk niet om er een discussie over aan te gaan, dat al helemaal niet, dus we gaan gewoon lekr zo verder als we gingen en geen gehannes er meer omheen, dus Patries lekr blijven schrijven en diegene die zich achtergesteld voelen, niet doen, niet nodig, verspilling van energie, ik zie het in elk geval echt niet zow...

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    nee maar JIJ bent ook het meest populair van ons allemaal :p:p

14. monkeylove

Hahahahaahah.... ik :(
    Mwah :p ik vin iedereen eigenlijk echt heel leuk hier gelukkig... er is er niet 1 waarvan ik denk mwah... En al post iemand hier heel weinig, dan merk ik dat eigenlijk niet eens, alleena ls ik toevallig naar het aantal posts van diegene kijk dan denk ik ow, hmz die zegt niet veel maar het lijkt niet zow zeg maar...
    Zucht is er nog een touw aan vast te knopen? Vast niet ballabalbla

15. monkeylove

Ik zie nu ook bij jou dat je neit veel post Anno niem, maar voor mijn gevoel is dat niet zow, ik hoor je elke dag wel een keer haha

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ow daar gaat het nog niet eens om hoor Niesje en ML, maar wat mij het allermeeste tegen de borst stuit is dat sommige hier niet zelf mee komen maar afwachten totdat een ander er iets van zeg :( :rolleyes:
    Zo was het ook met de miskraamdames, niets aan de hand totdat eentje er iets van zei en opeens een hele rits dames die schoorvoetend aansloten..sorry hoor, maar je moet wel je mannetje kunnen staan. Als het je opvalt, gewoon gelijk in de groep gooien en niet stilhouden en wanneer er eentje iets zeg..gelijk allemaal (maar dat is mijn mening ;) )

En ik heb steeksgeproef pagina's terug gelezen en de dames die het zo zien, is altijd netjes op gereageerd als ze zich weer laten zien op het forum..dus snap deze hele toestand eigenlijk ook niet :rolleyes:

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    MK, t was ook een grapje :p

Beetje flauw.. haha

18. monkeylove

Nou ik gah nog maar ff liggenm, bah die pijn in me buik word weer erger...
    Hoop dat Silla een goeie uitslag krijgt.
    Toedeledokie!

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
  20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH ik word helemaal gek van de jeuk!

zo hehe dat lucht even op, meer dan die mentholcreme in ieder geval.

Deel Deze Pagina