Mirjam2112, gefeliciteerd met je mooie echo en met jullie meisje! Patricia34, welkom hier en van harte gefeliciteerd. Fijn dat je nu lekker kunt genieten van je zwangerschap. Als je op de lijst wilt, mag je mij pb-en! Niesje, vervelend dat je zoveel last van jeuk hebt. Ik hoop voor je dat het snel over is! Had je hier ook last van tijdens je eerste zwangerschap? Knuffelkonijn, dat zou mooi zijn als je mannetje een functie omhoog gaat en dat jij dan ook kan doen wat jij graag wilt. Penny en Essie, ik kan mij die angsten wel voorstellen. Ik was ook ontzettend zenuwachtig voor de 20 weken echo en als je dan vandaag een niet zo leuk verhaal hoort, ga je nog meer piekeren. Maar hopelijk komt alles goed met jullie echo! Nina, dus al een weekje verder. Lekker zeg! Mooi dat je hier blijft! Minka, hopelijk wordt je toegelaten in de fysiogroep!
Hey allemaal! Wat een warm welkom, echt zo lief! Ik vind het prima hoor, dat ik 34 genoemd ga worden...alhoewel mn leeftijd inmiddels toch al 36 is..ben hier 2 jaar geleden begonnen dus vandaar die 34 Nina! Inderdaad een "ouwe bekende" Wat betreft de BI, ik heb nu wekelijks oefeningen bij een bekken-fysiotherapeute. Moet zeggen dat het me echt wel helpt, voornamelijk mijn houding is/was gewoon totaal verkeerd en de klachten zijn nu echt al draaglijker, maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik nu maar halve dagen werk, waar ik trouwens nu al aan gewend ben geraakt! wat een luxe! Wij zijn nog steeds onder behandeling van de gyn. dit is voornamelijk omdat ik al sinds mijn 12e epilepsie heb en nu dus geen medicatie meer gebruik ivm de zwangerschap. Alhoewel ik al haast 10 jaar aanvals-vrij ben vind ik het toch een geruststellend idee dat ik extra onder controle sta. Het nadeel daarvan is dat de echo's niet echt pretecho's zijn, het is echt telkens kijken naar het noodzakelijke en de foto's die we meekrijgen zijn dan ook niet echt duidelijk of mooi, daarom willen we een keer een 3d echo laten maken als ik een week of 30 ben. Wat betreft mijn relatie...die is (nog steeds) helemaal super dus wat dat betreft val ik mischien buiten de boot hier Hubbie en ik gaan op 30 april trouwen op Kreta, ik ben dan 28 weken zwanger en we verheugen ons er enorm op! Als ik het goed onthouden heb gaat er hier nog iemand trouwen tijdens de zwangerschap? Vera, lijkt me leuk op de lijst erbij, ik stuur je zo f een pb!
Welkom Patricia 34...leuk om een medebepper erbij te hebben... Gaaf om een goede echyo te hebben.. Ik mag morgenvroeg weer voor controle en echo... Susi
Ow oeps....hahaha dat wordt druk bij het gemeentehuis! 8) Gaan jullie trouwen in officiele trouwkleding?
Graag gedaan! Ik heb trouwens gegokt dat dit je eerste kindje is. Klopt dat? Als je ook nog je afspraken met ons wilt delen (hoeft niet), dan kun je mij altijd pb'en.
welkom hier patricia 34. ik ga niet in officile trouwkledij trouwen. wij trouwen echt om t kindje dus wij gaan voor de gratis trouwdag met extra geld voor t feest ik heb af en toe nog wel de stress in mijn lijf omdat ik toch bang ben dat die eikel van een baas belt maar gelukkig hoef ik me er geen zorgen over te maken. ik had t telefoontje gister al verwacht maar tot nu toe nog niks gehoord. maar ik zal m wel zeggen dat ik kan ophouden met dat gedram van hem. ik ga ff de stad in zo. ga met de bus heen want moet ff een schildersdoek halen voor een klantje van mij. wordt opgehaald in de stad dus dat is makkelijk te doen hoop ik haha. nou iedereen eetsmakelijk en misschien ben ik hier vanavond nog wel ff groetjes susanne
Hey susanne wat leuk! Wij trouwen ook niet in officiele trouwkleding hoor, sowieso is het een andere bruiloft dan anders omdat we in het buitenland trouwen 8) Ik wacht dus eerst maar es de temperaturen af rond die tijd en ga dan nog ff snel bruidskleren shoppen
Jemig wat kun jullie kleppen zeg In eerste plaats dank allemaal voor de woorden over het cb, ligt dus niet aan mij geeft me weer vertrouwen dat ik het eigenlijk hartstikke goed doe met Steijn Heb jouw tip maar overgenomen Senninha en heb er een blaadje bij gepakt om wat punten op te schrijven. Begin ik ook direct bij jou. wat fijn dat je moeder weer thuis is hoe voelt ze zich verder? Wat je kindje betreft met spraaktaal achterstand, belachelijk dat ze niet naar je geluisterd hebben en je niet gewoon naar logopedie hadden door gestuurd, daar had je tips kunnen krijgen hoe je je kindje kon helpen. Vrienden van ons, hun dochtertje bleek een ernstige heupafwijking te hebben en dat vermoeden hadden ze zelf alleen het cb vond van niet en duwde ook de beentjes nog is verder uit elkaar zo van 'kijk niks aan de hand!' Ze bleek de meest erge vorm te hebben en moest direct in een spreidbroek (wat ook nog veel later dan normaal is gedaan), gelukkig kregen we van de week het bericht van hun dat ze de spreidbroek niet meer om hoeft en dat het weer helemaal goed is gekomen. Zij zitten trouwens bij het zelfde cb als wij. Meiden als je het niet vertrouwt luister naar je zelf, jij bent de moeder en weet het het beste. Ik doe het nu ook en met Steijn komt het wel goed daar ben ik van overtuigd Penny jij gaat gym doen om dezelfde reden dat ik ook heb gedaan bij mijn vorige zw. Ik had bijna geen mensen om me heen die zwanger waren.Ik vond het erg fijn en ook omdat je elkaar zo goed begrijpt. Aan het gepuf etc heb ik niet veel gehad, je doet denk ik toch wat bij jou het beste past/ ML have fun in beautiful England Mirjam gefeliciteerd met je goede echo en een meisje erbij leuk Niesje heb je geen allergische reactie op iets? Of eczeem? Ja ik doe ook maar even een gooi. Vreselijk die jeuk. Patricia34 welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ben ook 1 van de meiden die gaat trouwen. Wij trouwen op 9 mei. Wel in een traditionele trouwjurk, maar verder heel klein. Alleen naaste familie en hele goede vrienden en vriendinnen. Daarnaast trouwen we niet op het stadhuis zelf, maar op een buitenlocatie Duikster dank je wel voor de tip, ga is even speuren naar waar je het over had.
Penny, ja het onderwerp is leuk, het gaat over eiwitten die van invloed zijn op het (cyto)skelet van neuronen veraatje, bedankt! Mirjam, gefeliciteerd met je meid! Ik heb in het begin van de zwangerschap erg veel last gehad van jeuk, en het enige wat goed bij mij hielp is balneum, extra vettende badolie (is er ook voor onder de douche). Om de dag nam ik een bad en was er na 2 of 3 baden helemaal van de jeuk af.
Hoi gadverdamme ben even in een pestbui! had mijn huis verkocht onder voorbehoud. was al eens een uitstel aan die mensen verleend van 10 dagen, die verloopt morgen. belt de makelaar dat die mensen het niet gaan redden. ze wilde nog meer uitstel dat doen we niet, als ze het nou nog niet redden zitten we straks voor jan lul te wachten! dus nu komt huis weer in verkoop en begint het gezeik dus opnieuw! ze houden wel recht van koop, dus als zij nu voor een ander het koopt de hypotheek rond krijgen dan hebben ze het wel... maar wij zitten dus weer in de stress! was dus net even 1 ding minder om ons druk over te maken... BAHBAHBAH sorry voor het sachi mailtje maar moest het even kwijt
hey allemaal. misspiggle, gefeliciteerd met de echo! rensie, bah, wat vervelend. kan me voorstellen dat je daar niet echt blij van wordt. hadden jullie al een ander huis gekocht dan? en waarom hebben ze eerste recht nog steeds? dat is toch over wanneer die 10 dagen afgelopen zijn?
wij hebben idd een ander huis gekocht en gaan in mei over... hij houdt het eerste recht in die mate dat als er nog geen nieuwe koper is, dat hij dan het huis mag kopen voor het bedrag dat is afgesproken, zonder opnieuw te hoeven onderhandelen heb echt geen zin in dubbele kosten
rensie wat vervelend, ik snap goed dat je chaggie bent! De datum nadert dan ook met rasse schreden dat jullie al de sleutel krijgen van jullie nieuwe huis.... Veel succes, ik hoop dat dit probleem snel opgelost raakt!
ff vraagje, mag je je eigen familie afschieten? ik kan dat op dit moment wel doen. heb t zo gehad ff met mijn broertje en pa. mijn oa heeft t contact met mij verbroken, sommige weten dat al, maar nu komt t leuke. sins de scheiding heeft mijn pa een gat in zijn hand dat wil je gewoonniet weten. mijn broertje regeld best veel financieel voor hem. omdat mijn pa zijn huur een paar keer niet betaald had had ie deze maand een rek van 5oo euro. en nog eens een rek van 400 aan telefoon kosten. mijn broertje heeft m al in totaal 600 geleend deze maand. nu belde mijn broertje mij op of hij geld kon lenen ij mij voor mijn vader. hij wilt geen contact met mij mijn vriend of mijn kindje maar ik kan m wel geld gaan lenen? ik vind t best moeilijk om nee tegen mijn broertje te zeggen maar ik sta niet achter t feit dat t geleende geld op gaat aan drank bij mijn pa. moet ik t doen? of zal ik t hun uit laten zoeken,? groetjes susanne