Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Leuk he die kleine lettertjes, vaak word de consument in de maling genomen hierdoor.

Zo heb net een heerlijk ontbijtje gehad van mijn mannetje :D
    Verse pistoletjes en croissantjes had hij gehaald en een zak
    met waxinelichtjes voor vanavond zeg hij...ow jee :)

2. Zo even bijgelezen net :) weer een hoop geschreven.

Patricia..HEEL VEEL PLEZIER VANDAAG! En lekker uit eten. Als ik lees dat je mannetje je gaat verwennen vandaag, wordt het vast geen Mac! :)

Knuffelkonijn, je kan ook de ha bellen, die heeft iets meer kijk op het totale menselijke lichaam lijkt me en wie weet heeft hij/zij andere ideeen wat je zou kunnen doen?

Nannie, ik heb mijn ha gebeld voor de neusspray en kan hem vanmiddag ophalen en dan pb ik je de naam.

Verder ben ik even kwijt wat er nog meer stond aan vragen enzo (misschien toch handig om een blocnote erbij te nemen).

Vanmorgen bij het CB geweest en wat een muts! Wordt altijd erg moe van die mensen daar die het zelfvertrouwen van 'jonge'ouders de grond inboren! Steijn gaat nog niet zelf staan en dat moet hij nu toch onderhand wel een keer doen vond ze. Maar goed hij is bezig met verbale dingen, hij praat ontzettend veel voor een dreumes van 14 maanden. Hij kan al echt woorden zeggen en benoemen, leest graag boekjes, speelt met autootjes en blokken en wil graag aan de hand lopen.
    Maar ja dat zijn dan dingen waar dan overheen gepraat wordt en dan zeggen ze: ja maar dat is niet gaan staan! :x
    Zegt ze later als we weggaan "ja jullie zijn nog niet echt ongerust ofzo he?"
    Eh nee, elk kind ontwikkeld zich anders en ik kan het stimuleren bij hem en oefenen, maar uiteindelijk moet hij het zelf onder de knie krijgen en gaan doen.
    Maar goed genoeg gezeur van mij :) Het cb is goed voor de spuitjes, info over voeding, en het wegen en meten.

Oh ja Veraatje, die kleine lettertje bij jou onder je stuk tekst :D erg leuk bedacht.

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar er komt in maart of april (en die datum maken ze niet lang van te voren bekend) een dag dat je 20% korting op het gehele asortiment krijgt. Zonder addertjes onder het gras. Dus daar wacht ik nog even op. :D

4. Zo, de Vlos gebeld, die mag ik vanmiddag terugbellen.
    Bel ik naar de menzis om te kijken hoevaak cesartherapie vergoed wordt, is het maar 12 keer! en ik ben al 4 keer geweest. ze kunnen het met geen enkele manier omhoog doen! vervelend hoor.
    mooie boxen enz. hoor
    wij moeten nog ff wachten. nog 3 week, dan krijgen we de sleutel van ons huis! eindelijk!
    dan krijgen we ook mooi de box denk ik van mn schoonouders...
    nou, nog ff afwachten tot vanmiddag wat de vlos zegt.

fijne dag allemaal.

liefs en een knuffel van wendie

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Dag dames,
    Jullie kletsen echt veel, ik heb zelf helaas geen tijd om regelmatig te kijken omdat ik hard bezig met met het schrijven van een proefschrift, maar zo gauw die klaar is horen jullie meer van mij.

in ieder geval, hebben wij van de week onze 20 weken echo gehad en er zwemt een gezonde zoon in m'n buik! Dus daar zijn we erg blij mee!

groetjes

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Mone heel veel succes met je proefschrift!
    En gefeliciteerd met de goede 20 weken echo...en je ZOON...staan we weer gelijk met de stand :)

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    hey meiden ik ben ook weer terug van weg geweest.
    ik was dat ook helemaal vergeten te melen maar patricia veel plezier met ondertrouw. valt volgens mij wel mee, hoop ik want ik ben ook nog aan de beurt in april haha.

de fysio was boos :confused: niet te geloven. op mijn baas dan he. ze kunnen hoog en laag springen wat ze willen maar ik mag totaal niks meer doen ook geen vervangend werk.
    mijn bekken zijn zo instabiel als iemand van 36 weken zwanger zijn. :confused: vind je t gek dat ik zon pijn heb.
    ik heb 2 brieven gekregen van mijn fysio. 1 voor mezelf en 1 voor de arbo dienst. ze heeft ook nog ff mijn HA gemaild en morgen moet ik als t goed is ook een brief van hem krijgen dat hij achter de keus van de fysio staat. als mijn baas nu nog wilt dat ik werken ga, mag ik dus wiegeren

nou dit was t wel. mensen met echo of VK bezoek veel plezier en succes gewenst vanaf hier,

liefs susanne

8. Duikster een vraag voor jou. Nick en Steijn schelen 5 dagen dus neem aan dat je met hetzelfde zit als ik. Ze zijn straks ruim 18 maanden als onze kleintjes erbij komen. Schaffen jullie ook een duo wagen aan? Zo ja welke? Ben al steeds aan het speuren op marktplaats, maar heb geen idee welke goed is. Of andere mama's hier die er 2 vlak op elkaar krijgen of al hebben? Ervaringen?

Ik wil mijn Xadventure er gewoon bij houden, omdat Steijn gewoon naar het kdv zal gaan tijdens mijn verlof en ik dan die kan gebruiken voor de kleine. Maar als ze allebei thuis zijn lijkt een duo me handig, zodat ik niet alleen maar aan huis gekluisterd zit.

Mone gefeliciteerd met je zoontje en je goede echo.

En Silla was ik net helemaal vergeten wat over te zeggen :oops: sorry.
    Gelukkig dat het goed is en gaat :)

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    oh trouwens ook wel leuk om te melden

mijn dikke kater hier in huis heeft een nieuwe hobby. achter zijn eigen staart aan gaan op de hoek van de box. t ziet er dus echt niet uit met zon dikke reet die hij heeft haha. hij weegt 7.5 kilo.

dat wilde ik ook ff laten weten, lekker boeiend maar toch

liefs

10. Susanne goed dat je fysio achter je staat en dat er actie is/wordt ondernomen. Geeft rust lijkt me.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    jee susanne dat het veel pijn deed en je er zo'n last van had, dat wist je al wel, maar dat het zo was, jee! Maar wel fijn even die duidelijkheid. Lichamelijk voel je je daar misschien niet beter van, maar het geeft wel even rust voor je zelf denk ik. Zeker als het straks écht geregeld is!

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat verwachten ze dan van onze kinderen, dat ze alles in 1 keer ontwikkelen of zo? Zo hebben ze bij Sven ook zo lekker "geblunderd". Wij hadden het vermoeden dat hij spraaktaal problemen had met 3 jaar. Werd afgedaan van ach mevrouw maakt u zich geen zorgen want ze hebben tot een jaar of 6 de tijd om dat te ontwikkelen. In plaats van dat ze je handvatten geven om naar logopedie te gaan om daar te testen of het zo is. Daar zijn we uiteindelijk via het KDV zelf achter gegaan. En zie hij had ruim een jaar achterstand en zit nu in het speciaal onderwijs voor kinderen met spraaktaal problemen. En dan had ik het tot 6 jaar aan moeten kijken. Ik ga ook puur alleen wegen en meten en de rest geloof ik wel daar.

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    ik weet nu wat mijn rehten zijn en weet ook dat ik me niet schuldig hoef te voelen. ik ben de laatste 2 dagen vrij onrustig geweest en gestrest door al dat gedoe. voel me er inderdaad wel beter onder en nu kan ik gewoon ook rustig doen wat t beste is. zonder dat getrek van mijn baas en arbo dienst.

ik ga weer ff douchen was erg warm bij de fysio dus ik zweet me eigen helemaal kapot.

tot later

groetjes susanne

14. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Jeetje Marjon, dat is inderdaad heel vervelend nieuws.
    Ik viel ook meteen helemaal stil.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen en je mannetje natuurlijk ook.

Liefs misspiggle

15. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    @Susanne...Ben blij voor je dat de fysio eens reageert hoe het moet..
    Zelf weet ik hoeveel pijn je kan hebben....absoluut niet grappig hoor.. :cry: Nu kan je gewoon op je strepen gaan staan en het onder hun snuffert duwen! :evil:
    Gelukkig was mijn arboarts en baas er wel redelijk van overtuigd...Deze week had ik mijn baas nog aan de foon..Of ik niet ev een uurtje vervangend werk wilde doen op kantoor(zittend wat ik maar ff kan soms :confused: )...Ehhh..neee dat gaat echt niet meer.. :)
    Dan ben ik gesloopt en verga van de pijn...Ze was meteen accoord...gelukkig maar ;)

@ Christea..ik weet niet welke lui hier op het consultatiebureau zitten..Hoop alleen niet zulke als bij jou...
    Dan hebben ze echt een verkeerd aan me vrees ik...

Susi ;)

16. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai meiden,

Niet normaal meer hoeveel jullie schreven hebben, hihi, als ik iemand vergeet of iets neerzet wat al behandeld is sorry. Heb alle pagina's gelezen maar laten we het op de zwangerschapsdementie houden :)

Ten eerste Patries, heel veel plezier vandaag voor jullie saampjes! Nu word het toch wel echt echte he! Geniet ervan.

ML, wanneer vertrek je nou naar Engeland? Dacht vandaag?

Marjonz; Wat een verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte wat jullie ook mogen beslissen.

Rensie; hoe is je functioneringsgesprek gegaan? Deden ze nog moeilijk over de zwangerchap?

Mone, gefeliciteerd met je goede echo en ZOON! succes met je proefschrift, heb je een leuk onderwerp?

Senninha; is je moeder nu al weer thuis? En gaat het al iets beter met haar? Al iets meer bekend over de huisartsen post?
    Ik heb eens bij de ehbo een akkefietje gehad, (gelukkig niet zo als bij jullie levensbedreigend). Een vriend heeft toen een hele zware brief geschreven naar het ziekenhuis, waarop ik een excuus brief kreeg en de behandelend arts verplicht een half jaar met verlof moest, deze zou overspannen zijn geweest. Oke je hebt er verder niets aan, maar voor je gevoel is het wel fijn.

Susanne, wat een opluchting dat je fysio zo met je meedenkt en zich voor je wil inzetten! Ben heel blij voor je. Hoop dat je baas nu echt in gaat zien dat het serieus is en jou en je kleintje rust gunt.

Silla, al iets meer gehoord?

Bd81, kreeg tranen in m'n ogen bij het lezen van het "huisje" verhaal van je man. Echt zo lief en mooi.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mijn huisarts heeft Lomusol voorgeschreven. Die heb ik bij m'n eerste zwangerschap gebruikt en nu ook weer.

18. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    marjon heel veel sterkte de komende tijd! Wat een vreselijk nieuws weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil jullie echt alle goeds toewensen!

Patricia een hele fijne dag vandaag lekker genieten. Ook al stelt he tniet veel voor straks is het toch een stapje dichterbij... ;)

buddy wendie: goed dat je gebeld hebt met de VK ben benieuwd wat ze zeggen!

Buddy2 esther: heb je pb teruggestuurd...gezellig!

sorry reageer verder even niet heb net gesport en ga nu heerlijk in bad! :D

fijne dag

liefs Nannie

oh ja susanne goed dat je fysio zo boos is! terecht ook!

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Knuffelkonijn spannend hoor een nieuw huis.
    Moet je nog veel klussen straks of kan je er zo in?

Mone fijn dat je een goede echo had en gefeliciteerd met je zoon!
    Succes met je proefschrift en daarna lekker mee kletsen hier.

Susanne he,he eindelijk iemand die er verstand van heeft en ook jouw zijde kiest. En je baas en de Arbo kunnen de pot op (en hopen dat ze er doorheen zakken).

Hier een goed nieuws bericht mijn moeder mag naar huis! Joepie ben echt blij nu kan ik gelukkig zaterdag toch nog een beetje verjaardag vieren.
    Jij viert het toch ook zaterdag Athina?

Voor iedereen lunch ze en tot later vanmiddag, ga effen een tukkie doen.

20. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ff voor de volledigheid.
    Jeroen en ik schelen 4 jaar minus 8 dagen :D (hij is 31)

Begin mei ga ik beginnen met zwangerschapsgym. Ik denk ook dat je lichaam zelf wel min of meer weet wat het moet doen tijdens een bevalling. Maar het is voor mij meer om andere zwangere te ontmoeten. Ik ken maar weinig meiden zwangere meiden of nieuwe mama's hier in de buurt. Het lijkt me gewoon gezellig.

Deel Deze Pagina