Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Sann en Vergo, mooie foto's!

Rensie, hoeveel dagen ga je straks werken?

Nog een paar minuten en dan eindelijk de bekendmaking van Wie is de Mol? Door vorige week ben ik nog steeds verward, maar zal toch bij mijn eerste keuze blijven: Edo (en als goede 2e Dennis :D )
    Tot later op de avond!

2. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja ik ben ook erg benieuwd en ik heb echt totaal geen idee meer de Mol nou is. Ik durf er absoluut geen geld op in te zetten. Maar ik heb Regina vanaf het begin wel als potentiële Mol gezien....................

3. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Nina jij bent dus door het oog van de naald gekropen. Nu herinner ik me weer dat ik dat al eens had gelezen...

Susanne schilder jij zelf?
    en...tja moeilijke situatie, maar ik zou het geld niet uitlenen. De vraag is of je het ooit nog terugziet als ik het zo lees.

Rensie balen hoor van je huis. dat soort dingen wil je toch het liefst geregeld hebben. Kan me voorstellen dat je daarvan chagrijnig wordt.
    wat is er moeilijk aan het invullen van je dagen na je verlof?

Patricia de eerste stap is genomen! nog 20 daagjes en je bent echt de vrouw van...
    fijn dat het zo'n mooie dag was voor je.

ML ik hoop dat je wens uitkomt en jij ook de man van je dromen gaat vinden.

Mispiggle en Vergo fijn dat jullie hebben genoten van de echo's en dat het er goed uit zag.

San mooie foto's.

ikke ben trots op mezelf. Heb vanmiddag toen Nick sliep de plinten voor zijn nieuwe kamer zelf gezaagd en gedeeltelijk gelijmd aan de muur en het net nog effe afgemaakt! pfff...ik wist niet dat ik dat kon....maar zaterdag komt onze kast en de meubels van Nick's kamer en dan is het toch wel fijn als een en ander af is zodat die ook gemonteerd kunnen worden. en dan kan ik ook weer kijken naar alle babyspullen! nu morgen de plinten bij onze slaapkamer nog, maar op zijn vroegst in de avond, want overdag moet ik gewoon werken.

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zo ben ik ff weer!

Ppff ik ben echt doodmoe :confused: Ik merk dat ik niet lichamelijk snel moe ben, maar dat een emotionele dag ook al een hele aanslag op
    je lichaam is als je zwanger ben. Zit gewoon te knikkenbollen op de bank,
    dus mijn mannetje stelde voor onze "ondertrouwnacht" uit te stellen
    tot morgen want hij wil mij wel wakker meemaken hahahaha lekker
    romantisch ben ik toch met mijn walletjes onder de ogen :)
    Ik zag al waxinekaarsjes en massageolie staan, dus morgen word ik
    heerlijk verwend :D

ML, jij kom de liefde van je leven ook wel tegen hoor, en juist wanneer je het niet verwacht..zoals iemand hier al zei.!

Sann en Vergo wat een prachtige echofoto's hebben jullie van de kleintjes..begin altijd te zwijmelen van al die lieve snuitjes!
    Vergo, heb je ook mooie echofoto's dat je ze samen ziet? Ben namelijk erg benieuwd hoe dat eruit ziet.. :oops:

Susanne, vervelend zeg die situatie :( probeer niet te veel te stressen hoe makkelijk gezegd dat ook is..nu goed je rust pakken, zeker met die pijn die je elke dag heb.

jeetje veel rugklachten hier onder ons zeg, Esther kijk uit want je rug is echt belangrijk..en zou verschikkelijk zijn als je het forceer en je na de bevalling ook last blijft houden.

Knuffelkonijn, bij jou ook al van die K1 gevechten bezig in je buik? :)

Senninha,ben zo happy voor je dat je mams weer lekker thuis is!
    Thuis is toch de fijnste omgeving om te herstellen, nu kan ze lekker verwend worden thuis :D En af en toe op haar rem staan hoor, want veel rust is zeker belangrijk voor haar herstel.

Sann, jij zal al lekker in je boedha houding zitten op het moment :D
    Ben benieuwd hoe het is, vind het zo jammer dat het hier uiteindelijk is geannuleerd :(

Rensie, al dat gestress om je huis..dat is echt balen! :(
    Lijk mij wel gaaf om een eigen huis te hebben, alleen als je eenmaal wil verkopen en opnieuw aankopen heb je vaak veel stress of alles goed gaat komen. Ik hoop dat het snel opgelost is, en dat jullie van een nieuw huisje kunnen genieten!

Zooo, ik heb zoveel mogelijk gereageerd maar kan best dat ik iets of iemand vergeet :oops: sorry alvast..

Geen afspraken voor morgen? Rustdagje voor ons :D
    Morgen alweer het weekend voor de deur! Ik ga nu zelf ff een lekkere warme douche nemen en mijn bed in, trusten voor strakkies allemaal!

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Dus toch.....
    Het is toch raar: achteraf is het zo overduidelijk wie de mol is!

6. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    ja inderdaad! de mol heeft het wel echt goed gespeeld zeg!

7. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja als je het weet, zie je het inderdaad overduidelijk achteraf. Maar tussendoor heb ik hem echt geen seconde verdacht. Alleen vorige week na de vraag bij de priester.

8. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee ik heb hem tussendoor ook helemaal niet verdacht. Wel leuk dat hij het zo goed gespeeld heeft. Kan me nog herinneren dat er ooit ook zo'n goede mol was George geloof ik. Toen had ik ook zoiets van he?

Wel jammer dat het nu afgelopen is :)

9. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    En weet je wat nou het grappige is? Ik heb net eens zitten kijken naar de oudere berichten op internet waarin enkele weken geleden de Mol uitgelekt was. En wat blijkt: de naam die uitgelekt was klopt niet. Daarin werd namelijk Edo vernoemd..................

10. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Patricia, ik heb geen foto van hun beide samen, het ging niet omdat ze al te groot zijn om samen op de foto te gaan.

Wat de mol betreft ik had dit totaal niet verwacht meestal zit ik er dichtbij en nu helemaal niet. Knap gespeeld van hem

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah ik heb ook vanavond weer behoorlijk pijn aan mijn buik gehad, hij zit echt vol met baby...
    Weet niet of je dat bedoelt, maar vanavond was het dus ook zow dat ik weer onwijze bandenpijn had. deed echt zeer en dan wordt m'n buik weer onwijs hard, lijkt wel een ballon die op knappen staat, maar jah...
    Dat getrappel maakt wel een hoop goed...

12. monkeylove

Jah ik heb snachts sinds 2 weken last van maagzuur BAHBAH dat is ook niks mahjah...

13. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Goeienacht allemaal!

Ben vandaag bij de VK geweest. En alles was goed, moet alleen nog rustiger aandoen ivm harde buiken. En met een beetje mazzel gaan ze proberen in te leiden rond de 38 weken!

Heel veel bladzijdes geleden vroeg iemand naar ervaringen met een duowagen. Ik heb ervaring ;). Ik zou er een 2e keer geen meer kopen. Nyala en Mike schelen ook precies 1,5 jaar. Dus ik vond Nyala nog zo klein om altijd te laten lopen, maar zij deed niks liever dan dat. En als we een hele dag weg gingen namen we gewoon een buggy erbij. En je hebt ook nog van die meerijdtplankjes voor op je kinderwagen, hoeft je kleintje toch niet te lopen. Voor mij was de duowagen echt een hele grote miskoop!

Patricia, fijn dat je zoon goeie dag hebt gehad. Als dit al zo emotioneel was, ben ik benieuwd naar je trouwdag :D....

Susanne, ik zou denk ik ook geen geld lenen. Wel als het contact normaal was, maar als je alleen daarvoor goed bent, zou mijn familie het kunnen bekijken. Maar ja, wel makkelijk gezegd misschien....

En voor de meiden met jeuk, helpt gewone vaseline niet?

xxx

14. goedemorgen,

ondanks kutgevoel tocg nog lekker geslapen...
    ventje net uitgezwaaid die is een weekendje weg... en nu naar mijn werk.
    fijne dag vandaag! en alle vk en echo's vandaag veel succes en plezier!

rensie

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames,

Hier lekker maar erg kort geslapen, moest er steeds uit om te plassen en dan voelde ik gelijk weer getrappel in mijn buik..dus tijdje wakker gelegen na elk bezoek aan de WC.:)

Rensie, werkse voor vandaag en probeer je rustig te houden dit is een situatie waar je zelf ook niets aan kan veranderen :(

Mrietje, waarom willen ze je al met 38 weken gaan inleiden..? Omdat je last heb van harde buiken..? Gelukkig was alles goed met de kleine :D

16. monkeylove

Goeimorgen, zo leuk, toen ik vanmorgen wakr werd hield die kleine zich stil, maar zodra Leroy begon te praten werd ie helemaal wild ahhahah...

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha dat is lief!
    Ik heb dat op de zwangerschapskalender gelezen die in de keuken hangt, op een gegeven gaan ze heftig reageren op mensen die ze dagelijks horen maar niet heel de dag door. Hierdoor kunnen ze erg enthousiast worden als ze opeens papa, broertje of zusje horen praten :D
    Grappig he dat ze nu echt op de buitenwereld gaan reageren..!

Hoe ging het vannacht met je maagzuur,ML?

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    George blijft mijn allerliefste molletje. :D

Ik vond de aanwijzingen die wij als kijker kon vinden erg moeilijk deze keer.

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ken het vooral als je een boertje moet laten als je ligt. :(

20. love31

love31 Actief lid

Nov 20, 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    hallo

ik weet niet of dit normaal is..ben een beetje onzeker aan het worden,
    ik voelde ons meisje dagelijks vrij veel,maar sinds 2 dagen voel ik haar bijna niet,en daar komt bij dat mijn borsten ook niet meer zo pijnlijk zijn..

kan iemand me gerust stellen...

liefs love31

Share This Page