Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Wie is Joepies? Ik mis weer een hoop volgens mij hahahaha

Mrietje, wat een bevallingsverhalen zeg..pffieuww word nu wel erg nieuwsgierig hoe deze bevalling voor je gaat uitpakken, maar denk
    dat jij niet bang hoef te zijn voor een 2 daagse bevalling :)

2. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Mikey ziet altijd de foto van jouw Bjorn. En hij vraagt altijd: hoe heet die jongetje ook alweer? Zeg ik Bjorn, hij: ooow, das leuk! Altijd hetzelfde ;).

Volgens mij voel je zoon knip helemaal niet Butterfly. Weet het niet zeker hoor, maar als ze het goed doen, krijg je hem in een wee en merk je het niet. Maar ik vind het ook een eng idee hoor...

En Monkey, jouw bevallingen duurde wel heel lang dan. Das ook weer niet fijn.

xxx

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha grappig dat je erover begin Mrietje, Björn zeg altijd: HE dat ben ik! Wie heeft mij daarop gezet? hahaha hij snap het woord banner nog niet en dan moet ik elke keer vertellen dat ik dat doe :)

Ik zat te denken hé..wie zal hier als eerste gaan bevallen :D
    Zal dat dan in mei of juni gaan gebeuren..neem aan dat we niet allemaal pas vanaf 1 juli aan het werk gaan, gaat toch wel kriebelen als ik me dan bedenk dat dat al over 2,5 maand is..klinkt stom he :)

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Hoi dames...

hoe is het hier? vanmiddag heb ik lekker vrij even met de hondjes naar de dierenarts voor het jaarlijkse spuitje en even boodschapjes doen en dan gaan we morgen naar Duitsland tegels kijken voor de nieuwe badkamer

5. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Jij zal in ieder geval wel een van de eerste zijn. En ik weet zo niet wanneer de 2ling mama's uitgerekend zijn, maar die zullen ook wel vroeger komen. En ik dus ook in juni als iedereen een beetje meewerkt ;). Gaat echt wel heel erg snel...

Ach butterfly, misschien heb je wel heel veel mazzel en gaat het heel snel zonder scheurtjes en hechtingen.

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ben benieuwd met een thuis bevalling (ben nu twee keer ingeleid) wanneer ik dan de vlos moet bellen. Maarit ging van 6cm ontsluiting tot geboorte in 10 minuten. :confused:

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,819
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi penny,
    mijn konijntje woont sinds een half jaar bij m'n ouders, om dat m'n man er dus allergisch voor bleek. Maar mn moeder belde dus laatst ook, dat hij zo raar gek deed, sleepte met z'n achterlijf en lag op z'n rug te draaien wat ie nog nooit had gedaan. Dus ik was ook al helemaal in de stress. Na een paar uur echter was dat over... Heel raar en er is niets meer aan hem te merken. Hopelijk gaat dat bij jou ook zo! En is er niets ernstigs aan de hand!

8. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Meteen bellen Senninha! Echt niet wachten met zoon vorige bevalling. En ookal van tevoren tegen je VK zeggen dat je wilt dat ze METEEN komen als je belt. Waarom ben jij bij de vorige 2 ingeleid als ik vragen mag?

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Je kan altijd even de dierenarts bellen en om advies vragen toch?
    Veel sterkte in ieder geval, je dieren zijn toch ook een beetje je kinderen.

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Mooi buikje Knuffelkonijn..!

Nou Senninha, dan zal ik maar ook niet te lang wachten met bellen als je bevalling begint :)

Arghhh :evil: mijn buurvrouw is al heel de ochtend Tom Jones keihard aan het draaien..! Word er gek van!

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Nou hoop het niet.
    Maarit was er in nog geen 4 uur dus daar teken ik weer voor. :)

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Weet je al wat je wilt qua tegels?

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Moet wel de weeën weten te herkennen.
    Natuurlijke weeën die spontaan kwamen heb ik nooit gehad.

Met Sven werd ik ingeleid omdat ik nierkolieken had en met Maarit om ik langer dan 24 uur gebroken vliezen had en er geen weeënactiviteit was.

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Knuffelkonijn die pijnlijke buik 's morgens kan dat niet komen omdat je lang op een zij ligt en daardoor je banden enorm gaan trekken?

Patries mooie buik hoor!

15. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes.
    Ben net even naar huis gegaan om bij konijntje Freek te kijken en...... alsof er er niets aan de hand was! Hij deed gewoon weer helemaal normaal :( Super blij natuurlijk maar begrijp er niets van. Morgen maar eens even goed naar hem kijken met Jeroen samen. Misschien heeft hij een ingegroeid nageltje ofzo dat hij zo met z'n pootje trok. Z'n koppie was nu ook weer gewoon recht.
    Naja, zo als het er nu uitzag was het dus LOOS ALARM gelukkig.

Inderdaad ookal zijn het maar konijntjes, ik zie ze echt als onderdeel van ons gezinnetje, en moet er niet aan denken Freek en Roosje ook kwijt te raken.

16. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Gelukkig maar Penny. Leuke namen trouwens ;). Mikey en Nyala hebben ook allebei een konijn. Shakira en Beyonce genaamd :).

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik ben bij Leroy niet ingescheurd of ingeknipt, eerlijk gezegd was ik daar ook heel bang voor haha, maar als het moment daar is laat je t toch allemaal wel over je heen komen, dan wordt je echt geleefd...

Ik ga met mijn vader, mijn 2 zussen en Michelle en Leroy naar Engeland.
    We gaan daar shoppen en Leroy gaat met mijn vader geloof ik naar Manchester United...
    Leroy heeft de schurft aan winkelen dus wel beter voor hem hahaa...

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow gelukkig dat het weg is Penny..wat een opluchting voor jullie!
    Mijn konijntje viel echt elke keer om, dat was zo raar om te zien. :(

Mrietje, Shakira en Beyonce :) coole namen!

ML, ow dat is gezellig! En voor Leroy helemaal leuk want MU heeft een waanzinnig mooi groot stadion!

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    O, gelukkig maar.
    Ik hoop dat Freek zo blijft.

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Gelukkig Penny dat alles goed is. Het is toch een 'kindje' van je. En ik begrijp precies wat je bedoelt. Mijn moeder belde mij gisteravond ook dat mijn kat (die bij hun woont) al 2 dagen niet had gegeten en niet haar zelf was. Ze is 14 en ik ben bang..... Maar ik ga dus straks na het werken ook direct naar 'mijn meissie' toe. Was gisteren echt even heel verdrietig!

ML, veel plezier in Engeland.

En die bevallingsverhalen, ik sla ze nog even over :D

Share This Page