Ik zou het echt niet doen ook al is het moeilijk. Je broertje kan je vader wel steeds willen helpen en het is erg lief van m, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Maar ik snap hoe moeilijk het voor jou moet zijn, het blijft toch je vader. Maar jij hebt gekozen voor je eigen leven en dat doet je vader ook dan kan je niet verantwoordelijkheid gaan dragen voor de fouten die hij maakt en als je m daarbij zou helpen zou het alleen nog maar erger worden. En cker met een kindje onderweg kan je je geld wel beter gebruiken lijkt mij. En als ze je erom veroordelen ach... Deden ze dat niet al?
mijn vriend belt mijn broertje nu op om te zeggen dat t niet kan.vind t jammer dat ik nu wel goed genoeg ben en inderdaad met die kleine op komst kunnen wij ons geld wel beter gebruiken, en t wordt eens tijd dat hun gaan zien dat z niet bij iedereen aan kunnen kloppen voor geld wat ze niet eens terug kunnen betalen. bedankt voor de reactie ML heb er best veel aan gehad want zo weet ik dat ik niet degene ben die onredelijk is. liefs susanne
Je bent cker niet onredelijk, Alleen jammer dat mensen dat vaak niet snappen en je wel onredelijk vinden, ik ken het helaas... Maar owkee so be it en goed dat je voor jezelf opgekomen bent...
Jaaaaaa hier is de VROUW in spe 1 tip, trouw NOOIT als je zwanger ben Jeetje ik heb alleen maar zitten/lopen huilen vandaag en het was alleen maar de ondertrouw hahahaha hahahahaha In het stadhuis een heel lief warm welkom gekregen, praatje gemaakt en zelfs foto's zijn er gemaakt die over de email worden gestuurd toen we de ondertrouwakte tekende...huilen! Toen lekkere vlaai gekocht en naar mijn schoonouders gegaan..werden we uitgebreid gefeliciteerd...huilen! Lekker vroeg naar het restaurant vertrokken met Manuel en Björn, soort steakhouse want met zon kleintje ga je niet supersjiek, stond er op tafel een super boeket rozen van mijn mannetje...huilen! En net komen we thuis, staan er op tafel 3 andere grote boeketten, eentje van Manuel's ouders, eentje van mijn ouders, en eentje van onze kleine Björn hoe blij hij is dat papa en mama gaan trouwen...HUILEN! Al met al een zeer leuke en emotionele dag geweest, waarschijnlijk ook omdat je zwanger ben..dus al zeer gevoelig voor alles wat met liefde en babytjes te maken heeft hihihihi Wij (Manuel en ik) willen alle lieve dames hier bedanken voor alle felicitaties hier, we zijn een verliefd bruidspaar in spe sinds vandaag Nog 20 dagen en dan zullen we eindelijk na 8 jaar in het huwelijksbootje stapen..! Ik ga nu even de kleine in bad stoppen,en dan kom ik ff terug om op iedereen te reageren. Wil wel even alle dames met de goede echo vandaag, feliciteren! En ik zag een nieuwe naamsgenoot voorbijkomen, Patricia34 van harte welkom op deze topic..en klets gezellig mee!
He Suzanne wat een evervelende situatie.. het is wel heel sneu voor je broertje maar dat geld gaat ook weer op aan jevader als ik het zo begrijp.. Op een gegeven moment houdt het ook niet op lijkt mij.. Meid een verstandige keuze al is ie zeker niet makkelijk! Patricia, Fijn dat je een mooie dag hebt gehad! Wel allemaal heel emotioneel las ik het zo lees! Med geniet er lekker van! Rensie wat vervelend voor je! Hoop dat het allemaal nog goed afloopt! Hier zit je dan op je werk.. Ongelooflijke rugpijn.. echt hele gemene steken.. Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.. eerlijk gezegd..
MIssPiggle, gefelicteerd met je mooie echo! Rensie, wat ontzettend balen zeg! Ik hoop dat het probleem snel opgelost is, want ik kan mij voorstellen dat je geen zin hebt in dubbele kosten. Hoe ging je functioneringsgesprek? Susanne, je hebt groot gelijk. Ik zou ze ook geen geld lenen. Als het nu echt was om ze te helpen, maar het gaat toch op aan drank (als ik het goed begrijp). Het is zijn eigen verantwoordelijkheid en jullie kunnen je geld wel ergens anders voor gebruiken! Zo Patries, leuke dag gehad zo te horen. Lief al die rozen zeg! Ga er maar lekker van genieten en ik kan mij voorstellen dat er heel wat afgehuild is!
VK bellen en uitleggen wat voor pijn je hebt denk ik, tenminste, zo heb ik het gedaan... Goed voor jezelf zorgen hoor, niks forceren...
Suus, wat een rotiets! idd afschieten de hap kan me goed voorstellen hoe je je voelt en wel naar dat je in zo'n rotpakket bent gezet! wel goede keus hoor! veraatje, functioneringsgesprek ging goed! ik functioneer hij vindt het alleen jammer dat ik minder ga werken en de dagen invullen na mijn verlof is erg moeilijk esther balen van die rugpijn! acht melden bij vk misschien hebben ze tips! patricia, gefeliciteerd@! engaged to be married! ben blij dat ik dat al gedaan heb, lijkt me niks met extra hormonen! mijn zus jankte trouwens zonder extra hormonen al de hele dag... jij hebt nog een excuus
Chris, mijn moeder is blij dat ze thuis is maar ze is doodop. ze wilde ook nog haar tas gaan uitpakken maar ik heb goed op haar in kunnen praten dat ze dat laat en het morgen door de thuiszorg laat doen. MissPiggle fijn dat je een goede 20 weken echo had. Heb je wel nog een beetje kunnen genieten? Rensie dat is balen van jullie huis. Ik hoop datie alsnog snel verkocht wordt. Susanne, je hebt een goede beslissing genomen want dat geld zie je anders echt nooit meer teug en wat ML al zei een kindje is al duur genoeg. Patries, heerlijk hè zo'n dag. Ik me voorstellen dat jullie dolverliefd zijn nu. Zwijmel............ ML jouw beurt komt nog wel hoor, juist wanneer je het 't minst verwacht. Esther, ik weet maar 1 ding voor je rugpijn en dat is uitloggen en lekker naar huis en ontspannen. Zo wordt het er toch niet beter op en komt er niet veel uit je handen omdat de pijn overheerst. Ik zie morgen geen afspraken staan in de lijst. Een fijne avond iedereen en voor degene die gaan kijken veel plezier met de ontknoping van de Mol. Enne Patries de avond is nog lang hè.........
Patricia34: welkom hier en inderdaad heel veel plezier met meekletsen. Patricia01: fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad en niet vreemd dat je zo moest huilen, zelfs ik kreeg brandende ogen toen ik je verhaal las. Rensie: vervelend van jullie huidige huis. Ik hoop dat jullie er alsnog snel uitkomen. Misspiggle: gefeliciteerd met je goede echo en gelukkig heb je je voor niks zorgen gemaakt. Duikster: ik mag volgende week donderdag voor de 20 weken echo.
Nou vertel mij wat: met Esther1986, Esthertje80 en essie1979 heb ik af en toe nog moeite om te zien of ze mij of een andere Esther bedoelen. Zeker als ze mij wel eens Esther voluit noemen of zoals gisteren Esther1986 ineens Essie wordt genoemd. Ik heet trouwens Ester zonder H.
@senninha: wat fijn dat je moeder weer thuis is. @Rensie: wat irritant zeg dat je nou het hele traject weer opnieuw door moet. Bah. Zo voor het eerst naar zwangerschapsyoga. hoop zo dat het niet te zweverig is. ik heb een foto van het bewijs dat het een meisje is in mn album gezet en een nieuwe buikfoto.
Patricia van harte gefeliciteerd. vandaag de 3D echo gehad die was echt super. Ze kwamen erg goed in beeld. we kregen een film mee van 46 minuten en een cd rom met 39 foto's. Alles zag er perfect uit we konden zelfs de vingertjes en teentjes tellen. Hieronder twee foto's http://i197.photobucket.com/albums/aa48 ... fotokl.jpg http://i197.photobucket.com/albums/aa48 ... fotogr.jpg
Susanne als ik jou was had ik het geld ook niet geleend aan je vader. eerst wordt het contact verbroken en ineens ben je goed genoeg? denk lekker aan jezelf en je man en kindje... patricia Wat een mooie dag moet dit zijn geweest voor je. En nu er op rekenen dat je trouwdag NOG mooier wordt. romantisch mannetje heb je hoor!!! geweldig.. de mijne was ook zow... Esther1986 (buddy!!) Vervelend van je rug, maar forceer asteblieft niks. Doe ik ook niet meer. Vandaag voor niks naar mn werk gereden. Ff uurtje gezeten en weer weggegaan. Denk op dit moment vooral aan je kleine en aan jezelf. Je moet er tenslotte nog een tijdje mee lopen, toch? Nou, hier verder weinig gebeurt. Wordt alleen van binnen ff flink afgerost. Haha, niet erg Liefs en knuffel van Wendie en haar schoppende
Hee Meiden! Ben er ook weer ff na een lange dag op het werk en heel veel files... Marjon, zoals de meeste al schreven, ik heb er ook geen worden voor. Ik wens jou en je man alle sterkte toe die jullie nodig hebben! Weer een hoop gekletst zoals gewoonlijk. Meiden met de goede echo's gefeliciteerd. Een meid en een jongen. Ik geloof dat de meiden nog steeds voorlopen. Ben benieuwd hoe de uiteindelijke stand zal zijn Patries, dat klinkt echt als een super dag! En de dag is nog niet eens om... Nieuwe patricia welkom! Zo te zien hebben we er een echte klepper bij.. gezellig! Susanne, ik vind dat je een goede beslissing hebt genomen! Ik heb ooit een collega gehad met het zelfde probleem over zijn moeder. Hij heeft dit uiteindelijk ook besloten. Het geld gaat toch maar op aan de drank, dus je helpt hem er niet eens mee. Nina ik moest erg lachen om jou tip om alvast een boterham in een zakkie naast je bed te leggen! Echt geniaal! Verder een ieder die ik vergeten ben, sorry! Straks wie is de mol. Ben heel benieuwd of mijn mol, Edo, het ook uiteindelijk is! Lee