cker haha de lijst groeit met de dag, wat uiteraard alleen maar helemaal goed is Ik ben best moe maar ik voel me wel echt goed verder... Ga eigenlijk automatisch gezonder eten omdat mijn lijf daar nu behoefte aan heeft... Slikken jullie nog iets? Ik slik VSM Puur Mama, daar zit alles in inclusief Foliumzuur
pillen slikken is zo ramp bij mij maar ja moet maar he. dus dna doe we het maar. wel alleen foliumzuur. verder begint de misselijkheid al op te breken hier
HAAAAIIII! Ik slik op het moment ook nog maar alleen foliumzuur,moet nog gravitamon halen,wil ik wel gaan slikken! Hier ook nog steeds alleen erg moe verders geen klagen Het wordt idd al lekker druk hiero,gezelli! Hoe is het met jullie allemaal? Voelen jullie je al zwanger? Wij hebben al 2 cadeautjes gehad,1e was van mijn vriendin,zo'n ding die je aan de maxi-cosi of box kan hangen(weet ff naam niet),en een knuffel van m'n schoonmoeder,lief he! En jullie? Kheb trouwens mun schatje dat boekje van Kluun gegeven,help ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt,erg grappig! Liefs Dais.. -x-
Vandaag zijn voor het eerst mijn borsten pijnlijk, ben er zelfs een beetje blij mee. Gisteravond deed mijn buik soms best pijn dacht zelfs eventjes dat het einde verhaal was, maar gelukkig was er niets raars te zien. En vandaag merk ik niets vreemds. Pffffff toch weer spannend die eerste weken. Enne nog niets leuks gehad want niemand weet het nog, maar gisteren heb ik wel het tshirt binnengekregen waarmee we het willen gaan vertellen, ik heb een foto in mijn album gezet. Wel leuk Daisy om al die kadootjes al te krijgen dat zal wel helpen met beseffen dat je écht zwanger bent.
Wat een ontzettend leuke shirt, Niesje. Echt een leuke manier om het iedereen te vertellen. Ik heb ook nog niet last van kwaaltjes. Eerlijk gezegd zou ik het liefst heel misselijk zijn, want bij mijn vorige zwangerschap had ik ook nergens last van en daardoor werd ik erg onzeker en toen bleek het ook nog eens een ma te zijn. Ja, het zijn echte spannende weken! Ik heb ook nog geen kadootjes gekregen. Het gaat echt heel anders als bij mijn eerste zwangerschap.
Ik hou het bij het opmaken van de pot foliumzuur (heb net een nieuwe aangebroken) en de Gravitamon. Van mijn vriendin heb ik een amarillis gekregen. Ze zei deze moet ook nog helemaal gaan groeien en als jouw kleine, lief hè! We hebben het gisteren mijn schoonouders verteld. Was erg bang voor hun reactie, weet niet waarom maar dat was gewoon een gevoel want ik heb echt schatten van schoonouders. Gelukkig reageerde ze erg positief. Heb verder nog geen kwaaltjes dus vergeet ik regelmatig dat ik zwanger ben. Het enige waar ik het echt aan merk is dat ik kleinere hoeveelheden verdeelt over de dag moet eten en heb zóóóóó trek in een lekker stuk vlees.
@Niesje,heel erg leuk dat shirt! En ja die cadeautjes ene kant heel leuk andere kant er kan tuurlijk nog van alles gebeuren maarja dan hadden we het ook niet moeten vertellen he! Ik vind het ook zo spannend,juist omdat ik niet ergens last van heb vraag ik me steeds af of het nog wel oke is? @Senninha,lief van je vriendin hoor,leuk gebaar! -x-
Ik slik de vsm puur mama. Denk dat ik die maar blijf gebruiken voorlopig. Zijn er toevallig nog meer vegetariers hier? Ik eet geen vlees/ vis. Wil daarom wel extra goed op m'n voeding gaan letten... Tot nu toe ben ik alleen nog maar heel moe, en wat emotioneel haha kreeg al tranen bij het zien van m'n zwangerschapsbanner haha. Heb trouwens ook pijn in m'n buik, steken af en toe. Hoop maar dat alles goed zit. Weten jullie wanneer ik naar de dokter moet ? zodra je het weet ? liefs Anne
Jeeh Anne ik dacht dat ik vroeg getest had, maar jij bent er nog sneller bij! Je kunt al bellen voor een afspraak, maar meestal hoef je pas te komen rond 8 weken (iets eerder dan een paar jaar geleden ivb met aanbieden combinatietest) Ik zelf bel over een week ofzo
Heej Anne! Je bent er idd vroeg bij,... Van harte hoor met je zwangerschap Ik heb al gebeld maar is een beetje anders geval bij mij,maar volgens mij kan je gewoon bellen en gelijk afspraak maken voor over een week of 4? Liefs dais.. -x-
Ja, ik ben ook vegetariër. Ik wil daarom ook extra goed letten op mijn eten. Maar ik slik verder geen pillen naast foliumzuur. Misschien moet ik toch maar weer B12 gaan slikken.
Hallo meiden, Gisteren had ik een heeeeel vaag 2e streepje en vandaag weer, maar al iets minder vaag. Dus YESSS ik word een juli mama! Uitgerekende datum is 6 juli. Eigenlijk ben ik al een juli mama, want wij hebben al een zoontje van 7 jaar die op 13 juli jarig is. Pfff ik kan het nog niet geloven. Ik voel niet echt iets. Beetje kriebelige borsten, maar niet echt pijnlijk. Verder wel allerlei vage dingen in mijn buik. Gisteravond net als jij Niesje. Echt dat ik even dacht: Ojee, gaat het wel goed hier? Maar dat trok vrij snel ook weer weg. Wij vertellen nog helemaal niks. Alleen mijn vriendin ga ik het van de week vertellen. We proberen het hier een verrassing te houden tot de feestdagen. Liefs, Lientje
Mmm ja is inderdaad wel snel he! Twijfel soms ook of het wel kan kloppen, net nog even de calculator bekeken maar lijkt toch wel te klopen. Had 28 september laatste menstruatie en drie smiles op de ovu test op 14,15 en 16 oktober en dus 27 oktober al een positieve test! Zal volgende week dan wel even bellen naar de huisarts, week 8 dus ongeveer! pfoee best lang wachten... Heee nog een vegetarier ik slik daarom ook de vsm puur mama, zit ook al b12 in en ijzer.
Hoi lientje, van harte! Ja dat is leuk he denk dat veel juli mama's mooie kerst boodschappen kunnen brengen
01-07-2008 Go4baby, Amsterdam, 33 jaar Droom Veraatje, Groningen, 30 jaar NinaVI , Rotterdam, 26 jaar 02-07-2008 Claud27,brabant,26jaar,2e kindje Monkeylove, DenHaag, 33 jaar Joycie02, 36 jaar 03-07-2008 Daisy1975 , Brabant, 32 jaar Senninha, Utrecht, 29 jaar, 3e kindje 04-07-2008 Niesje1980, Noord Holland, 27 jaar, 2e kindje 06-07-2008 Lientje10, 38 jaar, 2e kindje 07-07-2008 daantje86, utrecht, 21 jaar, 2de kindje 10-07-2008 Anne75, Rotterdam Gezellig dat je erbij komt Lientje! En wie weet misschien straks 2 zoontjes op dezelfde dag?
Hoi Niesje, Dat zou grappig zijn ja, alhoewel, voor de kids misschien niet zo leuk allebei op dezelfde dag. Wat een superleuk shirt heb jij laten maken zeg! Misschien wel een ideetje voor ons ook. Zie het wel voor me. Eerste kerstdag en Chris komt binnen met zijn nieuwe shirt....hahaha. Heeel goed idee van jullie! Liefs, Lientje
hoi hoi nieuwe dames welkom hier,word echt gezellig druk hier. @niesje wat een leuk t shirt heb je echt leuk om het zo te vertellen. heb ook al wat kadotjes gehad een toren van pampers en 9 maanden dagboek en tutjes en ook een knuffeltje voor aan maxi cosi. xx claudia
Ik heb het aan mijn moeder en mijn 2 zussen verteld. Vind ik toch wel heel fijn aangezien ik geen partner heb om dit wonder mee te delen en ook wel zo handig als ze dan meegaan naar mijn 1ste echo, want ik knijp m nu al terwijl de afspraak nog geeneens staat... ale: