Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Als niks helpt zou je misschien us moeten kijken wat je aan "medische" zalf mag gebruiken Niesje. Emovate mag bijvoorbeeld wel, alleen uitkijken dat je niet te vaak en te dik smeert. Jeuk is echt niet te hebben. Is denk ik vaak erger dan pijn...

xxx

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Succes Niesje, hopelijk hebben ze daar een middeltje voor je.
    Ik gebruik zelf de zalf van VSM -dubbel geconcentreerd- tegen eczeem en
    jeukende huidirritatie en helpt bij mij echt prima, maar misschien heb jij wel iets veels sterkers nodig..succes in ieder geval en we horen het vanavond wel van je!

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    hey hallo allemaal
    ik ben er ook weer ff met een nieuw hoofdstuk op werk gebied.

maar eerst ff jullie. heb 8 pag moeten lezen dus ik weet niet ales meer.
    duikster: ja ik maar zelf schilderingen op muren en schildersdoeken. leuke bijverdienste maar wel netjes via de belasting
    Susi(buddy van me) top dat alles netjes in orde was en gefeliciteerd met je dochtertjes.
    Penny: gelukkig lijkt alles toch normaal met je konijn freek. leuke naam trouwens haha
    ML: veel plezier in engeland. de maand duurt nog ff dus koop jezelf niet helemaal blut he ;)

En nu kom ik weer ff met mijn verhaal.
    ik ben gebeld door mijn baas en de arbo vind dus dat ik vanaf maandag makkelijk 1 uurtje per dag kan werken. moet me niet zo aanstellen. :evil: gister natuurlijk bij de fysio geweest en van haar mag ik totaal niet meer werken. zij heeft ook een brief naar de HA gestuurd. als hij achter haar staat moet ik dat aan mijn baas laten weten en dan gaan ze t hogerop uitvechten. lekker is dat he :confused: voel me net zon trekpop. alsof t zo lekker isvoor mijn gemoedsrust.

en nog wat leuks: ik ben vandaag 20 weken zwanger. zo happy mee. nu op weg naar de 30 weken. das mijn volgende mijlpaal maar dat ga ik ook wel redden(hoop ik) ligt eraan hoe nikita daar over denkt he.

nou ik ga richting de HA voor mijn brief dus ik ben er later weer

liefs susanne

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    ja de napijn van het openkrabbelen is zo erg he..
    bij mij begon het een paar weken geleden, ik had nog wat striae van mijn vorige zwangerschap en dat begon vreselijk te jeuken door de dikker wordende buik. 's Nachts krabbelde ik dat dus open wat vreselijk pijn deed dat ik er wakker van werd. Nadat het geheeld was ben ik dat VSM spul gaan gebruiken op advies van ass. gyn. en de jeuk bleef bij mij gelukkig weg..maar je kan er echt horensdol van worden!

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje susanne, sorry hoor maar wat een kl*tebaas heb jij zeg :evil:
    Gaat hij zo lopen pushen en trekken voor fucking 1 uurtje per dag! :evil:
    Gelukkig staan de fysio en je HA achter je, dus word een lang verhaal voor hem :D
    Maar na je bevalling, ben je dan van plan daar weer te werken? Want denk dat jij straks niet meer door één deur kan met je baas!
    En gefeliciteerd met je 20 weken meid :D Op naar de volgende tien!
    Ennuh is dat de naam van jullie kleine meid die ik voorbij zag komen? :D ;)

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    nee ik wilde eigenlijk 100% voor mijn kindje gaan zorgen. financieel moet dat ook haalbaar zijn maar aangezien mijn mannetje precies in juli meer gaat vangen dan wat ie nu heeft dan moet dat dus gewoon lukken dus nee ik wil niet meer aan de gang bij TNT. en ja dat is de definitieve naam van onze kleine meid. t is ff wennnen dat er een neiuwe naam in de familie komt maar t is wel leuk als je al weet wat t gaat worden. onder de douche verzonnen en had m al eigenlijk vanaf mijn 12de in mijn hoofd zitten. haar roepnaam wordt nikki.

liefs susanne

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

:( Suzanne, echt die baas van jou spant echt de kroon en die Arbo ook...
    Ik zou lekr van mijn ziekte en verlof gaan genieten en als je verlof afgelopen is lekr ontsalg nemen, kweet, is heel makkelijk gezegd want is toch geld maar jah, komt wel weer wat anders op je pad...
    Wie het laatst lacht lacht het best...

8. monkeylove

Owkee dan is het goed, laat je baas maar lekr zweten :evil:

Nikki, leuke naam hoor :D

9. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    goedemiddag,

pfft wat een hoop alweer bijgeschreven.. heb niet alles gelezen.. dus kan ook niet overal op reageren..

heb inderdaad ook dat ik denk dat ik het hoofdje voel.. De bevalling moet ik ook nog maar niet te veel over denken.. is trouwens apart dat als je zwanger bent dat mensen dan denken dat je de bevallingshorrorverhalen ook wel wilt horen, nee dank je wel, ik moet nog!

monkeylove heel veel plezier in engeland! ga je in londen shoppen?

Suzanne echt rot voor je dat je zo'n baas hebt.. hoop dat daar snel wat rust in komt..

zo'n volle buik ken ik ook wel eet ook een stuk minder in 1 keer als dat ik eerder deed.

Oum badros Welkom!

kus lisette

10. monkeylove

In new castle haha...

11. monkeylove

Kwil ook nog ergens deze zwangerschap naar Barcelona een weekend met een vriendin alleen ben ik bang dat dat niet haalbaar meer is... Want vanaf 7 maanden mag je niet meer vliegen... zucht volgend jaar dan maar ofzow...

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Susanne ik geef je groot gelijk, die man draait nu een beetje lichtelijk door zeg ppfff lang leve de TNT :(
    En zeker als het financieel haalbaar is, lekker van je kleine genieten want na de geboorte gaat het zo snel, in de eerste 6 jaar van hun leventje leren ze het meeste en dat wil je echt voor geen goud missen als moeder zijnde. Leuke naam hoor! Nikki als roepnaam is ook leuk, kort maar krachtig!

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    je heb nogal wat plannen hihihihi, de Ramblas met je dikke buik aflopen puf puf dat is een end :)

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Denk niet dat ze het bewust als horror bedoelen hoor ;)
    Als het echt horror zou zijn, zou diegene geen 2e/3e of 4e kindje erbij nemen :)

15. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik vind de horrorverhalen hier ook echt nog wel meevallen hoor. Misschien houden diegene die zo'n bevalling gehad hebben het wel bewust voor zich ;). Maar ja, je weet dat het pijn doet, en wie weet vind je het achteraf wel heel erg meevallen(hopen :))

xxx

16. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Susanne, die baas en aarbo weten echt maar van geen ophouden he! Ronduit schandalig! Hoop dat de HA er iets aan kan veranderen.

Oum Badros welkom en gefeliciteerd!

Veraatje, succes met je katje straks. Hoop dat ze net als Freek misschien gewoon even haar dag niet heeft, en er verder niets mis is. Ik duim voor jullie.

Niesje, ben benieuwd of de gyn een middeltje heeft om je te verlossen van de jeuk. Heb echt medelijden met je als ik het allemaal zo lees. Sterkte meis.

ML heel veel plezier in de UK!

17. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    haha ja bedoelde ook niet hier maar over het algemeen..(hier zijn het normale bevallingen) maar elke bevalling is ook anders dus wacht gewoon af!
    kus

18. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    ik kom net bij de HA vandaan en die gaf aan dat hij geen brief schrijft maar t nummer wilde van de arbo dienst
    die heb ik dusheb t nu gegeven en hij gaat haar maandag bellen.
    morgen ga ik ff langs mijn baas. mank en wel om die brief van de fydio aan hem te overhandigen. en dan geef ik meteen aan dat ik eerst t telefoontje afwacht van de HA naar de arbo toe en dat hij(de baas) maar eerst de arbo moet bellen voordat hij mij belt, hij wilt namelijk dat ikdus maandag aan de gang ga weer. nou ik dacht t niet.
    HA is nog geen 10 min lopen en heb t nu alweer in mijn rug en heupen. niet goed dus. en serieus waar. ik ga niet mijn gezondheid en die van mijn kleine meid op t spel zetten. zou me zelfs een slechte moeder daardoor voelen. zit ik niet op te wachten..

wordt uiteraard vervolgd.

liefs susanne

19. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Zijn jullie ondertussen al veel aangekomen? Ik moest me gisteren wegen en ben sinds het begin vd zwangerschap 2 kilo aangekomen. Viel me heel erg mee met mijn vreetbuien :(

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Tuurlijk en bij iedereen is het een keer de eerste geweest.
    Elke bevalling doet pijn maar het is ook hoe jezelf ben ingesteld.
    Als je panisch enz gaat doen, tsja dan werk alleen jezelf en de baby
    tegen. Ik heb mij toen de bevalling begon helemaal afgesloten, en bij
    mezelf gedacht: Nu gaat het beginnen, en ik ben de enige die de baby
    op de wereld kan krijgen..dus HUP!
    En meid, met die instelling ben ik die bevalling ingegaan..en zit te poppelen om weer te bevallen want bij mij zat er niets horrors aan.

Deel Deze Pagina