Wauw die zijn erg mooi, zoiets zou ik zelf ook wel uitkiezen..! Alleen goedkoop, 745 euries maar dat verschilt per portomonnee maar voor ons een hoop centjes
Sluit ik me bij aan! Laten we het gezellig houden hier! Voordat er dadelijk echt een aantal een slecht gevoel krijgen. We zitten hier o.a. voor de gezelligheid!
hahahahaha dat van niet romantisch ken ik hoor, zo is die van mij ook. Maar wil hem voor geen goud kwijt. Hij gaat door het vuur voor zijn meisje en zijn gezin Tattoo? dat lijkt me zo pijnlijk? wel gaaf hoor om je vinger staat het echt 'vast' Mijn vriend is ondernemer en een echte sjageraar (schrijf je dat zo : ), hij speurt alle koopjes en vindt alle aanbiedingen! Vooral via het internet. We hebben wel bij juweliers gekeken maar wel errug duur.. je bent zo 1000 euro verder. We gaan ze nu bestellen via internet vanuit Duitsland. Witgoud (half mat en half glanzend en een diamantje in mijn ring) en dat scheelt te helft. Ze worden dan ook gegraveerd en we laten ze bezorgen bij mijn schoonouders die wonen in Bad Bentheim. We hebben trouwens ook eerst gekeken naar geel en witgoud enzo het is moeilijk hoor. Gelukkig vallen veel ringen voor ons af omdat we zelf allebei kleine handen hebben en dan staat een te brede ring helemaal niet Nannie: kan de ha je geen andere medicijnen voorschrijven voor je hooikoorts. Ik ben normaal gesproken altijd verkouden vanwege allergieen en ik heb een andere neusspray gehad bij mijn eerste zwangerschap.
jeetje patricia pijnlijke plekken haha maar ja je bent die pijn ook wel snel weer vergeten! misschien stomme vraag maar kom je zelf uit duitsland ? zal op hyves eens kijken! Wij hebben als trouwringen geelgouden ringen helemaal effen en rond ik heb er een klein steentje in! We hebben best lang gezocht (nog langer als mijn jurk) maar we hadden zoiets van dit verveelt niet zo snel! Idd essie en christiea we houden erover op... de kleine wordt steeds drukker hebben jullie dat ook? voel nu geleidelijk aan de hele dag door... heerlijk gevoel hoor haha soms kietelt het zo! Voel m nu ook gewoon volledig draaien!
Ik vond de ringen en de fotograaf, qua geld de 2 'posten' die me het meest tegenvielen met de bruiloft. Had echt niet gedacht indertijd dat we daar zoveel geld aan kwijt zouden zijn. Wat mij weer wel verbaasde eigenlijk dat de kleur goud of het aantal kleuren goud zoals bij ons, weer helemaal niets veranderde aan de prijs. Het gaat echt puur om het gewicht (dus vaak de breedte) en het materiaal van de ring. Maar jee, wat had ik me daar op verkeken
Geen idee kan het altijd proberen straks als eerst die verkoudheid maar over is. Maar volgens gyn werd het moeilijk. Ik gebruik normaal gesproken oogdruppels, pilletjes en neusspray een inhallator krijg ik ook altijd maar vind ik niks de neusspray die helpt mag ik dus al niet en de pilletjes ook niet! weet je toevallig nog hoe die spray heet?
dat had ik ook idd de ringen vond ik vreselijk duur! De fotograaf hadden wij gelukkig wat korting op maar was ook nog aan de dure kant! Alle kleine dingetjes die wij hadden vond ik overigens ook nog duur met elkaar hoor... vooral bruidskapsel en proef vond ik tegenvallen!
Wij zijn helaas nog niet getrouwd en dan lukt nu helaas ook niet i.v.m centjes! gaan allemaal op aan de baby.. maar daar geef ik het ook heeeel graag aan uit! Krijg wel een ring van mijn vriend een wit gouden met drie diamantjes.. hij is alleen nog nie klaar zou twee weken geleden al.. maar ach als die maar komt! Vind het echt rot voor je Silla hoop dat er zo wat meer nieuws voor je is! Lijkt me wel erg spannend om over een paar weekjes al te trouwen Patricia! Heb je een traditionele bruiloft of gewoon lekker klein en met een paar goede kenissen en vrienden? Gefeliciteerd met je ondertrouw!
Kijk ik thuis even voor je na, goed? Ben nu nog op mijn werk en Miq komt me zo ophalen om ons zoontje op te halen bij mijn schoonouders. daar blijven we eten, dus ben pas laat weer terug. Stuur me even een pb anders om me eraan te herinneren, want anders vergeet ik het. Dan mail ik het nog even naar je door.
Nee wij hebben maar zo'n 400,- à 500,- (geloof ik, maar dat zou ik na moeten kijken) betaald. Wij hadden een hele leuke aanbieding van de Love and Marriage beurs. Uiteindelijk gaf de juwelier toe dat hij de korting ook gewoon iedereen gaf die niet die aanbieding van de beurs had. Klik maar op bijgaande link, dan heb je de aanbieding (hij loopt zelfs nu nog): http://www.juwelierpeereboom.nl/advertentie.pdf Daardoor waren de ringen zo goedkoop dat wij er zelfs ruim een uur voor zijn gaan rijden en dat een aantal keer
Ok vriendlief is er en we gaan Steijn ophalen en bij mijn schoonouders eten. Allemaal alvast eet smakelijk
Ow dat is een leuke korting zeg, scheelt nogal wat centjes Nannie, het is een tattoo voor mijn overleden vader. De lengte/breedte graad is het huis van mijn oma waar mijn vader is geboren en ik ben er verwekt Ben wel in NL geboren, maar heb tot mijn zestiende de Duitse Nationaliteit gehad (Duits paspoort) en ben nu Nederlands met de Duitse nationaliteit (dubbel op hihi). Ben ook gedoopt in Duitsland, maar gewoon in NL opgegroeid hoor. Wilde graag een tattoo van mijn vader, maar niet in de trant van RIP PAPA ofso na lang nadenken en praktiseren hoe ik het heel persoonlijk kon maken zonder dat iemand het direct zou zien, ben ik op dit idee gekomen Christiea, eetse voor straks!
Lief van je bedankt! Het valt vandaag mee, kijk het ook nog even aan, maar als het echt te gek wordt ga ik ook even naar de verloskundige. Liever te snel aan debel hangen als te lang met iets doorlopen. Patricia gaf ook al aan even een stapje terug te doen en denk dat dat het ook wel is. Net even te veel hooi op me vork
Leuk idee Patricia in geval van trouwringen... Ik krijg mijn vriend in geen jaren zo ver om een tattoo te laten zetten.. Zelf heb ik er verschillende....rug arm en onderbeen...Rug vond ik wel pijnlijk... Als de beebs er zijn wil ik de namen nog laten zetten..alleen weet ik nog niet hoe en waar.. Susi
wat een mooie herdenking aan je vader ! het is wel iets origineels en heel speciaal voor je/jullie zelf!
Ik sluit me hier ook bij aan Het is een gevoel van mensen en dasar kan je ook niet over dicusiëren, maar soms is het wel fijn om even te zeggen... Silla wat een rot nieuws heel veel sterkte!
Zijn er eigenlijk al meiden die zich opgegeven hebben voor een cursus? of die gaan zwemmen ofzo? of die al bezig zijn? Zelf ga ik 13 april starten met yoga in dordrecht. We zouden eerst 26 maart beginnen, op een ochtend, maar gisteren werd er gebeld of we naar de avond wilde. Nouja, dat is voor yoga wel relaxter lijkt me. Want m'n zwangere collega met wie ik zou gaan, zou anders na de yoga gelijk moeten gaan werken; wég ontspannend effect natuurlijk . Dus dit is wel beter. Hoewel de cursus nu wel eindigd als zij 39 weken is, maar oke, misschien is het juist dan ook wel prettig. Ik ben 37 weken als het afgelopen is... en zwemmen gaan we trouwens saampjes doen, iedere maandagochtend hebben we afgesproken . Lekker in warm water, heerlijk !
Ik ga zwangerschapsgym doen...al ben ik nog niet zeker .. Ben "bang" voor mutserig gedoe...en daar hou ik echt niet van.. Ik ga eerst a.s vrijdag met de fysio overleggen of het voor mij wel zinvol is dit te gaan doen.Als ik de helft niet kan of mag doen ga ik niet...Ga er niet steeds voor de kat z'n K zitten...lol Dan is er nog....Yoga en zwangerschapszwemmen...ehhhh maar Yoga is er...maar dan meteen 20 km verderop....en qua tijdstip haal ik het net niet...Zwangerschapszwemmen is hier niet in de buurt...Dat haal ik ook weer niet qua tijdstip... Susi
onze trouwring komt uit de anjer serie. het is de aster. hij is simpel en voor twee ringen waren we zo'n 400 euro kwijt. dus ong. 200 per stuk. niet duur dus! [/img]http://www.avanoosterhout.com/anjer/06Aster_small.jpg