Love31, heb je een Angelsound dat je naar het hartje kan luisteren? Soms voel ik hem een paar uur niet en dan werkt zachtjes porren en duwen ook niet...dan luister ik even snel, en lig meneer gewoon heerlijk in dromenland. Als je echt ongerust ben, kan je beter je VK bellen en vertellen dat je haar al 2 dagen niet heb gevoeld..dan zal je wel even langs mogen komen. Want een heel weekend nog in de stress zitten is ook niet goed voor je.
Voel je haar bijna niet of helemaal niet? Als je echt je twijfels hebt kun je altijd de vk bellen of je extra op controle kan. Stress kan ook een oorzaak zijn dat de baby zich wat koest houdt. En als ik het zo hoor heb jij nu behoorlijk wat stress of alles goed is met de baby.
Echt, rond die tijd had ik het ook hoor, dan voelde ik hem weer 2 dagen niet, maar eigenlijk had ik er alle vertrouwen in en heb de Angelsound niet eens gebruikt maar af en toe dacht ik ook oei... Nou, ik zou gewoon voor alle ckerheid de VK bellen, die zijn juist voor dit soort vragen. Beter een keer teveel als te weining gebeld. Patricia, als ik eenmaal slaap gaat het wel weer met de maagzuur. Als ik snachts wakker word gaat die baby juist helemaal niet tekeer, wel smorgens als ik wakker word, dus wie weet een doorslaper net als zijn zus en broer
Goeiemorge allemaal! Straks ff reageren op de andere berichten..Zometeen controle bij de gyn en echo weer...Word vervolgd... Laterzzzz Susi
Susi, succes bij de gyn..! Senninha, ja gaat al wat beter met hem, alleen de verhoging schommelt nog een beetje. ML, ow heb je het alleen overdag/'s avonds..ik dacht als je ging slapen Want je kussen iets hoger leggen wil nog weleens helpen. Jij vertrek toch vandaag naar Engeland toe..?
Nee niet door de harde buiken, maar omdat je in Sani zijn cultuur niet thuis mag bevallen. En omdat het bij mij zo verschrikkelijk snel gaat, willen ze niet het risico lopen dat ik bv in de auto ga bevallen . Maar ja de gyn moet nog toestemming geven. En ik vind het zelf ook nogal dubbel hoor. Eigenlijk vind ik dat je een gezonde zwangerschap gewoon uit moet dragen, maar als ik dat doe en ik zou thuis bevallen, zouden we uit ons huisje moeten. Ja, ik weet het, Saan heeft een rare cultuur . Na ja, we hebben nog ff tijd... Love31, als je je druk maakt gewoon ff bellen hoor! Maar ik denk ook wel dat het normaal is. Vanaf week 27 moet je je kindje echt elke dag voelen, daarvoor kan het best zijn dat je het niet voelt. Susi en anderen ook natuurlijkdie een afspraak of echo hebben, heel veel plezier! xxx
Ow zow Mrietje, hoop voor je dat het lukt dan. Ik MOET in het ziekenhuis bevallen en bij mij is de eerste ook rap geboren maar ik word niet ingeleid (zal ook niet nodig zijn in mijn geval). Gyneacoloog heeft alleen gezegd: zodra je iets verlies of je voelt je eerste wee, gelijk in de auto hiernaartoe komen anders lig ik dus ook in de auto te baren
Hihihihi, vind je dat niet een eng idee? Ikke namelijk wel. Geloof echt niet dat ik iets aan Sani zal hebben als hij er alleen bij zou zijn . Ik heb bij Nyala en Mike ook mijn controles in het ziekenhuis gehad, maar dat durfde ik nu ook niet meer. Ik wil echt dat ze eerst komen kijken of ik nog wel naar het ziekenhuis kan. Bij Mikey voelde ik namelijk bijna niks . Ik durf niet eens meer te gaan als ik 4 cm heb, want duurt het zeker nog een half uur voor ik op de verloskamer lig. En Mikey ging van 4 cm naar geboren in 20 minuten, hihihi.... Volgens mij ging Monkeys tripje naar Engeland trouwens niet door. Of heb ik dat helemaal niet gelezen? xxx
Ja het is wel een eng idee, maar ze gaan er vanuit dat ik in juni ga bevallen, dan krijg je de vraag: ja wanneer moeten we dan gaan houden in het ziekenhuis? Bij Björn braken wel mijn vliezen eerst, dus hoop dat dat bij deze ook gaat gebeuren oei oei dat is snel bij jou! Nou dat kan ik niet verbeteren, bij mij was het 2,5 uur van 0 naar 7 cm..ik moet dus niet op mijn gemak gaan douchen en tutten, want de tweede verwachten ze over het algemeen al sneller hihihi dus volgens mij gooit mijn mannetje mij in de auto en plankgas Ging haar trip niet door..? Heb ik niets over gelezen, heb ik iets gemist dan?
Björn was met alles bij elkaar, dus verliezen slijmprop, breken van mijn vliezen..en gelijk daarna kreeg ik ontsluitingsweeen, en heb ik nog een uurtje geperst omdat meneer vastzat..nog geen 5 uurtjes
Jewel hoor gaat wel door Ik gah vanmoddag naar IJmuiden. Welke kant achter me oor moest ik die pleister nou plakken Patries? Links of rechts...
Als je echt beroerd word dat je het moet gebruiken dan aan beide kanten meid. Dat is voor je evenwichtsorgaan in je oor. En anders even naar een punt aan de horizon kijken, dan krijg je hersenen weer een beetje controle over een vast punt. Succes! p.s. heb even mijn buikfoto van vorige week geplaatst, we zijn inmiddels al een week verder..gaat het toch snel!
Maar ik had het toch wel goed gelezen of niet Monkey? Nou das ook wel echt heel rap Patricia! Ik was van de ene kant heel blij dat het zo snel ging, maar van de andere kant ook weer niet. Misschien heel raar, en zeker voor degene die een rotbevalling hebben gehad, maar ik zou het niet erg vinden als het nu wat langer duurde. Het is zo bijzonder allemaal ookal heb je pijn en dat bijzondere was dus zo voorbij. Ik wil natuurlijk geen hel van een bevalling, maar een uur of 5 zou ik wel mooi vinden! Zul je zien dat ik dit nu zeg, ik een bevalling krijg van 36 uur .