Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Bevallingsverhalen nou ik weet echt niet wat ik kan verwachten, maar ja het hoort er gewoon bij, dus dat doen we dan ook maar :)
    Knippen uitscheuren laten we hopen dat dat allemaal niet gebeurd maar is het nodig, nou ja dan maar wel.

Gister lekker naar theater geweest. Voor het eerst mijn zwangerschapsshirt aangehad en dat zag je meteen. Buik kwam er goed in uit en zat heerlijk. Binnenkort nog maar even shoppen denk ik :)

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah leuk is dat he? Dat nu iedereen die dikke buik ziet, kan er ook echt niet meer omheen hoor hahaa, maar dat was eigenlijk al snel bij mij :(

3. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Net controle gehad....en echo ;)
    Waar er de vorige keer nog bij één beeb twijfel was..is het nu weg.. :)
    Beide meiden dus ;) Éen lag met de benen wijd :oops: ,daar is geen twijfel over mogelijk...de ander zag je ook zo dat het een grietjes was na ff zoeken...
    Verder is alles ok...bloeddruk 120/60 en vruchtwater ok.Placenta lag net niet voor de baarmoedermond dus ook ok..Alleen lag nu het "onderste"meisje in stuit.mocht dit zo blijven word het een keizersnede.Maar goed...dat zien we met 30 weken wel weer... ;)

Susi ;)

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Goed te horen dat alles goed is met je meiden Susi.
    Misschien dat de dwarsligger nog wel goed gaat liggen joh! Je hebt nog even!

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Leuk dat het nu allebei voor 100% meiden zijn! En goed dat verder alles in orde was. Jammer dat 1 van de 2 in een stuithouding ligt, maar tot hoe lang heeft een tweeling de mogelijkheid om nog om te draaien? Ik neem aan dat dit korter is als bij een eenling.

6. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh ik neem aan dat dit tot 30 weken is? (nu ik je verhaal nog 1x lees)

7. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Fijn dat alles goed is Susi!

Waar was je heengeweest Bd81?

8. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Ik las net al aardig wat bevallingsverhalen...Bij de één wat meer crisis als de ander..
    Een goede vriendin van me was bij de eerste alles bij mekaar geteld in aan half uur bevallen..Aangeraden werd haar bij de tweede direkt te bellen.
    Ze ging ff naar het toilet toen ze wanger was van de tweede op een gegeven moment met bijna 40 weken...en voelde het hoofdje al tussen haar benen.. :confused:
    Paniek... :confused: :) :)
    De vlos gebeld die zou zo snel mogelijk komen...Huisarts in paniek ook maar gebeld;die was onderweg... :confused: Haar man heeft d'r nog net naar bed kunnen begeleiden en heeft Laura zelf gehaald...Was ff horror toen...pfffff*(dat hoeft voor mij ook niet...lol)

Ik zenk dat zowel Vergo als ik wel als één van de eerste zullen bevallen..
    De uitgerekende datum is 8-7 maar een tweeling word meestal met 36/37 weken geboren of eerder..Dus ik denk dat ik wel juni beebjes zal krijgen ;)

Susi ;)

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    En daar sluit ik me bij aan! Ik ben er veels te bang voor :confused: , maar als ik het er niet over heb, maak ik me nauwelijks tot geen zorgen.

10. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Hebben jullie soms ook dat jullie het hoofdje kunnen voelen? Hij/zij komt soms omhoog! :-D

11. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    @ Essie..Ze kunnen draaien tot ongeveer 30 weken... ;)

Susi ;)

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Susi fijn dat alles goed was...en toch twee meisjes, wat leuk!

leuk he die groeiende buiken, ik krijg niet eens meer fatsoenlijk mijn jas dicht alleen het knopje tussen mijn buik en borsten gaat nog dicht :)
    Het is wel wennen, want dan zie je mensen staren en denk je: is er iets raars? totdat ze vragen hoever je bent :) ow jah mijn buik zien ze! :)

ML, hoelaat vertrek je naar IJmuiden?

13. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Gefeliciteerd met je goede echo Susi, en inderdaad een van ons twee zal wel een van de eerste zijn. Ze denken bij mij ook tussen de 36 en 37 weken dus begin Juni. Ik ben 3/7 uitgerekend ik ben erg benieuwd.

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Gefeliciteerd met de goeie echo's!

Ik ga om 15 uur van huis...

15. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Geniet van je weekend Monkeylove in England.... ;)

Susi ;)

16. Oum Badros

6 mrt 2008
    18
    0
    0
    huisvrouw
    Amsterdam
    Dag allemaal!

ik ben 16 juli uitgerekend van mijn tweede :D !

Alle juli mama's gefeliciteerd! :thumup:

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    ML, alvast een heel fijn en leuk weekend toegewenst en hopelijk heb je droog weer..kan je lekker shoppen :D

Oum Badros, gefeliciteed en welkom bij de juli 2008 mama's!

18. gefeliciteerd Oum Badros.

ik ben op dezelfde datum als jij uitgerekend, maar dan van de eerste!
    welkom hier. voel je thuis en klep gezellig mee.

19. Oum Badros

6 mrt 2008
    18
    0
    0
    huisvrouw
    Amsterdam
    wat leuk! hahaha! wet je al wat het wordt? ik wel...maar hou het nog even voor me... :D

20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Leuk om al die bevallingsverhalen te lezen.
    Mijn bevalling heeft 27 uur geduurd en is geeindigd in een spoedkeizersnede dus ik bang voor een stortbevalling ben ik niet ;)
    En al zeggen ze dat elke bevalling weer anders is hoef ik alleen maar naar mijn zus en moeder te kijken om te weten dat snelle bevalling gewoon weg niet in de familie zit.

Ik ben vanochtend naar de vk en de ha geweest.
    Jeuk en uitslag nog steeds volop aanwezig ben er ondertussen een beetje wanhopig van, ben zooooo moe van het slaapgebrek.
    Nu moet ik vanmiddag naar de gyn voor een leverwaardenonderzoek ofzoiets om te kijken of de jeuk zwangerschapsgerelateerd is.
    Dus ik ga er zo weer vandoor en zal vanavond de rest van jullie verhalen lezen.

Doeidoei!

Deel Deze Pagina