Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Senninha! Wat ben jij toch een lieve scheet..! :D :D :D
    Ga ik mijn mobiel pakken voor het nummer van Silla naar ML te PB'en,zie ik opeens een superlief smsje van jou staan!
    Moest er gewoon van huilen, en heb hem aan mijn mannetje laten lezen want die dacht dat er iets ergs was :) :)
    Dank je wel voor je felicitaties namens mij en Manuel! :D
    En hij beloofd mij te gaan verwennen vandaag hihihihi moest ik ff doorgeven!

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Jeetje, Marjon. Ik ben er stil van! Ik wil je heel veel sterkte toewensen!

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zolang het tranen van geluk zijn vind ik het niet erg!

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Thx Patries haha, heb het nummer maar opgeslagen op mijn sim :p

Heb haar en een Hyves privébericht gestuurd en een smsje... Ik heb het namens ons allemaal gestuurd, nou maar hopen dat er snel antwoord komt en natuurlijk dat alles goed is...

Ik voel me wel weer wat beter en dat is maar goed ook want moet morgen op de boot naar Engeland :(

5. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    MarionZ: wat verschrikkelijk om dit te moeten meemaken. Ik lees het net en de tranen lopen nu over mijn wangen. Ik wens jullie heel veel sterkte met het nemen van de voor jullie juiste beslissing. Heel veel liefs Nin0

Patricia fijne dag vandaag!

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou beter dat je je dan gisteren niet zo goed voelde dan morgen op de boot. En vergeet je pleisters niet. :)

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    marion: jezus meid wat verschikkelijk. dit wil je toch niet eens mee maken in je ergste nachtmerrie. ik wil jullie allemaal heeeel veeel sterkte wensen met de keuze die jullie gaan/moeten maken. t ging allemaal zo lekker hier en toch een tegenslag. je moet een keuze maken waarvan je dat eigenlijk niet kan. ik leef met jullie mee. :cry:

dikke knuffel susanne

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Senninha, dat zijn zeker tranen van geluk! :D
    Wat een leuke smsje niet met je kan doen he!

ML, graag gedaan meid! Ik had ook een smsje kunnen sturen, maar jij ben haar buddy dus is het leuker als jij hem stuur toch? Dank je wel dat je het ook namens ons doet :D
    Nog een dagje, en dan lekker shoppennnnn *jaloers!*

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    oja endan nog vergeten te melden dat ik me elke keer na zon goede echo toch zorgen maak omdat ik zo gestrest ben door die kloothommel van een baas. voel me best en domme doos dan.

nou ik ga zo naar de fysio. had net eindelijk de VK te pakken(na 3 dagen proberen) en die zei dat als de fysio t afraad om te gaan werken dat de baas daar niet veel aan kan doen verder. op zich goed nieuws maar ga vandaag voor t eerst naar de fysio dus ik weet niet wat ik verwachten kan.

liefs susanne

10. monkeylove

Als ik het zo hoor hoef je het niet eens aan te dikken, maar je kan het altijd een beetje aandikken natuurlijk.
    En vertel ook gewoon bij de fysio hoe ze je behandelen, want die druk die ze op je leggen is ook niet echt bevordelijk voor je herstel lijkt me en ik neem aan dat de fysio het daar mee eens is...

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Precies, en zo is het en niet anders!

12. monkeylove

***BUDDY NIEUWS***

Dit stuurde Silla me:

Hi meis, ik heb nog niets gehoord dus ga maar van het positieve uit! Ik heb nu een 2 daagse cursus dus bentot die tijd niet online, maar lief dat je aan me dacht...

*** EindeBuddy Nieuws ***

Nou ik denk dat we dan idd van het positieve uit kunnen gaan, anders had ze het echt wel gehoord lijkt me...

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou das in ieder geval fijn om te horen dat ze niet meer gebeld is.

Blijf het raar vinden dat je niet gebeld wordt als het goed is. Ik heb liever dat ze sowieso bellen dan weet je waar je aan toe bent want anders zit je maar in de zenuwen omdat je niet weet of je gebeld gaat worden.

14. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Jeetje Marjon....daar schrik ik behoorlijk van.. :cry: :cry:
    Heel veel sterkte en succes met jullie beslissing nemen... ;)

@Nino...Als je veel last hebt van sparaderen kan je eens proberen avonds voor je naar bed gaat een koude douche over je (onder)benen te laten gaan..Dat wil nog wel een iets meer rust in de benen geven..
    Daarnaast is er ook coolinggel te verkrijgen...of Gehwohl of eigen merk van een drogist..Dat wil ook wel eens prima werken..
    Kijk met steunkousen goed uit dat ze én passen én niet te lang zijn.Anders heb je er meer nadeel als voordeel van... :)

Susi ;)

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Susanne sterkte bij de fysio zometeen, en gewoon beetje aandikken dat je al die druk van je baas en ARBO niet kan handelen. toi toi toi!

Nou geen nieuws is goed nieuws gaan we dan maar vanuit bij Silla! :D

Zo ik heb een koopje! Heb een box kunnen overnemen voor €35,00 :confused: incl twee boxkleden! Morgenavond gaan we hem ophalen hier in de stad.
    Nu mijn vraag: ik heb zelf al twee boxkleden gekocht, en vind het een beetje TE om 4 boxkleden te hebben. Kan ik misschien iemand blijmaken met 2 boxkleden die ik erbij krijg?
    Eentje is zwart/wit, en de ander is lime kleurig..je kan ze eventueel ophalen of opsturen (dan hoef je voor mij alleen de verzendkosten te betalen) hopelijk kan ik er iemand mee blijmaken :D
    Als je interesse heb, stuur mij dan ff een PB en dan stuur ik je de advertentienummer zodat je een foto kan zien van de boxkleden.

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fijn om wat van silla te horen!

@ Marionz: pff meis wat ontzettend verdrietig nieuws voor jullie! Heel veel sterkte voor nu en voor wat komen gaat!

@ rensie: succes met je gesprek! Ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat, of ze het puur zakelijk houden of ook de zwangerschap er bij betrekken!

@patricia: Een fijne dag :) ! Hoewel het op zich niet veel voorsteld (zoals wij toen ook al wisten en merkten) , hadden wij toch ons fototoestel ook maar meegenomen naar het gemeentehuis en de ambtenaar was zo lief om van allebei een foto te maken tijdens het tekenen en gaf ons toch ook wel het gevoel dat het belangrijk was. En verder moet je het zelf gewoon speciaal maken :) maar nogmaals: een fijne dag gewenst!

@ tuttifrutti : Mocht je gaan zwemmen, het is gewoon op inloop hier he, zwangerschapszwemmen, 2x in de week, dus wat dat betreft wel erg makkelijk, je kan altijd eens een keer meedoen. Vind je het niets, dan hou je het bij 1x , vind je het wel lekker, dan ga je vaker!

17. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Jeetje wat ontzettend heftig. Heel heel veel sterkte toegewenst in deze zware tijd!

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Helemaal vergeten: patries, heel veel plezier vandaag en vanavond? Jullie gaan iets leuks doen?

Tweede keer dat ik stiekem onder mijn werk andere dingen doe :oops:

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veraatje vergeet je vanavond niet naar de Mol te kijken.
    Dit is het moment van de ontknoping.

20. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Merci :D Ja dacht dat senior member iets anders was, omdat ik dat bij meerdere zag staan :oops:

Deel Deze Pagina