Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja ik ga toch even bellen. ik laat het zo snel mogelijk horen!

2. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
  3. kwebbels

nou ik moet de vk over 10 min terugbellen dan heeft ze wat meer tijd voor me..Ik voel me nou echt zo een overbezorgde muts :oops:

4. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Niet stom voelen. Zij zijn daarvoor en ze zeggen zelf dat je beter een keer treveel kunt bellen dan 1 keer te weinig.

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

bellen echt doen hoor want die stress is ook helemaal niet goed. voel je de kleine nog wel trappelen enzo?
    nou succes en sterkte

6. kwebbels

Ja de kleine heb ik vanmorgen gevoeld. Godzijdank. Nou de 10 minuutjes zijn ook alweer om dus bel nog maar even een keer. Jullie horen het zo!

7. goedemorgen
    kwebbels, weet je al wat meer?

8. kwebbels

Nou heb het uitgelegd en ze gaat vanmiddag even mijn bloeddruk opmeten en naar de kleine luisteren enz..Kan om half 2 bellen en dan spreken we af hoelaat. Pff gelukkig maar zeg dat er naar gekeken word!

9. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Fijn toch. Blij dat je gebeld hebt!

xxx

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

niet stom voelen hoor beter 1 x te vaak bellen als te weinig.

11. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Wat ik mij nu afvraag is dat het merendeel zegt dat ik een meisje ga krijgen door de vorm van mijn buik. Beetje rondom dik. Nu er al zoveel van jullie weten wat het gaat worden, ben ik benieuwd of het een beetje klopt dat je bij een jongen een puntbuik hebt en bij een meisje in de breedte draagt.

12. kwebbels

Ja inderdaad ik voel me nu beter dat er even naar gekeken word. Heb net mijn vriend gebeld en die maakt zich best welbezorgd. Hij vind dat ik niet alleen moet gaan dus ik ga zo even een vriendin bellen of die mee gaat. Mijn ventje staat namelijk in Kroatie voor zijn werk(hij zou allang thuis moeten zijn maar hij er is daar een hele heftige storm geweest waardoor hij niet mocht reizen :(

13. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Jeuhhhh, we zitten op pagina 800! En bij mij klopt het wel hoor nin0. Heb nu meer het idee dan ik een puntigere buik heb :).

14. kwebbels

Dat gaat inderdaad lekker snel ja! :D

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Goedemorgen op onze 800e pagina!

Hier een rotnacht gehad.
    We wonen vlak aan het weiland en hadden niet 1 maar ik geloof wel 50 ganzen zitten. Op zich geen probleem maar als ze dan nog allemaal gaan lopen gakken de hele nacht door. Mijn rug is helemaal brak. Maar ja daar kom ik ook wel weer overheen voordat ik een jochie ben.

Veraatje hoe is het nu met je poezebeest?

Kwebbels goed dat je gebeld hebt hoor en inderdaad zoals al meerdere gezegd hebben beter een keer te veel voor niets dan een keer te weinig en je blijkt een serieus iets te hebben.

Patries balen dat je oog weer minder wordt, misschien wat massage olie restjes? :) ;)

Nin0 soms klopt het en soms ook helemaal niet. Ik zal me als ik jou was er niet door laten leiden.

Lovelykids je hebt vannacht zeker over het forum gedroomd na al het bijlezen. :D

16. kwebbels

Nino ik heb trouwens een ronde buik en we krijgen een meisje!

Senninha: Heb je een ganzenplaag, dat lijkt me echt heel vervelend omdat ze zo een rotgeluid maken :x

Ow ja Patricia gefeliciteerd nog met je ondertrouw :D Beetje laat misschien maar ik ben ff alweer niet online geweest

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Jeeh Kwebbels ik kan me voorstellen dat je je hier zorgen om maakt. Maar heel goed dat je de vk gebeld hebt.
    Beter een keer te veel dan te weinig aan de bel trekken vind ik.

Patricia, voel je je al weer wat beter. Mijn emoties springen ook van hoog naar laag zeker als ik een stressvolle dag heb gehad. En in ondertrouw gaan valt toch zeker daar onder.

Veraatje, het maakt mij niet uit of je haar uit de lijst haalt. Ik denk wel dat als ze weggehaalt word dat dan alle meiden weggehaald moeten worden die niet meer actief zijn.
    Hoe is het met je kat?

NinO, mijn buik is smal en hoog en als ik mijn buikspieren aanspan heb ik idd een wat puntige buik en ik krijg dus een jochie.

Ik ben helemaal raar van die pilletjes van de gyn. Ik lijk wel stoned, voel me helemaal wappie.
    Heb vannacht wel redelijk geslapen maar veel vage dromen. Maar helaas jeuk is er nog steeds.

Lovelykids, dinsdag moet ik weer naar de gyn en dan krijg ik de uitslag.

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Kwebbels we hebben geen ganzenplaag maar ieder jaar rond deze tijd overnachten de trekkende ganzen op de een of andere manier bij ons in het weiland. En vaak zitten ze aan de noord kant maar nu bij ons aan de westzijde. Hoop dat ze vandaag een wat Christerlijker tijdstip uitkiezen.

19. kwebbels

Nou ik voel me echt weer even niet goed worden (duizielgi en licht in mijn hoofd)gud ijkt wel alsof ik zo van de stoel af val. Ga nog maar even in bed liggen denk ik . Jullie horen vanmiddag wel ff hoe ging bij vk!

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Meis rustig aan hoor.
    Is er iemand bij je die op je kan letten?

Share This Page