Fijn Heidi dat je wat van je hebt laten horen ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit en weer lekker meeklept zoals ik eerder zei: ben je van harte welkom
Nou dames, ben terug van de verloskundige. Ik heb een te lage bloeddruk dus vandaar al die duizelingen etc. Ze heeft me aangeraden om wat bouilon of iets dergelijks te gaan drinken vandaag (door het zoute denk iK?) en ik mag niet te lang blijven staan. Gelukkig valt het allemaal erg mee, ben heel erg gerustgesteld. Ook het hartje van de baby klonk hartstikke goed gelukkig. Ben weer helemaal blij dus. De hoofdpijn kan ze niet verklaren maar als ik het blijf houden moet ik even langs bij de huisarts van haar. Al met al valt het harstikke mee gelukkig. Fijn Heidi77 dat je niet helemaal definitief weg zal zijn! Ik hoop dat je je snel weer beter zal voelen en ook weer lekker met ons mee zal schrijven. Nou ik ga ff lekker met een boek in bad zitten en daarna lekker slapen! Ik heb een behoorlijke rotnacht gehad dus ben aardig moe! Fijne dag allemaal!
Kwebbels, goed dat je gebeld hebt en wat fijn dat je vanmiddag ook al terecht kon. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar meestal hebben gyn's en VK's inderdaad liever dat je een keer te vaak belt dan een keer te laat. En in jouw geval was het zeker niet voor niks bellen. Veraatje, fijn dat het weer beter gaat met je kat. Het is altijd zo vervelend he? Zieke huisdieren en zieke kleine kinderen. Ze kunnen je geen van allen zeggen wat er aan de hand is. Patricia, alsnog een gezellig avondje gehad. Alleen jammer van je oog. Misschien inderdaad wat olie ingekregen?
Nou ik ben weer terug van de kapper en net zoals 6 weken geleden, is het ook nu faliekant fout gegaan met het kleuren . Ook nu kwam het er weer veel te rood uit. En om ervoor te zorgen dat het juist niet fout zou gaan, hebben niet hetzelde gedaan als 6 weken terug, maar juist hetzelfde als 12 weken geleden (toen het wel goed ging). De kapsters staan echt voor een raadsel. Het zou hormonaal kunnen zijn, maar het is al langer dat ik mijn haar kleur sinds ik zwanger ben. En ook spreekt het feit dat er alleen een bepaald gedeelte van het hoofd fout uitvalt tegen dat het hormonaal is . Wel 1 voordeeltje: ik heb ditmaal helemaal niks van het kleuren hoeven betalen, maar ze weten nog niet hoe ze het over 6 weken moeten gaan aanpakken. Heidi goed dat je je toch weer even meld. Hopelijk ga je je snel beter voelen en kom je weer gezellig met ons meekletsen! Kwebbels fijn dat het niet heel ernstig is, gelukkig maar!
Balen van je bezoekje aan de kapper, Essie. Maar wat is te rood? Kunnen we een foto zien? Duikster, hoe is het nu met je tand? Nog last van? Senninha en (ik geloof) Athina, fijne verjaardag toegewenst vanavond en daarna hopelijk Senninha een heerlijke nachtrust!
hallo allemaal. hier ben ik weer. vanmiddag heerlijk naar mn zus geweest. essie, wat vervelend van je haar zeg. niks aan, maar het kan echt hormonaal zijn dat het anders uitpakt dan normaal zeggen ze... bij mij is het goed gegaan gelukkig.. de dames die jarig zijn: fijne verjaardag... liefs wendie
Hier ben ik ook weer even... Gister zwaar aan het shoppen geweest met mannetje! We hebben zoveel gekocht echt geweldig wat er allemaal te krijgen is voor de kleintjes! Wat een lijst heb je ook nodig zeg zagen door de bomen het bos niet meer en konden amper bij kleertjes wegblijven haha Vandaag echt kapot nog van gister dus ben niet meer online geweest zal zo proberen even op aantal te reageren maar omdat het ruim 20 pagina's zijn is dat niet mogelijk sorry! Patricia34 en Oum Badros Welkom hier en gefeliciteerd! Patricia gefeliciteerd met jullie nu officiele verloving! Gister nog wel je verwenavond gehad???? Knuffelkonijn (buddy) die pijn in buik waar je het over had herken ik wel 's morgens... heb het laatste weken wel vaker... na een tijdje gaat het wel over maar kan behoorlijk vervelend aanvoelen. KwebbelsKwebbels gelukkig da thet geen zwangerschapsvergiftiging is! idd zout eten en drop! (mag ik juist niet hebben ivm risico op hoge bloeddruk) NinO bij de gyn. zeiden ze tegen mij juist dat meisje vaak naar voren zit en jongen rondom...zoals al werd gezegd zou me er dus niet teveel aan vastklampen! Essie1979 haarkleuren kan door de hormonen enorm anders uitpakken qua kleuren! als je op internet of hier op zw. pagina zoekt zal je dat ook tegenkomen... het is iig geen paars of groen Iedereen met goede echo weer gefeliciteerd! Zag een paar mooie voorbij komen! vergo ook je 3d van de kleintjes zeg! Ik heb ook echo in mijn album gezet... kleine heeft de neus van papa!
hey buddy. leuk he? dat shoppen. ik wacht nog ff tot we onze sleutel hebben. heb al wel een aantal dingen gehaald, maar er moet nog wel wat komen volgens mij hoor. niet erg toch? vooral die kleertjes zijn zo lief altijd... liefs wendie
hoihoi ik wou nog even kwijt dat de kleine van ons het zelfde koppie heeft als tessa. dat konden wij namelijk zien op de 3-4 d echo...... de neusjes van de meiden zijn het zelfde en de kleine knul heeft dus ook dat neusje.....dat neusje hebben ze van mij..hihi Mooi is dat wel hoor mijn moeder zei het meteen toen ze de echo zag en ype ook.... gr heidi
heey heidi77 lief zeg...is een echo erg duidelijk met 21 weken? ik wil er ook graag eentje,maar dacht laaat ik nog maar ff wachten groetjes love31
hij was bij mij heel duidelijk de kleine lag eerst met zijn koppie lekker in de placenta maar toen hij bijdraaide kon je mooi de vorm zien van koppie en het neusje het onderhuids vet zit er nog niet dus helemaal af is hij nog niet maar dat wou ik ook niet dan is het nog een beetje een verrassing he als het geboren word..... Maar na dat zij het koppie ook opgemeten had kwam er ook uit dat de knul aardig groot was....dus ik ben wel blij met een keizersnede......kwa grootte....nou groetjes
shennina vervelende die ganzen. Wij hebben hier over een paar weken weer brulkikkers in de vijver tegenover...ook fijn... Kwebbels fijn dat het alleen maar een lage bloeddruk was. op zijn tijd zout eten dus. ik ben elke keer blij als uk mij 's nachts gewoon laat slapen! lig zovaak wakker van dat getrappel in mijn buik. Ik wordt namelijk telkens tegen mijn blaas gekickt en dan moet ik weer naar de toilet... heidi: bijzonder dat je nu al kunt zien dat jullie ukjes op elkaar gaan lijken! pff wij hadden een frustrerend dagje vandaag. Eerst de kast van onszelf in elkaar gaan zetten. Bleek een deur verkeerd geleverd en daar kwamen we pas na anderhalf uur klooien achter.... Nu afwachten wanneer dat opgelost kan worden, maar dat zal wel weer een paar weken duren. Vervolgens wilden we Nick's nieuwe bed in elkaar gaan zetten, bleken er 4 onderdelen te missen....Grrr.. Frank dus terug naar Ikea om de ontbrekende onderdelen te gaan halen. Pfff wat is zo'n dag dan ineens vermoeiend... essie vervelend dat het kleuren nu weer mis ging. Wel raar... Veraatje: mijn tand doet geen zeer, blijft beetje scherp. Vroeg me wel trouwens af hoe het zit met verdoving bij de tandarts en zwangerschap. Want waarschijnlijk zal er toch iets aan gedaan moeten worden. Iemand ideeen?
Nee zeg gelukkig niet, want dat zou inhouden dat het nog steeds zo rood is. Ze hebben het met een extra kleurspoeling weer afgezwakt. En qua rood leek het wel een beetje op het rood van het popje op deze website http://www.pinkaminka.nl/article898297.jpg . Alleen was bij mij was het zo dat de eerste 2 à 3 cm vanaf de hoofdhuid zo schreeuwend rood waren en de rest was gewoon normaal gelukt. En het ziet er dus echt niet uit als je haaraanzet zoveel feller is!
Gezellig toch! Wij hadden dat bij de vijver in ons oude huis ook. Dan zaten ze soms wel met zijn vieren tegen elkaar op te kwaken. Wij vonden dat altijd erg leuk. Dit komt van een tandartsensite af: De tandarts kan zonder risico's voor de vrucht een verdoving geven mits de juiste verdoving wordt gebruikt. Dus gewoon aangeven dat je zwanger bent en dan zal hij er wel raad mee weten, mag ik toch aannemen!