Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Kijk das nou eens een goeie tip handig, mensen in je eigen stadje ;)

Dan ga ik zeker eens een keer...

Nou hopelijk is het inderdaad geen nieuws, goed nieuws voor je Silla. Vind het wel raar dat ze met zoiets belangrijks niet even wat laten weten...

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb al reacties van jullie gekregen over de boxkleden, ik doe het op volgorde van binnenkomst van de PB's...dus als nr 1 ze niet wil, kom nummer 2 oke.. :)

Veraatje, ja denk dat we met zun drieeen ergens een hapje gaan eten..is voor mij alleen nog een verrassing waar :D :oops:

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zow wel beter die box hoor, ik heb een box van mp voor 65 euries, ik zal er zow ff een foto van maken...

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Jeetje Marjonz, daar word ik even heel stil van. wat vreselijk voor jullie. Wat lijkt het me moeilijk om te moeten beslissen. heel veel sterkte met alles

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

ik dacht dat het te maken had met het aantal berichtjes dat je geplaatst had? Een soort van 'rangen' idee, wat je op andere sites ook weleens ziet. Dat je in het begin een 'nieuweling' bent en zo steeds opschuift. Afhankelijk van de site zijn er aparte termen voor. Nouja ;) dat dacht ik dus.. maar ik weet het dus ook niet ;)

ik heb er in elk geval niets zelf getypt.. en misschien verdwijnt de tekst als ik op die plek (hoewel ik niet weet hoe) een andere tekst neer zou zetten?

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Patricia: een hele fijne dag vandaag!

7. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Ik had het voordeel met de boxen dat m'n schoonbroer en zus ze wegdeden.Op marktplaats vroegen ze er 75 euro voor :confused:
    We konden de gratis meenemen...daar zeg ik geen nee tegen of course.. ;)
    De andere box krijgen we van me schoonouders;die hebben er nog een staan van het oppassen van me nichtje...We konden ze gratis hebben..Daar ben ik heel blij mee... ;)
    Er zaten ook twee boxkleden bij.Één was terracotta met motief;niet helemaal mijn ding...en de ander donkerrood...Dus over het terra kleed een paars stofje overheen gedaan en klaar...

Susi ;)

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Boxkleden zijn naar de eerste reactie gegaan :D
    Fijn dat ik iemand ermee blij heb kunnen maken!

Mocht ik in de toekomst nog iets dubbel hebben, gooi ik het zeker even hier in de groep!

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ah: Aangepaste titel:
    Wanneer u een aangepaste titel gebruikt wordt uw board status (member) vervangen door deze tekst. Om uw normale board status te behouden kunt u dit veld leeg laten. Maximaal aantal karakters is 30

10. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Ok Athina...weer iets wijze geworden..Mijn titel is veranderd..
    Vreselijk woord eigenlijk...je titel...Ben maar een gewoon mens..loll

Susi ;)

11. monkeylove

bo staat erin :p

12. monkeylove

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat is ook een gave box..! Kreeg je die kat er ook bij? :) :)

14. monkeylove

mwah hahah... die gaat er steeds inliggen dus ik heb de moed maar opgegegeven m eruit te halen, zo te zien ligtie heerlijk ahahah

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als je naar je profiel gaat in het menu dan heb je een regeltje waar je waarschijn senior member ziet staan. Deze kun je weghalen en er iets neerzetten wat je zelf wilt.

16. monkeylove

Kreeg net een mail van Prénatal, Maandag 10 Maart is het mama-dag en krijg je 10% korting op al je aankopen...

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar dat is dan toch dat je die dag alles betaald en n.a.v. hoeveel je besteed hebt daar 10% korting over krijgt bij de volgende aankoop?

18. Lieve Marjon,

wat een vreselijk nieuws :( en wat een moeilijke beslissing staat jullie te wachten. :(
    Ik wens jou en je man heel veel sterkte de komende tijd.

Veel liefs, Christie

19. monkeylove

Ow kweenie hhaha, zal de mail eens even uitspitten... Kijken of ik er iets over kan vinden...

20. monkeylove

Ow jah ik zie het, je krijgt waardebonnen met 10% koring op je aankoopbedrag, nah dom zeg!

Deel Deze Pagina