Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Heej Kwebbels, je mag ook wel bij ons hoor. Hihihihi, tenminste, denk niet dat Christiea dat erg vind, of wel? En ik vind het wel gezellig. Heb je zo van geen buddy, twee buddies ;).

xxx

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Mrietje ja dat wil ik wel :D leuk zijn we een trio :) Mits Christea het goed vind natuuirlijk...

3. Helemaal mee eens :) kom bij gezellig bij ons.

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik heb de buddy's weer aangepast. Ik heb Kwebbels er ook weer opgezet, maar als jullie een trio worden, dan hoor ik het graag :D

5. kwebbels

Ik krijg trouwens van die striae strepen op mijn borsten. :cry: Hier baal ik echt heeel erg van! Ik heb al vanaf het begin met zalfjes lopen smeren omdat ik dit dus echt wou voorkomen.Naja niet gelukt dus, me borsten groeien ook echt heel erg hard..Ik dacht dat dat pas later kwam dat ze gingen groeien..

6. wij worden een trio.
    Ik pb je zo even mijn nummer kwebbels :)

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Het staat al in de lijst :D

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben nog steeds ziek vandaar dat ik wat minder op het forum zit...

9. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Kwebbels, is inderdaad erg leuk hoe onze mannen meeleven. ik moet zelfs de kamer uit als hij de kattebak gaat verschonen.. :)

ik vind het ook zo leuk hoe kinderen reageren. zo zij mijn neefje van 6 laatst dat de baby wel mag komen logeren, maar wel pas als hij echt bestaat.. hij meende het echt serieus.. :)

heeft er nog niemand van silla gehoord? ik hoop echt dat alles goed is met haar!

10. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Ik heb al straie op me borsten vanaf m'n 13e...ben toen explosief gegroeit zeg maar :oops: ...Zal nu nog wel erger worden vrees ik :(
    Aan de zijkant van m'n buik zit ook één lijntje...volgens vriend..
    So be it denk ik dan....als de beebs maar gezond zijn ;) :)
    Ik smeer wel lotion en zo...al is het meer voor de jeuk eigenlijk..

Susi ;)

11. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Nog zoveel last ML? :(
    Heel veel sterkte en beterschap..kom snel weer meetikken hier joh ;)

Susi ;)

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik ben wel heel benieuwd hoe het nu met silla gaat, hoe de uitslag was.

13. kwebbels

Laatst was het ook zo lief. Mijn vriend is internationaal chauffeur en ik ging een week met hem mee. Die nacht voor dat we weggingen (toen sliepen we dus nog gewoon in ons eigen bedje) was hij heel onrustig en druk aan het praten. Dus ik vroeg is er wat aan de hand lieverd? En toen zei hij dat hij zo bang was dat het niet goed was als ik mee ging. want omdat de wegen nogal eens hobbelen in het buitenland was dat niet goed voor ons kindje en dan wou die dat ik op bed ging liggen! :rolleyes: Anders was hij bang dat er wat zou gaan gebeuren door het hobbelen..Volgende dag wist hij er niks meer van :) Maar ik merk gewoon dat hij er heel erg mee bezig is. zelfs in zijn slaap haha

14. kwebbels

Nu ga ik echt me bedje in moet morgen vreog op! Trusten!

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hier trouwens ook zo'n last van zere tepels als het koud is. niet aangenaam.
    Nog meer dames zoveel last van bandenpijn? Als ik lang gezeten heb en dan opsta doet het, vooral links zo'n zeer. Dan loop ik gewoon ff een bewetje korm alsof het eerst weer moet oprekken.

16. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ben ook wel heel benieuwd naar Silla. Hoop dat het allemaal goed is!

Ik heb maar af en toe bandenpijn. Mag eigenlijk echt niet klagen, voel me topfit!

Striae :(, ik heb waarlijk een landkaart op mijn buik. Dus als iemand de weg moet weten, laat maar horen ;). Ik kan in ieder geval echt nooit meer in bikini, ook niet als ik slank was geweest, hihihi....

xxx

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hier ook een paar streepjes op mn buik, maar dat is van jaren geleden telkens heel snel afvallen en dan weer aankomen (was een niet zo'n goeie eter toen zullen we maar zeggen) Hoop dat er niet veel meer bijkomen, maar we zullen zien.

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    ML, beterschap!

Duikster, mooie foto met die drie handen! Mooie ringen ook trouwens!

Ik ben ook benieuwd hoe het met Silla is!

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi das idd ook wel heel lief :) en idd een bewijs dat hij er toch erg veel mee bezig is in zichzelf ook!

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    voor diegene die trouwens vroeg voor een plaatje van de tricolor ring; een plaatje heb ik niet echt; wel trouwfoto's.. maar die zijn weer veel te groot, dus die moet ik eerst verkleinen, dat komt nog ;) maar ff geduld :) en duurt het te lang, pb me ff.... want dan ben ik het vergeten ;)

Deel Deze Pagina