Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik heb ook best wel last van maagzuur. Het begint zo'n beetje halverwege de dag en duurt dan de rest van de dag voort. Meestal wordt het weer versterkt als ik iets drink of eet wat pittig is. Daarna zakt het weer iets af. Het probleem is echter dat elk drankje mijn maagzuur activeert: frisdrank, sapjes (rode of gele), thee en gewoon water. Het enige wat dat niet doet is melk, maar de hele dag melk :confused: , liever niet. Iemand nog enig idee wat wel drinkbaar is zonder het maagzuur te verergeren?
    Waar ik ook van baal is dat ik "vroeger" voor ik niet zwanger was, ik mijn maagzuur altijd wel "weg kon slapen". Echter nu ga ik er mee naar bed en sta ik er ook weer mee op soms. Gelukkig is het allemaal nog niet zo erg dat ik er medicijnen ofzo tegen moet slikken!

Trouwens heel veel plezier in Engeland ML. Ga je voor de gezelligheid lekker een weekendje weg of iets anders (misschien had je dit al verteld, maar in dat geval weet ik het niet meer.....)

2. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    34; trouwen op Kreta! Dat is super. Nemen jullie veel familie mee of houden jullie het lekker knus?

Mone; hihi je onderwerp klinkt echt iets te ingewikkeld voor mij hoor :( Wat studeer je?

Rensie; heel veel succes met jullie huis meis. Misschien voelt de eerste koper nu dat hij nog meer onder druk staat en meer z'n best zal gaan doen.

Sann & Vergo, mooie echo foto's. Blijft zo bijzonder.

Patries; geweldig dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad. Kon m'n tranen hier ook bijna niet bedwingen na het lezen van al die romantiek.

Ben bang dat ons konijntje Freek een hersenbloeding oid heeft gehad. Hij beweegd heel raar, z'n ene voorpotje houd hij ingetrokken en houd z'n koppie scheef. Hij is verder wel heel druk en eet heel goed. Oohhh, weet het even niet. Ben bang dat als ik naar de dierenarts ga zij hem zullen laten inslapen. Afgelopen jaar op vreselijke manier m'n andere konijntje verloren, heb er soms nog nachtmerries van zo ranzig was dat. Jeroen neemt z'n telefoon maar niet op. Weet t even niet meer. Freek is mij zo dierbaar.

3. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Maar je mag toch wel gewoon rennies pakken of niet? Ik zou het ook niet zo snel doen, maar wel als ik er echt erge last van had, als het toch geen kwaad kan....

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ja hihihi lig je twee dagen te puffen,lieve hemel hoop het niet voor je..!
    Ik zou wel iets langer willen hoor, ik heb echt 2 dagen vreselijke naweeen gehad (hadden ze mij al voor gewaarschuwd) en aangezien het de eerste was was ik ook helemaal niet voorbereid op zon snelle bevalling, en natuurlijk een maand voor de uitgerekende datum. Dus voor ik besefte dat ik aan het bevallen was waren ze al bezig met de navelstreng door te knippen. Ik was echt helemaal van slag die dag! Kijk nu weet ik wat mij te wachten (kan) staan.

Hoelang duurde het bij jou dan?

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dat gaat inderdaad rap. Ik ben blij dat bij mij net mijn buikje een beetje zichtbaar begint te worden :D . Zeg maar dat mijn onderbuik en bovenbuik die ik voorheen al had, eindelijk één beginnen te worden zonder "die gleuf" ertussen die dikke vrouwen meestal hebben.

6. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jawel, maar bij mij is het toch nog net niet erg genoeg om ze te pakken. Vooralsnog helpt een glas melk nog of wat lepels vanillevla.

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Kan je ook een gleuf in je buik hebben..?hihihi heb ik bij biologie nooit geleerd ;) grapje meid!
    Nou showen dan! ik wil je buikkie wel zien!

Penny, ons konijn (stampertje,lekker origineel :rolleyes: ) heeft dat ook gehad, hield zijn kopje schuin en viel steeds om net of hij geen evenwicht meer had..uiteindelijk hebben we hem moeten laten inslapen :(
    Succes met Freek, en hopelijk neem Jeroen snel op zodat je naar de dierenarts kan!

Ik heb gelukkig overdag geen last van maagzuur alleen net na het eten, alsof het tegen mijn huig aanzit bbbrrr. Misschien weet de dokter wel iets wat je mag drinken of innemen tijdens de zwangerschap want kan mij voorstellen dat heel de dag melk drinken ook je neus uitkom op een gegeven moment

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik zou ook wel even bellen denk ik. Mij is gezegd dat je je kindje in de periode dat wij zitten zeker niet elke dag zult voelen. Echter ik voel hem/haar tot op heden wel elke dag. Geluk? Geen idee, ik ben er blij mee :D . Maar als ik het dan ineens ook 2 dagen niet meer zou voelen, zou ik me ook zorgen maken.
    Op zich dat je borsten minder pijn doen, hoeft niks te zeggen. Daar is op de pagina "vraag aan een verloskundige" al zo vaak op gezegd dat de meeste kwaaltjes niet de gehele zwangerschap aanhouden......
    Maar kortom: zeker even bellen als je je dan geruster voelt!

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mooie buik Patries,

Nee Mrietje heb je niet goed gelezen :p ik ga gwoon ahah...

Bah de bevalling, don't remind me hahaahah

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zal van het weekend even een foto uploaden.

11. Goedemorgen meiden,

Geslapen als een blok hier, mijn vriend heeft 2 keer zijn wekker uitgezet, dus die moest zich net haasten naar zijn eerste klant :)
    Heb de woonkamer al schoon, als steijn straks wakker is de rest van het huis, hij ligt nu lekker te slapen.
    Ik las gister geloof ik dat iemand vroeg naar poetswoede? Nou ik heb het, mijn vriend springt een gat in de lucht ;) , alles moet deze keer aan kant. Ik strijk zelfs (niet zeggen tegen hem hoor!). De klus waar ik echt een hekel aan heb.

Rennies mag je gewoon gebruiken, of een hap vla werkt ook erg goed tegen zuur.

Love31 als je het net vertrouwt gewoon je vk bellen, wat de rest al zegt de stress is ook niet goed.

Mrietje thnx voor de tip, ga me er is verder in verdiepen in die duowagens en plankjes enzo :)

12. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Penny, dat is even schikken met je konijn! ik zou toch maar de dierenarts bellen alhoewel ik me heel goed kan voorstellen dat je dat erg moeilijk vindt. Je gaat je zo vreselijk hechten aan je dieren he. Misschien valt het mee? Mijn kat heeft een parasiet in zijn oor gehad en regeerde ook zo, dus wie weet! Ik ga voor je duimen!

Liefs,
    Lee

13. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja george was echt top! Vond het misschien zonder bekende nederlanders toch ook wel iets leuker. die hadden helemaal geen ervaring met camera's enzo waardoor het soms wat 'echter' was als je begrijpt wat ik bedoel.. :D

De aanwijzingen had ik er dit keer ook echt niet uitgehaald.

14. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hoe kom ik er dan in godsnaam bij dat het niet door zou gaan....In ieder geval heel veel plezier aan de andere kant van het water.

Lekker toch als alles aan de kant is Christiea!

Patricia, bij Nyala hebben ze van die gel ingebracht om een uur of 11 en toen had ik al 2 cm. Om een uur of half 1 begon ik pijn te krijgen en om 10 voor half 3 is ze geboren. Ik was toen 41 weken en 3 dagen zwanger.
    Bij Mikey was Nyala ziek en was ik dus 's nachts wakker. Om een uur of 5 voelde ik wat. Maar had er totaal geen benul van dat het weeen waren. Het kwam wel meteen om de 5 minuten dus gedoucht en toen naar het ziekenhuis gebeld. Mochten gelijk komen. Aan de ctg gelegd en om 8 uur keken ze en had ik dus 4 cm. Vlug mijn mama gebeld en die was er echt binnen 10 minuten. Sani heb ik nog wegggestuurd om de vergeten camera (ja ik weet het stomstomstom) te gaan halen. Ik zat op de wc en voelde gewoon het hoofdje naar beneden zakken. Dus mama de verpleger geroepen. Die h eeft mij weer op bed gelegd en vroeg of ik iets wilde drinken. Yep glaasje water graag. Hij weg. Toen kreeg ik een wee en riep tegen mij ma dat ik mikey eraan voelde komen. Zij geloofde er niks van, maar keek toch maar voor de zekerheid een keer tussen mun benen :). En ja hoor daar was het koppie al. Dus mijn ma vloog naar de deur waar allemaal knoppen zaten, helemaal niet bij nagedacht dat de alarmknop gewoon bij het bed zou zitten (Weer stomstomstom). Maar ze begon in iedergeval overal op te slaan. Deur open en wij met zun 2en schreeuwen dat er iemand moest komen. Toen stond de kamer binnen een halve minuut vol met mensen. Ik wist ook echt niet meer wat ik moest doen. Verloskundige mij geholpen en binnen 1 wee was Mikey er.
    En jawel, daar kwam de verpleger terug met mijn glaasje water. Precies op tijd ;). Hij was echt helemaal van slag. Maar ja, niemand had het aan zien komen...We zijn 1 nachtje in het ziekenhuis gebleven omdat Mikey helemaal blauw was. En er kwamen gewoon de hele tijd mensen uit het ziekenhuis kijken en vragen of ik dat was van die rare bevalling. En die verpleger zei dat hij zoiets nog nooit had meegemaakt in de 35 jaar dat hij hier werkte.
    Da's ff een heel verhaal he?

15. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    O ja, van Mikey was ik 39 weken en 2 dagen zwanger.

16. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow Mrietje wat een bevallingsverhaal! Ze zullen je daar vast niet meer vergeten! Hopelijk gaat het voor je deze keer een ietsje rustiger.

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zou ook wel snel willen bevallen deze keer hoor, bij Michelle heeft het gewoon langer als een week geduurd en uiteindelijk werd het een keizersnede en dat was achteraf maar goed ook, Leroy 19 uur dus haha... Hoop dat het wat sneller allemaal gaat... 5 uurtjes ofzow zouk perfect vinden hahahah...

18. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Als we dan us allemaal voor 5 uurtjes gaan ;)

19. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0

Ik denk dat je hierdoor in de war was ;)

20. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hihihihi, dat denk ik ook dan. Heb het ook midden in de nacht gelezen, is dat een excuus?

Deel Deze Pagina