Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Patricia heel veel plezier vandaag!
    Geniet ervan!

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen lieve dames!

Geruststelling hoor, ik blijf niet weg voor iemand die niet eens bij de juli mama's hoort! ;) Verder maak ik mij er niet meer druk om, als Heidi besluit te vertrekken..prima. Ik heb zoveel echo's gehad en haast nooit een succesje van haar gekregen, moet ik dan wel overal op springen waar zij iets over zeg. Ik wens elke dag alle dames een goede echo en controle toe, dus lijk mij echt ergggg stug dat ik niet op haar heb gereageerd :( En als ik terug zoek weet ik zeker dat ik vaak op haar dingen heb gereageerd. Wat Veraatje zeg, na het caravan-gebeuren kwam er een emotioneel bericht, en ik denk dat diegene dan even iets meer steun nodig heb. Als je je dan gepasseerd voel..tsja.. :rolleyes:
    Zo nu stop ik er ook over!

Gistermiddag laat belde Björn's juffrouw mij op, ze hadden gisteren Lentefeest en zijn klasje zou een toneelstukje opvoeren en Björn had ook een rol. Dus onder de douche gezet, paracetamol gegeven, aangekleed en naar het toneelstukje gegaan. Er waren meerdere klassen maar wij zijn gelijk na zijn toneelstukje weer weggegaan want hij was nog steeds vuurrood.
    Vandaar dat ik gisteravond niet online was :D

Dank je wel lieve meiden voor jullie felicitaties alvast, ik zit hier echt heel de tijd te giechelen van de zenuwen :oops: :) :rolleyes: .. wordt wat met het trouwen hé hahahaha om 15.00 uur is HET moment!

Ik ga nu even douchen, en eten. Kom ik straks terug om even te reageren..zijn heel wat pagina's dus zal globaal worden, dus voel je niet gepasseerd als ik iets oversla ;)

Nog niets van Silla gehoord meiden?

Alle dames die een echo/controle hebben,succes en geniet ervan!

3. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Goeiemorgen allemaal!

Eerst Patricia: een hele fijne dag voor jullie gewenst!

En heeft Silla geen buddy? Dan zou die misschien us kunnen informeren hoe het met haar gaat (of is dat dan weer niet de bedoeling?). Ik hoop zo dat ze geen telefoontje heeft gehad!

xxx

4. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

Jan 13, 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Goedemorgen allemaal,

De mensen met een echo/controle veel succes!

Patricia fijne dag vandaag, geniet ervan. Weer een stapje dichter bij het huwelijk!

Knuffelkonijn, wat vervelend zeg. Zou zeker even de VK bellen wat ML zei. Heel veel succes in iedergeval!

Mooie foto van die drie handen!

Senninha, bedankt voor die reactie van puf club naar Rensie toe, steld mij ook weer gerust. Heb het ook niet zo op die clubjes, geen idee waarom, want weet helemala niet wat het inhoudt... Misschien dat ik mee ga doen met zwangerschapszwemmen, want zwemmen is altijd lekker ;)

Suces Rensie met je FG!

Silla hoe is het met je?

5. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

Jan 13, 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    FF twee forum vraagjes. Wat betekend senior member oner je naam?

En wat houdt Buddy van elkaar zijn in?

6. marjonz

marjonz Lid

Oct 25, 2007
    73
    1
    0
    hallo allemaal.

Wij hebben gister onze 20 weken echo gehad,en we hebben slecht nieuws te horen gekregen. ons kindje heeft een open ruggetje,in vrij ernstige vorm,en de ontwikkeling van de hersenen waren ook niet goed. het hoofdje zag er niet goed uit,en een klompvoetje, al met al,erg slecht nieuws.
    we moeten nu gaan na denken of we door willen gaan met de zwangerschap of niet,de meest vreselijke beslissing van ons leven.
    ons leven staat op z`n kop.
    dus ik denk niet dat ik nog op het juli mama forum ga,en wil dus op deze manier afscheid van jullie nemen.
    ik wens iedereen een goede zwangerschap toe,geniet ervan!

veel liefs Marjon

7. Etje

Etje Actief lid

Oct 13, 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Jee Marjon..........wat een slecht nieuws zeg. Daar wordt ik effe stil van. Wat moet je daar nou op zeggen zeg. Pffff.
    Hoe voel je je meid? Had je een voorgevoel of was het een verassing?

Ik wens jullie heel erg veel sterkte met het nemen van een hele moeilijke beslissing.

8. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Ach meis toch..
    Ik wil jou en je partner heel veel sterkte wensen!
    Heel veel sterkte met de moeilijke beslissing!
    Meid ik denk aan je!

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    hoi dames,

wat schrijven jullie ontzettend veel zeg, ik probeer het een beetje bij te houden maar het is niet te doen zeg...

hier gaat het goed, de buik groeit goed en het kindje is ontzettend druk.
    Gelukkig zit ik nog steeds een kilo onder mijn begingewicht en heb ik nog geen striae...

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Jeetje meis, ik ben er stil van.
    Ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen.
    En denk eraan jullie nemen niet de beslissing want zoiets beslis je niet zelf maar de natuur heeft voor jullie besloten. Welke keuze jullie ook maken, omtrent de zwangerschap doorlaten gaan of beeindigen doe wat je hart je ingeeft en mensen die kritisch zijn die snappen er de ballen niet van.

Dikke knuf voor jullie allebei.

p.s. Er is hier ook een Vlinderlounge op het forum waar je je verhaal kunt delen met lotgenoten. Jullie zullen vast vragen hebben en ik denk dat je daar misschien steun kunt vinden.

11. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Jeetje Marjon, wat erg. En net als Etje weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Behalve dan heel heel veel sterkte! Hier wordt je nou echt helemaal stil van...

dikke kus

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Fijn dat alles goed gaat Liesje.
    Enne wat er niet aankomt hoeft er ook niet af hè!

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje Marjon, wat een verschikkelijk nieuws om te horen..en al zover in de zwangerschap. Ik wens jullie twee alle sterkte, liefde en steun van de wereld toe de komende tijd! Jullie komen voor een keuze te staan, die oneerlijk en onterecht is. Dikke knuffel voor jou!

14. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ook ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen Marjon! Ik schrik hier toch heel erg van met onze eigen 20 weken echo nog in de planning.

Inderdaad heel veel sterkte met het maken van jullie beslissing en de nog komende tijd.

15. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh ja Patricia natuurlijk veel plezier met jullie ondertrouw straks.

En als er nog meiden met echo's ofzo zijn: heel veel sterkte en plezier.

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jeetje Marjon, dat is een naar bericht...
    Ik wil jullie ontzettend veel sterkte en liede toewensen voor de ongetwijfeld moeilijke periode...
    Volg je hart...
    Sterkte :(

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Senior member onder je naam is iets wat je zelf kan intypen.
    Jij hebt staan "We kunnen aftellen!". Stelt niets voor dus dat je extra belangrijk bent of zo.

Het Buddy systeem is als jij bijv. naar de vk moet of je internet ligt er uit of je komt in het ziekenhuis te liggen en je kunt niet online komen, dan kan je je buddy (een juli mama) een sms sturen met info en zij zal het voor je op het forum neerzetten. Dan maken wij ons geen zorgen omdat we en tijdje niet van je gehoord hebben.
    Je kunt via PB aan Veraatje laten weten dat je op de buddylijst wil en misschien zijn er nog meer juli mama's die geen buddy hebben en kan je op die maniergekoppeld worden.

En volgens mij maakt het niet uit of je tegelijk bent uitgerekend want de een bevalt met 38 weken en de ander loopt 42 weken, dat weet je toch nooit.

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ow ik ben echt stupid! Ik ben Silla dr buddy. alleen is vorige maand mijn telefoon stukgegaan en daar stond haar nummer in :(
    Pfff volgende keer op de SIMcard opslaan....
    Ik ga het wel even vragen in haar hyves via een privébericht...

Patricia, goodluck straks :D

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou ik ga een poging doen maar moest iets van 12 pagina's teruglezen :confused:

Ik zag de cursussen voorbijkomen, ik ga geen cursus volgen (zoals ik al een week geleden had vermeld) want er waren te weinig aanmelding dus geannuleerd. Nu ben ik van plan wat meer te gaan zwemmen en fietsen om in conditie te blijven.

Sjesus...ff denken hoor!

Ow jah, pijnlijke tepels..heb ik "gelukkig" geen last van, maar wat nog niet is kan nog komen. Lijk mij wel erg vervelend en zeker met dat koude weer!

ML, ik heb ook Silla's mobiele nummer..moet ik hem ff PB'en naar je?

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    ML ben je al weer een beetje opgeknapt?

Share This Page