Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    http://s1.gladiatus.nl/game/c.php?uid=72873

Als iedereen hier nou even op klikt.. dan kan ik jullie van goud beroven
    8) (t is voor een spelletje)

Misschien niet echt met zwangerschap te maken, maar een keer wat anders ;)

2. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Patricia het is ook zekers mijn bedoeling niet om iemand hier minder te laten posten!
    Iedereen moet gewoon lekker door gaan met schrijven hoe vaak die maar wil en wanneer je niet altijd een reactie krijgt je moet bedenken dat we met een hele grote (gelukkig) groep zijn!

Dat mensen misschien nu eerder laten blijken dat ze dat gevoel herkennen wil niet altijd zeggen dat ze hun mannetje niet staan denk ik maar meer herkenning van hee ik heb dat idee zelf ook weleens gehad!

Nou Silla dat zijn altijd van die rotafspraken bij zoiets wil je gewoon even van iemand iets horen!

Ik heb de laatste dagen erg veel last van mijn buik als ik voorover buig/ zit! Herkent iemand dat ongemakkelijke/ pijnlijke gevoel! Net of je maag in de weg zit!
    Zolang ik mijn boven lichaam gestrekt hou doet het geen zeer?

kus Nina

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Weer bijgelezen, veel gebeurd vandaag!

Allereerst: Silla, wat ontzettend vervelend voor je. Het ging juist zo lekker. Ik hoop echt dat de uitslag goed is!

Essie, wat een happy verhaal. Heerlijk genieten, lijkt mij! Ik mis dat contact met ons kleintje wel een beetje. Ik zou willen dat ik ook wat meer voelde!

En over het hele 'gedoe' om het zo maar even te noemen. Ik heb één keer echt even gebaald dat niemand reageerde op wat ik toen zei, maar vond het niet nodig om daar wat van te zeggen. Omdat ik het ook wel kan begrijpen. Het is gewoonweg niet altijd mogelijk om op iedereen te reageren en dat hoeft toch ook niet? Ik vind het juist heel fijn aan dit forum dat we hier met een stel meiden zijn die door hetzelfde heen gaan, dat je hier heel veel tips op doet en vooral als er 'echt' iets is, de meiden elkaar hier zo steunen. Dat is toch het belangrijkste?
    Ik vind het juist soms jammer dat als ik tijd heb om te reageren ('s avonds) dat het ineens zo rustig is :D

Ik hoop gewoon dat iedereen gewoon hier blijft kletsen en gewoon eerlijk blijven naar elkaar toe!

Ik heb ook steeds meer en meer last van mijn rug :(

4. Silla zeker irri zeg..ik zou gewoon weer bellen. Maar ik ben dan ook een vreselijke muts en ik wil het gewoon bevestigd hebben. Anders loop ik me alleen maar op te vreten.

Zullen we maar ophouden met het wel-niet reageren op elkaar? Wat maakt het uit. Ik schrijf ook niet elke dag en reageer ook niet op iedereen. Soms heb ik ook gewoon niks te melden, weet het antwoord niet of heb gewoon even geen tijd :) en zoals vandaag heb ik geen f*** te doen op mijn werk en lees en schrijf ik gezellig mee. Persoonlijk vind ik het hartstikke leuk dat we met zoveel meiden zijn en we alles kunnen delen, zelfs de dingen die we (nog) niet delen met de mensen om ons heen en wat ik erg leuk vind is dat we allemaal juist zo totaal verschillend zijn :)

Niesje...meid ik heb medelijden met je..die vreselijke jeuk. Heb je de ha nu al gesproken? Of had je al een afspraak staan?

Patricia..ja ja hij moet eraan geloven morgen, zoek een 4*** restaurant uit zou ik zeggen.
    Denk dat ik zelf straks erg moet wennen om het over mijn man te hebben ipv mijn vriend :)
    Hebben jullie alles verder geregeld? Wij moeten de ringen nog bestellen en de huwelijkse voorwaarden nog laten opstellen.

NinaVI misschien spieren? Geen idee.

5. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    zo eerst mooi wat pagina's bijgelezen zeg :confused:
    Als ik alles zo lees kan ik iedereen wel begrijpen. Degenen die zich "buitengesloten" voelen hebben daar bepaalde redenen voor en zoals ze het zeggen zijn die soms ook wel waar! Daarmee bedoel ik dat ik hier ook wel eens vragen heb gesteld oid (slaapzakje en nog iets) waar dan niet op gereageerd werd. Maar ja ik had toen voor mijzelf zoiets van na ja laat maar ik vraag het in de winkel dan wel :D Ook ik kan idd niet altijd overal op reageren en dat vind ik dan eerder vervelend voor mijzelf omdat je merkt dat de band met mensen die wel veel hier kunnen zijn anders is. Bepaalde namen onthoud je gewoon beter dus ook vragen!

Aan de andere kant snap ik degenen die het niet meekrijgen en veel posten ook! maar je moet het niet zo voelen dat je je aangevallen voelt hoor patries! Denk dat dat ook niet zo bedoelt wordt!
    hoop dat ik t een beetje goed verwoord heb.

even heel wat anders ik voel me zo min als pudding... :cry: ben verkouden en kan geen ademhalen door mijn neus. Elke avond boven een bak kokend zout water! en dan steeds met bloedneuzen...

6. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Nannie dat is ongeloofelijk balen dan slaap je dus ook beroerd!
    Ik mocht van mijn verloskundige dus kinderneusspray spuiten voor 2 tot 6 jaar en niet langer dan 5 dagen! Apotheek bevestigde dit ook!

Misschien kun je het bij je verloskundige vragen!

x nina

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    sorry christea :) kwil er toch nog wat over kwijt.. Nouja 'nog' ik ben nog niet geweest hihi. Ben druk bezig geweest met bij lezen van 8 bladzijdes ofzo.

Maar over dat 'erbij hangen' zelf kwam ik eerst het berichtje tegen van tuttifrutti (in een quote) en pas veel later die van heidi. En ik was best verbaasd, dat jij diegene was die het getypt had. Ik bedoel: Heel soms komt er nog iemand voorbij dat ik denk van he; was die er al langer? Maar bij zoveel meiden hoef ik nog maar alleen het plaatje te zien en ik herken ze al... Zo haal ik alleen lovelykids en lee af en toe door elkaar ;) want die hebben allebei die kat volgens mij :p .

Ik kan me de reactie van tuttifrutti wel voorstellen, maarja, het is al gezegd; veel pagina's lezen en het antwoord niet weten? Tja dan wordt een gewone betrokken reactie soms helaas ook weleens vergeten :( . Omdat er wat gerichter gevraagd wordt naar een antwoord...
    Ik merk dat zelf ook weleens hoor, maar ik zou dat soort vragen ook gewoon eventjes plaatsen bij 'gezondheid' of 'zwangerschap' ofzo. En dan hier het linkje achterlaten. Dat heb ik indertijd met die namen ook gedaan en dat werkt best goed en zo bereik je nog meer mensen die heel misschien dan het antwoord op je vraag weten. En omdat het een nieuw topic is, is je vraag ook niet zo snel ondergesneeuwd door al de andere berichtjes!

Maar oke, ik heb me vandaag lekker bij de paas-spulletjes uitgeleefd voor de babykamer: Vlindertjes, vogeltjes.. leuk om tussen de takken te hangen en misschien om het hemeltje (wat nog gemaakt moet worden) te versieren ;) .

Zo en nu ga ik lekker warme chocomel maken. De kilo's vliegen eraan de laatste tijd maar ik heb het koud en geen zin in thee :p . Weer een halve kilo erbij.. jammer dan.. hihi
    fijne dag verder allemaal!

8. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Meiden, Het was niet zo mijn bedoeling..
    Vind het namelijk erg gezellig hier! En ik had het misschien een beetje verkeerd neer gezet..

Maar ik stel voor dat weer gezellig verder kletsen met elkaar!
    En dit onderwerp lekker laten rusten..

Ik vind het leuk om te lezen van die kleine trappeltjes die steeds harder worden. en elkaar kunnen vragen hoe en wat..

Silla meid ik duim voor je!

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat heb ik al vanaf week 19 ongeveer... En daarbij last van m'n bovenrugspieren. Erg irritant en ongemakkelijk inderdaad, lekker hangen is er niet meer bij. Nu moet ik zeggen; mijn houding is nooit zo goed geweest, dus misschien dat ik er daarom al wat langer last van heb.. maar oke.
    Eerst die chocomel nu..

10. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    en nu wil ik op een aantal mensen gaan reageren en weet ik gewoon niet meer wat er gezegd is... :(

@silla gewoon straks weer bellen hoor! wat een flauwekul dat ze met zoiets ernstigs zeggen "als je niks hoort is het goed"! ze kunnen je toch zeker een bevestiging geven! Succes meid hoop dat het niet het HELLP syndroom is!

@vera vervelend he die last van je rug... mij is geleerd bij fysio om mijn buikspieren aan te spannen bij het draaien in bed, het in en uitstappen en van stoelen of banken opstaan. Ik moet zeggen dat dat echt wel beetje verlicht alhoewel de pijn blijft!

@niesje er is niks ergers dan jeuk! meid ik heb met je te doen!

@ml trusten!

@patricia bijna in ondertrouw :D vorig jaar gingen wij in ondertrouw en hebben ons rotgelachen het stelt echt totaal niks voor! maar voor je gevoel is het toch wel erg bijzonder!

@nina tja heb t al niet zo op medicijnen nu. maar heb idd 2 weken geleden al gebeld (toen had ik er al last van) en ik mocht geen neusspray gebruiken omdat het al zo lang duurt bij mij en ook nog een deel van hooikoorts is! Dus mocht hooikoorts ook doorzetten dan kan ik mijn lol op tm juli!

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ja even zon lekker duur restaurant uitkiezen hihihi, zal eerder de MAC worden..hij mag wel een Spanjaard zijn, maar zijn romantiek is soms
    ver te zoeken :) maak niet uit hoor, hou met heel mijn hart en ziel van hem..!
    Dat heb ik ook, en straks ook met mijn achternaam natuurlijk..en opeens de vrouw van..spannend vind ik het allemaal hoor (eerlijk gezegd :oops: )
    Verder is bij ons alles geregeld, wij trouwen natuurlijk 26 maart al..dus alles is nu klaar. Wij hebben simpele vrijetijdsringen, omdat mijn mannetje met zijn werk geen ring mag dragen dus wij laten onze voorletters tatoeren op onze ringvinger (na de geboorte). Vind het zo zonde om hele dure ringen te kopen die hij vervolgens alleen zaterdag/zondag kan dragen mits hij vrij is..
    Wat voor ringen houden jullie van? Je heb zoveel keuze tegenwoordig!

12. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Ja inderdaad ook die bovenrug doet auwie!
    Fijn om te weten dat jij het dus ook herkent!

Drink smakelijk! hihihi

xx nina

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat is gaaf een tatoeage. Dat wilde ik ook wel, maar mijn man houdt totaal niet van tatoeages! Wij hebben onze bruiloft ook heel simpel gehouden en ook de ringen. Ik hou persoonlijk niet zo van goud, mijn man wist niet eens of hij wel een ring om wilde en uiteindelijk hebben wij voor 'stoere' zilveren ringen gekozen en daar ben ik heel blij mee! Het is een brede ring geworden met een streepje in het midden, voor de vrouw hoorde er een diamantje in, maar die wilde ik ook niet (ook niet mijn ding). En qua prijs viel het erg mee!

Nannie, thanx voor de tip. Ik zal het eens gaan proberen! Ik heb ook het gevoel dat ik een zeer slechte houding heb.

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja wij hebben nu ook stalen vrijetijdsringen met een zware streepje erdoorheen. Ik heb namelijk met het huwelijksaanzoek een gouden ring gehad die ik na de trouwerij gewoon blijf dragen.
    Wij zitten beide onder de tattoos, dus bij ons valt dat niet zo op :)

15. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    iemand had het ook nog over hyves... de juli mama's heb ik me ook voor aangemeld maar is nog niet geaccepteerd...?
    hoe kan ik deze daarna dan terugvinden?

patricia dat is wel mooi tatoeage dan. Wel pijnlijk op je vinger... :( Ik heb zelf ook 2 op mijn rug (kleintjes) en mannetje wil er eentje zodra de kleine er is met de naam natuurlijk :D

16. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    wij hebben ook ondanks goud wel een beetje stoere/moderne ring uitgezocht!

manlief is 2 meter 2 en grote handen dus dat konden niet te ielige ringen worden vond hij zelf! hihihihi

xx nina

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hebben gekozen voor een 'tri-color' ring. Eerst wilde we wit goud ;) later vonden we roodgoud toch ook wel erg mooi en nu is dus rood-geel-wit geworden, waarbij de ring zeg maar voor 3/5 roodgoud is en 2 x 1/5 voor het wit en het gele deel. En bij mij zit er een steentje in ;) . Dat wilde ik dus juist wel :) . Ik heb alleen wel het idee dat rode deel echt meer beschadigd is dan het gele en witte. Dat klopt ook wel, omdat roodgoud zachter is door het koper. Maar toch wel jammer. Anderzijds ik ben er nog steeds erg blij mee :) (mag ook wel; we zijn in september 2007 getrouwd, maar ik kan snel uitgekeken raken op dingen, vandaar dat een tattoo niets voor mij is)

groetjes athina

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Nannie, ben niet zo bang voor de pijn hoor..ik heb wel op pijnlijker plekken tattoos staan, zoals op mijn venusheuvel (vlak boven de vagina), op mijn buik, in mijn lies, in mijn zij (staat in album) en over mijn achillesspees heen :)
    Die op mijn bibs en op mijn heup vond ik het minst pijnlijk hihihi

Oww allemaal verschillende soorten ringen! Wel leuk hoor, al dat geneuzel met ringen enz :D

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    http://www.martinshof.nl/trouwringendetail.asp?ID=75

Dit zijn onze trouwringen. Alleen in mijn ring zitten 3 steentjes i.p.v.
    Simpel en goedkoop. Mijn man moest alleen wennen aan dat staafje wat breder is als de ring zelf.
    Verder waren alle ringen die ik mooi vond 10x boven ons budget (heb namelijk nogal een bling bling manie en dat is duur!).

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Als je staat ingelogd, linksboven naar "home" en dan onderaan de pagina zie je het afbeeldinkje staan van Juli 2008 mama's. (handige tip die iemand hier had geplaatst)

Deel Deze Pagina