Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nee ben alleen thuis mijn vriend is nog weg voor zijn werk. Vanmiddag gaat mijn schoonmoeder wel met me mee naar de verlos. Ik weet nu echt niet meer wat ik hiervan moet denken.. :( Nou ik ga lekker in bed liggen en hopen dat ik wat opknap!

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

heb je drop in huis?
    wie weet helpt het zeker bij een lage bloeddruk (waar het wel op lijkt)
    maar inderdaad ga maar lekker liggen en zorg ervoor dat er iemand is die op je kan letten.
    sterkte en als het veel erger wordt gewoon weer vk bellen of hhp en een beetje aandikken dat ze langskomen

4. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Of bouillon drinken wil ook wel helpen.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Doe maar lekker rustig aan en zorg dat je een telefoon bij de hand hebt zodat je altijd iemand kan bellen!

6. in ieder geval gaat van zout je bloeddruk omhoog....
    zet je wekker anders even voor je zelf (als controle! )
    of moeten we je eveb over een uurtje wakkerbellen :D
    rensie

7. hey kwebbels.

doe maar rustig aan meid.
    klinkt idd als te lage bloeddruk en dan helpt zout heel erg!
    hier lekker rustig dagje.
    ga zo eens ff dancing queen van gister kijken.
    was er gisteravond niet, dus nou mooi in halen.

liefs wendie

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Kwebbels, goed dat je gebeld hebt! Maar doe nu maar even rustig aan! Ik hoop dat het niets bijzonders is. Als ik het goed begrepen heb, ga je niet alleen naar de vk. Verstandig!

Patries, balen van je oog. Ik hoop dat het snel over gaat!

Knuffelkonijn, ik ben wel een beetje jaloers op je. Ik heb dat helemaal niet. Ik voel ons kindje wel af en toe, maar ik kan er nog niet mee spelen.

Senninha, rot voor je dat je zo last van de ganzen hebt. Bij ons vorig huis hadden we ze ook altijd rondlopen, ik raakte er wel aan gewend. Maar slapeloze nachten zijn wel heel vervelend. Ik hoop voor je dat je vannacht beter slaapt en anders even oordopjes kopen :D
    Lief dat je nog weer eens vraagt naar mijn kat. We zijn vanochtend naar de dierenarts geweest en het valt gelukkig nog mee. De conclusie was, na een zeer grondig onderzoek, dat ze waarschijnlijk last had van enorme haarballen en ze heeft een pijnlijke plek op de rug. Waarschijnlijk heeft ze een klap gehad. Ze heeft tegen de pijn iets gekregen en nu moeten we er weer voor zorgen dat ze weer wat gaat eten.
    Ben erg blij, want ik vreesde het ergste!

En nog over Heidi, ik heb besloten dat ik haar er gewoon op laat staan. Ik vind het een beetje rot hoe het is gelopen en misschien was het gewoon haar dag niet of weet ik veel. Ik doe het net als bij anderen, als ze twee maanden ofzo niet heeft gereageerd haal ik haar eraf. Zo doe ik het tot nu toe!

Nou fijne dag verder, ik moet aan het werk... rapporten maken en verslagen schrijven :(

9. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Mijn bloeddruk is nu 120/60....dus ook aan de lage kant...(altijd al gehad...normaal issie rond de 110/55 hogguit 60)
    Een beetje drop eten is het beste en meest effectief..(beter als zout)
    Als ik nachts opsta om naar t toilet te gaan duizelt het me ook soms...niet fijn..Maar ik ga ook niet teveel drop eten;zometeen is de bloeddruk te hoog...en das nou helemaal niet goed.. :(

Suus

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat het niet zo ernstig is met de poes.
    Heb je iets gekregen zoda ze de haarballen kwijtraakt? Anders gaat ze nog niet eten. Geef haar maar en dikke kroel (maar zachtjes voor haar rug).

11. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ja, we hebben wat gekregen. Maar mijn moeder moet haar dat geven en daar is ze niet zo goed in. (deze kat woont bij mijn ouders, want toen ik op mijzelf ging wonen vond ik het zielig om haar mee te nemen omdat ik in een flat ging wonen). En we hadden speciale voeding meegekregen en daar heeft ze wel al wat van gegeten!

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb ook altijd last van lage bloeddruk en daar hoef ik niet zwanger voor te zijn. Ik schommel meestal ergens rond de 104/55-63.
    En ik moet zeggen heb er nog niet veel last van gehad, deze zwangerschap dan.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gelukkig maar want van haarballen kan een kat ook goed ziek zijn.

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Als ik kijk in mijn 9 maanden dagboek, dan heb je pas na 31 weken zwangerschap je 7 maanden voltooid. Het klopt dus ook dat jij met 28 weken nog mag vliegen: je bent dan nog geen 7 maanden zwanger (sorry).

15. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    dames
    ik lees nog wel mee en heb bij saskia op hyves ook gezegd dat ik me hier vast nog wel weer zal melden..
    Ik vond het niet eerlijk om buddy te blijven terwijl ik zo veel afwezig ben....Ik heb even wat rust nodig.....maar ik ben blij dat er toch een aantal dames zijn die mij niet meteen van de lijst af willen gooien en bedankt dames die die mening hadden...
    Ik zit gewoon even niet lekker in mijn vel dingen zijn me te veel...sorry....
    Ik meld me hier wel weer hoor maar was gewoon even beetje emo en kon het niet zo gauw allemaal verwerken alle gevoelens........Maar veraartje bedankt dat je me nog niet van de lijst wou doen.....gr heidi

16. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Gelukkig Heidi. Jammer dat het zo gegaan is, maar over een tijdje zullen we jou dan wel weer vaker zien hier ;).

xxx

17. hey heidi.

gelukkig dat we weer ff wat van je horen.
    iedereen heeft zn dag weleens niet.
    Ik hoop dat we je binnenkort weer lekker vaker gaan zien hier!

trouwens veraatje, ik voel mijn beebje zo goed omdat ik een achterliggende placenta heb en het ukje ligt nog onderin, dus heeft ALLE ruimte om te draaien, schoppen en reageren.
    vandaar.

liefs wendie

18. leuk om wat van je te horen, heidi!
    hoop dat je je snel beter in je vel komt te zitten...
    succes en tot gauw

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik sluit me hierbij aan...
    Heidi, ik hoop dat je snel je wat beter gaat voelen en misschien hier ook weer wat mee gaat kletsen!

20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Het valt ook niet allemaal mee zeker met alle rondvliegende hormonen.
    Hopelijk heb je alles snel weer op de rit en kun je weer een beetje gaan genieten van het kleine wondertje wat je over een paar maandjes op de wereld gaat zetten.

Deel Deze Pagina