Ik was vorige week woensdag al jarig maar vier het pas dit weekend. Normaal doe ik gelijk het weekend erna. Alsof het lot dan zo heeft moeten zijn. Mijn moeder zou dan die vrijdag hier al geslapen hebben en dus bij ons thuis die CVA gehad hebben. Dan was echt mijn hele verjaardag in het water gevallen. Voordeel zou dan wel geweest zijn dat we bij haar waren, zelf eerder een conclusie hadden kunnen trekken en dat ze dichtbij in het ziekenhuis lag. Maar goed dat weet je toch nooit van te voren. Ik heb zojuist de klachten brief opgesteld voor de HHP en laat hem nu nog even door mijn schoonmoeder nakijken voordat ik hem opstuur.
ja ze wil ook geen buddy meer zijn met Susanne, en meld zichzelf af..dus denk dat je haar wel van de lijst kan halen... Bah Bah ik heb sinds een uurtje een dip zeg Voel mij beetje verdrietig, maar waarom..? Heb er helemaal geen reden toe, zover ik weet maar heb zon zin om ff te huilen om niets Liefst duik ik nu mijn bed in om te slapen, maar is zo ongezellig voor Björn en papa is net pas vertrokken uit Eindhoven..hoop dat hij op tijd is want we moeten ook die box nog ophalen pppfff *einde ego bericht*
Maar wat heeft ze dan, of welke symptonen? Heidi heeft zelf gezegd dat ze ons ging verlaten en niet meer kwam posten. Het maakt haar dan denk ik ook niet meer uit of ze op de lijst staat.
Senninha en Athina ik wil jullie alvast hele fijne verjaardagen morgen toewensen, maak er een leuk en gezellig feest van..en ren jullie zelf niet voorbij he [-X
Kruip lekker op die site die ik je net gaf. Je komt daar zoveel programma's tegen die je eigenlijk al vergeten bent en voor je het weet klaar je weer op en zit je alleen maar van oja, en oja dat keek ik ook. Je hebt de liedjes van de programma's en stukjes beeldmateriaal.
Zo werk zit er weer bijna op. WEEKEND! Athina, Senninha & Mrietje veel plezier met jullie verjaardagsfeestjes. Senninha, ben tussen de middag nog even bij Freek geweest en toen leek alles goed te gaan. Hopen maar dat ie gewoon even een lente tik had ofzo. Net als met babies zo moeilijk dat ze niets kunnen zeggen he. Geeft je een machteloos gevoel. Niesje hoop dat de pilletjes snel gaan werken en je een heerlijk jeukloos weekend zal krijgen. Knuffelkonijn, toevallig kwam ik op het forum dit kamertje tegen, hihi, moest meteen aan je denken http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=84172 Veraatje, duimen maar dat je katje weer snel beter wordt. Ik moet ook zo naar een verjaardag. Ppfff, naja als we erzijn zal het vast wel weer gezellig zijn toch! Gewoon stiekem wat extra snoepen, hihi krijg je wel weer wat energie van. Zelf zou ik Heidi gewoon op de lijst laten staan. Wie weet komt ze toch nog een keertje terug. Het is gewoon zo raar gelopen allemaal. Maar goed weet niet wat de andere hiervan denken. LIEVE MEIDEN HEEL FIJN WEEKEND ALLEMAAL! -X- Penny
Hi meisjes! Hier ben ik weer... Ik heb echt 30 pagina's gemist en heb na 2 dgn intensive cursus eigenlijk ook geen kracht om het te lezen. Ik geloof dat het met iedereen een beetje goed gaat...muv Heidie, ik ga er verder niet op in gezien ik ook werkelijk geen idee heb waar het over gaat. Dus Heidie het gaat je goed, hoop dat je zwangerschap verder goed verloopt en jammer dat je weg gaat. ML nog bedankt voor je mailtje, ik hoop dat mijn reactie goed doorgekomen is gezien ik zag dat ik naar een ander nummer moest sms'en. Maar ontzettend lief van je. Hier gaat alles goed, kep mijn mannetje moeten missen dus ga nu ff lekker knuffelen! LieFs Silla
Rennen met deze rug, ha, ha. En ik word vanzelf op de rem getrapt. Oja manlief heeft snode plannen, hij had het er over dat hij morgen om 06.00 uur de wekker ging zetten. En dat doet hij niet om een vroege wandeling te gaan maken...............
Patries, niet huilen meis! Er staat je nog zo'n lekkere avond te wachten! Kruip lekker met Björn onder een dekentje op de bank met een grote bak stroopwafelijs en kopjes thee. Dikke knuffel, Penny
Nou dat heb ik dus ook! Het zullen wel de hormonen zijn. Knuffel voor jou, en vanavond wordt je lekker verwend! Ga daar maar vast aan denken Senninha, allereerst een fijn feestje toegewenst morgen! Je moeder is er ook bij? Mijn kat eet al bijna 3 dagen niet, komt bijna haar mandje niet uit, reageert ineens niet meer op haar naam, normaal als je het maar kletst, 'antwoordt' ze niet, wat ze anders wel deed en ze loopt een beetje slecht! Ik ben echt bang dat het ouderdom is! Penny, geniet van je weekend! En een fijne verjaardag morgen! Silla, geniet van je mannetje! Fijne weekend allemaal!
Patricia34 en Oum Badras, welkom hier en gefeliciteerd met julie zwangerschap. Susanne, die baas van jou weet maar niet van ophouden. Die man heeft echt een betonblok voor z'n hoofd. Probeer het maar een beetje los te laten, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Laat je huisarts het maar met ze uitvechten. Ook een moeilijke situatie met je vader en broertje. Er is al veel op gereageerd en ik zou zelf in zo'n situatie ook inderdaad geen geld geven. Zeker wanneer er alcohol in het spel is. Wanneer je begint met geld lenen, blijven ze komen en jullie hebben nu toch een veel beter doel om jullie geld aan uit te geven? Veraatje, wat sneu van jullie kat. Kan me voortellen dat het triest is om aan te zien. Vaak is het geen goed teken wanneer ze niet meer willen eten, drinken en niet meer reageren. Penny, gelukkig gaat het weer beter met je konijn. Hoop dat dat zo blijft. Heb zoiets ook wel eens gehad met een konijn. Met hem is het helaas niet meer goed gekomen en we hebben hem toen moeten laten inslapen. Ik weet niet wie er toen harder huilde, de dierenarts of ik. Wat zijn er al veel bevallingsverhalen voorbijgekomen. Vlotte bevallingen, bevallingen die wat langer duurden. Zelf ben ik met Alyssa de dag voor ze geboren werd in het ziekenhuis opgenomen ivm te hoge bloeddruk en ik voelde me helemaal niet lekker. De volgende ochtend hebben ze me ingeleid, maar er kwam geen mm ontsluiting op gang en onze dochter kreeg het 's avonds laat erg benauwd. Ze hebben haar toen gehaald met een spoedkeizersnede. Ze heeft een moeilijke start gehad, maar gelukkig is alles goedgekomen met haar. Ik hoop op een vaginale bevalling deze keer, maar mocht het weer een KS worden, dan zij het zo. Het belangrijkste is toch uiteindelijk, dat de kleine gezond en wel ter wereld komt.
Nee, ze wilde wel maar ze mocht van mij niet komen. Het is te druk en dan 3 kleinkinderen die haar aandacht opeisen, dat trekt ze niet. Zag ze zelf ook in toen ik het voorlegde. Veraatje ik ben geen dierenarts, maar heb wel een kat gehad met dezelfde verschijnselen die ik te lang heb laten doorlopen. Mijn kat had nierproblemen waar ik niets van afwist. Ik zou zeker even naar de dierenarts gaan. Ik heb mijn kat uiteindelijk aan een niervergiftiging moeten laten inslapen en dat was geen fijn gezicht. Niet om je bang te maken want ik weet hoeveel je om je beestje geeft dus ik zou zeker even gaan. Liever voor niets dan dat je straks net als ik spijt hebt omdat je het te lang hebt aangekeken.
bijna pagina 800 zag ik, maar ga eerst maar even bijlezen vanaf 765. eens zien wat jullie allemaal geschreven hebben vanaf woensdag tot later
weet (nog) niet of je hier al een reactie op gehad hebt of dat je ondertussen al gezien hebt dat je bent geaccepteerd, maar ik heb dat afgelopen dinsdag geregeld dus als het goed is kun je erop. hij staat als het goed is op je eigen hyves-overzicht pagina tussen prive-hyves en anders klik hieronder even op website (rijtje album, profiel)
nou ook ik zal toch nog even reageren hierop ook bij mij wordt er wel eens niet gereageerd en ook naar mijn echo's wordt niet gevraagd, MAAR als ik meld dat alles goed is en foto's plaats wordt er wel gereageerd. En ook ik ben schuldig aan niet reageren, maar goed zoals je net een paar berichtjes terug gezien hebt ben ik al vanaf woensdag niet online geweest en moet ik dus bijna 40 pag. bij lezen en ja dan lees ik wat vluchtig en zie ik dus ook wel het een en ander over het hoofd. maar dit punt zie ik maar terugkomen en dan ook dat er een outsider zich er bij inmengt om haar mening te geven. ik ben ook niet iemand die veel post, maar soms in een keer toch wel aardig wat. maar goed zal nu eerst weer verder lezen vanaf pag 770 ofzo dan ben ik weer bij
Dames, een heel fijne avond (Patries jij in het bijzonder ) ik ga lekker bankhangen en spreek jullie morgen.
Ik ben bang dat je gelijk hebt Senninha. Jij veel plezier met bankhangen! Lovelykids, nog veel leesplezier!